Şimdi Ara

Boyasız ağır hasar kayıtlı araç alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
6.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Neden 2 şer tane alternatör ve marş motoru var ? Önce bir taktılar yandı bi daha mı taktılar ?
  • Değerli yorum ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Yorumlarınız dan anladığım en önemli şey bu araçlardan uzak durmak ;)
    Bugün yine bir görüşme yaptım başka bir araç için.ilanda sadece ön sağ çamurluk değişmiş diyor. Araç satıcısıyla görüşmede de 10.000tl hasar kaydı var diyor.diyorum başka hasarı yoksa bir çamurluk bukadar para nasıl ediyor.Yine aynı cevap kasko firmasının şişirmesi.
    Hasar kaydıydı, boyaydı, değişendi vs midem bulanmaya başladı. Biraz daha sıkıp 0 araca yönelmeye karar verdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_09

    Değerli yorum ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Yorumlarınız dan anladığım en önemli şey bu araçlardan uzak durmak ;)
    Bugün yine bir görüşme yaptım başka bir araç için.ilanda sadece ön sağ çamurluk değişmiş diyor. Araç satıcısıyla görüşmede de 10.000tl hasar kaydı var diyor.diyorum başka hasarı yoksa bir çamurluk bukadar para nasıl ediyor.Yine aynı cevap kasko firmasının şişirmesi.
    Hasar kaydıydı, boyaydı, değişendi vs midem bulanmaya başladı. Biraz daha sıkıp 0 araca yönelmeye karar verdim.


    Şişer arkadaşım şişer. İmzamdaki Fluence'in 10 bin hasar kaydı var. Ben de inanmıyordum. Experi var şişirilemez diyordum ama şişiyormuş.

    sol arkayı sabuncu belinde bariyere sürtmüş. Sol arka çamurluk hasar almış, bagaj kapağının da alt ucu geriye doğru biraz açılmış.

    Araba bu şekilde 1 hafta 10 gün geziyor. Düşün 10 binlik hasar kaydı olan araba. Araç bacanağın arkadaşının. Bilindik araba.

    Almadan önce değişen sorgusu yapıyorum. Çamurluk ve bagaj kapağının dış sacı harici bagaj içi kaplamalar, kriko, kriko köpüğü, ön rot-rotil, 4 süspansiyon her şey değişmiş. Yetkili servis işi. 7 bin lira parça tutarı, 3 bin lira işçilik var aracımda.


    Hasar kaydına bakarsan araç büyük hasarlı. Ama geçmişini bilindiği için şişirilme olduğu ortada. Sence 10 gün gezen arabada 10 binlik hasar olabilir mi?




  • oguzhanc64 kullanıcısına yanıt
    Gercekten anlamak zor.. Peki bu 10binlik hasar kaydi araci yeni alan kiside sigorta ve kasko konularinda zorluk cikartirmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıradaki aracımız boya takıntısı olanlara geliyor... Boyasız pert
  • Yalancıyı sevmiyorlar nasılsa!
  • bile bile lades dememelisiniz hocam.
    fazla maceraya gerek yok. bütçeniz yettiğince temiz araç bakmanız daha faydalı olacaktır.
  • Eger ilanda ''kaskodan para almak için'' gibi cümle varsa o ilandan uzaklaşın.
  • Bide şu tavana saksı düşenciler nerde :) Tavan boyalı ya uydur uydurduğun kadar anasını satiyim
  • boyasız ağır hasarlı hmm ilginç
    benim hasarsız kazasız aracımda bile taş sekmesi nedeniyle fırçayla bi ton ufak boya var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_09

    Gercekten anlamak zor.. Peki bu 10binlik hasar kaydi araci yeni alan kiside sigorta ve kasko konularinda zorluk cikartirmi?


    Hayır hocam çıkartmadı. %10 indirimim vardı. Sigorta %10 indirimle yapıldı.

    Kaskoda da %30 indirimim vardı. %30 indirimle kasko yapıldı.

    Ağır hasar yazmadıktan sonra kasko sıkıntı olmuyor.
  • araçta değişen olmadan ağır hasar kaydı olması demek aracın alttan bir darbe alıp ya da su hasarı alıp perte çıkmasıdır, alttan vurursa zaten airbagleri açar ki yetkili servisteki airbag değişimi aracı ağır hasarlı hale getirir, su hasarı da aynı şekilde yüksek tamir bedeli gerektirir

    bu durumda önemli olan aracın nasıl yapıldığı, alttan hasarda airbag açması birşey değil, en fazla şanzıman hasar görür, su hasarı daha kritiktir, aracı komple soymaları tesisatı komple elden geçirmeleri gerekir, yüzeysel yapılan işlemlerde özellikle yeni nesil araçlarda sürekli problem çıkar
  • Bir arabadaki kaporta hasarından önemlisi mekanik hasardır. Değişen parça eskisi gibi olmaz bunu herkez bilir. Kaportada değişirse bikaç mm yamuk durur araç en fazla ama mekanikte değişim bambaşka bu yüzden önden kazalı araç a insanlar pek sıcak bakmaz sigortadan kimse para alamaz arkadaşlar yok öyle bişey haa şunu yapabilir servis çıkarır 20 bin fatura adam der tamam 20bini bana verin ben yaptıracam aracımı gider sanayide 5 e yaptırır 20 binlik faturayı kestirip sigortaya verir aradaki fark kendisine kalır ama sonuçta arabada normalde 20bin tl lik hasar gerçeği değişmemiş olur. Kısaca kendi adıma motor şanzıman yürüyende aksamdan darbe almış araç almaktansa kaportası komple boyalı araç almayı tercih ederim.
  • araç muhtemelen sel hasarlı kesinlikle taklalı bir araçtan daha tehlikelidir sel hasarlı ve yangın hasarlı araçlar taklalı araç iyi yapılmazsa yok gürültüsünü alır en kötüsü su alır ama sel hasarlının her yeri bitiktir
  • anka0658 kullanıcısına yanıt
    Buyrunuz bir örnek daha

    https://forum.donanimhaber.com/m_121539811//tm.htm#121542305
  • dıştan darbe alsa daha iyi. su hasarlı araç almayın aldırmayın
  • hem boyasız hem ağır hasar kayıtlı yok bide üstüne değişensiz de deseydi tam olaydı
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.