Şimdi Ara

BMW X3 Sdrive2.0i TEST SÜRÜŞÜM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
2.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumdaşlar herkese merhaba,

    Uzun bir aradan sonra çok merak ettiğim BMW X3 'ün 1.6 turbo 170 hp / 250 nm torklu versiyonunu test etme fırsatı buldum.
    Direk izlenimlerimi özetleyim
    Araç beklediğimden daha iyi yol tutuşa sahipti ve viraj içinde yanlara yatmak için salınım yapmıyordu.
    Performans olarak bayağı aracı zorladım ve beklediğim gibi bir performansa sahipti. Sadece kalkarken araç biraz kendini bekletiyor ve 2000 devire kadar hantallığa sahip, bunda ki sıkıntı muhemelen araçta 3 kişi ve klima açık olmasıydı.
    Yakıt tüketimi olarak 10 litresi var bunu rahatlıkla söyleyebilirim :)
    İç hacim genişliği, yanal destek, üst hızlardaki rüzgar sesi almaması, genel yalıtımı ve oturma pozisyonu olarak gayet başarılı.
    Bir Bmw klasiği olarak sade bir ön konsola sahip, okunaklı ve pratik ama göstergeler hala E90 3 serisinden kalma ne yazık ki
    Araçta fren dozajlaması gayet başarılı, hatta birkaç kere sağlam fren testi yaptım sonuç mükemmel
    Ses sistemi olarak aracı kurcalamadım ama standart ses sistemi Bmw'de yetersizdir. Bütçe el verirse kesinlikle Harman Kardon eklenmeli.
    Saat geç oldu şimdilik aklıma gelenler bunlar. Sorunuz olursa cevaplarım

    Lütfen HD izleyin



    https://www.youtube.com/watch?v=orGhfeb6DlI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muharrem.05 -- 14 Ağustos 2014; 0:08:26 >







  • Güzel bi inceleme olmuş yine eline sağlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum sıkılmadan izledim. Elinize sağlık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinize sağlık iyi inceleme olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muharrem eline sağlık.
    Benim de radarımda olan bir araç ama.
    Bu araç için 1.6 motor suyunun suyu.
    Zaten ikinci elde 2.0D 'den çok 1.6 lar var.
    Bir umut alıyor insanlar ama, sonra bıkıp 2.0D dizele geçiyorlar.
    Bu tarz bir araç için tork'un ne kadar önemli olduğunu tahmin edebiliyoruz kesinlikle bu aracın motoru en az 2.0D.
    Çekmese mühendisler koymaz, yürümese satılmaz gibi saçmasapan yorumlara girmeyeceğim, bir aracın tek kriteri düz yolda 0-100 yapması değil.
    5 kişi tatile giderken araçta 4 kişi, bavullar yüzde %10 eğimli KM'lerce uzayan rampalarda ne demek istediğim daha net anlaşılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 14 Ağustos 2014; 0:44:12 >
  • Teşekkürler üstad.Güzel test olmuş.
  • güzel inceleme eline sağlık
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2003 E39 BMW 530i Aldım
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yaninizdaki gorevli hem bilgi hem de kisilik olarak iyi gibi duruyor bu yuzden bence video daha da guzel hale gelmis zira cogu test videonuzda sizin kendi konusmalarinizi dinliyorduk bu sefer bir paylasim soz konusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muharrem,

    Çamlıca tepesinde mi teslim ediyorlar arabayı, bayır aşağı ara sokaklar falan ne iş :) ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suads -- 14 Ağustos 2014; 1:04:11 >
  • Bilmiyorum videodan mı kaynaklı, araba sanki yırtınıyor ama gitmiyor gibi geldi bana içindeki his başkadır belki bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi viva_la_muerte -- 14 Ağustos 2014; 1:34:36 >
  • Muharrem abi eline sağlık yine kaliteni döktürmüşsün

    Yanındaki beyefendide baya bilgili duruyor. Yalıtım konusunda 3 serisiyle çok farkı var mı ?

    Edit: bmw sitesinde 118i ve 320ed'de aynı motor gözüküyor 1598cc, 5 serisindeki 1592cc görünüyor. Ama bu motorların max hp devirleri farklı, 3 ve 5 deki aynı ED değil mi ? Ve max devirden başka bir fark var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cetiner19 -- 14 Ağustos 2014; 2:35:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkür ederiz
    güzel bir inceleme olmuş
  • Engin abi merhaba,
    arada oluşan vergi farkından dolayı 2.0d motor fiyatı oldukça yüksek, birde birçok kişi çok yüksek kmler yapmıyor. Eğim olayına gelince tork dediğin gibi aracı yürütüyor ama X3 eğimde kendini taşımadığı anda vites küçültüp ideal hızına ve devir bandına ulaşır.
    Ben 316i ile Amasya'dan gelirken 3 kişi, klima açık, tıka basa dolu bir bagaj ile geldim, rampalarda araç kendini 110 kmh ile giderken 6. vitese alıyordu, düzlükte yine 8. viteste devam ediyordu, benim hiçbir müdehalem olmadı

    @b437 üstadım , test görevlisi Ozan abi ayrıca benim 316i M paket aracımı almaya da vesile olan kişi. Kendisi oldukça bilgilidir. Saolsun 2 ayrı açıdan çekim yapılmasına da müsade etti

    @Bütün Bostancı yokuşunu indik çıktık

    @Viva_la_muerte Araç çok devir çevirmek istediği için öyle geliyor üstadım.

    @cetiner19 yalıtım olarak X3 biraz daha iyi, bunda ki sebep bence daha yeni bir kasaya sahip olması ve motorun biraz daha sessiz karakterinin olması. Birde Bmw'de 2 tane 1.6 litre benzinli motor blogu var birisi 1592 cc digeri 1598 cc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muharrem.05 -- 14 Ağustos 2014; 15:44:11 >




  • Şu 170 hp motoru x1'e neden koymazlar ben de onu anlamıyorum.
    Bu arada inceleme için teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Engin abi merhaba,
    arada oluşan vergi farkından dolayı 2.0d motor fiyatı oldukça yüksek, birde birçok kişi çok yüksek kmler yapmıyor. Eğim olayına gelince tork dediğin gibi aracı yürütüyor ama X3 eğimde kendini taşımadığı anda vites küçültüp ideal hızına ve devir bandına ulaşır.
    Ben 316i ile Amasya'dan gelirken 3 kişi, klima açık, tıka basa dolu bir bagaj ile geldim, rampalarda araç kendini 110 kmh ile giderken 6. vitese alıyordu, düzlükte yine 8. viteste devam ediyordu, benim hiçbir müdehalem olmadı

    @b437 üstadım , test görevlisi Ozan abi ayrıca benim 316i M paket aracımı almaya da vesile olan kişi. Kendisi oldukça bilgilidir. Saolsun 2 ayrı açıdan çekim yapılmasına da müsade etti

    @Bütün Bostancı yokuşunu indik çıktık

    @Viva_la_muerte Araç çok devir çevirmek istediği için öyle geliyor üstadım.

    @cetiner19 yalıtım olarak X3 biraz daha iyi, bunda ki sebep bence daha yeni bir kasaya sahip olması ve motorun biraz daha sessiz karakterinin olması. Birde Bmw'de tane 1.6 litre benzinli motor var



    Oyle ya da boyle arabanin her kosulda yuruyecegi asikar.
    Yalniz 2000 devir ile 6 litre diesel +hala hazirda bekleyen itici bir guc ile cikmak var, birde 4-5000 devir ile tork bandinin sinirlarinda ve 12 litre benzin yakarak cikmak var.
    Benim aracim cok daha hafif olmasina ragmen bu sorunu ben bile gozlemledim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Engin abi merhaba,
    arada oluşan vergi farkından dolayı 2.0d motor fiyatı oldukça yüksek, birde birçok kişi çok yüksek kmler yapmıyor. Eğim olayına gelince tork dediğin gibi aracı yürütüyor ama X3 eğimde kendini taşımadığı anda vites küçültüp ideal hızına ve devir bandına ulaşır.
    Ben 316i ile Amasya'dan gelirken 3 kişi, klima açık, tıka basa dolu bir bagaj ile geldim, rampalarda araç kendini 110 kmh ile giderken 6. vitese alıyordu, düzlükte yine 8. viteste devam ediyordu, benim hiçbir müdehalem olmadı

    @b437 üstadım , test görevlisi Ozan abi ayrıca benim 316i M paket aracımı almaya da vesile olan kişi. Kendisi oldukça bilgilidir. Saolsun 2 ayrı açıdan çekim yapılmasına da müsade etti

    @Bütün Bostancı yokuşunu indik çıktık

    @Viva_la_muerte Araç çok devir çevirmek istediği için öyle geliyor üstadım.

    @cetiner19 yalıtım olarak X3 biraz daha iyi, bunda ki sebep bence daha yeni bir kasaya sahip olması ve motorun biraz daha sessiz karakterinin olması. Birde Bmw'de tane 1.6 litre benzinli motor var



    Oyle ya da boyle arabanin her kosulda yuruyecegi asikar.
    Yalniz 2000 devir ile 6 litre diesel +hala hazirda bekleyen itici bir guc ile cikmak var, birde 4-5000 devir ile tork bandinin sinirlarinda ve 12 litre benzin yakarak cikmak var.
    Benim aracim cok daha hafif olmasina ragmen bu sorunu ben bile gozlemledim.

    Varsın yaksın be abi alırken dizel olacak diye 40 bin tl civarında fiyat istiyorlar. İki katı yakması kısa vadede insanın canını sıkar. Uzun vadede benim için sorun yok :)
    Ben senede 25 bin km yol yapıyorum. Bana bile dizel farkı çok fazla geldiğinden tercih etmedim, edemedim




  • Elinize ayağınıza sağlık hiç baymadan sıkılmadan izledim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Engin abi merhaba,
    arada oluşan vergi farkından dolayı 2.0d motor fiyatı oldukça yüksek, birde birçok kişi çok yüksek kmler yapmıyor. Eğim olayına gelince tork dediğin gibi aracı yürütüyor ama X3 eğimde kendini taşımadığı anda vites küçültüp ideal hızına ve devir bandına ulaşır.
    Ben 316i ile Amasya'dan gelirken 3 kişi, klima açık, tıka basa dolu bir bagaj ile geldim, rampalarda araç kendini 110 kmh ile giderken 6. vitese alıyordu, düzlükte yine 8. viteste devam ediyordu, benim hiçbir müdehalem olmadı

    @b437 üstadım , test görevlisi Ozan abi ayrıca benim 316i M paket aracımı almaya da vesile olan kişi. Kendisi oldukça bilgilidir. Saolsun 2 ayrı açıdan çekim yapılmasına da müsade etti

    @Bütün Bostancı yokuşunu indik çıktık

    @Viva_la_muerte Araç çok devir çevirmek istediği için öyle geliyor üstadım.

    @cetiner19 yalıtım olarak X3 biraz daha iyi, bunda ki sebep bence daha yeni bir kasaya sahip olması ve motorun biraz daha sessiz karakterinin olması. Birde Bmw'de tane 1.6 litre benzinli motor var



    Oyle ya da boyle arabanin her kosulda yuruyecegi asikar.
    Yalniz 2000 devir ile 6 litre diesel +hala hazirda bekleyen itici bir guc ile cikmak var, birde 4-5000 devir ile tork bandinin sinirlarinda ve 12 litre benzin yakarak cikmak var.
    Benim aracim cok daha hafif olmasina ragmen bu sorunu ben bile gozlemledim.

    Varsın yaksın be abi alırken dizel olacak diye 40 bin tl civarında fiyat istiyorlar. İki katı yakması kısa vadede insanın canını sıkar. Uzun vadede benim için sorun yok :)
    Ben senede 25 bin km yol yapıyorum. Bana bile dizel farkı çok fazla geldiğinden tercih etmedim, edemedim

    Sifir alirken aynen dediğin gibi haklisin Muharrem artik muthis bir fark var. Biraz da piskolojik bir durum bu, benzinli piskolojik olarak daha az perdormansli suruse itiyor aslinda temel.sorun bu. Ikinci el biraz daha makul olarak alinabilir. Yeni benzinliler Bmw de çok revacta oldugu icin deger kaybi da nispeten eakiye nazaran daha az hatta dizelde daha fazla, hee 100 bine yaklasan dizeller felaket deger kaybediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Güzel inceleme üstat eline sağlık.
  • 1.6 benzinli suv ve tiplerine bir türlü alışamadım. Sözde emisyon, vergi diyerek bunu yapıyorlar ama 2.0 dizele göre daha çok tüketiyorlar. Üstelik kullanım maliyetide cabası.. 2.0 dizelin bizdeki malum vergi madurluğu da ayrı bir " tez " konusu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 14 Ağustos 2014; 12:35:25 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.