Şimdi Ara

Bmw X5 mi Audi Q7 mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
1.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Quattro yu çok ii bilen kişiyim çünkü kullandıgımız araç quattro reklamlardaki gibi quattro harika birsey
    Audi Quattro Tarihcesi

    Audi, 3 Mart 1980'de Cenevre Motor Show'da ilk defa uluslararası kamuoyuna Audi quattro®'yu sergilediğinde otomobil üretiminde yeni bir çağ başlamış oldu. Çünkü o yıl ilk defa bir binek otomobil, sürekli dört tekerlekten çekiş ile pazara sunulmuştu. quattro®'nun sembolik karakteri ve adından aldığı güç, o zamandan beri eşi görülmemiş bir başarı hikayesinde gizlidir. Bu devrim yaratan güç aktarım sisteminin piyasaya ilk sürüldüğünde yarattığı duygular ve beklentiler, takip eden yıllarda her şekilde karşılığını buldu: quattro®'nun motor sporlarındaki inanılmaz başarılarıyla; yeni bir özgürlük kavramı oluşturmasıyla; maksimum yol dinamikleri, geliştirilmiş sürüş keyfi ve en iyi yol performansını bir arada sunmasıyla ...

    Audi ve quattro®, son 25 yıldır birlikte dile getirilen iki markanın adıdır. Otomobillerin yakın tarihinde çok az sayıda teknoloji, quattro® - sürekli dört tekerden çekiş - kadar tutarlı bir şekilde Audi'nin marka imajını şekillendirmiştir. Ayrıca quattro®'nun 25 yıllık geçmişi, bu devrimci teknolojinin sistematik olarak sürekli gelişmesine de tanıklık etmiştir. Çünkü Audi, otomobilseverlere hem sürüş keyfi hem de yol dinamikleri açısından eşi benzeri olmayan avantajlarla birlikte bu en yenilikçi güç aktarım sistemini her araç tipine uygun kişisel özelliklerle beraber sunmuştur; sunmaya da devam edecektir.

    * İki milyondan fazla quattro® güç aktarım sistemine sahip aracı ile Audi, lüks segmentte sürekli dört tekerden çekişli binek otomobillerde lider üretici konumundadır.
    * Audi'nin teknolojik üstünlüklerinin en önemlisi olan quattro® güç aktarım sistemine sahip model yelpazesi son derece geniştir. Audi A2 hariç mevcut tüm Audi modellerini kapsayan bu sistem, otomobil teknolojileri içinde efsanevi bir konuma sahiptir.

    "Efsaneleri yaratan teknoloji : quattro®, ralli pistlerinden büyük otoyollardaki özel kademelere ve dünyanın bütün ana yollarına kadar güçlü bir yol izler - ve sürüşün bizim için anlamını kalıcı olarak değiştirir." Dave Pollard: Audi quattro® Kitabı (1997)

    Duygu yüklü teknoloji.

    İlk quattro® reklam motiflerinden birisi, quattro® güç aktarım sisteminin ne anlama geldiğinin bir sembolü oldu. Bir Audi 100 quattro®, Kaipalla - Finlandiya'da karla kaplı kayak pistinde sürülürken görülür. Bu quattro®'nun üstün çekiş gücünün ve istisnai yönsel dengesinin etkileyici bir örneğidir. Sistemin performansının açık bir kanıtı olarak görülen bu reklam bugün bile çok sayıda insan tarafından hatırlanmaktadır.

    Audi quattro®®, her zaman AUDI AG reklamlarında son derece duygusal bir mesaj olmuştur. Bunun potansiyeli, özellikle "Eskimo" reklamında çok belirgindir. Hiçbir Audi otomobili görülmez, ürünün avantajlarından bahsedilmez, ama herkes "quattro®"nun çok özel olduğunu, son derece duygusal ve özgün olduğunu hisseder.

    Teknoloji ve duygu arasındaki bağlantının bu saf gücü çok yüklü, ama bir o kadar da sempatik "Maharajah" reklamında görülür. Muson yağmuru, korkunç yol koşulları, birbiri ardına gelişlerini iptal eden misafirlerini bekleyen ev sahibi… Sadece Audi A4 quattro® kullanan Alman büyükelçisi davete gelebilir. Diğerleri yola çıkmayı bile denemez. Film, quattro® güç aktarım sisteminin üstünlüğünü kutlanması ile biter.

    Durum.
    Üstün teknoloji ve üretim know-how'ı.

    25 yıllık dört tekerden çekiş deneyimiyle Audi, üstün bir teknolojiye ve üretim know-how'ına sahiptir. Bu avantajla Audi şimdiye kadar iki milyondan fazla araç üretmiştir. "quattro®®" dört tekerden çekiş kavramı için en iyi bilinen terimdir ve sürüş keyfi, yol dinamikleri, sportif tarzda performans ve güvenliğin en oturmuş sembolüdür. Günümüzde Audi , quattro® seçenekli motor ve şanzımanların 66 kombinasyonunu sunmaktadır. Audi TT 3.2 quattro®, Audi S4, Audi allroad quattro® veya Audi A8 6.0 quattro® gibi çok güçlü üst modeller aslında sadece quattro® sürekli dört tekerlekten çekişle üretilmişlerdir. Bu da bahsettiğimiz araçları saf sürüş keyfi konusunda üstün kılmaktadır.

    quattro® güç aktarım sistemi, Audi'nin her zaman klasik çözümleri sorgulamasının, her zaman daha iyilerini keşfetme ve geliştirme tutkusunun kanıtıdır. quattro® teknolojisi, 'Teknoloji ile bir adım önde' felsefesini ve markanın özünü temsil eder. quattro® sürekli dört tekerlekten çekiş ilkesi aynı zamanda Audi'nin sportif, ilerici, prestijli ve yüksek değerli ürün profilinin keskinleşmesine de büyük katkıda bulunmuştur. quattro® sistemli modellerin özgün karakteri, Audi'nin lüks sınıftaki iddialı konumunu pekiştirmektedir.

    Tarihçe.
    Bir başarı hikayesinde kilometre taşları.

    Onların isimlerini kim unutabilir ki! Hannu Mikkola, Michèle Mouton, Walter Röhrl ve Hans-Joachim Stuck… 1980 ve 1990'larda çok farklı motor sporu kategorilerinde kazandıkları birbirinden önemli muhteşem galibiyet serileri ile quattro® efsanesini yarattılar. quattro®® sürekli dört tekerlekten çekiş kavramının üstünlüğünü, dünyanın ralli ve hızlı yarış pistlerinde, her türlü koşulda etkileyici bir şekilde kanıtladılar. quattro® güç aktarım sisteminin kökenlerine baktığımızda, Audi markasından inanılmaz başarı hikayeleri ve teknik yeniliklerle dolu bir çeyrek yüzyıl görürüz.

    Bir fikrin doğuşu.
    1975 Audi ilk dört tekerden çekiş projesini Alman Ordusu - VW Iltis için geliştirdi.
    1977 Orta ile yüksek seviyede performanslı dört tekerden çekişli bir araç oluşturma fikri doğmuştu. Yönetim Kurulu'nun yetki vermesinden sonra geliştirme çalışmaları ilkbaharda başladı. İlk örnekler kışa doğru hazırdı.
    1978 Proje, Ocakta VW Grubu'na sunuldu ve daha fazla geliştirme için onay Mayıs'ta geldi.
    1979 Seçilen bir grup gazeteciye bir örnek sunuldu. 'quattro®' adı, beş Almanca kelimenin baş harflerinden oluşan CARAT* ismine alternatif olarak seçildi. Sadece belirli bir model veya motorla bağlantılı olmadığı için bu ismin seçimi ileri görüşlü bir karardı.

    " CARAT = CoupéAllRadAntriebTurbo;
    'AllradAntrieb' = dört tekerden çekiş.

    quattro®® - değerini kanıtlayan bir ilke.
    1980 Audi quattro®'nun dünyadaki ilk sunumu Cenevre Motor Show'da gerçekleşti.
    1982 Audi 80 quattro® modeli için quattro® güç aktarım sisteminin büyük çaplı üretimi başladı.
    1986 quattro® güç aktarım sisteminin kalbi olan ve motor gücünü değişken, sürekli ve sabit bir şekilde dağıtan Torsen merkezi diferansiyelin kullanılmaya başlandı.
    1987 Audi her bir model çizgisi için en az bir quattro® modeli sunar; toplamda 20 quattro® modeli vardır.
    1988 Sürekli dört tekerlekten çekişli dünyanın en büyük lüks otomobili Audi V8 piyasaya sunuldu.
    1990 quattro®'nun onuncu doğum günü. Dünya çapında 200.000'den fazla Audi quattro® üretildi. Devrimsel bir fikrin başarısının kanıtı...
    1992 Bu yıl hemen hemen her on iki Audi müşterisinden biri quattro® güç aktarım sistemli bir Audi seçti.
    1994 Audi, ön ve arka akslar için EDL - Elektronik Diferansiyel Kilidi'ni piyasaya sürdü. quattro® güç aktarım sistemli üç tasarım çalışması yapıldı.
    1995 Audi A6 2.5 TDI, quattro® ve TDI® birleştiren ilk otomobil oldu.

    quattro®'nun önlenemeyen başarısı:

    1990'ların başında Alman Otomobil Ustaları (DTM) ve daha sonra STW Şampiyonasında quattro®'nun üstünlüğü o kadar belirgindi ki bu tip güç aktarım sistemli otomobillerin yarışlara katılması 1998'de yasaklandı.
    1997 quattro® sürekli dört tekerlekten çekiş, ESP elektronik stabilite programı ile pazara sunuldu.
    1998 Audi TT Coupé'de elektro hidrolik çok plakalı debriyaj ilk defa kullanılmaya başlandı.
    1999 Audi A3 quattro® pazara sunuldu.
    2000 Audi allroad quattro® Cenevre Motor Show'da sergilendi

    quattro®'nun 20 yılı.
    2001 Audi bir milyonuncu quattro® müşterisini kutluyor. quattro® otomobilleri, Audi toplam üretiminin % 30 ' una ulaştı.
    2003 Audi, Pikes Peak, Nuvolari ve Le Mans quattro®'yu sergiledi: Bu modeller, quattro® güç aktarım sistemli üç tasarım çalışmasıydı.
    2004 Yıl sonu itibarıyla yaklaşık iki milyon araç quattro® güç aktarım sistemi ile üretilmiştir. (Torsen merkezi diferansiyel veya Haldex debriyaj)
    2005 quattro®'nun 25. yılı. Çeyrek yüzyıllık bir felsefe: 'Teknoloji ile bir adım önde'. Bu dönemde oluşturulan ürün geliştirme ve know-how, Audi'nin gelecekte de aynı derecede etkileyici bir şekilde quattro® güç aktarım sisteminin üstünlüğünü ve gücünü göstermeye devam edeceğinin kanıtıdır.

    quattro®, motor sporları zaferlerinde de rakipsizdi:
    1982 Audi Dünya Ralli Şampiyonası'nı kazanır.
    1983 Hannu Mikkola Dünya Ralli Şampiyonu olur.
    1984 Stig Blomquist Dünya Ralli Şampiyonu'dur.
    Audi, Otomobil Üreticileri Dünya Ralli Şampiyonası'nı kazanır.
    1981 - 1986 Audi Dünya Şampiyonluğu'na doğru toplamda 20 ralli ve 70 ulusal ünvan kazanır.
    1996 Michèle Mouton bir Audi ile ABD'nin Colorado Eyaleti'ndeki Pikes Peak yokuş tırmanma yarışını kazanır.
    1996 Bobby Unser jr. Audi ile Pikes Peak'i kazanır.
    1996 Efsanevi teknoloji: Walter Röhrl Pikes Peak'de Audi'ye ardı ardına üçüncü şampiyonluğunu kazandırır. Rekor süresi çok uzun yıllar boyunca geçilemez.
    1996 Audi Amerikan popüler yarışı olan TransAm serisinde sekiz yarış kazanarak Otomobil Üreticileri ve Sürücüleri Şampiyonluğu'na ulaşır (Steve Haywood).
    1996 Hans-Joachim Stuck, yedi zaferle US IMSA GTO yarış serisinde en başarılı sürücü ünvanını kazanır.
    1996 Hans-Joachim Stuck ilk defa Alman Otomobil Şampiyonluğu'nu kazanır.
    1996 Frank Biela bu yılın DTM Şampiyonu'dur.
    1996 Emanuele Pirro STW Şampiyonluğu'nu alır.

    ikincisi ön konsol olsun dizayn olsu karizma olsun kalite olsun Q7 bir plan önde motor seceneğinde X5 daha çok iyi ama Herkes gibi Q7 cok daha iidir X5 ten vede bu sene X5 ile kartepeye gitmiştik ceşke senn dediğin gibi olsa tepege cıkarken kaymadıgı yer kalmadı x5 in



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vwseverler -- 8 Mart 2007; 22:02:55 >




  • audi q7 tabiki
  • 2 ay sonra yeni nesil x5
  • zaten yeni nesil x5 galericilerde vardır daha borusana gemedi gerçi yollarda hiç görmedim
    quote:

    Orjinalden alıntı: furkan_

    2 ay sonra yeni nesil x5
  • 4x4 iri kıyım arazi araçlarından oldum olası nefret etmişimdir,görüntü kirliliğinden başka bir işe yaramazlar.
    makine dediğin yere yakın olacak,elini camdan sarkıttınmı asfaltın sıcaklığını hisedeceksin...
    kapıyı açtığında araçtan inerken bacağın harley davidsondaki gibi asfaltla yatay olacak..

    deveye biner gibi işkence çekmeyeceksin,asansörle araca girmek zorunda kalmayacaksın

    O kadar param olsa alacağım tek araç tabiki porsche 911 carrera
    fakat saygı duyarım bunları kullananlara.

    edit:tabiki x5



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dozi17 -- 9 Mart 2007; 10:35:09 >




  • 911 nekadar x5 nekadar neredeyse 911 iki katı x5 in
    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    4x4 iri kıyım arazi araçlarından oldum olası nefret etmişimdir,görüntü kirliliğinden başka bir işe yaramazlar.
    makine dediğin yere yakın olacak,elini camdan sarkıttınmı asfaltın sıcaklığını hisedeceksin...
    kapıyı açtığında araçtan inerken bacağın harley davidsondaki gibi asfaltla yatay olacak..

    deveye biner gibi işkence çekmeyeceksin,asansörle araca girmek zorunda kalmayacaksın

    O kadar param olsa alacağım tek araç tabiki porsche 911 carrera
    fakat saygı duyarım bunları kullananlara.

    edit:tabiki x5




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vwseverler

    911 nekadar x5 nekadar neredeyse 911 iki katı x5 in
    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    4x4 iri kıyım arazi araçlarından oldum olası nefret etmişimdir,görüntü kirliliğinden başka bir işe yaramazlar.
    makine dediğin yere yakın olacak,elini camdan sarkıttınmı asfaltın sıcaklığını hisedeceksin...
    kapıyı açtığında araçtan inerken bacağın harley davidsondaki gibi asfaltla yatay olacak..

    deveye biner gibi işkence çekmeyeceksin,asansörle araca girmek zorunda kalmayacaksın

    O kadar param olsa alacağım tek araç tabiki porsche 911 carrera
    fakat saygı duyarım bunları kullananlara.

    edit:tabiki x5



    x5 alan adam porschede alır




  • 180 ytl x5
    450 ytl porşe 3 katı her x5 alanı zengin zannettin
    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17


    quote:

    Orjinalden alıntı: vwseverler

    911 nekadar x5 nekadar neredeyse 911 iki katı x5 in
    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    4x4 iri kıyım arazi araçlarından oldum olası nefret etmişimdir,görüntü kirliliğinden başka bir işe yaramazlar.
    makine dediğin yere yakın olacak,elini camdan sarkıttınmı asfaltın sıcaklığını hisedeceksin...
    kapıyı açtığında araçtan inerken bacağın harley davidsondaki gibi asfaltla yatay olacak..

    deveye biner gibi işkence çekmeyeceksin,asansörle araca girmek zorunda kalmayacaksın

    O kadar param olsa alacağım tek araç tabiki porsche 911 carrera
    fakat saygı duyarım bunları kullananlara.

    edit:tabiki x5



    x5 alan adam porschede alır




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vwseverler

    180 ytl x5
    450 ytl porşe 3 katı her x5 alanı zengin zannettin
    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17


    quote:

    Orjinalden alıntı: vwseverler

    911 nekadar x5 nekadar neredeyse 911 iki katı x5 in
    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    4x4 iri kıyım arazi araçlarından oldum olası nefret etmişimdir,görüntü kirliliğinden başka bir işe yaramazlar.
    makine dediğin yere yakın olacak,elini camdan sarkıttınmı asfaltın sıcaklığını hisedeceksin...
    kapıyı açtığında araçtan inerken bacağın harley davidsondaki gibi asfaltla yatay olacak..

    deveye biner gibi işkence çekmeyeceksin,asansörle araca girmek zorunda kalmayacaksın

    O kadar param olsa alacağım tek araç tabiki porsche 911 carrera
    fakat saygı duyarım bunları kullananlara.

    edit:tabiki x5



    x5 alan adam porschede alır



    sevgili kardeşim elinin altında pc var aç bak iki firmanında web sitesine,
    nasıl porsche x5 den iki kat pahalıymış benmi göremiyorum?

    bmw x5 4.8i 135 bin euro
    porsche 911 carrera 144 bin euro..
    birşeyi yazmadan önce araştır.




  • kardeş x5 derken 3.0dizelden basediyorduk nerden cıkardın şimdi 4.8 i
    911 fiyatlar cok değişiyor farkındaysan 200 bin euroyada var 250 bin euroyada var dimi 163 bin euroya da carrera var
    3.0dizel x5te 100 bin eurodur şimdi cıkarabilcenmi birseyler bakalım
    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17


    quote:

    Orjinalden alıntı: vwseverler

    180 ytl x5
    450 ytl porşe 3 katı her x5 alanı zengin zannettin
    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17


    quote:

    Orjinalden alıntı: vwseverler

    911 nekadar x5 nekadar neredeyse 911 iki katı x5 in
    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    4x4 iri kıyım arazi araçlarından oldum olası nefret etmişimdir,görüntü kirliliğinden başka bir işe yaramazlar.
    makine dediğin yere yakın olacak,elini camdan sarkıttınmı asfaltın sıcaklığını hisedeceksin...
    kapıyı açtığında araçtan inerken bacağın harley davidsondaki gibi asfaltla yatay olacak..

    deveye biner gibi işkence çekmeyeceksin,asansörle araca girmek zorunda kalmayacaksın

    O kadar param olsa alacağım tek araç tabiki porsche 911 carrera
    fakat saygı duyarım bunları kullananlara.

    edit:tabiki x5



    x5 alan adam porschede alır



    sevgili kardeşim elinin altında pc var aç bak iki firmanında web sitesine,
    nasıl porsche x5 den iki kat pahalıymış benmi göremiyorum?

    bmw x5 4.8i 135 bin euro
    porsche 911 carrera 144 bin euro..
    birşeyi yazmadan önce araştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vwseverler -- 8 Mart 2007; 23:00:34 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vwseverler

    zaten yeni nesil x5 galericilerde vardır daha borusana gemedi gerçi yollarda hiç görmedim
    quote:

    Orjinalden alıntı: furkan_

    2 ay sonra yeni nesil x5




    almanyada bile nisanda çıkacak araç hangi galeriye gelmiştir sence
  • olmazmı dostum
    http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=2802594
    quote:

    Orjinalden alıntı: furkan_


    quote:

    Orjinalden alıntı: vwseverler

    zaten yeni nesil x5 galericilerde vardır daha borusana gemedi gerçi yollarda hiç görmedim
    quote:

    Orjinalden alıntı: furkan_

    2 ay sonra yeni nesil x5




    almanyada bile nisanda çıkacak araç hangi galeriye gelmiştir sence








  • gl
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    Yeni üyelere belirli bir süre yada mesaj sayısı boyunca başlık açma hakkı verilmemeli..


    +1907
  • quote:

    Orjinalden alıntı: barcelona

    Q7 alıp yarin öbür gün bir X5 kullanırsan sonra kafanı duvarlara vurursun ben ne yaptım diye! iki araç arasında çok fark var. kesinlikle X5 derim!! ama Q7 nin tasarımının ve karizmasının daha etkileyici olduğuda bir gerçek

    HERGÜN KULLANIYORUMMMMM Q7 tek başına 1.5 X5 eder



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unforgiven3 -- 9 Mart 2007; 2:21:59 >
  • Q7 ye baktımda gecenlerde iç dış harbiden kendini aşmış bi araç donup bıdaha baktırıyor ınsanları .. adı bıle korkutucu olmaya başladı ..
  • Q7 ama benbce range rover sport
  • q7 tabiki
  • bmw bmw'dir. audi her zaman mercedes ve bmw'nin gerisinde kalmıştır. piyasaya sunulması beklenen yeni X 5'i beklemek lazım.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.