Şimdi Ara

Bu packet lossun sebebi nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 haftadır belirli aralıklarla süreklii packet loss ve aşırı ping alıyorum. dakikada 2 kere fırlıyor sürekli. aşağıdaki fotoğrafta pingplotter programından 2 gün ayrı ayrı aldığım testleri koyuyorum. ttneti aradım problem yok diyor her zamanki gibi, sorun nerede? ne söylemem lazım?

    Bu packet lossun sebebi nedir?


    Bu packet lossun sebebi nedir?







  • birden fazla sebebi var


    SNR düşüklüğü de en yaygın sebepler arasında

  • Turknet de aynı. İptal ettirip Türk Telekom'a geçersem hata mı edeceğim? Bölgesel sorun deyip geçiştiriyorlar. Covid ortaya çıktığında sorunlar başladı. Altyapı yatırımları yeterli değil. Seabone ve Cogento her neyse, onların bulunduğu yerlerde ping ve packet loss var.

  • sslerde 6. hopda gözüküyor sorun, problem oradan kaynaklanmıyor mu?

    Bu packet lossun sebebi nedir?

    snr kaç olması gerekiyor ne yapmam lazım acaba?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin430

    sslerde 6. hopda gözüküyor sorun, problem oradan kaynaklanmıyor mu?

    snr kaç olması gerekiyor ne yapmam lazım acaba?

    Çözümü yok. 6. hop sürekli sıkıntılı (ankaradan yurt dışı çıkışı) Bu sorunu anlatabilecek kişiye denk gelirseniz lütfen bana da haber edin. Bazen saatte bir modemdeki bağlantıyı tekrardan kurdurmam gerekiyor.





  • müşteri temsilcisini aradım, snr marginde problem varsa hızımı düşürün diyorum onu biz yapamıyoruz diyorlar ya bunlar şaka olmalı gerçekten, hiç bir şey yapamayız serverların yoğunluğu yüzünden deyip kapatıyorlar

  • bunlara ne demem lazım? sürekli kontrol ediyorum problem yok deyip duruyolar, snr 8 sorun oradaysa hızımı 8e çekin diyorum yapamıyoruz diyorlar

  • fiberde bile ayni sorun var desem guler misiniz, aglar misiniz? :)

  • AndJusticeForAll A kullanıcısına yanıt
    Arada bir modemi kapatıp açmanızda gerekiyor mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rmzn96 R kullanıcısına yanıt
    yok şükürler olsun o raddede bir problem değil ama fiber bağlantıda paket kaybı yaşıyor olmak epey komik

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.