Bildirim
Bu nasıl takla?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

1 Misafir - 1 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Niye yorumsuz? Yorum yapsana. Desene sandero guvensiz ve risklidir. En ufak kazada takla atan bir araba yapmis adamlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Tenekelere binmeyin diye uyarıyorum...
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: loutrec_
Niye yorumsuz? Yorum yapsana. Desene sandero guvensiz ve risklidir. En ufak kazada takla atan bir araba yapmis adamlar.
Öyle mi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
cactus de bu yüzden kaporta lastigi var
çarpanı fırlatır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Carsever
quote:
Orijinalden alıntı: loutrec_
Niye yorumsuz? Yorum yapsana. Desene sandero guvensiz ve risklidir. En ufak kazada takla atan bir araba yapmis adamlar.
Öyle mi ?
Öyle. -
Kaporta lastiği dediğiniz şey bakalit malzeme. 10-15 yıl önceki arabalarda bulunan kapı bandı, marşbiyel gibi parçaların yapıldığı malzemeydi. Dayanıklı bir plastik türüdür.
Ancak buradaki kazalarda olan tek şey, iki aracın da tamponları plastik, yani esnemeye son derece müsait. İki farklı yöne dönen tekerlek birbirine çarpana kadar esneyebiliyor. Tekerleklerden birisi yukarı doğru çıktığı noktadan, diğer tekerleği aşağı doğru indiği noktadan yakalıyor. Burada şöyle bir durum oluyor, lastikler kauçuk, iki kauçuk lastik de birbirini zıttı yöne doğru gitmeye zorluyor. Lastikler de tutunmak için tasarlandığı için, dönen iki lastiğin ataleti de güzel enerji biriktiriyor. Bununla birlikte her iki lastiğin de araca rijt şekilde bağlı olmamasından dolayı amortisörler ve yürüyen aksamdaki esneme payları da bu enerji birikimine yardım ediyor. Sonra bir yerden sonra bu kuvvet geri tepiyor. Arkadan gelen ve lastiğinin aşağı dönen tarafıyla vuran otomobil, diğer otomobili yerin altına sokamayacağına göre, yukarı doğru tepilen araba o oluyor.
Olay böyle bir fizik oyunu.
-
Oo dacia mı o
Sol şeridin Fatih’i ne toslamış
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne alaka şimdi sol şeritle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
facia logosunu gördüm, gayet normal
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Hala olayı markaya bağlayanlar var. -
quote:
Orijinalden alıntı: lordplanett
Ne alaka şimdi sol şeritle
Sol şeridin Fatih’i nin ne olduğunu öğrenirsen anlarsın alakayı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
2. Videodaki araba 250 ile yapıyor zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lastik lastiğe temas edince fırlatıyor, normal bir durum. -
https://youtu.be/0sbNBZvSx_A
Bunun marka ile kalite ile alakası yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet3976 -- 23 Aralık 2017; 11:4:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Park halindeyken aracın lastiğini sağa yahut sola doğru tam kırıp gidenlere fena küfür ediyorum.
Bu kazada şöför büyük ihtimal araç içinde bir şeyle uğraşıyordu lastiğe dikkat etmedi ve sonuç ortada. -
Çok atarlı bi konu -
quote:
Orijinalden alıntı: raceangel
Park halindeyken aracın lastiğini sağa yahut sola doğru tam kırıp gidenlere fena küfür ediyorum.
Bu kazada şöför büyük ihtimal araç içinde bir şeyle uğraşıyordu lastiğe dikkat etmedi ve sonuç ortada.
can güvenliği açısından yokuşta mutlaka kaldırıma tam kırıp parkederim
tam sağ veya sol yapılsa bile teker dikizden daha fazla çıkmaz
serserinin biri dikizimi çarpıp götüreceğine lastik siper olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Niye yorumsuz? Yorum yapsana. Desene sandero guvensiz ve risklidir. En ufak kazada takla atan bir araba yapmis adamlar.
|
Kaporta lastiği dediğiniz şey bakalit malzeme. 10-15 yıl önceki arabalarda bulunan kapı bandı, marşbiyel gibi parçaların yapıldığı malzemeydi. Dayanıklı bir plastik türüdür.
Ancak buradaki kazalarda olan tek şey, iki aracın da tamponları plastik, yani esnemeye son derece müsait. İki farklı yöne dönen tekerlek birbirine çarpana kadar esneyebiliyor. Tekerleklerden birisi yukarı doğru çıktığı noktadan, diğer tekerleği aşağı doğru indiği noktadan yakalıyor. Burada şöyle bir durum oluyor, lastikler kauçuk, iki kauçuk lastik de birbirini zıttı yöne doğru gitmeye zorluyor. Lastikler de tutunmak için tasarlandığı için, dönen iki lastiğin ataleti de güzel enerji biriktiriyor. Bununla birlikte her iki lastiğin de araca rijt şekilde bağlı olmamasından dolayı amortisörler ve yürüyen aksamdaki esneme payları da bu enerji birikimine yardım ediyor. Sonra bir yerden sonra bu kuvvet geri tepiyor. Arkadan gelen ve lastiğinin aşağı dönen tarafıyla vuran otomobil, diğer otomobili yerin altına sokamayacağına göre, yukarı doğru tepilen araba o oluyor. Olay böyle bir fizik oyunu. |
facia logosunu gördüm, gayet normal
![]() |
Dikiz aynam gitmesin ama rot/rotil kopsun, salıncak ve amortisör eğrilsin.
![]() |
Benzer içerikler
- çelik subap nedir
- toyota corolla 1.5 vision plus yorumlar
- araba yolda giderken stop etti çalışmıyor
- arabanın gösterge ışıkları yanmıyor
- eski arabayı verip sıfır araba almak
- egea cross 2025
- dünyanın en hızlı arabası
- skoda fiyat listesi 2024
- kia pv5
- byd 7 kişilik
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X