Şimdi Ara

BRC LDI'li MONTAJ RESİMLERİ (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.235
Cevap
27
Favori
309.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dizanteri

    Bu ldi sistemini ilk başılkta uyan ve uymayan arabaları yazsanız aslında benim aracıma uyarmı diye sorularla karşılamazsınız hocam.

    mesela bende şimdi soracağım. mitsubishi colt 2011 elegance düz vites start stoplu modele bu ldi li sistem takılıyormu.bizim araçlar narin motorlu.subaplarda erime olabiliyor.ben şahsen tüp takırmak için bu yeni sistemi bekliyorum.

    Siz benim aracım için ne tavsiye edersiniz ustalar. mrc my 11 mi yoksa bu yeni gelecek olan ldi sistemmi?



    MY 11 başarı ile uygulanmaktadır diye cevap verilmiş ama. İkisi arasında benzin farkı % kaç olur. Biraz daha detay istiyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mstkurt -- 28 Şubat 2012; 23:18:09 >
  • Arkadaşlar yüzde 100 lpg ile çalışan sistem varken neden önce benzin sonra lpg olsun ki?* Aracın orjinal benzin enjektörünü kullanmak varken neden lpg enjektörü takılsın manifold delinsin vs.. Daha az parçayla montaj yapılsın istemezmisiniz??
  • Şubat ta bitti mart geldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Şubat ta bitti mart geldi

    Ben aylar öncesinden haziran diyordum.. :)
  • Hangi haziran dostum? 2012 ise iyimser hatta imkansız gibi, 2013 belki
  • Bir bardak suda fırtına haaa
    okadar da değil arkadaşlar
    Gaza getirmeye çalışmayın olacağından öteye geçmez
  • Aslında ben forumun başlangıç tarihini ve gidişini gözönüne alarak o tarihleri yazmıştım, fırtına kopsun diye değil, o zaman utandırın bizi
  • Okey, sevgili martı'cığım
    BRC den vazgeçmeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Okey, sevgili martı'cığım
    BRC den vazgeçmeyin

    'Martı' bekleyecek, ama çok bekletip te açlıktan öldürmeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Okey, sevgili martı'cığım
    BRC den vazgeçmeyin

    'Martı' bekleyecek, ama çok bekletip te açlıktan öldürmeyin





  • Haydi BRC, ne Vialle ne Prins verdikleri sözlerde duramadılar, ya fahiş fiyatla bizim karşımıza çıkarak fiili imkansızlık durumu yarattılar ya da sürekli bir erteleme ilan ederek durumu idare etmeye çalıştılar.

    Mart da siz takın, Haziranda da biz takalım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: demirceylan

    Haydi BRC, ne Vialle ne Prins verdikleri sözlerde duramadılar, ya fahiş fiyatla bizim karşımıza çıkarak fiili imkansızlık durumu yarattılar ya da sürekli bir erteleme ilan ederek durumu idare etmeye çalıştılar.

    Mart da siz takın, Haziranda da biz takalım..

    İnanın yazınızı okuyunca heyecanlandım ,duygulandım ,BRC bayisi olduğum için bir kez daha gururlandım.
    Biz de biran önce LDI ile sahada siz müşterilerimize hizmet etmek için heyecanlanıyoruz. BRC olarak biz hazırız ; yasal prosedürler halledildiğinde tam gaz montajlara başlayacağız.Selamlar,saygılar.

    BRC İLE KAYBETMEK YOK.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: demirceylan

    Haydi BRC, ne Vialle ne Prins verdikleri sözlerde duramadılar, ya fahiş fiyatla bizim karşımıza çıkarak fiili imkansızlık durumu yarattılar ya da sürekli bir erteleme ilan ederek durumu idare etmeye çalıştılar.

    Mart da siz takın, Haziranda da biz takalım..

    İnanın yazınızı okuyunca heyecanlandım ,duygulandım ,BRC bayisi olduğum için bir kez daha gururlandım.
    Biz de biran önce LDI ile sahada siz müşterilerimize hizmet etmek için heyecanlanıyoruz. BRC olarak biz hazırız ; yasal prosedürler halledildiğinde tam gaz montajlara başlayacağız.Selamlar,saygılar.

    BRC İLE KAYBETMEK YOK.

    Sayın demirceylan vede meslektaşım özençler, bu forumda mümkün mertebe, tüketicilerimize bilgimizin ve deneyimlerimizin yettiği kadar yardımcı olmağa çalışıyoruz.LDI sistemi henüz gelmemişken,BRC için; Türkiyede bu sistemi uygulayan markalar, ne hikmetse meyve veren ağaç taşlanır misali BRC ile kendi ürünlerini kıyaslamağa çalışma gafletine düşüyorlar.
    BRC' nin LDI kiti geldiğinde konuşmanın daha sağlıklı olacağı kanaatindeyim.Bu bağlamda tüm arkadaşlardan istirhamım ürünümüz geldiğinde soru ve sorunlarınıza cevap vermenin daha sağlıklı olacağını düşünüyorum.
    Tüm lpg sektörü çalışanlarına vede tüketicilerine iyi günler dilek ve temenilerimizle......




  • BRC LDI sistemini birebir görebilmeniz için İstanbul CNR fuarına bekliyoruz hepinizi, 29 mart- 1 Nisan tarihleri arasında fuarda görüşelim.
    Bilet konusunda yardımcı olurum, kapıdan bana ulaştığınız takdirde bilet tedariki yaparım bilginize.
    Telefonlarım :
    0532 317 18 44
    0552 BRC 1 BRC (272 1 272)
    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    BRC LDI sistemini birebir görebilmeniz için İstanbul CNR fuarına bekliyoruz hepinizi, 29 mart- 1 Nisan tarihleri arasında fuarda görüşelim.
    Bilet konusunda yardımcı olurum, kapıdan bana ulaştığınız takdirde bilet tedariki yaparım bilginize.
    Telefonlarım :
    0532 317 18 44
    0552 BRC 1 BRC (272 1 272)
    Saygılar

    Faruk Bey..malum ben izmirdeyim..benim için bol bol resim çekin.. sistemi merak ediyorum...kaç yıldır montaj yapılan araba varmış onu sorun..Herhangi bir sorun olmuş mu?? Yurtdışındaki yakıt ile bizimkiler aynı mı? Propan oranları vs varmış.. Yüzde 100 lpg olması sıkıntı verir mi araç için.. Ldi sisteminde otomatik yağlanma sistemi var diye duymuştum ayrı bir yaglanma sistemi uygulatmaya gerek var mı??
    Daha cok sorularım var yeri gelince sorarım..

    Nisan ise demek ki mayısta başlar montajlar.. Haziran sonuna kadar vaktim var malatya ya gidecegim ..malum gidiş geliş 2700 km..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    BRC LDI sistemini birebir görebilmeniz için İstanbul CNR fuarına bekliyoruz hepinizi, 29 mart- 1 Nisan tarihleri arasında fuarda görüşelim.
    Bilet konusunda yardımcı olurum, kapıdan bana ulaştığınız takdirde bilet tedariki yaparım bilginize.
    Telefonlarım :
    0532 317 18 44
    0552 BRC 1 BRC (272 1 272)
    Saygılar

    Bi aksilik olmazsa fuara gitmeyi düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kocaloglu -- 6 Mart 2012; 23:01:24 >
  • Prins forumunda bir yorum vardı brc yetkililerinin yorumlarını bekliyorum..

    Halk arasında tüpgaz olarak bilinen lpg-otogaz, ülkemizde ve dünyada ısıtma, aydınlatma ve motorlu araç yakıtı olarak kullanılmaktadır. Lpg, ham petrolden ve doğalgazdan elde edilebilmektedir. Aslında renksiz ve kokusuz olan lpg, kaçakların anlaşılması için sonradan kokulandırılmaktadır. Lpg yandığında asit ve karbon gibi atıklar bırakmadığından benzin ve motorin gibi çevreyi kirletmez ve yine bu özelliğinden dolayı motor ateşleme elemanlarını ve motor yağını koruyucu bir işlevi de vardır.

    LPG ( Otogaz ) ; Propan (C3 H8) ve Bütan’ın (C4 H10) belirli oranlarda karışımından oluşan ham petrolden elde edilen İngilizce Liquefied Petroleum Gases (Sıvılaştırılmış Petrol Gazı) kelimelerinin baş harfleri ile ifade edilen , çoğunlukla 3 ve 4 karbonlu (C3 ve C4) hidrokarbonları içeren ve düşük basınçlarda sıvılaşabilen gazları tanımlamakta kullanılan bir terimdir. Basıncı düşürülüp, sıcaklığı artırılarak sıvı halden gaz haline dönüştürülür ve benzine mükemmel bir alternatif yakıt haline gelir.

    LPG propan (C3H8) ve bütan (C4H10) gazlarının yanısıra kokulandırma amacıyla düşük miktarda etil merkaptan (etan tiol) veya benzeri kükürtlü bileşikler içerir

    Sıvı Lpg sistemlerin Yurt dışında Yapılan Testler Türkiye'de Gecersizdir Neden ??

    Türkiye ile Avrupa arasındaki fark Propan Yani İtalya %90 %100 Propan kullanıyor!! avrupa'daki Araçların Üretimleri farklı avrupa birliği'de euro 5 emisyon değerleri Vardır Türkiye euro 96 Motorların Sıkıştırma Hava oranları farklı.

    Propan Farkları Sıvı lpg sistemlerinde Pompalarda ve enjeksiyonlarda Sıkışma ve Basınç Yükselme Olur sistem Kendini Kitler.


    Prins Ankara Türkiyeden Hollandaya Araç Gönderdi Dı Sistem için Yani sizin için Brc sistem cıkar takılır ama benim için takılmaz çalışmaz Brc Mtm Mühendis arkadaşım var fikir alışveriş yapıyoruz 2008 den beri Uğraştıklarını ve sistemden net bir verim almadıklarını söylüyor Türkiyede Brc Yetkileri Anlatsınlar Kendi kendine ben güler gecerim



    Sayın Kocaloğlu,

    tırnak içindeki ifadeniz çok ufak ilave ile doğrudur "Şu ana kada benim anladığım Liqui max lpg enjektörü kullanan bir sıvı lpg sistemi,Direct Liqui Max ise aracın kendi orjinal benzin enjektörünü kullanan lpg sistemidir.
    liqui max attmosferik motolara uygulanan,Direct liqui max ise direct enjeksiyonlu araçlara uygulanan bir sistemdir".

    "direct liqui max" atmosferik motorlara uygulanamaz,

    brc 'nin atmosferik motorlara veya direk enjeksiyonlu herhangi bir sisteminin montajını ve problemsiz çalıştığını , Türkiye'de görene biz rastlamadık,
    hep lafta anlatılıyor,
    bizim bildiğimiz italya'da bile seri montajı yok .

    bizim "direct liqui max " montajı yapılmış aracımızı brc bayileri dahil pek çok kişi gördü ve test etti ,
    sonuç problemsiz ve çok iyi ...şu ara 40.000 km 'yi devirmiştir...

    bahsettiğiniz marka ,bu dedikleri sistemleri getirip montaj yapıp ,belli bir km yol yaptıktan sonra anlatsa daha inandırıcı olur,

    çünkü bir başlıkta lpi dedikleri sistemi biz uyardıktan sonra ldi olarak düzelttiler,işi birazcık bilenler olarak bizim bile kafamız karıştı,

    şimdi ldi dedikleri sistemleri atmosforik motorlara mı olacak yoksa direk enjeksiyonlu motorlara mı?en başta bunları netleştiremediler bizce ,ya da buralarda yazan temsilcileri bu konulara pek hakim değil,

    kısaca sizlere tavsiyemiz ,
    bahsettiğiniz marka önce hangi motora (atmosferik veya tsi veya ...) hangi sıvı lpg sistemini takacaklarına karar verdikten sonra,
    onların bu test sonuçlarını görüp , öyle dönüşüm yaptırsınlar,

    çünkü onların adlandırdığı tek sistemle; hem atmosferik motorlara ,hem tsi 'lara nasıl montaj yapacaklarını , ben de merak ediyorum,

    saygılarımızla,


    KAFAM KARIŞTI iyice....




  • mybestfriendim ;
    Forum yönetiminin aldığı karar doğrultusunda BRC bayileri Prins konularına , Prins bayileri de BRC konularına yorum yapmayacak ,seviyeli bir tartışma ortamı bir türlü sağlanamadığı için böyle bir karar almış yönetim ,saygı duyuyoruz.

    BRC LDI Sistemi direkt enjeksiyonlu motorlar için aracın kendi benzin enjektörlerini kullanarak çalışan ;
    MPI motorlar için aracın kendi benzin enjektörünü değil ekstra takılack lpg enjektörlerini kullanan bir sistemdir.Bilgilerinize sunulur...
  • MPI araçlar için de aracın kendi benzin enjektörleri kullanılacağı söyleniyordu, boşa beklemişiz o zaman...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Genci


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Hyundai motoru, kütük ve enjektörler değişmiş. Faruk bey bu resimdeki araçta benzin tesisatı iptal mi?

    Evet sevgili mscsi

    Yarış araçlarında benzin iptal, sadece lpg ile çalışıyor.

    Ancak sivil araçlarda iptal değil.

    BRC nin LPI sisteminde araç hem benzinde hem lpg de çalışabiliyor,
    Saygılar

    Sistem asıl çok basitçe çalışyor. Benzini kesilir ve Likit LPG railde iter .Bir kısmı zaten geri dünüş marifeti ile depoda gider . Bu sefer rail dolu likid LPG ile kalıyor ve benzin enjektörlerden benzin imiş gibi püskürtmeye başlıyor.
    LPg kesmeye istediğin zaman bu sefer LPg kesilir ve Benzin LPG yi bitirene kadar itmeye başlar.
    Basit anlattım ama sistem bayağı komplike . Bu işlemler kusursuz ,zamanda ve ince hesaplı yapılmayı çalışıyor.
    LPI sistemde bazı avantajlar var. Aynı enjektör kullanyorsun. Performansı artar .Soğutma yartır ve kompresyonu düşürür. Araç daha performanslı olur. Daha az parça var.
    Yarış arabalarımızda bu performansı görüyoruz. Fotorafta olan TEK YAKITA GELİNCE .Orda FIA kuraları geçerlidır . Yarışlarda tek yakıt kullanılır .
    Şirkette 6-7 kişi LPI kullanıyorlar ama çift yakıt olarak .Patent işlemleri devam ediyor. Ne kadar erken biterse o kadar erken piyasada çıkar .
    BRC bu konuda hasas. Patentli enjektör olmasaydı şimdi piyasada 60-70 elektrovalf kullanan kit tipleri olmazdı . Herkes enjektörü otomatik kalibrasyon imkanı ve performans verdiği bilir çünkü.
    Bu işlerde de öyle. çabuk kopyalanır ve herkes kitimiz çıktı soyler sonra.
    o nedenle sadece biraz beklemek lazım .


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    motor konusundan çok anlamadığım için soruyorum kusura bakmayın.lpi ve lpdi sistemlerinden hangisi fsi ye hangisi tsi ye takılacak?şu anki klasik motorlara takılan lpg gibi verimli olacak mı? vw nin 1.6 102 hp motoruna hangisi takılacak? 1.6 102 hp de lpg ye göre avantajları ne olacak?

    Motordan anlamayan birisi için çok iyi sorular sormuşsunuz tebrikler,
    Hatta kazık soru bile diyebiliriz

    Teşekkürler , bu bilgiler tüm kullanıcılara ışık tutacaktır.

    LPI............... Tüm SGI (Klasik) motorlara takıla bilecek Yani 102 HP SR motorlara bu takılacak.
    LPDI............. Tüm FSI ve TSI motorlara takılabilecek, (Direct injeksiyonlu araçlara)

    Avantajları ;
    a) Direkt olarak gazda çalışabileceği için Benzin sarfiyatınız olmayacak,
    b) Aracın kendi enjektörlerini ve kendi ECU sunu kullandığı için Manifoldunuzda delik açılmayaca, (Ki biz delmiyorduk zaten birçok aracı)
    c) Kablolarınız kesilmeyecek (Ki biz kesmiyorduk kablolarınızı),
    d) Su hortumlarınız kesilmeyecek, Kısacası aracınızın orjinalliği hiç bozulmayacak.

    Saygılarımla


    Bu mesajlar da yanlış mı oluyor yani şimdi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi |RS| -- 7 Mart 2012; 11:20:52 >




  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.