Şimdi Ara

Bu nasıl takla?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.062
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yorumsuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 22 Aralık 2017; 19:15:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İki teker birbirine vurduğu zaman son derece normal bir hadise. Makas atan bir Polo'nun top gibi yuvarlandığının videosu vardı geçenlerde.


    Kaporta lastiği dediğiniz şey bakalit malzeme. 10-15 yıl önceki arabalarda bulunan kapı bandı, marşbiyel gibi parçaların yapıldığı malzemeydi. Dayanıklı bir plastik türüdür.

    Ancak buradaki kazalarda olan tek şey, iki aracın da tamponları plastik, yani esnemeye son derece müsait. İki farklı yöne dönen tekerlek birbirine çarpana kadar esneyebiliyor. Tekerleklerden birisi yukarı doğru çıktığı noktadan, diğer tekerleği aşağı doğru indiği noktadan yakalıyor. Burada şöyle bir durum oluyor, lastikler kauçuk, iki kauçuk lastik de birbirini zıttı yöne doğru gitmeye zorluyor. Lastikler de tutunmak için tasarlandığı için, dönen iki lastiğin ataleti de güzel enerji biriktiriyor. Bununla birlikte her iki lastiğin de araca rijt şekilde bağlı olmamasından dolayı amortisörler ve yürüyen aksamdaki esneme payları da bu enerji birikimine yardım ediyor. Sonra bir yerden sonra bu kuvvet geri tepiyor. Arkadan gelen ve lastiğinin aşağı dönen tarafıyla vuran otomobil, diğer otomobili yerin altına sokamayacağına göre, yukarı doğru tepilen araba o oluyor.

    Olay böyle bir fizik oyunu.
  • Niye yorumsuz? Yorum yapsana. Desene sandero guvensiz ve risklidir. En ufak kazada takla atan bir araba yapmis adamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki teker birbirine vurduğu zaman son derece normal bir hadise. Makas atan bir Polo'nun top gibi yuvarlandığının videosu vardı geçenlerde.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 22 Aralık 2017; 19:0:30 >




  • Tenekelere binmeyin diye uyarıyorum...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    Niye yorumsuz? Yorum yapsana. Desene sandero guvensiz ve risklidir. En ufak kazada takla atan bir araba yapmis adamlar.

    Öyle mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    cactus de bu yüzden kaporta lastigi var

    çarpanı fırlatır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever


    quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    Niye yorumsuz? Yorum yapsana. Desene sandero guvensiz ve risklidir. En ufak kazada takla atan bir araba yapmis adamlar.

    Öyle mi ?

    Öyle.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Kaporta lastiği dediğiniz şey bakalit malzeme. 10-15 yıl önceki arabalarda bulunan kapı bandı, marşbiyel gibi parçaların yapıldığı malzemeydi. Dayanıklı bir plastik türüdür.

    Ancak buradaki kazalarda olan tek şey, iki aracın da tamponları plastik, yani esnemeye son derece müsait. İki farklı yöne dönen tekerlek birbirine çarpana kadar esneyebiliyor. Tekerleklerden birisi yukarı doğru çıktığı noktadan, diğer tekerleği aşağı doğru indiği noktadan yakalıyor. Burada şöyle bir durum oluyor, lastikler kauçuk, iki kauçuk lastik de birbirini zıttı yöne doğru gitmeye zorluyor. Lastikler de tutunmak için tasarlandığı için, dönen iki lastiğin ataleti de güzel enerji biriktiriyor. Bununla birlikte her iki lastiğin de araca rijt şekilde bağlı olmamasından dolayı amortisörler ve yürüyen aksamdaki esneme payları da bu enerji birikimine yardım ediyor. Sonra bir yerden sonra bu kuvvet geri tepiyor. Arkadan gelen ve lastiğinin aşağı dönen tarafıyla vuran otomobil, diğer otomobili yerin altına sokamayacağına göre, yukarı doğru tepilen araba o oluyor.

    Olay böyle bir fizik oyunu.




  • Oo dacia mı o



    Sol şeridin Fatih’i ne toslamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Ne alaka şimdi sol şeritle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • facia logosunu gördüm, gayet normal

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala olayı markaya bağlayanlar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    Ne alaka şimdi sol şeritle

    Sol şeridin Fatih’i nin ne olduğunu öğrenirsen anlarsın alakayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    İki teker birbirine vurduğu zaman son derece normal bir hadise. Makas atan bir Polo'nun top gibi yuvarlandığının videosu vardı geçenlerde.






    tabi normal bi hadise ama o polo gibi 100 küsürlü süratte makasa girerken , adam orda yavaş gidiyor süratli değil normalmi?




  • Cryin kullanıcısına yanıt
    2. Videodaki araba 250 ile yapıyor zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastik lastiğe temas edince fırlatıyor, normal bir durum.
  • https://youtu.be/0sbNBZvSx_A

    Bunun marka ile kalite ile alakası yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet3976 -- 23 Aralık 2017; 11:4:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Park halindeyken aracın lastiğini sağa yahut sola doğru tam kırıp gidenlere fena küfür ediyorum.

    Bu kazada şöför büyük ihtimal araç içinde bir şeyle uğraşıyordu lastiğe dikkat etmedi ve sonuç ortada.
  • Çok atarlı bi konu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raceangel

    Park halindeyken aracın lastiğini sağa yahut sola doğru tam kırıp gidenlere fena küfür ediyorum.

    Bu kazada şöför büyük ihtimal araç içinde bir şeyle uğraşıyordu lastiğe dikkat etmedi ve sonuç ortada.

    can güvenliği açısından yokuşta mutlaka kaldırıma tam kırıp parkederim

    tam sağ veya sol yapılsa bile teker dikizden daha fazla çıkmaz

    serserinin biri dikizimi çarpıp götüreceğine lastik siper olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.