Şimdi Ara

bu nasıl bi passat 4.0 W8(sahibinden.com dan satılık)arayan varsa :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
86
Cevap
0
Favori
18.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben ilk defa duydum


    http://www.sahibinden.com/kacilmayacak_firsat_v8_turkiyede_emsali_yok-38WQQaXQQ20070301WQQpXQQdisplayitem?source=promotion_chva


    Passat W8`in 4703 mm`lik boyu, 1746 mm`lik genişliği ve 2705 mm`lik aks mesafesi kardeşleriyle aynı. Ailenin en güçlü üyesi olan W8, bu özelliğini dış görünüşte kromajlı dört egzoz çıkışı, bi-Xenon farlar, kromajlı yan koruma çıtaları ve 17 inçlik alaşım jantları saran 225/45 R 17 lastiklerle gözler önüne seriyor burun yapısında öne doğru hafif bir çıkıntı yapan eğimli, büyük tasarlanmış krom çerçeveli ızgaranın sağ alt köşesinde kromajlı W8 logosu bulunuyor. camın arkasındaki bi-Xenon farlar, otomobile saldırgan bir görüntü kazandırıyor. İç mekandaysa koltuklarda kaliteli deri/alkantara, kokpitteyse yoğun ahşap kaplama kullanımı, ilk bakışta göze çarpan farklılıklar.

    navigasyon sistemi300 km/s`de biten hız göstergesi

    Passat W8`in sürücü tarafı pozisyon hafızalı olan elektrik kumandalı ön koltuklarında ayrıca bel destek ayarı da bulunuyor. Otomobilin ön koltukları gibi arka koltukları da ısıtma sistemine sahip. Koltukların oturma alanları, baş, diz ve omuz mesafeleri yeterince geniş. Otomobilin 475 litrelik bagaj hacmi, arka koltuklar yatırılarak 800 litreye kadar genişletilebiliyor 560 kg taşıma kapasiteli bagajın kullanımı kolay.

    Passat ailesinin en güçlü üyesinin asıl önemli özelliği kaputunun altında gizli. Silindir sıraları W şeklinde birleştirilmiş, silindir sırası başına üstten çift eksantrikli, 8 silindirli, 3999 cc hacimli motor, 6000 d/d`de 275 HP güç, 2750 d/d`de 370 Nm maksimum tork üretiyor. İki V motorun, silindir sıralarının 72 derecelik açıyla birleştirildiği W formu sayesinde motorun uzunluğu 42 cm, en ve yüksekliği 70 cm`yle sınırlandırılabilmiş. Bu yapı sayesinde Passat`ın ön kısmında herhangi bir değişiklik yapılmadan motor yerleştirilebilmiş. Silindir başına dört supaplı motorun, titreşimsiz çalışabilmesi için iki adet dengeleme mili kullanılmış. Değişken zamanlamalı supap sistemi sayesinde de düşük devirlerde elde edilen tork yükseltilmiş Gücün sesini keyifli bir homurtuyla dinleten motor, oldukça dengeli ve titreşimsiz çalışıyor

    . Tiptronik şanzımanın vites kolu D pozisyonundayken 60-100 km/s hızlanmasını 5.2 sn`de gerçekleştiren Passat, 90-120 km/s hızlanmasınıysa 4.7 sn`de tamamlıyor. 100 km`de 13.7 litre yakıt tüketen Passat W8, performanslı kullanımda yakıt tüketimini çok fazla yükseltebiliyor. 80 litrelik depoya sahip 584 km`lik menzile ulaşabiliyor

    Passat W8`de motorun gücü tekerleklere 4Motion sürekli dört tekerlekten çekiş sistemiyle aktarılıyor. Sürekli dört tekerlekten çekiş sisteminde, Torsen tipi kilitli orta diferansiyel ve elektronik diferansiyel kilidi (EDS) kullanılıyor. Çekiş sistemi ve elektronik destek üniteleri sayesinde otomobil 250 km/s`ye kadar yeterince stabil özellikler sergiliyor. Ancak yüksek hızla dönülmek istenen virajlarda yumuşak süspansiyon sistemi, çapraz salınımlara başlayarak stabilite kararlığını azaltıyor. Süspansiyon sisteminin özellikle düşük hızlarda sağladığı konfor düzeyiyse oldukça yüksek. Ergonomi ustasının elinden çıktığını belli eden iç mekanda kullanımı sorunlu hiçbir kumanda göze çarpmıyor. Kabinde konfor ve ergonomi gerçekten çok iyi birleştirilmiş. Çok kaliteli olan müzik sisteminin iç mekanda artan gürültüye paralel olarak ses seviyesini otomatik olarak artırması keyif veriyor. Kokpit, kapı ve koltukları havayastıklarıyla donatılan W8, yolcularının güvenliğine verdiği önemi fren sisteminin gücüyle de gösteriyor. 100 km/s hızda yaptığımız panik frende 38 metrede durabiliyorsunuz

    Güzel dış tasarım, iç kısımda da aynı özelliklerin olduğunu ima ediyor. Baş yaslamadan kol yaslamaya ve bacak genişliğine kadar iç alan gayet güzel kullanılmış. Geniş açılan ön ve arka kapılar sayesinde araca giriş ve çıkış çok rahat.

    Monsoon müzik sistemi VW `lerdeki şu ana kadarki en kalitelisi olanı+TV . bu rahat Alman sedanı uzak yol düşünülerek üretilmiş.

    . aracta neyi çalıştırmak isitiyorsanız yalnızca düğmesine basmanız yeterli buna koltuklarda dahil..

    diye devam etmiş







  • Fiyatta baya bir uçmuş...
  • 3.0 4 motion kullanmışlığım var baya bi..o feci gidiyorki bu nasıl gider düşünmek bile istemiyorum
  • 275 HP W8 motor

     bu nasıl bi passat 4.0 W8(sahibinden.com dan satılık)arayan varsa :)



    Merak edenler için: FSI veya TSİ değil, LPG'ye uygun. ama 80.000 TL yazmış, uçmuş.
    Ancak 40.000 TL ödenir. 2001 model araç. Yeni kasasının 2.0 TDI 170 HP 6-DSG'lisi
    az kilometre yapmış yüksek model olanı alınabilir bu fiyata.


    quote:

    Tiptronik şanzımanın vites kolu D pozisyonundayken 60-100 km/s hızlanmasını 5.2 sn`de gerçekleştiren Passat, 90-120 km/s hızlanmasınıysa 4.7 sn`de tamamlıyor. 100 km`de 13.7 litre yakıt tüketen Passat W8, performanslı kullanımda yakıt tüketimini çok fazla yükseltebiliyor. 80 litrelik depoya sahip 584 km`lik menzile ulaşabiliyor




  • RÜYADAN UYANDIRAN KISMI VERGİSİ VE YAKITI YÜKSEK…..
  • amma abartmış ha.servislerin bile haberi yokmuş böyle bir modelden falan feşmekan.niye olsun ki böyle gereksiz bir modelden haberleri.
  • Videoda çıkan ses çok tatlı ama o para etmez
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bı fıyata o dıreksıyondakı kılıfta dahıl mı acaba?
  • çok fazla ıstemıs,satamaz o paraya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freeman6161 -- 5 Ocak 2010; 13:44:35 >
  • Servisinin bile haberinin olmadığı söylenen bir aracı kime tamir ettireceğiz acaba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    Servisinin bile haberinin olmadığı söylenen bir aracı kime tamir ettireceğiz acaba...


    tamirmi bozulurmuki....
  • en fazla ederi 50 bin tl w8 de olsa 10 yaşında arabaya o kadar para verilmez
  • güzel makina...
    ama satılabilmesi için açıklamalar kısmı padişah fermanı gibi değil de grolier americana gibi enli ve boylu olması gerek...
  • Bu motorun PHAETON'da kullanılan W12'si var.... Krem şanti sür üstüne. Zaten bu W8'ten 2 tane arka arkaya koy, 4 tane de turbo, oldu VEYRON motoru 1.001 HP, 16 silindir, 4 turbo, çok para.


    2003 Volkswagen Passat W8 4Motion AWD 4dr Sedan
    The engine heard all around the world
    By Lou Ann Hammond

    COMPETING MODELS:

    Audi allroad quattro AWD 4dr Wagon
    BMW 3 Series 325xi AWD 4dr Sport Wagon
    Mercedes-Benz E-Class E430
    Volvo V70 AWD 4dr Wagon
    Audi A6 2.7T quattro AWD 4dr Sedan
    BMW 5 Series 540i
    Jaguar S-Type 3.0 4dr AWD Sedan
    Lexus GS 430 AWD
    Saab 9-5 Arc 3.0t 4dr Sedan
    Volvo S60 2.4T AWD 4dr Sedan


    The 2003 Volkswagen Passat W8 is the top-of-the-line Volkswagen Passat and the German automaker's flagship sedan and wagon the world over. The Passat has grown more lavish and notably more refined. The next step for Volkswagen would be to add more horsepower. The engine bay of the Passat was not designed to accept a V8, so Volkswagen created one. At the heart of the Passat W8 is a newly designed 4.0 liter, 32-valve engine that creates a segment leading 271 horsepower. The Infinitely variable valve timing creates a flatter torque curve of 273 lbs. ft. of torque at just 2,750 revolutions per minute. In European tests, the Passat W8 can accelerate from 0-to-61 mph in about 6.5 seconds (manual version).

    When other Manufacturers understand the magnitude of change the W-design offers, it will become explosive. The concept, not the car. The change is in the shape. Before the W-design, there were three basic ways most engines were designed; inline, flat or V-inline. As the name suggests, an inline designed engine is long and narrow with all the cylinders in a line or row. In small cars, in particular, a long, narrow engine mounted transversly (perpendicular to the car's centerline) can allow for a very short hood. In flat-design (also known as horizontally opposed or a boxer) the cylinders are arranged in two banks on opposite sides of the engine. A flat engine is wide and, well, flat. This means it has a low center of gravity. The VR-design still follows the V architecture, though the cylinders are arranged in two banks set at an angle to one another, instead of using the in-line 4. The basic idea for W8 comes from VW's well-known VR6. The engine features an extremely narrow V, the result of six nearly inline cylinders that are staggered at a 15-degree angle, thereby creating a

    The newly designed Passat W8 engine

    In the VR-inline, that angle is 90 degrees. The VR engine has characteristics of both flat and inline designs. It's more square design means it has some of the space-saving qualities of inline engines as well as the lowered center of gravity found in flat designs. The W8 takes that idea, slices two cylinders each off two VR6s and brings them together at a 72-degree angle. Two VR4s angled at 90 degress strategically placed for economy of space, gives you a W8. da, dah. The engine in the Passat was designed for a V6. Reconfiguring the architecture of the cylinder allows for a W8 in the same amount of space.
    Unlike a conventional engine, VW has arranged the eight cylinders in a W-like configuration. Counter balance rotating shafts have been added to make the ride as smooth as the V-design. One would expect the nose of the car to be a little heavier, but the folks at Volkswagen took that into account. The W8 engine is cast out of high silica content aluminum, allowing for extra strength with less weight. Another advantage of the W-desgin is a byproduct of its shorter length. Since the engine isn't as long as a V8, neither is its crankshaft, meaning less weight again.

    The Passat W8 comes standard with the 4Motion all-wheel-drive system, a manually-shifting Tiptronic five-speed automatic, bi-xenon headlamps, 16-inch alloy wheels, memory-sensing wipers, a sunroof, a 200-watt GM Monsoon sound system, eight-way power seats including a memory driver's seat, and a safety package that includes front, side and curtain airbags.

    A wagon version is on its way by mid-year, at $38,700, and shortly afterwards, a Sport Package. The Sport Package will offer 17-inch wheels and an optional (at no extra cost) six-speed manual gearbox. That's expensive for a Volkswagen, but it's a bargain for a V-8 powered German road car, said Frank Maguire, vice president of sales and marketing.

    The Volkswagen Passat more expensive, yes, but it is the same great car Volkswagen is known for, with what will become known as an engineering breakthrough for an engine.

    W8 is the first in a family of W engines VW has planned. A 420-hp W12 will power Phaeton, and a W16, with an unbelievable 1,001 hp will go in the limited production Bugatti EB 16.4 Veyron supercar in 2003.


     bu nasıl bi passat 4.0 W8(sahibinden.com dan satılık)arayan varsa :)




  • 35 den fazla etmez bu benzin ve vergilerle.
  • Bu ilanı daha önce görmüştüm.Satılmayınca yeni ilan mı verdi anlaşılan.Fiyat yüksek,Türkiye'de yok falan diyerek piyasayı yükseltmeye çalışıyor;ama kimse vermez bu parayı bence.50 bin lira eder diye düşünüyorum.

    Kullanmayı istterdim,mutlaka güzel bir deneyimdir.

    Fakat videoda öyle dönüp duracağına yolda motor sesi dinletseydi daha iyi olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasilgibi

    35 den fazla etmez bu benzin ve vergilerle.



    35'e alırım, peşin para, ama şartlarım var.

    1. LPG taktıracak, BRC olacak, ruhsata işletecek
    2. Dört yeni lastik isterim, Bridgestone olacak
    3. Noter masrafını kendisi ödeyecek
    4. Her biri 18 kg'lik 2 teneke beyaz peynir koyacak bağaja
    5. Direksiyon kılıfını alabilir. Gerisi arabada kalacak.
    6. Arabayı Adana İl Sınırında teslim edecek, LPG'si dolu tabi
    7. Arabayı unutacağına söz verecek, 1 hafta sonra arayıp "abi pişman oldum, geri ver" demeyecek.
    8. 2010'un MTV 1. ve 2. taksidini ödeyecek
    9. Adana'dan Edirne'ye METRO Otobüsü ile gitmeye razı olacak
    0. Parayı noterde eline sayacağım, Birbiçer'de 42 şiş ciğeri de ben ısmarlayacağım.


     bu nasıl bi passat 4.0 W8(sahibinden.com dan satılık)arayan varsa :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 5 Ocak 2010; 14:24:58 >




  • 80.000 TL mi .
  • 2000 v6 4x4 passat var nette 15 bine satıyor.üstelik 2010 ilk vergiside satıcıdan
  • Satması çok zor.Tamam motoru iyi kuvvetli fakat o paraya alınacak daha iyi arabalar var.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.