Şimdi Ara

Boyner iade rezaleti (Tüketici mahkemesine gidildi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Boyner'in internet sayfasından 4 Aralık 2018 tarihinde bir eşofman takımı aldık fakat eşofman görseldeki gibi değildi, eşofmandan çok tayt gibiydi bizde hemen geri gönderdik. Ürün 244.90 TL idi, fakat ürünün geri ödemesi bir türlü gerçekleşmiyor, telefonla ulaştım, iletişim kısmına yazdım, mail attım fakat geri ödemeyi yapmıyorlar. Resmen parayı gasp ettiler. Epeyce uzun aramalardan sonra telefon ile ulaştım en kısa sürede dönüş yapılacak dendi fakat ne arayan ne soran var. Kesinlikle profesyonel bir kuruluş değil daha önce yüzlerce defa internetten alışveriş yaptım ilk kez böyle bir durumla karşılaşıyorum. Mahalle esnafı gibi paranın üstüne yattılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Puitu -- 18 Ocak 2019; 22:1:47 >



  • Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurun. Buraya yazmanızla bir şey değişmeyecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Time Lord -- 31 Aralık 2018; 13:23:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Time Lord

    Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurun. Buraya yazmanızla bir şey değişmeyecek.
    Bu hafta içi de sonuç alamasam tüketici mahkemesine gideceğim. Sözde büyük bir firmanın bunu yapması beni şaşırtı bugün yatırırlar, yarın yatırırlar diye 3 hafta bekledim fakat bir görü dönüş bile olmadı. İnternet alışverişinde ilk defa böyle bir durum başıma geldi, beni uğraştıracaklar anlaşılan.
  • Şikayetvar a yazın hemen ararlar Boyner de paranız kalmaz tırsıyorlar şikayetlerden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • impact_24 kullanıcısına yanıt
    hocam bende kalmayacağından eminim fakat adamlar resmen süründürüyor, bugün git yarın gel esnaflığı yapıyorlar :) İletişim de kuramıyorum açıkça yok sayıyorlar, bana deseler ki arkadaş ürünü iade ettin sana ceza olarak paranı bir ay işletim yatıracağız, onu anlarım :) Fakat hiç tınlamıyorlar.
  • şans işi hocam onlarca kez iade ettim ürünü ertesi gün bazen aynı gün param iade oldu. Ben mağazadan iade ediyorum keske yakın mağaza varsa o sekilde yapsaydın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: impact_24

    Şikayetvar a yazın hemen ararlar Boyner de paranız kalmaz tırsıyorlar şikayetlerden.
    Hocam Şikayetvar da hesap oluşturdum ve şikayet ettim bakalım ne zaman dönecekler :)
  • AvriL kullanıcısına yanıt
    Onu hiç akıl etmedim evime çok yakın Boyner var fakat internetten aldığım için oraya iade etmem gerektiğini düşündüm artık iş işten geçti. Bu hafta da bekleyip tüketici mahkemesine gideceğim.
  • Sahibi oldukları morhipo'dan iade konusunda o kadar memnunum ki,gerçekten şaşırdım durumunuza...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • plateau kullanıcısına yanıt
    Açıkçası benim tüketici mahkemesine gitmememin asıl nedeni de marka imajı fakat yaptıkları iş şu anda tam tersi. Kurumsal olmaları gerekirken tam tersi kulaklarının üstüne yatiyorlar müşteriyi umursamiyorlar. Umarım tüketici mahkemesine uzamaz bu iş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün tekrar aradım 3 hafta oldu fakat hiç bir dönüş olmadı dedim. Müşteri hizmetlerindeki kişi depodan sizi aramışlar fakat ulaşamamışlar dedi, oysa bana hiç bir arama gelmedi. Oyalamaya devam ediyorlar. Tüketici mahkemesine gideceğim bana parayı neden yatirmadiginiz ile ilgili yazılı bir cevap verin dedim, bunu da yapamayız dediler. Banka bilgilerini kullanarak kanitlamam gerekecek herhalde çünkü hiç bir bilgi vermek istemiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Durum gittikçe daha garipleşiyor, bugün Boyner İstinye Park şubesinden arandım, kargonuz bize ulaşmadı o yüzden size geri ödeme yapamıyoruz dediler. İyi de kargoyu ben size yollamadım ki dedim ama bize yönlendirme yapılmış üren elimize geçmediği sürece ödeme yapamayız dediler ve genel merkezi arayın durumu öğrenin ben sizi tekrar arayacağım dediler. işin ilginci Istinye park Boyner ile genel merkez Boyner arasındaki iletişimi ben kuruyorum, santral gibi :) Bende merkezi aradım durumu tekrar anlattım bir hata olmuş oraya yönlendirilmemesi gerekiyor sizin ürün depoya teslim edilmiş oradan ödeme yapılacak dediler fakat 3 haftadır ürün sizde ama hep aynı şeyi söylüyorsunuz dedim. Şimdi İstinye park Boynerden arayacaklar siz aradan çıkın sizlik bişey yok diyeceğim :) Ne çektim senden Boyner, tövbe bir daha...
  • Tam bir rezillik doğrusu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlaşılan parayı vermeyecekler. Bugün tüketici hakem heyetine gidip şikayette bulundum ödeme dekontu, kargo çıktısı, Boyner ile olan mailleri ve şikayet dilekçesini hazırlayıp başvuruyu yaptım. Beni epeyce uğraştırdı bu iş. Sözde büyük ve kurumsal bir firma Boyner beni resmen süründürdü. Hakem heyetinden çıkması 3-6 ayı bulurmus ☹️



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Puitu -- 18 Ocak 2019; 22:8:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aradan neredeyse 2 ay geçti fakat Boyner iade yapmıyor. Dün yine aradım durumu anlattım bir hata var düzeltilir yalanını yine söylediler sanırım bu Boyner'in müşteri hizmetleri politikası. Şikayet Var'a baktım benim gibi bir sürü şikayet var. insanların paralarını alıp geri iade etmiyorlarmış resmen parayı gasp ediyorlar. Modern hırsızlar fakat bir mağaza maskesi altında bu hırsızlığı gerçekleştiriyorlar. Tüketici hakem heyetini bekleyeceğiz anlaşılan.
  • Merhabalar Pazartesi tüketici hakem heyetinden arandim ve sikayetinizle ilgili firma ile görüşme yapılmıştır dendi, paranız yatırılacak dendi ve aynı gün hemen parayı yatırdılar. Ürünün ücreti ödenmesinden 2 ay sonra binbir zorlukla hakem heyeti sayesinde yatırıldı. Keşke sözde kurumsal bir firma olan Boyner'e guvenmeyip geri iade süresinin hemen bitiminde tüketici heyetine gitseydim. Bir daha asla Boyner internet alışverişi yapmam mağazasından da yapmam. Tüketiciyi umursamayan bir firma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben hakem heyetine gittim ve iş çok daha kolay çözüldü. Her seferinde bana iade yapacaklarını söylediler fakat hiç biri gerçekleşmedi. Kargonun ellerine ulaştığına dair belgeyi ve ödeme dekontunu dilekçeye ekleyip verdim ve sorun çözüldü. Bence sizde bu yolu izleyin.

    Not: özel mesaj gondermem için cep telefonumu onaylamak gerekiyormuş, o yüzden buradan yazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezalet. Boynerden alışveriş yapacaktım vazgeçtim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.