Şimdi Ara

...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik / pasta cila ]... (200. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.388
Cevap
62
Favori
907.165
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 198199200201202
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers

    Değerli arkadaşlar benimde ateş kırmızısı clio'mu şrfszn biri sağ taraftan sondan başa çizmiş çiziğin %70'i normal %30'u tırnak giricek tarzda çizik konuyu yeterince okudum ama tam anlamıyla bilgi edinemedim.B.düzü koçtaş SONAX 200liraya çiziği alabildiğim kadar alırım 6 ay süreli komple boya koruma ve parlatma yaparım dedi.B.düzü Torium'un içindeki yıkamacıdaki arkadaşta bu çiziklerin hepsini yok ederim arabayıda komple boya koruma yaparım yanar 300lira dedi çok iddia'lı konuştu!

    Şimdi size sorum; Ben yarın yani pazar newyork'a gidiyorum 3 günlüğüne ve orada kalıcağım yere yakın autozone var ve meguiars ürünleri dahil gayet uygun.Sizce 100 lira civarına bir set yapıp uzun kullanmak mı yoksa 200-300 verip arabayı biyere vermek mi?Açıkçası tam güvenemiyorumda siz ne dersiniz?

    Ya da mini onarım kapsamında arabamı autoking'e mi götüreyim?(tab boya yapılmaması şartıyla çünkü araba boyasız)acaba autoking'de boyası bu çizikleri haleldebiliyorlar mı?

    İşin erbabı arkadaşlardan yardım bekliyorum herkese kolay gelsin

    hocam malzemesini alsan koysan eve bu tür malzemelerin kullanma süresi 6 ay bozulursa yazık olur. Eğer uygulama yapmasını bilmiyorsan arabana yazık etme işi bilene yaptıracaksın pasta makinasını kullanmak basit gibi görünsede kontrolü zordur boyayı kaptırırsın fazla ısınır boyayı yakarsın yanan yerler bozuk para büyüklüğünde puslu puslu görünür köşe kısımlar hassas olur aşındırırsın beyaz astarı çıkarırsın... çizik tamiri işine hiç girme iş yapıldıktan sonra geri dönüşü yok çiziğin oldugu bölğe zımpara ile açıldıktan sonra eski haline getirin diyemezsniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volvoyenikullanıcı

    Merhaba arkadaşlar,
    Geçen hafta ikinci el olarak aldığım 2004 model Hyundai Getz marka aracım gerçekten çok kirli idi. Önceki sahibi sigara kullandığı için tavan simsiyah olmuş, koltuk ve döşemelere çok keskin nikotin kokusu sinmişti. Geçtiğimiz yıllarda İngiltere'de yapılan bir araştırmada temiz kullanılmayan bir otomobilde yüzlerce zararlı bakteri, hatta koli basiline rastlandığını ortaya koymuşlardı. Böyle bir otomobile binmek sigara kullanmayan eşim ve benim özellikle de çocuklarımın sağlığı için çok tehlikeli olabilirdi. Bu nedenle, 23 Kasım 2012 Cuma günü sabah saat 9:00'da Bolu'da hizmet vermekte olan Autowax bayisi Yanardağ Oto Yıkama Merkezine gittim. Durumu anlatıp kapsamlı bir hizmet almak istediğimi söyledim. Sürekli aynı yere gittiğim için personelin tecrübesi ve maharetinden emindim. Hemen işe koyuldular. Ben de müsait olduğum için aracın başında bekledim ve her aşamayı fotoğrafladım.
    İlk olarak araçtaki tüm paspasları, bagaj halısını ve stepneyi çıkardılar. 3 kişi birden çalışıyordu. Birisi hava tabancası ile aracın tamamındaki ince tozları giderirken diğeri paspasları, bagaj halısını ve stepneyi yıkadı. Bu arada kaputu açıp motor bölümüne ve kaput keçesine özel bir solüsyon sıkıp tazyikli su ile temizlediler. Sonra elektrikli süpürge ile halı, koltuk ve döşemeleri temizlediler. Bu işlemlerden sonra kompresörlü sprey tabancası ile tüm tavan, koltuk ve taban döşemeleri ile kapı içleri, konsol ve bagaj bölümlerine apex uygulandı. Ben hem fotoğraf çekiyor hem de otomobilimdeki değişimi hayranlıkla izliyordum. Tüm bu işlemler saat 16:00'a kadar sürdü. Ahtapot adı verilen dört kollu kurutma makinesini ön pencerenden içeri sarkıtıp kurutma işlemine başladılar. Bu işlem iki saat sürdü ve saat 18:00'da o günün mesaisi bitti. Ertesi gün sabah 9:00'da oraya vardığımda kurutma işlemine devam ediyorlardı. Birkaç saat sonra pasta cila işlemine başladılar. Ramazan usta büyük bir titizlikle önce yüzeysel çizikleri giderdi. Sonra cila ve boya koruyucu uyguladı. Yanımda götürmüş olduğum boya ile taş vuruklarına büyük bir özenle rötuş yaptı ve yıpranmış ön silecekleri boyadı. Yarım saat bekledikten sonra ikinci kat boyayı attı. İşletme müdürü Ahmet bey sağolsun çok güleryüzlü idi ve yakın alaka gösterdi. Bu arada saat öğleden sonra 3 olmuştu. Tesis sahibi İlkay bey diğer şubelerinden ozon makinesini getirdi ve benim aracın içine kurdular. Aracın klima sistemini çalıştırıp bir saat kadar ozon dejenfektasyonu uygulandı. Bu işlemin bakterileri öldürdüğü söyleniyor. Sonunda akşam olmuştu ve aracımı son bir kez silip kurulayıp teslim ettiler. Araçtaki değişime inanmak zordu ama tüm bunlara ben şahit olmuştum ve fotoğraflarla da belgelemiştim. İçi dışı pırı pırıl olmuştu eve gittiğimde komşum Metin bey 'Hayırlı olsun! Yeni mi?' diye sordu.
    Tüm üstün gayretleri ve titiz çalışmalarıyla aracımın ilk günkü gibi temizlenmesine emek harcayan başta Ramazan ve Hayati usta olmak üzere tüm çalışanlara sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum
    Saygılarımla,
    Sinan OLGUNER
    BOLU

     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...


     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...


     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...


     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...


     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...


    hocam böyle yazma sanki müşteri değil sahibisin firmanın nerede görülmüş allah aşkına dünden yarına hala kurutma işlemi devam ediyor arabayı havuzun içine sokupmu yıkadılar ikinci kat rutuş boyası gülmekten öldürdü beni hemde yarım saat sonra bu adamlar ya işi bilmiyor yada senin gözünü boyamaya çalışmışlar ne adamlar var bana boya koruma ve kaplama dükkanı açtıracaklar tüm millete 100 tl ye boya koruma yapacam herkes görsün boya koruma araç temizliği nasıl olur :) ama bu defada millet ucuz diye gelmez 500 diyene giderler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertgüven

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: freshcar

    Forumda isim vermek reklama giriyor sanırım. bu nedenle marka yazmaktan çekiniyoruz. Kullanıman malzeme markası olarak Meguiars en iyisidir. Ancak tek bir ürünü ile tüm işlemler gerçekleşmez. Yani başınız ağrıyorsa öksürük şurubuyla çözemezsiniz. Dolayısı ile araçta yapılacak tüm işlemleri için tüm ürünleri almak zorundasınız. Bu da çok maliyet tutar.

    Boya yenileme + boya koruma+ detaylı antibakteryel iç temizlik + ön cam su iticili koruma + motor temizliği ve koruma+ jant temizliği = yetkili servis fiyatı 420TL

    Bunlara ek sadece koltuk koruma alınabilir. O da 145TL. Döşemelere dökülen herhangi bir sıvının bir müddet koltuk yüzeyinde kalmasını sağlayarak leke tutmamasını sağlıyor.

    Boya koruma firmaları resmen insanları söğüşlüyor. toplamda harcadığı malzeme 20 lirayı geçmez, ama insanlardan 450 lira gibi fahiş rakamlar alınıyor. Ben garajımda yarı profesyonel bir sistem kurdum ve bir çok markadan oluşan bir ürün yelpazesine sahibim. Zaman içinde yaklaşık 400-500 lira maliyetle oluşturdum. VE bana yıllarca gidecek malzemeye sahibim. Herkese bunu tavsiye ederim.

    Meguiars markasını en iyisi nasıl anladın anlamış değilim :) her neyse 3m daha iyisini yapana kadar en iyisi hala 3m dir meguiars çok yaygın diye en iyisi anlamına gelmez ben poliytop, meguiars, 3m ıvır zıvır her ne varsa hepsini uyguladım profesyonel olarak. 3m şuan en iyisi arkadaşımın aracına 3m abimin arabasına meguiars kendi arabamada 3m uyguladım...

     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...

     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...

     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...



    Meguarsta iyi bir marka. TurtleWax uygulamamın sonucu sonucu ;)




  • Merhaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volvoyenikullanıcı -- 25 Eylül 2013; 14:28:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volvoyenikullanıcı

    Merhaba Mert Bey,
    Yapmış olduğunuz iki eleştirinin de benim mesajımdaki yanlış anlaşılmalardan kaynaklandığını düşünüyorum ve bu nedenle de açıklama gereği duydum. Öncelikle şirket sahibi ile herhangi bir yakınlığımın olmadığını belirtmek isterim. Bilinçli bir tüketici olarak memnun kalmadığım bir ürün ya da hizmetten gerekli mercilere şikayet ederek nasıl hakkımı arıyorsam, memnun kaldığım bir hizmeti verenleri de takdir etmek gerekir düşüncesiyle aracımı temizleyen arkadaşlara teşekkür etmek için cuma ve cumartesi günü yaşananları yazdım. Şimdi gelelim sizin eleştirdiğiniz iki noktaya;

    1. Eleştirinize cevaben: 'ertesi gün ben sabah saat 9'da oraya vardığımda kurutma işlemine devam ediyorlardı' derken tabi ki bir gün öncesinden devam ettiklerini kastetmedim. Önceki satıra dikkat ederseniz bir gün önce yani cuma günü saat 4'ten 6'ya kadar iki saat kuruttular ve mesai bitti diye yazmıştım zaten. Mesai bitti ifadesi durumu açıklamaya yeter sanırım. Yani adamlar işlemi bıraktılar. Ertesi sabah saat 8:30'da gelmişler ve kurutma işlemine tekrar başlamışlar. ben saat 9'da oraya gittiğimde ise yarım saattir işleme devam etmekte idiler. Ayrıca aracımı teslim aldığımda özellikle taban halısının ve koltukların nemli kalmış olduğunu gördüm. Yaz mevsiminde olmadığımızdan tabi ki kuruma hemen olmuyor. Bu nedenle kendi garajımda bir gün elektrikli fan ile kurutma işlemi uyguladım. Onun da resmini yüklüyorum.

    2. Eleştirinize cevaben: İkinci kat boyayı rötuş için kullanmadım. Silecek demirlerinin boyasını kastettim.

    Saygılarımla,

    Sinan OLGUNER

     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...


     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...


     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...


     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...


    Merhaba, :) Alınan hizmetin memnuniyeti'ni belirtmek güzel sadece o kadar ciddi yazmışsınızki reklam verir gibi hissettim :) neyse hizmet biraz abartılı olmuş göz boyamadan ibaret bu söylediklerimi alman firması olan xxxxx boya koruma ve detaylı temizlik eğitimcisi olarak belirtmek istedim.

    15 yıl oto boya ustası olarak belirtmek isterimki silecek kolları kompenentsiz çabuk kuruyan endüstiriyel tip boyalar yada selülozik tip boyalar ile boyanır ve bunun için yarım saat beklemeye gerek yoktur eğer akrilik boya ile boyanmış ise malesef hiç bir akrilik boya ilk kat atılıktan sonra yarım saat beklenip ikinci katı atılmaz atanda sonuçlarına katlanır alttarafı silecek demiri araca banu alkan muamelesi yapılmasına gerek yok yapılan uyğulama yanlış oldugunu belirtmek istemiştim ilgi süper ama yanlış uygulamadır. tel.den yazıgım için biraz sıkıntılı oluyor maksaım tartımak değildi. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertgüven

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: freshcar

    Forumda isim vermek reklama giriyor sanırım. bu nedenle marka yazmaktan çekiniyoruz. Kullanıman malzeme markası olarak Meguiars en iyisidir. Ancak tek bir ürünü ile tüm işlemler gerçekleşmez. Yani başınız ağrıyorsa öksürük şurubuyla çözemezsiniz. Dolayısı ile araçta yapılacak tüm işlemleri için tüm ürünleri almak zorundasınız. Bu da çok maliyet tutar.

    Boya yenileme + boya koruma+ detaylı antibakteryel iç temizlik + ön cam su iticili koruma + motor temizliği ve koruma+ jant temizliği = yetkili servis fiyatı 420TL

    Bunlara ek sadece koltuk koruma alınabilir. O da 145TL. Döşemelere dökülen herhangi bir sıvının bir müddet koltuk yüzeyinde kalmasını sağlayarak leke tutmamasını sağlıyor.

    Boya koruma firmaları resmen insanları söğüşlüyor. toplamda harcadığı malzeme 20 lirayı geçmez, ama insanlardan 450 lira gibi fahiş rakamlar alınıyor. Ben garajımda yarı profesyonel bir sistem kurdum ve bir çok markadan oluşan bir ürün yelpazesine sahibim. Zaman içinde yaklaşık 400-500 lira maliyetle oluşturdum. VE bana yıllarca gidecek malzemeye sahibim. Herkese bunu tavsiye ederim.

    Meguiars markasını en iyisi nasıl anladın anlamış değilim :) her neyse 3m daha iyisini yapana kadar en iyisi hala 3m dir meguiars çok yaygın diye en iyisi anlamına gelmez ben poliytop, meguiars, 3m ıvır zıvır her ne varsa hepsini uyguladım profesyonel olarak. 3m şuan en iyisi arkadaşımın aracına 3m abimin arabasına meguiars kendi arabamada 3m uyguladım...

     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...

     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...

     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...



    Meguarsta iyi bir marka. TurtleWax uygulamamın sonucu sonucu ;)

    güzel oldugundan eminim ama benim kişisel tercihim uyğulama yaptıgım ürünler içerisinde bence şuan 3m aslında bana göre makinada sünğer kullanmak yerine özel yapılmış post keçe kullanımı bile farkettiriyor şuan post keçeye en uygun marka polytop ama biraz zahmetl oldugu için tercih sebebi değil eğer bu işin ticaretini yapan yada amatör olarak kuanacak arkadaşlara malzeme adıgım yeri önerebilirim 3m in drek aracı kurum olmadan türkiye distribütörü ürünler çok uygun firmayla yakında uzaktan alakalm yok :) şuan yanlış hatırlamıyorsam 3m pasta 27 tl idi kamanyalı fiyatı sanırım o fiyata almıştım neredeyse yarı fiyatına umarım doğru hatırlıyorumdur. amatörler için mutlaka kil almalarını şiddetle öneririm..




  • Merhaba arkadaslar,
    Daha uc ay once aldigim yeni aracimin sag arka tamponunu yakin zamanda taşa carptim. Sonuc olarak tamponda (plastik kisimda) sol ust ve daha buyutulmus olarak alttaki fotografta yer aldigi uzere 4-5 cm uzunlugu gecmeyen derin cizikler olustu. Ayrica tamponun sag tarafi elle dokunuldugunda hafif hareket etmekte. Kaskomun mini onarim hizmeti ile bunlari duzelttirmek icin AutoKing'in Ankara'daki subesine randevuya gittim ve gorevli fotografta yesil renk ile belirttigim kesimin tamaminin komple boyanmasi gerektigini; yoksa derin ciziklerin baska turlu duzgun halledilmesinin mumkun olamiyacagini soyledi. Ayrica tampon tirnaginin da kirildigini, onu da tamir edeceklerini, ve tum bu islemleri mini onarim kapsaminda ucretsiz yapacalarini soyledi. Gelecek hafta icin randevuyu aldim, ancak yeni aractaki bu kadar kucuk bir bolgedeki cizikler icin buyuk bir alana lokal boya yapmanin gereksiz oldugunu dusunuyorum. Bu konuda yorumlarinizi merak ediyorum. Sizce rotusle halletmelerini mi istemeliyim? Ayrica daha sonra sag ust fotografta goruldugu uzere on tamponda da sürtme sonucu cizik olusmus, onu farketmedigimden gostermemistim gorevliye, oraya da islem yapmalarini isteyecegim.

     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...


     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chains -- 8 Aralık 2012; 2:26:19 >




  • Merhaba,
    Tamponunuzda boya geçişini rahat verebilmek, renk farkı oluşmasını minimize etmek için bu kadarlık alanı boyuyorlar. İyi bir usta biraz zaman harcayarak daha küçük alanda bu işi halledebilir. Ama bu sefer ücretli yaptırmanız gerekir. Mini onarım hakkınız varken bunu kullanıp yaptırın bence. Rotus bu tip derin çiziklerde başarılı olmaz. Sadece çiziğpin rengini değiştirir.
    Aracı teslim ettiğinizde bu çizikleri temizleyip plastik macunu ile dolduracaklar. Sonrasında astar ve boya işlemleri yapılacak. yani çizikler tam anlamıyla kaybolacak.
    Aslına bakarsanız düzgün uygulama yapıldığı taktirde tamponda boyanın pek bir önemi yok. Tampon aracın sarf malzemesi gibidir çünkü. Plastik olduğu için alım satım işlerinde tamponda boya var mı diye bakılmaz genelde. O yüzden boya işini gözünüzde büyütmeyin derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fastcare

    Merhaba,
    Tamponunuzda boya geçişini rahat verebilmek, renk farkı oluşmasını minimize etmek için bu kadarlık alanı boyuyorlar. İyi bir usta biraz zaman harcayarak daha küçük alanda bu işi halledebilir. Ama bu sefer ücretli yaptırmanız gerekir. Mini onarım hakkınız varken bunu kullanıp yaptırın bence. Rotus bu tip derin çiziklerde başarılı olmaz. Sadece çiziğpin rengini değiştirir.
    Aracı teslim ettiğinizde bu çizikleri temizleyip plastik macunu ile dolduracaklar. Sonrasında astar ve boya işlemleri yapılacak. yani çizikler tam anlamıyla kaybolacak.
    Aslına bakarsanız düzgün uygulama yapıldığı taktirde tamponda boyanın pek bir önemi yok. Tampon aracın sarf malzemesi gibidir çünkü. Plastik olduğu için alım satım işlerinde tamponda boya var mı diye bakılmaz genelde. O yüzden boya işini gözünüzde büyütmeyin derim.

    Hocam yorumunuz icin tesekkurler.. Dedikleriniz dogru ancak cok iyi tutmazsa daha sonra yeniden minionarim yaptirma sansim var, aralik sonunda minionarim hakkim yenileniyor. O yuzden ben simdilik rotus yaptirmayi dusunuyorum. Zaten arka tampon her zaman cizik gocuk potansiyeli yuksek bir bolge, ilerde daha ciddi bisey olmasi durumunda toptan boyatirim diye dusunuyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chains

    Merhaba arkadaslar,
    Daha uc ay once aldigim yeni aracimin sag arka tamponunu yakin zamanda taşa carptim. Sonuc olarak tamponda (plastik kisimda) sol ust ve daha buyutulmus olarak alttaki fotografta yer aldigi uzere 4-5 cm uzunlugu gecmeyen derin cizikler olustu. Ayrica tamponun sag tarafi elle dokunuldugunda hafif hareket etmekte. Kaskomun mini onarim hizmeti ile bunlari duzelttirmek icin AutoKing'in Ankara'daki subesine randevuya gittim ve gorevli fotografta yesil renk ile belirttigim kesimin tamaminin komple boyanmasi gerektigini; yoksa derin ciziklerin baska turlu duzgun halledilmesinin mumkun olamiyacagini soyledi. Ayrica tampon tirnaginin da kirildigini, onu da tamir edeceklerini, ve tum bu islemleri mini onarim kapsaminda ucretsiz yapacalarini soyledi. Gelecek hafta icin randevuyu aldim, ancak yeni aractaki bu kadar kucuk bir bolgedeki cizikler icin buyuk bir alana lokal boya yapmanin gereksiz oldugunu dusunuyorum. Bu konuda yorumlarinizi merak ediyorum. Sizce rotusle halletmelerini mi istemeliyim? Ayrica daha sonra sag ust fotografta goruldugu uzere on tamponda da sürtme sonucu cizik olusmus, onu farketmedigimden gostermemistim gorevliye, oraya da islem yapmalarini isteyecegim.

     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...


     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...


    Plasik sürtmeden dolayı muhtemelen yırtılmış çizik şeklinde bunun için o bölgenin zımparalanması ardından pilastik macun türü malzeme ile doldurulması ardından plastik astar atılması işlemleri yapılacak ve malesef o alan genişleyecektir normal bir boya ustasına götürseniz daha o bölğeyi komple yama yacaktır Renk farkı olacagını zannetmiyorum boyacak alan ve renk göz önünde bulundurursak sıkıntı olmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertgüven

    quote:

    Orijinalden alıntı: chains


    Plasik sürtmeden dolayı muhtemelen yırtılmış çizik şeklinde bunun için o bölgenin zımparalanması ardından pilastik macun türü malzeme ile doldurulması ardından plastik astar atılması işlemleri yapılacak ve malesef o alan genişleyecektir normal bir boya ustasına götürseniz daha o bölğeyi komple yama yacaktır Renk farkı olacagını zannetmiyorum boyacak alan ve renk göz önünde bulundurursak sıkıntı olmaz

    tesekkurler hocam bilgi icin.. Renk konusunda ben de sıkıntı olacagini sanmıyorum.
  • O yüzden Küçük kapsamlı yerlerde3 bu senin demiş oldugun olaya daha dikkat ediyorlar Bende Kendimi boya koruma alanında geliştirdim Kurumsal olan yerler hep aynı ama Basit Sahıs olan yerler müşteri toplayabilmek için elinden gelenin fazlasını yapmaya calışıyor....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nixmare

    O yüzden Küçük kapsamlı yerlerde3 bu senin demiş oldugun olaya daha dikkat ediyorlar Bende Kendimi boya koruma alanında geliştirdim Kurumsal olan yerler hep aynı ama Basit Sahıs olan yerler müşteri toplayabilmek için elinden gelenin fazlasını yapmaya calışıyor....

    servislerde yama biraz zor olur genelde uraşmamak için eğer siğortalıysa birşekilde gelen experleri bağlayıp parçanın yenisini takarlar dolayısıyla komple boyamak gerekiyor sanayilerde durum biraz daha farklı kşiye göre değişiyor uğraşmamak yarısını boyarım diyende var tampona yama yapıp renk tutmadı diyip çamulugun köşesine kayanda 20 gram boyanın hesabını yapıp sadece hasarlı kısma yama yapanda. önemli olan sanatı iyi olan ustaya rastlayabilmek...
  • İster makina olsun ister elle zamanı,mekanı ve imkanı olan herkes biraz kendine güvenerek yapabilir bu işi,ha yapamaz diyenede sorayım kendileri nasıl müşteri araçlarını deneme yanılma tahtası olarak kullanıp tecrübe edindilerse,kişilerde kendi araçlarından önce parça boyalarda deneme yapabilirler sanayiden aldıkları işe yaramayan kazalı araçlardan çıkma boyalı parçalarda deneme yapabilir yada direk araçları üzerinde deneme yapabilirler,youtube gibi sitelerde tonlarca örnek var yada bu iş için açılan uygulamalı tarifleri ile herhangi bilgisi olmayanın dahi anlayabileceği sitelerde var,sadece cesaret diyorum,ben mi,evet ben kendim yapıyorum 6 ayda bir uygulamalarımı,yurtdışından ürün getiren arkadaşlardan cihaz hariç uygulama malzemelerini padlerde dahil olmak üzere 150 tl ye mal ettim ve 1.5 yıldır kullanıyorum,kendi aracım hariç kayınbiraderin araçtada kullanıyorum ve hala daha ürünlerin çeyreği bitti sayılır,uygun saklama koşullarında en az 2 yıl dayanır ürünler,zamanı olmayan yada el becerisine güvenemeyen zaten hiç bulaşmasın ama zamanı mekanı olan ve bu işten keyif alan için gerçekten inanılmaz eğlencelidir,kendi yaptığınız işi görünce daha bir başka oluyor,saygılar.




  • naptın hocam sen biz sakal tıraşımızı bile üşendiğiğimiz için berberde olan bir milletiz senn dediğin olay dediğiniz gibi hem el becerisi gerektiren hemde zamanı takımı müsait yeri olan kişiler için geçerli. ufak tefek şeyleri yapabilir belki ama kaportada oluşacak ezik göçükleri nasıl yapacaklar yotube de paylaşılan videoların hepsini takip ettim adam elektirik süpürgesiyle çekiçle düzeecek çektirmenin bile yapamayacagı göçükleri düzeltiyor tamponları tamir ediyor ama sadece gösteriş pratik yapmayan kişilere ben şahsen pek tavsiye etmem sonuçta küçük bir masraftan kurtuayım derken masrafı büyütmekde var parça değiştirmek kaporta boya derken işin içinden çıkamaz istisnalar var tabi şahin doğanı olan dediğini yapabilir




  • Arkadaslar bu zamana kadar aldıgım aracları oto kuaför işlerini yaptırdıgım ve bir cok yakınımında kullandıgı firmanın facebook sayfası var.
    Sayfada yaptıkları calısmalar mevcut isterseniz bakın ve fiyat alın derim..
    http://www.facebook.com/OtoGuzellikMerkez

     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canbaz57 -- 24 Ocak 2013; 8:40:38 >




  • Arkadaşlar,

    pasta, cıla ve boyu korumayı ben el ile kendim yapacağım.
    Pasta ve cıla için Sonax ürünlerini kullanacağım ancak boya koruma için önereceğiniz hangi ürünler var. Mümkünse resmini ya da resmin bulunduğu sayfayı ekleyebilirseniz çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: informatiker

    Arkadaşlar,

    pasta, cıla ve boyu korumayı ben el ile kendim yapacağım.
    Pasta ve cıla için Sonax ürünlerini kullanacağım ancak boya koruma için önereceğiniz hangi ürünler var. Mümkünse resmini ya da resmin bulunduğu sayfayı ekleyebilirseniz çok sevinirim.

    hocam elinle yaparsan pek fazla işe yaramaz elle yapılan pastalar hırdavatcılarda otomotiv boya malzemeleri satan yerlerde satılan beyaz pasta diye bilinen ürünlerden almanız gerekecektir elle makina ile kullanılan sıvı pastaları kullanırsanız hiçbir işe yaramaz buna emin olun. yerim var kendim yapacagım derseniz klasik kutularda beyaz pasta alın krem biçiminde oluyor arabanız siyah türü renk değilse arkasından cila çekin üzerine benim size önereceğim eğer bulabilirseniz pastayı aldıgını yerden 3m marka boya koruma yada polytop marka alın




  • Değerli form üyeleri her türlü sorularınız için her zaman sizler için yardım ve bilgi paylaşımına hazırız bir mesaj atmanız yeterli
    Uygulamalar ile ilgili detaylı bilgi ve görsellere sayfamızdan ulaşabilirsiniz

    http://www.facebook.com/pages/CAR-M-Garage/431933106856348?ref=ts&fref=ts






     ...[ BOYA KORUMA / İÇ-DIŞ temizlik /  pasta cila ]...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre.

    serus dan alıntı ;


    Eğer aracın içindeki plastiklere kötü bir yerde boya koruma yaptırırsanız dediğiniz gibi beyazlaşma olur. Çünkü kullanılan malzeme hafif tiner içeriklidir vede bu plastiğin boyasına zarar verir, bu yüzden beyazlaşma olur. Aynı zamanda göğüse sürülen malzeme slikon içerikli ise buda göğüste çatlamaya yol açar. Her iki malzemeninde tamamen bu iş için üretilmiş olanları vardır. bu malzemeler kullanıldığında hiç bir şekilde bir problemler karşılaşmazsınız. Örneğin göğüse sürülen malzeme el kremi kıvamında bir malzemedir hatta elinize sürünce elinizi yumuşatır. Bu malzeme göğüse iyice yedirilerek uygulandığında güneşe kariı mukavemet kazandırır.

    Aynı şekilde aracın dışına uygulanan boya koruma malzemesi eğer yağ bazlı ise, uygulama sonrasında aracın üzeri yağlı gibi bir his verir. Burada kullanılam malzemenin yağ bazlı olup olmadığını anlaşılmasının en kolay yolu eğer uygulama sırasında aracınızın plastik kısımları kapı çıtaları, kapı açama kolları gibi, kağıt bant ile maskeleniyorsa kullanılan malzeme yağ bazlı demektir. Bazı firmalar teflon içerikli malzeme kullanırlar ve uygulama sırasında böyle bir maskelem işlemi gerçekleşmez bu o malzemenin kaliteli olduğunu gösterir.

    Boya koruma yapılan bir araba kuş pisliğine ve ağaç reçinesine karşı direnç kazanır ve size bunları temizlemek için yeterli süreyi verir, fakat hiç bir zaman aracımın üzerinde boya koruma var nasıl olsa bir şey olmaz dememeniz gerekir aksi taktirde boyanız yanacaktır. Unuymayınki kuş pisliğine karşı gelebilen herhangi bir malzeme yoktur.


    bariscevik den alıntı ;

    Yeni otomobillerin boyasını korumak üzere tasarımlanmış Boya Koruma Sistemi, tüm benzerleri içinde en mükemmel boya koruyucu sistemdir. Profesyonel yöntemlerle uygulanan patentli Boya Koruma Maddesi, günümüz otomobillerinin "metalik kat + şeffaf kat" boyaları için özel olarak formüle edilmiştir. Yaz aylarında boyayı sarartıp solduran zararlı güneş ışınlarını bloke eden özel bir ultraviyole filtre maddesi içerir. Kışın ise boyayı yağmur, çamur, hava kirliliği gibi aşındırıcı ve tahrip edici etkilerden korur, özel formülü sayesinde asit yağmurlarını nötralize ederek bu yağmurların yarattığı tahribatı önler. Boya Koruma Sistemi, otomobillere Ömür Boyu Garanti ile uygulanır. Bu garantide, yılda bir defa cüzi bir ücretle yapılan bakımla boyanın parlaklığını yıllar boyu koruyacağı taahhüt edilir. Bu garanti sistemi, otomobil satıldığında aracın yeni sahibine de geçtiğinden otomobillerin ikinci el satış değerini de önemli ölçüde artırır.
    ÖZELLİKLERİ ve YARARLARI:
    Boya Koruma Maddesi:
    • Günümüzün şeffaf son kat boyalı otomobilleri için formüle edilmiş patentli bir kaplamadır. Opak boyalarda da aynı başarı ile uygulanır.
    • Güneşin zararlı ışınlarını bloke ederek boyanın solmasını ve sararmasını önleyen ultraviyole filtre maddeleri içerir.
    Boya Koruma Sistemi:
    • Boyayı kış ayları boyunca tahrip eden çamur, tuz ve diğer minerallerden, hava kirliliğinin içerdiği zararlı etkenlerden ve en önemlisi asit yağmurlarının yarattığı kalıcı tahribattan korur.
    • Uzmanlarca eğitilmiş sertifikalı teknisyenler tarafından özel aletlerle profesyonel bir şekilde uygulanır.
    • Pasta ve cila gereksinimini tamamen ortadan kaldırır. Bu sayede boya, pastanın aşındırıcı etkilerinden de korunmuş olur.
    • Yeni otomobilin orijinal boyasını ilk günkü güzelliğinde koruyarak onu sürekli yeni tutar. Bu da aracın ikinci el satış değerini büyük ölçüde artırır.
    • Boyanın parlaklığı bir yıldan önce kaybolursa ücretsiz olarak yenilenir, yıllık kontrol ve bakımı ise cüzi bir ücretle yapılır.
    • Ömür Boyu Garanti ile uygulanır ve bu garanti belgesi ile sağlanan tüm haklar otomobil satıldığında yeni sahibine de aynen devredilir.





    bundan sonra burada toplayalım bilgi deneyim ve soruları.

    pekı yaptıgınız nano korumadan once alt zemını neyle ve nasıl temızledıler va ayrıca gunes ışığı veya yuksek voltajlı lambalrın altındakı görüntülerde dairesel çizkler varmı..

    kısacası ılk once çızıklerınız giderldi mi!




  • 
Sayfa: önceki 198199200201202
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.