Şimdi Ara

BRC LDI'li MONTAJ RESİMLERİ (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.236
Cevap
27
Favori
309.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Suçlu biz olduk şimdi. Yaw özençlerotogaz'ın attığı mesajı alıntıladım, ortalığı karıştıran o mesajdı. Neyse saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben bu forumda son kulancı olarak forumları takip etmekteyim aracım 1.4 tsi vw golf brc ldi sistemini sayfasını baştan sona okudum cünki son kulanıcı olarak arştırdım burada yanlış olan bir şeyler var ve bunuda tamamen bilgisizce konuşan brc ustalarına söylüyorum siz şimdi baştan her arca takılacak dediniz sonra şuna olmayacak buna olmayacak diyorsunuz alahınızı severseniz siz bu sistemin egitimini aldınızmı siz bu sistemin egitimini almadınızmı önce bunu sorayım egitimini almadıysanız egitimin alın ve buraya öyle yorum yazın bizim gibi son kulanıcılara yanlış bilgi verip bekletmeyin benim bildigim kadarıyla sizin sisteminiz italyada deme sürecinde diyorsunuz ya türkiye şartlarına uymasa sistem italya ile türkiyedeki gaz basıncları aynımı gazın propon degeri aynımıki sizler bunu arclarınıza takmadan son kulanıcılara bilincsiz olarak bilgi veriyorsunuz ben yaklaşı olarak 2 aydır bu forumları takip ediyorum sedece bilincsiz konuşmalarınız yüzünden konu takip etmez oldum bilginin burda dogru paylaşılmasından yana olun ve bizim gibi son kulanıcıları mahdur etmeyin




    ve bu arda prins de aynı sistemi getiriyor bir soru sordugumda cevabını alıyorum siz daha yapacagınız sistemi bile anlatamıyorsunuz daha sistemin nasıl calıştıgını ögrenin önce sonra bu arda yorumlarınızı yapın

    saygılar bana bu konuda kızmayın biz son kulanıcılar olarak bu konuda dogru bilgi istiyoruz ??????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vural85 -- 7 Mart 2012; 23:17:13 >




  • Evet epey bilgisizce üstünkörü takip etmişiz, suç bizde.

    Yalnız şimdiye kadarki yazılan nedense hiçbir mesajda da mpi araçlar için ayrı enjektör kullanılacağından da bahsedilmedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi |RS| -- 8 Mart 2012; 11:17:37 >
  • Kesinlikle donanim haber forum yoneticileride sucun bizde oldugunu dusunuyorlarki bizim elestiri msjlarimizida siliyorlar :) suclu bizi arkadaslar neden 6. Hissimizi kullanip mpi motorlar icin sistemin daha degisiik isleyecegini anlamadik cok ayip msj in silinme gerekceside firmaya hakaret denmis o msjimda hakaret iceren tek bir cumle yoktu sadece gercekler vardi ordaki kivirmak kelimesinin mecaz olarak kullanildigini anlamak bukadar zor olmasa gerek tabikide iyiniyetli kisiler icin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi watcherb -- 8 Mart 2012; 12:53:20 >
  • bende 1.4 polo var ama 1.2 TSI Jetta alamyı düşünüyorum acaba bu araca bu kiti bağlayabilirmiyiz ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polocukadir -- 8 Mart 2012; 17:53:04 >
  • Arkadaşlar brc nin dediğine prins yanlış diyo, prinsin dediğine brc yanlış diyo, bu bilgi karmaşaşında kime nasıl güvenip te aracınızı bozup üstüne bir de o kadar para vereceksiniz? Bu bekleme sürecinde ibre dizele kayıyo yavaş yavaş..
  • Bu karmaşa içinde en güzel fırsat bence 29 marttaki LPG /CNG fuarı. direk enjeksiyonlu araçlara sıvı sistem montajı yapabilen firmalar zaten tanıtım için fuarda olacaklar. BRC ve Prins yaptıklarını idda ediyorlar. hatta Prins in aracı bayileri dolaşıyormuş. Fuarda belli olucaktır, kim takabiliyor, kim hikaye anlatıyor hep beraber görebiliriz....
  • Maminci Bey, size aynen katılıyorum. Üç beş kuruş daha fazla verip gidip dizel alalım. Hiç bunlarla uğraşmaya gerek yok.
  • Bu yorumlardan sonra bende oyle yapmaya karar verdim lpg firmalariyla ugrasmaktansa 3 5 fazla veririm alirim dizelimi hic olmassa kafam rahat olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Arkadaşlar brc nin dediğine prins yanlış diyo, prinsin dediğine brc yanlış diyo, bu bilgi karmaşaşında kime nasıl güvenip te aracınızı bozup üstüne bir de o kadar para vereceksiniz? Bu bekleme sürecinde ibre dizele kayıyo yavaş yavaş..

    sevgili maminci, dizel alma şansın varsa bence de dizel en iyisi.

    ben bu sistemin geçtiğimiz Kasım ayında geleceğini düşünerek TSİ motor bir passat aldım. Arabdan gerçekten çok memnunun ama benzin fiyatı da iyice koymaya başladı. Rahat rahat gezemiyorum. Böyle olunca da arabadan keyif alamaz oldum.

    Fuarı bekleyip, sonrasında arabayı satıp satmayacağıma karar vereceğim. Yaz tatiline benzinli arabayla girmek istemiyorum.

    Satıp yerine dizel Renault Sport Tourer alabilirim. Şimdiki arabamda station wagon zaten. Bakalım hayırlısı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salaysa

    quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Arkadaşlar brc nin dediğine prins yanlış diyo, prinsin dediğine brc yanlış diyo, bu bilgi karmaşaşında kime nasıl güvenip te aracınızı bozup üstüne bir de o kadar para vereceksiniz? Bu bekleme sürecinde ibre dizele kayıyo yavaş yavaş..

    sevgili maminci, dizel alma şansın varsa bence de dizel en iyisi.

    ben bu sistemin geçtiğimiz Kasım ayında geleceğini düşünerek TSİ motor bir passat aldım. Arabdan gerçekten çok memnunun ama benzin fiyatı da iyice koymaya başladı. Rahat rahat gezemiyorum. Böyle olunca da arabadan keyif alamaz oldum.

    Fuarı bekleyip, sonrasında arabayı satıp satmayacağıma karar vereceğim. Yaz tatiline benzinli arabayla girmek istemiyorum.

    Satıp yerine dizel Renault Sport Tourer alabilirim. Şimdiki arabamda station wagon zaten. Bakalım hayırlısı.

    Selamlar sn salaysa, düşüncelerimiz paralel, aslında ben de aracımdan çok memnunum ama bu benzin fiyatlarıyla kasarak araç kullanmak ta nereye kadar bilmiyorum, kışın soğuk kar buz falan derken yapılan km azalıyo ama önümüz yaz, gezilecek tozulacak yani km artacak.

    Ben sizi ayrıca bir konuda taktir etmek istedim, vw araçtan sonra reno düşünüyosunuz demek ki marka saplantınız yok, ben de eski bir vw kullanıcısı olarak markanın artılarını eksilerini iyi biliyorum, megane st modelini ben de düşündüm geçen yıl, iki sebepten vazgeçtim o zaman, birincisi altı bana alçak geldi- ikide bir altını sürten araçtan nefret ettiğim için gittim suv aldım hatta- ikincisi de forumlarda 1. vites oranları çok dengesiz dediler, 1. vitesle bağıryo 2. iivtesle çekmiyo falan, bir ayrıntı olabilir ama sürüşte zamanla sorun olacak birşey, önemli bence..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    quote:

    Orijinalden alıntı: salaysa

    quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Arkadaşlar brc nin dediğine prins yanlış diyo, prinsin dediğine brc yanlış diyo, bu bilgi karmaşaşında kime nasıl güvenip te aracınızı bozup üstüne bir de o kadar para vereceksiniz? Bu bekleme sürecinde ibre dizele kayıyo yavaş yavaş..

    sevgili maminci, dizel alma şansın varsa bence de dizel en iyisi.

    ben bu sistemin geçtiğimiz Kasım ayında geleceğini düşünerek TSİ motor bir passat aldım. Arabdan gerçekten çok memnunun ama benzin fiyatı da iyice koymaya başladı. Rahat rahat gezemiyorum. Böyle olunca da arabadan keyif alamaz oldum.

    Fuarı bekleyip, sonrasında arabayı satıp satmayacağıma karar vereceğim. Yaz tatiline benzinli arabayla girmek istemiyorum.

    Satıp yerine dizel Renault Sport Tourer alabilirim. Şimdiki arabamda station wagon zaten. Bakalım hayırlısı.

    Selamlar sn salaysa, düşüncelerimiz paralel, aslında ben de aracımdan çok memnunum ama bu benzin fiyatlarıyla kasarak araç kullanmak ta nereye kadar bilmiyorum, kışın soğuk kar buz falan derken yapılan km azalıyo ama önümüz yaz, gezilecek tozulacak yani km artacak.

    Ben sizi ayrıca bir konuda taktir etmek istedim, vw araçtan sonra reno düşünüyosunuz demek ki marka saplantınız yok, ben de eski bir vw kullanıcısı olarak markanın artılarını eksilerini iyi biliyorum, megane st modelini ben de düşündüm geçen yıl, iki sebepten vazgeçtim o zaman, birincisi altı bana alçak geldi- ikide bir altını sürten araçtan nefret ettiğim için gittim suv aldım hatta- ikincisi de forumlarda 1. vites oranları çok dengesiz dediler, 1. vitesle bağıryo 2. iivtesle çekmiyo falan, bir ayrıntı olabilir ama sürüşte zamanla sorun olacak birşey, önemli bence..

    Passat'tan önce clio kullanıyordum. Aslında aradaki farkı gördükten sonra tekrar Renault'ya dönmek çok zor olacak ama benzin fiyatları belimizi büktü.

    Bilgilendirme için teşekkür ederim. Dikkate alacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Genci

    BRC LDi Sistemi . Tank



    Genci Bey 1 şubatta ldi sistemi ile ilgili resimler koymuştu bilgilendirmeler yapmıştı..Bazı araçlara montaj da yapmışlar.. vw grubu sportage ix35 peugeout vs..

    Gerisi gelmedi ..Bekliyoruz şu LPG fuarından sonra başlarız diyorlardı..Hayırlısı..
  • LPG Düşünenler için Genci Bey ' in tavsiyeleri ;

    Bütün forumlarda en sık sorulan soru: HANGİ MARKA KİT TAKTIRMALIYIM? ARACIMA HANGİSİ UYAR?
    Cevabımız; Araştırmalarınızı aşağıdaki kriterlere göre yapın, doğruyu kolaylıkla bulursunuz.
    1- Tanınmış bir marka mı?
    2- Arkasında güçlü bir firmanın desteği var mı?
    3- Ana firma kaç yıldır faaliyette?
    4- Tüm Ülke sathına yayılmış geniş bir servis ağına sahip mi?
    5- Adı yeni duyulan veya hiç duyulmamış bir ürünün müşteri nezdinde kendini kanıtlaması, müşteri memnuniyeti sağlamasının uzun bir süreç olduğu unutulmamalıdır.
    6- Montaj firması kaç yıldır faaliyette, TSE Belgesi var mı? Yetkili mühendisi işin başında mı?
    7- Takılan kitin parçaları aynı markadan mı oluşuyor? Yoksa farklı markalarla melez kit mi kullanılıyor?
    8- Montaj esnasında aracın orijinal kabloları kesiliyor mu? Aracınızın zarar görmemesi için kablo kesilmesine kesinlikle izin vermeyiniz. Kesilen kablolar ilave dirençler oluşturur. Bu farklılıklar zamanla aracın elektroniğinde hasara yol açar.
    9- Montajda ilave emülatörler kullanılıyor mu? Ne kadar çok parça, o kadar risk demektir. (Kendine sıralı adını veren bazı markalar enjektörleri ilave emülatörlerle uyutmaktadır ve ekstradan sisteme bağlanmaktadır).
    10- Otomotiv teknolojisinde ve Avrupa Birliği normlarına göre motor bölümündeki tüm bağlantıların hem EMC (Elektro Manyetik Uyumluluk) testinden geçmiş hemde IP-54 sınıfı sızdırmazlığa sahip özel konnektörlerle yapılması şarttır. Örnek konnektörleri aracınızın orijinal bağlantılarında görebilirsiniz. Size takılmak istenen kitin kablo bağlantılarında otomotiv sektörüne özgü bu konnektörlerden kullanılıp kullanılmadığına bakın. Aksi halde aracınızın olmadık zamanlarda stop edebileceğini , etraftaki manyetik alanlardan etkilenip diğer elektronik cihazların çalışmasını ( OEBD, ECU, ASR, ABS v.s.) bile bozmak suretiyle trafikte can ve mal güvenliğinizi tehlikeye atacağını unutmayınız. Özel konnektörlerle yapılmayan montaj sorun çıkartır. Aracınız yanar, su alır, kısa devre yapar, size kaza yaptırır. Onarılamaz arızalara yol açar.
    11- Takılmak istenen lpg enjektörlerini inceleyin. Kendine sıralı sistem diye yutturmaya çalışan çoğu sistemlerde LPG enjektörü yerine selonoid vanadan bozma uyduruk enjektörler kullanılmaktadır. Yine kompakt ve hepsi bir arada bulunan, büyük endüstriyel yazıcıların mürekkep püskürtme sistemlerinden kopyalanmış veya pnömatik kontrol sistemlerinden esinlenmiş ve LPG' ye uyarlanan piyasada enjektör diye yutturulan sistemlere dikkat edin. Kompakt sistemler sonradan LPG' ye uyarlanmıştır. Ömürleri sınırlıdır ve bir arıza durumunda komple değişmesi gerekir. Bu tür enjektörlerin herhangi bir otomotiv firması tarafından onaylanıp onaylanmadığını sorun. Her silindir için tek tek enjektör bağlanıyor olmasına dikkat edin. Böylece bir arıza durumunda komple sistemi değil, sadece arızalı enjektörü değiştirmek suretiyle parça tasarrufu sağlarsınız.
    12- Adına sıralı diyen çoğu sistemde araçların arıza lambası yanmaktadır. Bilhassa E-4 kategorisindeki yeni model araçlarda karışım hatası nedeniyle bu arıza lambası zamanla büyük masraflara yol açar. Dönüşümü yapacak serviste arıza lambasının yanmayacağı garantisini isteyiniz.
    13- Çoğu modern araçlarda bir kaza anında benzin besleme sistemini kapatan darbe sensörleri bulunmaktadır. Takılan kitin bu darbe sensörüyle ilişkisi olup olmadığını sorun.
    14- En öneml hususlardan bir tanesi de ülkemizde hiç üzerinde durulmayan, kimsenin umursamadığı sigorta konusu. Takılan kitin "ÜRÜN MALİ MESULİYET" ve "3. ŞAHIS MALİ MESULİYET" sigortaları var mı? Yani aracınız LPG nedeniyle bir kazaya uğrarsa can veya mal kayıplarınızı karşılayacak bir sigorta güvenceniz olacak mı?

    Sizin için kıymetli, milyarlarca bedel ödediğiniz aracınızı ve can-mal güvenliğinizi tehlikeye atmayın.
    Lütfen sadece fiyata bakarak veya bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan ustaların lafına bakıp karar vermeyin, daha sonra pişmanlık yaşamayın.




  • bende yukardaki arkadaslar gibi anlayanlardanim, tmm birebir faruk beyin yazilarinda boyle birseyi aramadim da, rastlayamadim da, fakat bende boyle anladim, demek ki bize yanlis anlatildi, biz yanlis anlamadik, 1 kisi anlatiyor 3 kisi yanlis anliyor, boyle birsey mumkun mu, maddeler halinde yaziyordu faruk bey, ecu yok, enjektor yok, bisey daha yok diyordu unuttum simdi, ama mpi motorlar haric falan dememisti, hatta burdan da haraketle fiyatin diger bbenzer rakip sistemlere nazaran ucuz olacagi fikri uyanmisti, demek isin ic yuzu boyle degil, ve direkt puskurtme sistemlerin donusumunden se benim mpi motorlu aracimin donusumu daha pahaliya cikacak demektir, cunku direkt lpg puskurten yeni enjektorler (daha pahali) takilacak, ve kendi enjektoru olmayacagindan ECU da ayrica takilacak, eeee ne anladik biz bu isten, gider taktiririm guncel sistemlerden, hem cok daha ucuza taktirir, hem simdiden tasarruf etmeye baslarim, hemde cebimden daha az para cikar, beklemenin ne manasi var, madem benim aracima enjektor + ECU takilacak ben niye 1 senedir surtuyorum lpg siz ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi McManamann -- 12 Mart 2012; 17:47:47 >




  • Yalnız değilmişiz demekki, bizlere bizde sonradan öğrendik, kusura bakmayın eksik aktardık denilseydi inanın hiç bir itirazım olmazdı ama sistem neredeyse tanıtılma ve montaj arefesine geldikten sonra bu tip söylemler insanı marka ve üründen soğutmaya oldukça yeterli oldu, benim oldu en azından bu şekilde çalıştığı anlatılsaydı mpi motorlar için zaten beklemezdim. Neyse herkese iyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Genci

    BRC LDi Sistemi . Tank



    Genci Bey 1 şubatta ldi sistemi ile ilgili resimler koymuştu bilgilendirmeler yapmıştı..Bazı araçlara montaj da yapmışlar.. vw grubu sportage ix35 peugeout vs..

    Gerisi gelmedi ..Bekliyoruz şu LPG fuarından sonra başlarız diyorlardı..Hayırlısı..

    Sayın Hocam,

    LPG tankı üzerindeki 2 pompa olmasının nedeni nedir acaba?

    bir de ldi direk enjeksiyonlu motorlara uygulanabiliyor sadece?

    mpi motorlara,başka bir deyişle "port enjeksiyon "yapan motorlara uygulanamıyor?

    tüketicilerin doğru bilgilendirilmesi adına cevap verebilirseniz sevinirim,

    saygılarımızla,




  • simdi bir yetkili kesin olarak yazabilir mi? MPI atmosferik benzinli araclarin donusumunde ayri enjektor ve ECU kullanilacak mi, sogutma borulari kesilecek mi, regulator olacakmi ?

    bizde isimize bakalim sonuca gore ...
  • Sayın SeKSandDoRT size Kısaca bilgi veriyim

    Atmosferik benzinli araclarin çalışma özellikleri ve direkt enjeksiyonlu benzinli araclarin çalışma özellikleri Çok Farklı !!

    liquid lpg Atmosferik Motorlu araçlarda Kendi enjektörlerden göndermek imkansızdır Atmosferik Motor Araçlar kendi enjektörlerini liquid lpg hiç bir Lpg Üretici yapamaz.

    Direkt enjeksiyonlu Atmosferik Motorlarda Benzin Mss göre Gaz Göndermesi yapar bunun içinde Ecu Kullanmak Şarttır.

    Regulator yerine Pompa ve besleyici ek parcalar kullanır.

    Biz bunu arkadaşlara daha öncede söylemişdik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prinsson-Wolf -- 13 Mart 2012; 16:42:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prinsson-Wolf

    Sayın SeKSandDoRT size Kısaca bilgi veriyim

    Atmosferik benzinli araclarin çalışma özellikleri ve direkt enjeksiyonlu benzinli araclarin çalışma özellikleri Çok Farklı !!

    liquid lpg Atmosferik Motorlu araçlarda Kendi enjektörlerden göndermek imkansızdır Atmosferik Motor Araçlar kendi enjektörlerini liquid lpg hiç bir Lpg Üretici yapamaz.

    Direkt enjeksiyonlu Atmosferik Motorlarda Benzin Mss göre Gaz Göndermesi yapar bunun içinde Ecu Kullanmak Şarttır.

    Regulator yerine Pompa ve besleyici ek parcalar kullanır.

    Biz bunu arkadaşlara daha öncede söylemişdik.






    Recep Kardeşim;

    Benim de kafam karıştı walla.. Benim araç ix35 1.6 gdi motor.. atmosferik motor ve direkt enjeksiyonlu bir araç..

    Benim araca nasıl direct lique max ya da ldi montajı olacak anladıgım kadarıla kendi benzin enjektörü kullanılamayacak.. Daha önceden kendi benzin enjektörü kullanılacak yüzde 100 lpg ile çalışacak deniyordu..

    Bizi aydınlatırsanız sevinirim..




  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.