Şimdi Ara

booking.com hakkında bilgi sahibi arkadaşlara bir sorum var (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
8
Favori
56.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Obama_TR

    quote:

    Orijinalden alıntı: ponacokon

    merhabalar, booking.com sitesinden geçtiğimiz ekim ayında köln'de bir otelde reervasyon yaptırdık, aslında konsolosluğa belge göstermek amaçlı yaptırmıştık yani kalmayacaktık. yolculuk tarihimiz 27 ocak. derken, otelin kurallarına göre konaklamadan 21 gün önce iptal edilmeyen rezervasyonların ücreti kesiliyormuş ve hesabımızdan 995 euro kestiler dün gece. (biz 5 kişi olduğumuz için hesap bu kadar kabarık) biz otelin bu kuralını gözden kaçırmışız, gitmeden bir hafta önce hallederiz diye bakıyorduk. oteli aradık, köln'de yaşayan bir arkadaşımız gitti konuştu ama nafile. kuralları gereği böyleymiş. rezervasyonu iptal de ettik, ancam 995 euro gitmiş oldu. booking.com'a durumu anlattık ve ne yapabiliriz diye sorduk. ancak daha bir yanıt alamadık. tahmin edersiniz çok canımız sıkıldı, az para değil, hatta neredeyse yolculuğumuz için ayırdığımız tüm parayı kaybetmiş olduk. ne yapabiliriz?

    GEÇMİŞ OLSUN hocam anca otel tamam iaede ediyoruz derse alabilirsiniz :( keşke rezervasyonu iptal etmeseydiniz gidip kalırdınız orda

    Alıntıları Göster
    merhaba
    Geçmiş olsun. Samimi olarak zor bir durum yaşamıssınız Booking com düzenli kullanan bir aileyiz. (Bu yüzden adamlar "genius" eki verip ekstra bir çok otelde %10 indirim veriyorlar) genelde cezaya düşme 48 saat yada 24 saat önce başlar sizdeki 3 hafta çok garip fakat kurallarına yazdılar ve sizde görüp kabul dediyseniz bu saatten sonra çözüm mucizevi iyi niyete kalmış. hakikaten hala yolunuz o tarafa düşecekse bu parayı verdiğinize göre gidip kalmak lazım. tekrar geçmiş olsun :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etayfun

    merhaba
    Geçmiş olsun. Samimi olarak zor bir durum yaşamıssınız Booking com düzenli kullanan bir aileyiz. (Bu yüzden adamlar "genius" eki verip ekstra bir çok otelde %10 indirim veriyorlar) genelde cezaya düşme 48 saat yada 24 saat önce başlar sizdeki 3 hafta çok garip fakat kurallarına yazdılar ve sizde görüp kabul dediyseniz bu saatten sonra çözüm mucizevi iyi niyete kalmış. hakikaten hala yolunuz o tarafa düşecekse bu parayı verdiğinize göre gidip kalmak lazım. tekrar geçmiş olsun :(

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar booking.com un en iyi fiyat garantisi hakkında bilgisi olan var mı? antalya kemerde bir otel için rezervasyon yaptırıcam ancak 2 kişi için booking.comda 6 gece ye 2808 tl jolly tur da ise 2262 tl ücret cıkıyor ancak 2 bay konaklayacağımızı için bu imkan sadece booking.com a sunulmuş.Bende booking.com da müşteri hizmetleriyle konustum.öncelikle rezervasyonun yaptırmamı sonrasında mail atarak booking.com dan 2808 tl ye aldığımı ancak jolly tur da aynı sartlarda 2262 tl ye yapılabildiği konusunda bilgileri otele gönderip aradaki fiyat farkını geri verebileceklerini söyledi,sizce bu anlatılanlara güvenip rezervasyon yaptırsam arada ki farkı geri verirler mi gercekten? ayrıca boyle bir olay yaşayan var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brs_sp

    Arkadaşlar booking.com un en iyi fiyat garantisi hakkında bilgisi olan var mı? antalya kemerde bir otel için rezervasyon yaptırıcam ancak 2 kişi için booking.comda 6 gece ye 2808 tl jolly tur da ise 2262 tl ücret cıkıyor ancak 2 bay konaklayacağımızı için bu imkan sadece booking.com a sunulmuş.Bende booking.com da müşteri hizmetleriyle konustum.öncelikle rezervasyonun yaptırmamı sonrasında mail atarak booking.com dan 2808 tl ye aldığımı ancak jolly tur da aynı sartlarda 2262 tl ye yapılabildiği konusunda bilgileri otele gönderip aradaki fiyat farkını geri verebileceklerini söyledi,sizce bu anlatılanlara güvenip rezervasyon yaptırsam arada ki farkı geri verirler mi gercekten? ayrıca boyle bir olay yaşayan var mı?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar anı tur indirim kuponu arıyorum elinde olan satan var mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir1983

    arkadaşlar anı tur indirim kuponu arıyorum elinde olan satan var mı

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar geçenlerde bir yurt dışı seyahatim için akıllı fırsat olan bir oda aldım sanal kart olusturdum ödemem gerekn para 125 euro o gunku kurdan sitede 363 tl gözüküyordu bende 370 tl limitli bir sanal kart oluşturdum internet bankacılıgından bakınca kart limitinin tamamı yani 370 tl çekilmiş gözukuyor ama guncel işlemlerde harcama gözukmuyor kafam karıstı...neden 363tl tahsil edilmedi bilgisi olan varmı.selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scyllias

    merhaba arkadaşlar geçenlerde bir yurt dışı seyahatim için akıllı fırsat olan bir oda aldım sanal kart olusturdum ödemem gerekn para 125 euro o gunku kurdan sitede 363 tl gözüküyordu bende 370 tl limitli bir sanal kart oluşturdum internet bankacılıgından bakınca kart limitinin tamamı yani 370 tl çekilmiş gözukuyor ama guncel işlemlerde harcama gözukmuyor kafam karıstı...neden 363tl tahsil edilmedi bilgisi olan varmı.selamlar

    Alıntıları Göster
    booking.com kredi kartı bilgilerinizi kullanarak herhangi bir çekim işlemi gerçekleştirmez, son derece de sıkıntılı ve güvenliksiz bir satış biçimidir, yapmış olduğunuz rezervasyona istinaden otele faks çekilir ve mail atılır aynı zamanda kontrol panelinden de erişilebilir şekilde bir bilgi akışı sağlanır bu bilgilerde sizlere ait kredi kartı bilgiler, rezervasyon sırasında verdiğiniz tüm bilgiler listelenir, otellere hizmet veren bir yazılımcıyım üç aşağı beş yukarı şu an dilersem onbinlerce kişinin kredi kartı bilgisine ulaşabilirim açık açık, siz siz olun booking.com dan rezervasyon yapmayın kesinlikle güvenli değil.

    Sorulara yanıt olsun diyede şunu açıklayayım,

    1. Siz rezervasyonu yapar kart bilgilerinizi girersiniz
    2. booking.com otele bu bilgileri fakslar ve bilgileri erişilebilir kılar.
    3. Otel satışın şekline göre direkt kart bilgilerini kullanarak çekebilir ya da çekmez ve sizin otele girişinizi bekler, giriş yapmazsanız ilk gün ücretini çeker. Otelin insafına kalmış olarak da 2. 3. çekimler gerçekleşebilir, sonradan da uğraşırsınız ama bir fayda görmezsiniz. Bunun için sikayetvar gibi sitelere bakabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sewiom

    booking.com kredi kartı bilgilerinizi kullanarak herhangi bir çekim işlemi gerçekleştirmez, son derece de sıkıntılı ve güvenliksiz bir satış biçimidir, yapmış olduğunuz rezervasyona istinaden otele faks çekilir ve mail atılır aynı zamanda kontrol panelinden de erişilebilir şekilde bir bilgi akışı sağlanır bu bilgilerde sizlere ait kredi kartı bilgiler, rezervasyon sırasında verdiğiniz tüm bilgiler listelenir, otellere hizmet veren bir yazılımcıyım üç aşağı beş yukarı şu an dilersem onbinlerce kişinin kredi kartı bilgisine ulaşabilirim açık açık, siz siz olun booking.com dan rezervasyon yapmayın kesinlikle güvenli değil.

    Sorulara yanıt olsun diyede şunu açıklayayım,

    1. Siz rezervasyonu yapar kart bilgilerinizi girersiniz
    2. booking.com otele bu bilgileri fakslar ve bilgileri erişilebilir kılar.
    3. Otel satışın şekline göre direkt kart bilgilerini kullanarak çekebilir ya da çekmez ve sizin otele girişinizi bekler, giriş yapmazsanız ilk gün ücretini çeker. Otelin insafına kalmış olarak da 2. 3. çekimler gerçekleşebilir, sonradan da uğraşırsınız ama bir fayda görmezsiniz. Bunun için sikayetvar gibi sitelere bakabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bir şey sorucam. visa electron kartım var. Ama şu an için hesapta hiç para yok. booking.com üzerinden rezervasyon yapsam (otelde ödemek kaydıyla) bir sorun olur mu? Yani gitmeden önce otel kartımı kontrol eder mi? Kontrol ettiğinde boş olduğunu görürse ne yapar? Rezervasyonu i




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brs_sp

    Arkadaşlar booking.com un en iyi fiyat garantisi hakkında bilgisi olan var mı? antalya kemerde bir otel için rezervasyon yaptırıcam ancak 2 kişi için booking.comda 6 gece ye 2808 tl jolly tur da ise 2262 tl ücret cıkıyor ancak 2 bay konaklayacağımızı için bu imkan sadece booking.com a sunulmuş.Bende booking.com da müşteri hizmetleriyle konustum.öncelikle rezervasyonun yaptırmamı sonrasında mail atarak booking.com dan 2808 tl ye aldığımı ancak jolly tur da aynı sartlarda 2262 tl ye yapılabildiği konusunda bilgileri otele gönderip aradaki fiyat farkını geri verebileceklerini söyledi,sizce bu anlatılanlara güvenip rezervasyon yaptırsam arada ki farkı geri verirler mi gercekten? ayrıca boyle bir olay yaşayan var mı?

    Alıntıları Göster
    Call center hatlarında sıra beklemekten sıkıldıysanız ve en iyi fiyat garantisi arıyorsanız LinkOtel'i öneririz. LinkOtel'de en iyi fiyat garantisi için artık önceden rezervasyon yapmanız şart değil. 3 yıldız ve üzeri yurt dışı oteliniz için internetten bulduğunuz en iyi fiyatın linkini getirmeniz yeterli. Bizce hemen deneyin ;)www.linkotel.co




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ntuncay

    Call center hatlarında sıra beklemekten sıkıldıysanız ve en iyi fiyat garantisi arıyorsanız LinkOtel'i öneririz. LinkOtel'de en iyi fiyat garantisi için artık önceden rezervasyon yapmanız şart değil. 3 yıldız ve üzeri yurt dışı oteliniz için internetten bulduğunuz en iyi fiyatın linkini getirmeniz yeterli. Bizce hemen deneyin ;)www.linkotel.co

    Alıntıları Göster
    MERHABA ARKADAŞLAR. acil yardım. Bu sabah booking.com üzerinden bi otelere rezervasyon yaptırdım. ancak kredi kartımda limit yok. rezervasyon iptali olmaz diyor otelde ama otel benden parayı çekemediği için rezervasyonumu yapamıyor. ben olduda gitmedim otele. ben karta para yatırdıgım zaman ileriki herhangi bi günde (1hafta 1ay sonra vs..) benden bu parayı çeker mi? lütfen yardım edin teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maksim44

    MERHABA ARKADAŞLAR. acil yardım. Bu sabah booking.com üzerinden bi otelere rezervasyon yaptırdım. ancak kredi kartımda limit yok. rezervasyon iptali olmaz diyor otelde ama otel benden parayı çekemediği için rezervasyonumu yapamıyor. ben olduda gitmedim otele. ben karta para yatırdıgım zaman ileriki herhangi bi günde (1hafta 1ay sonra vs..) benden bu parayı çeker mi? lütfen yardım edin teşekkürler..

    Alıntıları Göster
    Otele ailemi göndermek istiyorum. Bookingden rezarvasyon yapsam
    Acaba otel ailemden para talep etmeden otele alirmi?? Çünkü ben gitmeyecegim
    Ve bu bir hediye olacak. Mail order yoluyla parayı çekebilirlermi. Yada illada
    Resepsiyonami ödeme yapmak gerekli.... Parayi onlara resepsiyonda
    Ödetirsem. Hediye anlami kalmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: aslanx1

    Bu konuda çok haklısın ama sadece Türkler değil yabancılar da çok gereksiz kötü yorumlar yapıyor.. Bir sene otele gitmeden önce yorumlara bakmistim öyle kötü yorumlar vardiki kendimi herşeye hazırlamıştım, o sene en güzel tatilimi geçirdim

    beklenti düşük olunca mucizelere tanık olmuş gibi hissediyorsun. Tam aksi ise çok methedinde fos çıkıyor.

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar.booking.com dan bende şimdi magdur oldum. 21-24 ocak 2015 için romadan bir misafir evi rezervasyonu yaptım. iptal süresi meger 14 gün kala bitiyormuş. ben tarihe bakmadan 6 sında iptal süresi biten rezervasyonu 9 ocakta iptal ettirdim. bana gelen mailde iptal ücreti 279 € yazıyordu. ama ben sanal kart kullanıyorum. zaten limit olmuyor. şimdi benden kredi kartından çekemedikleri parayı acaba kanuni yollardan alabilirlermi? bilen ya da yaşayan varsa cevap verirse sevinirim. teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: belen51

    Otele ailemi göndermek istiyorum. Bookingden rezarvasyon yapsam
    Acaba otel ailemden para talep etmeden otele alirmi?? Çünkü ben gitmeyecegim
    Ve bu bir hediye olacak. Mail order yoluyla parayı çekebilirlermi. Yada illada
    Resepsiyonami ödeme yapmak gerekli.... Parayi onlara resepsiyonda
    Ödetirsem. Hediye anlami kalmiyor.



    Sizin verdiğiniz kart bilgileri yeterli. Oradan çekiyorlar parayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: aslanx1

    Bu konuda çok haklısın ama sadece Türkler değil yabancılar da çok gereksiz kötü yorumlar yapıyor.. Bir sene otele gitmeden önce yorumlara bakmistim öyle kötü yorumlar vardiki kendimi herşeye hazırlamıştım, o sene en güzel tatilimi geçirdim

    beklenti düşük olunca mucizelere tanık olmuş gibi hissediyorsun. Tam aksi ise çok methedinde fos çıkıyor.

    Alıntıları Göster
    Gerek türkiye'deki, gerekse de yurtdışındaki tüm otel rezervasyonlarını booking.com üzerinden yapıyorum. Odanızı seçerken ÜCRETSİZ İPTAL seçeneği varsa pek çok otel kartınızdan o an hiçbir ücret almaz. ÜCRETSİZ İPTAL seçeneği olsa bile ön provizyon alan bazı oteller var ki siz eğer konaklamadan vazgeçip rezervasyonu iptal ettiğinizde ön provizyonu da iptal ediyorlar. Şunu belirtmemde yarar var; Eğer sık konakladığınız bir otel ise, booking'den değil de, direkt otel ile kontakt kurarak daha düşük bir fiyat alabilirsiniz. Bir de Hilton otellerinde sık konaklayan biriyseniz Hilton Honors Club var. Her konaklamanızda statü puanı alıp, bir süre sonra bir üst statüye yükseliyorsunuz. Böylelikle daha düşün ücrete daha konforlu odalarda konaklayabiliyorsunuz. Dilerseniz topladığınız Puanlarla oda rezervasyonu yapıp, hediyelik eşyalar satın alabiliyorsunuz. Bildiğiniz THY'nin mil olayı gibi. Bu Club'a üye olanlara tavsiyem booking üzerinden değil de,http://hhonors3.hilton.com/en/index.html üzerinden rezervasyon yaptırmanız. Booking üzerinden yapıldığında hesabınıza puan işlenmeme ya da geç işlenme gibi bir sıkıntı oluyor. Müşteri hizmetleriyle iletişime geçilip düzeltiliyor ancakhttp://hhonors3.hilton.com/en/index.html sitesinden yaparsanız Hilton Honors üyesi olduğunuz için booking'den daha indirimli fiyata konaklayabilirsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JaCKiE_BrOwN

    Gerek türkiye'deki, gerekse de yurtdışındaki tüm otel rezervasyonlarını booking.com üzerinden yapıyorum. Odanızı seçerken ÜCRETSİZ İPTAL seçeneği varsa pek çok otel kartınızdan o an hiçbir ücret almaz. ÜCRETSİZ İPTAL seçeneği olsa bile ön provizyon alan bazı oteller var ki siz eğer konaklamadan vazgeçip rezervasyonu iptal ettiğinizde ön provizyonu da iptal ediyorlar. Şunu belirtmemde yarar var; Eğer sık konakladığınız bir otel ise, booking'den değil de, direkt otel ile kontakt kurarak daha düşük bir fiyat alabilirsiniz. Bir de Hilton otellerinde sık konaklayan biriyseniz Hilton Honors Club var. Her konaklamanızda statü puanı alıp, bir süre sonra bir üst statüye yükseliyorsunuz. Böylelikle daha düşün ücrete daha konforlu odalarda konaklayabiliyorsunuz. Dilerseniz topladığınız Puanlarla oda rezervasyonu yapıp, hediyelik eşyalar satın alabiliyorsunuz. Bildiğiniz THY'nin mil olayı gibi. Bu Club'a üye olanlara tavsiyem booking üzerinden değil de,http://hhonors3.hilton.com/en/index.html üzerinden rezervasyon yaptırmanız. Booking üzerinden yapıldığında hesabınıza puan işlenmeme ya da geç işlenme gibi bir sıkıntı oluyor. Müşteri hizmetleriyle iletişime geçilip düzeltiliyor ancakhttp://hhonors3.hilton.com/en/index.html sitesinden yaparsanız Hilton Honors üyesi olduğunuz için booking'den daha indirimli fiyata konaklayabilirsiniz

    Alıntıları Göster
    Müşteri hizmetleri numaralarını nasıl arıyoruz hatalı tuşladınız diyor.

    Yerel numara: 00800 448 826 367
    Cep telefonundan arama yaparken lütfen uluslararası numarayı girin.
    Uluslararası:
    +44 20 3320 2641 (Türkçe)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atesoku

    Müşteri hizmetleri numaralarını nasıl arıyoruz hatalı tuşladınız diyor.

    Yerel numara: 00800 448 826 367
    Cep telefonundan arama yaparken lütfen uluslararası numarayı girin.
    Uluslararası:
    +44 20 3320 2641 (Türkçe)

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar benim de sormak istediğim bi konu var.

    Booking.com hesabımdan kredi kart bilgisi vermeyerek bi otelden rezervasyon yaptırdım ve rezervasyonum onaylandı.

    (Booking hesabıma da kredi kart bilgisi hiç vermedim)

    Daha sonra rezervasyonu iptal ettiğimde bir mail geldi ve Rezervasyon iptal ücreti 96 Euro diye yazılıydı.

    Bu parayı tahsil etmelerinin bir imkanı var mı sizce? Kredi kart bilgisi vermemişken?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal3116

    Arkadaşlar benim de sormak istediğim bi konu var.

    Booking.com hesabımdan kredi kart bilgisi vermeyerek bi otelden rezervasyon yaptırdım ve rezervasyonum onaylandı.

    (Booking hesabıma da kredi kart bilgisi hiç vermedim)

    Daha sonra rezervasyonu iptal ettiğimde bir mail geldi ve Rezervasyon iptal ücreti 96 Euro diye yazılıydı.

    Bu parayı tahsil etmelerinin bir imkanı var mı sizce? Kredi kart bilgisi vermemişken?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 15 marta yurtdışında rezervasyon yaptırdım ücretsiz iptal tarihi 12mart yazıyor. Kredi kartı bilgilerimi girerek rezervasyon yaptım.
    Şimdi otele gidince kredi kartından çekilsin istiyorum herhangi birşey yapmama gerek varmı ? yani otellerin parasını nakit olarak yanımda taşımama gerek varmı? Yoksa 12sinden sonra kendiliginden mi çekilecek tutarlar?

    birde ödeme yapılacak tutar 225 euro. Sitede 593 TL yazıyo. Gittiğimde 15 marttaki kurdan mı yansıcak benim kredi kartıma 225 euro?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AslanDrogba -- 26 Ocak 2015; 17:22:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AslanDrogba

    arkadaşlar 15 marta yurtdışında rezervasyon yaptırdım ücretsiz iptal tarihi 12mart yazıyor. Kredi kartı bilgilerimi girerek rezervasyon yaptım.
    Şimdi otele gidince kredi kartından çekilsin istiyorum herhangi birşey yapmama gerek varmı ? yani otellerin parasını nakit olarak yanımda taşımama gerek varmı? Yoksa 12sinden sonra kendiliginden mi çekilecek tutarlar?

    birde ödeme yapılacak tutar 225 euro. Sitede 593 TL yazıyo. Gittiğimde 15 marttaki kurdan mı yansıcak benim kredi kartıma 225 euro?


    İsterseniz nakit ödeme seçeneğini işaretleyin, otelde size mutlaka soracaklardır "ödemeyi ne şekilde yapacaksınız?" diye. Bir de eğer otel 12-15 mart tarihleri arasında kredi kartınızdan ön provizyon alabilir. Gerçi bunu sadece Türkiye içindeki yerli turistlere yapıyorlar ama aklınızda bulunsun, bu illa o kartla ödeme yapmanız gerektiği anlamına gelmez. Otelde ön provizyonu kaldırtıp nakit ya da farklı bir kredi kartıyla da ödeme yapabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JaCKiE_BrOwN -- 8 Şubat 2015; 15:49:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JaCKiE_BrOwN

    quote:

    Orijinalden alıntı: AslanDrogba

    arkadaşlar 15 marta yurtdışında rezervasyon yaptırdım ücretsiz iptal tarihi 12mart yazıyor. Kredi kartı bilgilerimi girerek rezervasyon yaptım.
    Şimdi otele gidince kredi kartından çekilsin istiyorum herhangi birşey yapmama gerek varmı ? yani otellerin parasını nakit olarak yanımda taşımama gerek varmı? Yoksa 12sinden sonra kendiliginden mi çekilecek tutarlar?

    birde ödeme yapılacak tutar 225 euro. Sitede 593 TL yazıyo. Gittiğimde 15 marttaki kurdan mı yansıcak benim kredi kartıma 225 euro?


    İsterseniz nakit ödeme seçeneğini işaretleyin, otelde size mutlaka soracaklardır "ödemeyi ne şekilde yapacaksınız?" diye. Bir de eğer otel 12-15 mart tarihleri arasında kredi kartınızdan ön provizyon alabilir. Gerçi bunu sadece Türkiye içindeki yerli turistlere yapıyorlar ama aklınızda bulunsun, bu illa o kartla ödeme yapmanız gerektiği anlamına gelmez. Otelde ön provizyonu kaldırtıp nakit ya da farklı bir kredi kartıyla da ödeme yapabilirsiniz

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar,
    booking.com'dan bir rezervasyon yaptım. Burası Türkiyedir deyip ertesi gün bir otel arayayım dedim ve iyi ki de aramışım. Oteli arayınca görevli kişi rezervasyonumu bulamadı. Satışa yönlendirdi ve ilgili kişi de ilk etapta bulamadı. Daha sonra telefon numaramı istedi ve geri döneceğini söyledi. Neyse uzatmadan; 10 dakika kadar sonra geri dönüş yaptı ve bulduğunu söyleyerek rezervasyonu işlediğini söyledi. Yani aramasam ve benden 1 gün önce veya birkaç saat önce kapı müşterisi gelse ve geri kalan odalar da dolu olsaydı öyle rezervasyon yaptığım ile kalacak bi de girişyapmış görünmediğim için karttan da çekilecekti belki.

    Şimdi asıl soru: belli ki bu otelin sistemi ve booking.com arasında bi sıkıntı var. iletişim kuramıyorlar. Şimdi ödeme şu şekilde görünüyor: tanımlı karttan önprovizyon çekilecek ama ben ödemeyi ootelde yapacağım. En azından öyle anladım. Fakat şöyle bir sıkıntı var: odayı iptal edilemez olarak aldım. Yani ben otelde ödemeyi yaparım. Bu adamlar da bunu booking.com'un öğrenebileceği bir şekilde sisteme işlemezler ise booking.com bnim gelmediğimi düşünecek ve ücreti karttan çekecek.
    Bu durumu nasıl aşabilirim? Booking.com'un öğrenip öğrenemediğini nasıl anlarım?
    Eğer öyle bir durum olursa otelin faturası vs gösterek ücreti geri alırım ama bu beni 1 hafta uğraştırır ek olarak sinir stres. Ne gerek var yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smt_smt

    Merhaba arkadaşlar,
    booking.com'dan bir rezervasyon yaptım. Burası Türkiyedir deyip ertesi gün bir otel arayayım dedim ve iyi ki de aramışım. Oteli arayınca görevli kişi rezervasyonumu bulamadı. Satışa yönlendirdi ve ilgili kişi de ilk etapta bulamadı. Daha sonra telefon numaramı istedi ve geri döneceğini söyledi. Neyse uzatmadan; 10 dakika kadar sonra geri dönüş yaptı ve bulduğunu söyleyerek rezervasyonu işlediğini söyledi. Yani aramasam ve benden 1 gün önce veya birkaç saat önce kapı müşterisi gelse ve geri kalan odalar da dolu olsaydı öyle rezervasyon yaptığım ile kalacak bi de girişyapmış görünmediğim için karttan da çekilecekti belki.

    Şimdi asıl soru: belli ki bu otelin sistemi ve booking.com arasında bi sıkıntı var. iletişim kuramıyorlar. Şimdi ödeme şu şekilde görünüyor: tanımlı karttan önprovizyon çekilecek ama ben ödemeyi ootelde yapacağım. En azından öyle anladım. Fakat şöyle bir sıkıntı var: odayı iptal edilemez olarak aldım. Yani ben otelde ödemeyi yaparım. Bu adamlar da bunu booking.com'un öğrenebileceği bir şekilde sisteme işlemezler ise booking.com bnim gelmediğimi düşünecek ve ücreti karttan çekecek.
    Bu durumu nasıl aşabilirim? Booking.com'un öğrenip öğrenemediğini nasıl anlarım?
    Eğer öyle bir durum olursa otelin faturası vs gösterek ücreti geri alırım ama bu beni 1 hafta uğraştırır ek olarak sinir stres. Ne gerek var yani

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba,
    Aynı soruyu birkaç arkadaş daha yazmış ama cevap yazılmamış, bilgisi olan varsa lütfen cevaplayabilir mi?
    Booking.com sitesine üyelikte ve sonrasında kredi kartı bilgisi vermedim. Balayı için yurtdışında bir otelden rezervasyon yaptım.
    Planlar değişince iptal ettim ancak iptal mailinde masraf çıkarttılar. Bu tutarı nasıl tahsil edebilirler?
    Ödemez isem bir cezası/yaptırımı var mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ottoman33 -- 5 Mayıs 2015; 0:37:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: aslanx1

    Bu konuda çok haklısın ama sadece Türkler değil yabancılar da çok gereksiz kötü yorumlar yapıyor.. Bir sene otele gitmeden önce yorumlara bakmistim öyle kötü yorumlar vardiki kendimi herşeye hazırlamıştım, o sene en güzel tatilimi geçirdim

    beklenti düşük olunca mucizelere tanık olmuş gibi hissediyorsun. Tam aksi ise çok methedinde fos çıkıyor.

    Alıntıları Göster
    Beyler benim bir sorunum var booking den otel rezervasyonu yaptım iptal edilemez ilk etapta fiyat TL olarak yazıyordu 1800 TL ucuz gördüm ayırttım sonra dikkat ettim rezervasyon bilgisine döviz olarak hesaplamış ve otele gittiginizde o kurdan ödeme yapacaksınız demiş malumunuz döviz şuan tavan yapmış durumda ve muhtemelen ben gidene kadarda üstüne koyacak kredi kartımı kontrol ettirdim herhangi bir çekim yapılmamış kart bilgilerim onlarda bende kartı iptal ettirip yeni kart çıkarttım yani onlarda kayıtlı olan kart bilgilerim artık yok otele gitmeyi döviz kuru iice artarsa gitmeyi düşünmüyorum feci zarardayım kardan zarara döndüm peki bu durumda yasal bir sıkıntı yaşarmıyım sizce sanal alışverişin baglayıcılıgı yok biliyorum bu saçma döviz olayı ilk başta bilseydim girmezdim onlar uyanıklılık yapmış bende Türk aklını kullandım bi sorun olurmu




  • kemal3116 K kullanıcısına yanıt
    hiç bir baglayıcılıgı yok sarı çizmeli mehmet agasın adamlar hollanda mahkemesine baglı ben iade yapılamaz çektirdim kartı iptal ettirdim nası çekcekler parasını bulabilirlerse çeksinler zaten belirli bi yasaya tabi olsalar senin Tüketici olarak hizmeti almadan istedigin gibi iptal degişiklik hakkın var sıkıntı yok
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.