Bildirim
BU PARÇANIN ADI NEDİR?(FOCUS MK1)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Radyatör sanırım.Su kaçağı olduğu kesin zaten ıslak duruyor.Ustaya göstermekte fayda var ihmal edilmemeli radyatör problemleri -
Araca ne kadar zarar verir. 2-3 güne sanayiye gideceğim. Uzun süredir böyle su eksiktiyor , genelde yazın hava sıcak olduğu için ondan yapar diye düşünüyorduk.
Peki ne gibi durumlarda böyle olur ? Durduk yere su elsiltmez herhalde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
radyatör hortumlarında yırtık olabilir peteklerde sıkıntı olabilir bir yerden kaçak var bu yüzden su eksiltiyor araç sanıyorum problem uzun zamandır var artık paslanmış radyatör.Sağlıklı hiç bir araç ne yazın ne kışın su eksiltmez eksiltiyorsa mutlaka bi yerde sıkıntı vardır.Zarar olarak su koymayı unutursanız aracınız susuzluktan hararet yapar conta yakar veya uzun dönemde radyatör kullanılmaz hale gelebilir.En yakında ustaya götürmekte fayda var su koymayı da sakın unutmayın bi anlık unutkanlık allah korusun 3-5 binlik masrafa yol açar -
Radyatör dönüş üst hortumu depişmeli radyatör de değişmeli bence o dönüş hortumu sabit olabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam su koymayı ihmal etmiyorum.Bilgi verdiğiniz için teşekkürler
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Hoxam bu dediğiniz hortumlar , ani derin çukura girip çıkma ile yırtılma olasılığı var mı ?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Musluk suyu mu ekliyordunuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kuyu suyunu tercih ederim...
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Kireçlenmeden olabilir diyecektim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok hocam direk kırmızı motor suyu ekliyorum. Bazen 4 mevsim , bazen yazlık kışlık.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam son olarak , bu radyatör değişimine işçilik olarak ortalama ne kadar isterler ?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: SevilenAdam
Hoxam bu dediğiniz hortumlar , ani derin çukura girip çıkma ile yırtılma olasılığı var mı ?
Tek bir hortum bir ucu depoya gidiyor olması gerek.
Hayır sadece kelepçe gevşerse gevşer. O kelepçeyi sıkmayı denediniz mi?
Plastik parça 5 yıl sonra sıkıntı çıkarmaya başlar değiştirin geçin eğer o bütünleşik değilse.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilmediğim için fazla kurcalamadım. Araç öyle aman aman su eksiltmiyor. 2 ay önce maksimuma kadar doldurmuştum , bugün bakayım dedim maksimumun 3-4 tık altında ve minimumun ortasında. Kısaca deponun tam yarısında.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Fotoğrafa dikkatli baktım şimdi büyük ihtimal üst sağ tarafı plastik ve o kısımda çatlak var oradan aşşağı doğru akıyor sıvı. Benzeri başıma gelmişti herşeyi yaptım yine soğuyunca hava altını ıslatırdı yaşlı kurt
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: SevilenAdam
Bilmediğim için fazla kurcalamadım. Araç öyle aman aman su eksiltmiyor. 2 ay önce maksimuma kadar doldurmuştum , bugün bakayım dedim maksimumun 3-4 tık altında ve minimumun ortasında. Kısaca deponun tam yarısında.
En üst kısmı direk radyatör değiştirin o hortumlarda kemikleşmiş değişirse iyi olur ortalama 350 lira parça tutar 100 lira da işçilik 450den fazla vermeyin bu fiyatın altına da yapılır üstü olmaz.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
-kalorifer peteği 81 TL (kargo hariç)http://www.fordtoptancisi.com/Kalorifer-Petegi-Focus,PR-2472.html
-2 adet 3 lt lik antifiriz 30 TL
-300 TL işçilik (araç 1 gün tamircide kalır, göğüslük komple sökülecek)
Yaklaşık 400 TL ye patlar sana.. -
Hocam bazıları radyatör demiş , siz petek demişsiniz. Bu sızıntı kablolardan dolayı mı böyle oldu acaba .? Ayrıca 300₺ işçilik pahalı değil mi
Edit : gösterdiğiniz ürün orjinal mi ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SevilenAdam -- 6 Aralık 2017; 11:37:28 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam kalorifer peteği ile radyatör aynı şey. ürün kale marka, sahte olacağını sanmıyorum. zaten piyasada bilen bilir kale en iyi markadır. işçilik evet pahalı. ancak bazı arabalarda kalorifer peteği-radyatör değişimi çok zahmet istiyor. tamamen üretim tasarım ile ilgili bir şey. adam arabayı üretirken peteği öyle bir yere koyuyor ki değiştirmek için ön göğüslük komple sökülüp takılması gerekiyor. sırdan her ustanın bile yapabileceği bir iş değil. ve değiştirdikten sonra bir de sökülen parçaların komple düzgün takması var. fordlarda da durum zor takılan cinsten. iyi bir usta 1 günde yapar. iş bilmez ustaya ver, arabanı 3 günde anca toplar geri. o yüzden işçilik baya tutuyor malesef. -
sızıntının nerden kaynaklandığını anlamak için elinizi hortuma değdirin, bir yaşlık sızdığını hissediyorsanız hortumda delik çatlak olabilir, kelepçesi gevşemiş de olabilir. veya tüm bunlar sağlamdır, radyatör peteği deliktir kaçırıyordur. aracınızın motor suyu ısındıktan sonra kaloriferi açınca yeteri kadar sıcak üflüyor mu? sıcak hava geliyor ve motor suyu eksiltme gibi bir problem de yoksa pek önemli birşey olmaya da bilir.
Benzer içerikler
- suzuki s-cross yorum
- hyundai coupe alınır mı
- nissan pulsar kronik sorunlar
- renault latitude yorum
- bmw motor ömrü kaç km
- uçan araba fiyatları
- omoda 5 mi tiggo 7 pro mu
- renault logan
- golf 7.5 hangi yıllar
- tesla iç dizayn
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X