Şimdi Ara

BU PARÇANIN ADI NEDİR?(FOCUS MK1) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • manisa_tr kullanıcısına yanıt
    Radyatör ile kalorifer peteği aynı boyutlarda değil yanlız aracın soğutma radyatörü problemli kalorifer peteği değil yanlış bilgilendirme olmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    hocam kalorifer peteği ile radyatör aynı şey. ürün kale marka, sahte olacağını sanmıyorum. zaten piyasada bilen bilir kale en iyi markadır. işçilik evet pahalı. ancak bazı arabalarda kalorifer peteği-radyatör değişimi çok zahmet istiyor. tamamen üretim tasarım ile ilgili bir şey. adam arabayı üretirken peteği öyle bir yere koyuyor ki değiştirmek için ön göğüslük komple sökülüp takılması gerekiyor. sırdan her ustanın bile yapabileceği bir iş değil. ve değiştirdikten sonra bir de sökülen parçaların komple düzgün takması var. fordlarda da durum zor takılan cinsten. iyi bir usta 1 günde yapar. iş bilmez ustaya ver, arabanı 3 günde anca toplar geri. o yüzden işçilik baya tutuyor malesef.



    Ne konuştuğunuzun farkındamısınız?

    Bu teknik bilgi ile bir de insanları yanlış yönlendiriyorsunuz yaptığınız çok yanlış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 7 Aralık 2017; 14:41:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    hocam kalorifer peteği ile radyatör aynı şey. ürün kale marka, sahte olacağını sanmıyorum. zaten piyasada bilen bilir kale en iyi markadır. işçilik evet pahalı. ancak bazı arabalarda kalorifer peteği-radyatör değişimi çok zahmet istiyor. tamamen üretim tasarım ile ilgili bir şey. adam arabayı üretirken peteği öyle bir yere koyuyor ki değiştirmek için ön göğüslük komple sökülüp takılması gerekiyor. sırdan her ustanın bile yapabileceği bir iş değil. ve değiştirdikten sonra bir de sökülen parçaların komple düzgün takması var. fordlarda da durum zor takılan cinsten. iyi bir usta 1 günde yapar. iş bilmez ustaya ver, arabanı 3 günde anca toplar geri. o yüzden işçilik baya tutuyor malesef.



    Dostum karıştırdın sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • manisa_tr kullanıcısına yanıt
    Sıcak hava baya iyi geliyor fakat su eksiltme fazla olmuyor. 2 ay önce suyu maksimuma getirmiştim. Şimdi maksimumun çok az altında.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SevilenAdam

    Sıcak hava baya iyi geliyor fakat su eksiltme fazla olmuyor. 2 ay önce suyu maksimuma getirmiştim. Şimdi maksimumun çok az altında.

    o zaman ben yanılmışım. sorun kalorifer radyatörü değil. soğutma radyatörü veya hortumlarına bakmak gerekecek.
  • radyatörü soğutan su borusu çatlamış. eğer motor suyu haznesindeki su başka sebepten eksiliyorsa motor conta yanmış, eğer yanmışsa geçmiş olsun çok masraflı. ama boruda çatlak varsa ucuza gider

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam resime dikkatli bakıp , çatlak var mı diye bir bilgi verebilir misiniz. Conta yanması için sanırım hararet yapması gerekiyor ama hiç hararet yapmadı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SevilenAdam

    Hocam resime dikkatli bakıp , çatlak var mı diye bir bilgi verebilir misiniz. Conta yanması için sanırım hararet yapması gerekiyor ama hiç hararet yapmadı.

    eğer o malzemeden su akıttırıyorsa ya çatlak var ya da giriş ağızlarında gevşeme var. başka açıklaması yok. eğer su haznesinde su bittiyse ve aracı uzun yolda kullanırsan hararet yapma olasılığı çok yüksek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su eksiltmesine rağmen minimumun altına hiç düşürmedim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.