Şimdi Ara

bobin değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
10.968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • çarşamba günü proje çıktısı almak için beşiktaşa gidiyordum araba titreme yapmaya başladı egzosdan patır kütür sesler gelmeye başladı ışk yandı egsoz emüsyonunda problem var diye araba çekmemeye başladı ustamı aradım durumu anlattım abi bobinin ömrü dolmuştur dedi daha araba 2.5 yaşında nasıl doldu anlamadım bobini değiştirdiler masraflı oldu ustama sordum bu bobin neden bu hale geldi diye acaba benim kullanımımdan mı kaynaklanıyor dedim yok dedi ömrünü sen belirleyemezsin dedi...araca lpg taktırdım acaba ondan mı kaynaklanıyor dedim ama lpg taktıralı 5000 km oldu lpgden olabilir mi bu sorun...sizin başınıza geldimi böyle bir problem..lpg montajı yaptığım yeri daha aramadım.. aractanda ses geliyor kalkışta gaza yükslentiğimdi tek ses pat diye motordan.. bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi..



  • merhaba arkadaşım aracınız sanırım opel gurubunda opel gurubunun kronik sorunudur endiksiyon bobinin emisyona girmesi endiksiyon bobini emisyona girdigininde lpg de sorun çogalır benzinde okadar hissetmeyebilirsin bu bobinin ne kadar emisyona girdigi ile eş degerdedir...
    1. neden lpg de daha çok hissedilir?
    lpg nin oktanı benzine göre yüksektir benzin 98 lpg 115 buda lpg nin zor yanan yakıt gurubunda olması anlamına gelir benzinin tutuşma ısısı 350c lpg nin tutuşma ısısı 550c bu sebepten dolayı ateşleme sistemindeki rahatsızlıgı lpg,de daha çok hissedersiniz
    2.çözüm önerileri olabilirmi?
    benim acizhane önerim bobini orjinali ile yenilemeniz piyasa ürünü tavsiye etmiyoruz kullanıcılardan aldıgımız bilgiler orjinaller kadar dayanıklı olmadıklar yönünde artı eklemek isterim bu işlemi yaptıktan sonra bujileride degiştirmeniz. buji degişimi esnasında size tavsiye edecegim işlemide yaptırırsanız aracınız lpg de daha performanslı çalışacaktır yapılacak işlem bujilerin orjinal tırnak aralıgını %20 kapatın orjinal buji aralıgı 1mm ise 0,8mm indirin ve bu işlemi kesinlikle sentil çakısı ile yapın sentil çakısı bu işlemin olmazsa olmazıdır.
    bu bilgileri dogrulama ihtiyacı duyarsanız buji üreticisi NGK nın sitesini inceleyebilirsiniz




  • arkadaşım bilgiler için çok teşekkür ederim araç astra bobini değiştirdim orjinal parçası sadece bobinle kalmadım kmsi gelmeden buji ve hava filtresinide değiştirdim..bujiler bosh tek tırnaklı ama tırnak aralığını kapattırmadım...gidip kapattırayım bide aracın motorunda pat diye hafif sanki lastiğe hava basarken şişirmeyi durdurup hortumu çektiğimizde gelen ses gibi gaza bastığımda kalkışta nadirde olsa geliyor arada sırada..sizce bu neyden kaynaklanıyor...bilgiler için teşekkürler tekrardan..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 3K

    merhaba arkadaşım aracınız sanırım opel gurubunda opel gurubunun kronik sorunudur endiksiyon bobinin emisyona girmesi endiksiyon bobini emisyona girdigininde lpg de sorun çogalır benzinde okadar hissetmeyebilirsin bu bobinin ne kadar emisyona girdigi ile eş degerdedir...
    1. neden lpg de daha çok hissedilir?
    lpg nin oktanı benzine göre yüksektir benzin 98 lpg 115 buda lpg nin zor yanan yakıt gurubunda olması anlamına gelir benzinin tutuşma ısısı 350c lpg nin tutuşma ısısı 550c bu sebepten dolayı ateşleme sistemindeki rahatsızlıgı lpg,de daha çok hissedersiniz
    2.çözüm önerileri olabilirmi?
    benim acizhane önerim bobini orjinali ile yenilemeniz piyasa ürünü tavsiye etmiyoruz kullanıcılardan aldıgımız bilgiler orjinaller kadar dayanıklı olmadıklar yönünde artı eklemek isterim bu işlemi yaptıktan sonra bujileride degiştirmeniz. buji degişimi esnasında size tavsiye edecegim işlemide yaptırırsanız aracınız lpg de daha performanslı çalışacaktır yapılacak işlem bujilerin orjinal tırnak aralıgını %20 kapatın orjinal buji aralıgı 1mm ise 0,8mm indirin ve bu işlemi kesinlikle sentil çakısı ile yapın sentil çakısı bu işlemin olmazsa olmazıdır.
    bu bilgileri dogrulama ihtiyacı duyarsanız buji üreticisi NGK nın sitesini inceleyebilirsiniz

    ŞU yazdığınız tuuşma sıcaklığı değerlerini bilerekmi yazdınız ? benzin 350 c lpg 550 c biraz mantıklı cevap yazın




  • Buyrun sizin mantıklı cevabınızı alabilirmiyiz.
    quote:

    Orjinalden alıntı: murats123


    quote:

    Orjinalden alıntı: 3K

    merhaba arkadaşım aracınız sanırım opel gurubunda opel gurubunun kronik sorunudur endiksiyon bobinin emisyona girmesi endiksiyon bobini emisyona girdigininde lpg de sorun çogalır benzinde okadar hissetmeyebilirsin bu bobinin ne kadar emisyona girdigi ile eş degerdedir...
    1. neden lpg de daha çok hissedilir?
    lpg nin oktanı benzine göre yüksektir benzin 98 lpg 115 buda lpg nin zor yanan yakıt gurubunda olması anlamına gelir benzinin tutuşma ısısı 350c lpg nin tutuşma ısısı 550c bu sebepten dolayı ateşleme sistemindeki rahatsızlıgı lpg,de daha çok hissedersiniz
    2.çözüm önerileri olabilirmi?
    benim acizhane önerim bobini orjinali ile yenilemeniz piyasa ürünü tavsiye etmiyoruz kullanıcılardan aldıgımız bilgiler orjinaller kadar dayanıklı olmadıklar yönünde artı eklemek isterim bu işlemi yaptıktan sonra bujileride degiştirmeniz. buji degişimi esnasında size tavsiye edecegim işlemide yaptırırsanız aracınız lpg de daha performanslı çalışacaktır yapılacak işlem bujilerin orjinal tırnak aralıgını %20 kapatın orjinal buji aralıgı 1mm ise 0,8mm indirin ve bu işlemi kesinlikle sentil çakısı ile yapın sentil çakısı bu işlemin olmazsa olmazıdır.
    bu bilgileri dogrulama ihtiyacı duyarsanız buji üreticisi NGK nın sitesini inceleyebilirsiniz

    ŞU yazdığınız tuuşma sıcaklığı değerlerini bilerekmi yazdınız ? benzin 350 c lpg 550 c biraz mantıklı cevap yazın




  • sayın murat 123 daha mantıklı cevaplara herzaman açıgız biz üniversite araştırmalarından bunu ögrendik belki siz daha iyi araştırmış daha dogru bilgilere ulaşmışsınızdır lütfen bizimle paylaşın .............
    sayın alp 85 patlatma ile ilgili bu sorunun cevabını faruk bey daha iyi izah edebilir sonuçta montaj ve araç sorunları hakkında bizlerden daha tercübeli....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3K -- 7 Haziran 2009; 18:25:28 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Akü değişimi ??
    10 yıl önce açıldı
    Hoparlör Tamiri ve Bobin Sarım
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bobin olayını zaman zaman ben de duyuyorum ve tesadüf mü yoksa birebir etkisi mi var bilmiyorum ama LPG takıldıktan sonra gündeme geliyor. Sebebi de şu olabilir. LPG'siz olup da bobini arızalanan belkide yüzlerce araç vardır ama onlar foruma yazmıyor hatta üye bile değil biz de duymuyoruz tabi. Gel gelelim LPG yaptırınca her türlü arızada insanın ilk aklına LPG geliyor. Bu da doğal bi durum. Kendi şahsi düşüncem ise bence LPG ile ilgisi yoktur. Öyle olsa şu forumda o kadar LPG'li araç kullanıcısı var. Her gün bir konu açılırdı bobinle ilgili. Geçmiş olsun.
  • yardımları için herkese teşekkür ederim..bir süre benzinde kullandım şimdi lpgye geçtim patlama sesi duyulmuyor inş. böle devam eder...
  • aynıo sorun bende var araba traktör gibi çalışıyo yaaa.Bobini buji ve buji kablolarını değiştirdim. benzinde sorun yok ama lpgye geçtiğim an araba veremli insan gibi resmen titreyip öne atılıyo.anlamadım gitti.Ne yapmalıyım acaba
  • bende bujileri bobini hava filtresini değiştirdim sağlam masraf oldu ama bende uyarı verdi ateşleme bobininde hata var diye farketmiyordu lpg benzin egsozda patlama oluyordu değiştirdim sorun ortadan kalktı artık önümüzde ki maçlara bakıyoruz..bakalım neler olacak..
  • bende hava filtresi kaldı değiştirmediğim ama sanırım onu da yakın zamanda değiştireceğim.Öyle görünüyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.