Şimdi Ara

bmw f20 1.16 d neden tutulmuyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
7.057
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Makyajsiz versiyonunu 1 yildir kullaniyorum ve 26000 km oldu. 3 kisilik ailemizin boy ortalamasi 1.70-75 cm oldugu icin arkada oturan da sorun yasamiyor.

    Bu 5. otomobilim ve ilk kez bir otomobille aramda duygusal bag olustu :)

    Makyajsiz sadece duz vitesle geldigi icin cok satilmadigi dogrudur ama yenisinden 118i kadar goruyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi

    Otomatik geleydi en başta golf gibi satardı hacı. Şu anda da iyi...
    Foruma aylardır yazmıyorum ama kendi aracımla ilgili konu olunca ve bilgi kirliliği had safhaya ulaşınca yazayım dedim.

    1) Araç arkadan itişli.Ön çekere falan geçilmedi, işkembe-i kübradan sallamayınız.

    2) Araç fazlasıyla tutuldu, okulun otoparkında 20 araç varsa 2-3 tanesi makyajlı 1 kasa bizim. Kaldı ki satış rakamları da 1 serisinin zirve yaptığı dönemlerde.

    3) İçine kalitesiz diyende arabaya binmemiş ezbere konuşuyor olmalı. Malzeme kalitesi, ekranlar, joystick, kapı kenarları F30'la aynı ve oldukça kaliteli.

    4) Bmw dardır imajı da ezbere konuşmaktan ileri geliyor sanırım. İç hacmi Focus'tan,Megane'dan çok daha iyi. Daha önceki aracım Megane'dı, 1 serisi çok daha iyi bu konuda. 5 kişi aks çıkıntısından dolayı çok rahat olmuyor ama 4 yetişkin 1 çocuk çok rahat seyahat ediyor, bagaj zaten yeterli.

    5)Sürüş keyfi klasik BMW, ağırlık dağılımı ve arkadan itiş, ZF şanzumanla birleşince, klasik BMW net direksiyon tepkileri de işin içine girince çok keyifli bir araç.

    6) 116 beygire iyi gidiyor, 1.6 TDI Golf'lere 1-2 boy fark atıyor kalkışta, 0-100 10.3 saniye ve 1750 devirden itibaren 270 tork veriyor.

    7)Golf'un 105 bin olduğu piyasada bu arabaya 115-120 hiç de pahalı değil. Ben 105'e almıştım, zamlandı.

    8) %10 indirim falan maalesef hikaye, internet sitesine göre fiyat farkı oluyor bayiiye gidince, o da 1-2 bin liralık. O yüzden hayallerler bayiye gitmemek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Farklı marka / motor kombinasyonları araç ne şekil olursa olsun bir türlü içime sinmedi nedense.

    Şuan 1.6 dizel ve 1.6 benzinli BMW lerde kullanılan motorlar citroen / peugeot üretimi.

    Mercedes A / B ve C serilerinde kullanılan Renault ile geliştirilen motor gibi. İyi motorlar belki ama o fiyata inebilmek için

    mecburen farklı kombinasyonlara yönelmek zorunda kalıyorlar. Bence bir markanın safkan ruhunu öldürüyorlar.

    Mesela Volvo bu işten yeni yeni sıyrılmaya çalışanlardan. Artık yeni nesillerin bazılarında kendi dizel motorunu kendi üretiyor.







    Makyajli kasada bmw kendi 3 silindirli motorlarini kullaniyor. Psa ile alakasi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Foruma aylardır yazmıyorum ama kendi aracımla ilgili konu olunca ve bilgi kirliliği had safhaya ulaşınca yazayım dedim.

    1) Araç arkadan itişli.Ön çekere falan geçilmedi, işkembe-i kübradan sallamayınız.

    2) Araç fazlasıyla tutuldu, okulun otoparkında 20 araç varsa 2-3 tanesi makyajlı 1 kasa bizim. Kaldı ki satış rakamları da 1 serisinin zirve yaptığı dönemlerde.

    3) İçine kalitesiz diyende arabaya binmemiş ezbere konuşuyor olmalı. Malzeme kalitesi, ekranlar, joystick, kapı kenarları F30'la aynı ve oldukça kaliteli.

    4) Bmw dardır imajı da ezbere konuşmaktan ileri geliyor sanırım. İç hacmi Focus'tan,Megane'dan çok daha iyi. Daha önceki aracım Megane'dı, 1 serisi çok daha iyi bu konuda. 5 kişi aks çıkıntısından dolayı çok rahat olmuyor ama 4 yetişkin 1 çocuk çok rahat seyahat ediyor, bagaj zaten yeterli.

    5)Sürüş keyfi klasik BMW, ağırlık dağılımı ve arkadan itiş, ZF şanzumanla birleşince, klasik BMW net direksiyon tepkileri de işin içine girince çok keyifli bir araç.

    6) 116 beygire iyi gidiyor, 1.6 TDI Golf'lere 1-2 boy fark atıyor kalkışta, 0-100 10.3 saniye ve 1750 devirden itibaren 270 tork veriyor.

    7)Golf'un 105 bin olduğu piyasada bu arabaya 115-120 hiç de pahalı değil. Ben 105'e almıştım, zamlandı.

    8) %10 indirim falan maalesef hikaye, internet sitesine göre fiyat farkı oluyor bayiiye gidince, o da 1-2 bin liralık. O yüzden hayallerler bayiye gitmemek lazım.

    Nasil yani arkadaşım 10 bine yakin indirim aldi. Eminmisin % 1-2 indirime

    1 serisi satış rakamlarinda sikinti yok ama bildiğim kadariyla dizel daha az satıyor.

    Ben ist de hergun trafikteyim ahim sahim görmüyorum.

    Malzeme kalitesi parasina göre sikintili. C serisibu konuda bbütün ezberleri bozdu. Ki kaldi ki premium olmayan araclara göre arada ki fiyat farkini hakedecek malzeme kalitesi. Adamlar zaten surus keyfi dışında baska bisey vaadettiklerini düşünmüyorum. Hele rakipleri karşısında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Foruma aylardır yazmıyorum ama kendi aracımla ilgili konu olunca ve bilgi kirliliği had safhaya ulaşınca yazayım dedim.

    1) Araç arkadan itişli.Ön çekere falan geçilmedi, işkembe-i kübradan sallamayınız.

    2) Araç fazlasıyla tutuldu, okulun otoparkında 20 araç varsa 2-3 tanesi makyajlı 1 kasa bizim. Kaldı ki satış rakamları da 1 serisinin zirve yaptığı dönemlerde.

    3) İçine kalitesiz diyende arabaya binmemiş ezbere konuşuyor olmalı. Malzeme kalitesi, ekranlar, joystick, kapı kenarları F30'la aynı ve oldukça kaliteli.

    4) Bmw dardır imajı da ezbere konuşmaktan ileri geliyor sanırım. İç hacmi Focus'tan,Megane'dan çok daha iyi. Daha önceki aracım Megane'dı, 1 serisi çok daha iyi bu konuda. 5 kişi aks çıkıntısından dolayı çok rahat olmuyor ama 4 yetişkin 1 çocuk çok rahat seyahat ediyor, bagaj zaten yeterli.

    5)Sürüş keyfi klasik BMW, ağırlık dağılımı ve arkadan itiş, ZF şanzumanla birleşince, klasik BMW net direksiyon tepkileri de işin içine girince çok keyifli bir araç.

    6) 116 beygire iyi gidiyor, 1.6 TDI Golf'lere 1-2 boy fark atıyor kalkışta, 0-100 10.3 saniye ve 1750 devirden itibaren 270 tork veriyor.

    7)Golf'un 105 bin olduğu piyasada bu arabaya 115-120 hiç de pahalı değil. Ben 105'e almıştım, zamlandı.

    8) %10 indirim falan maalesef hikaye, internet sitesine göre fiyat farkı oluyor bayiiye gidince, o da 1-2 bin liralık. O yüzden hayallerler bayiye gitmemek lazım.

    Nasil yani arkadaşım 10 bine yakin indirim aldi. Eminmisin % 1-2 indirime

    1 serisi satış rakamlarinda sikinti yok ama bildiğim kadariyla dizel daha az satıyor.

    Ben ist de hergun trafikteyim ahim sahim görmüyorum.

    Malzeme kalitesi parasina göre sikintili. C serisibu konuda bbütün ezberleri bozdu. Ki kaldi ki premium olmayan araclara göre arada ki fiyat farkini hakedecek malzeme kalitesi. Adamlar zaten surus keyfi dışında baska bisey vaadettiklerini düşünmüyorum. Hele rakipleri karşısında

    10 bine yakın indirim bayiideki broşüre göre oluyor çünkü orda güncel kura hesap yapılıyor. Satış danışmanı 2.99'a uyguluyor, bir de normal bi indirim, 10 bin indirim gibi oluyor.
    Malzeme kalitesine C serisi demişsiniz de C serisi D sınıfı bir araç ve dizel otomatiği 160 bin Tl civarında geziyor. Bu mu parasına göre iyi?

    A serisinden iyi malzeme kalitesi örneğin, sunduğu donanımda iyi. Leğen plastiği yok.

    Yürüyen zaten BMW'de tartışılmaz, yalıtımı da yerinde.

    1.5 DCI'dan az yakıp daha iyi gidiyor. Sorunsuz.

    Yakışıklı da bir araba.

    Emin misiniz sadece sürüş keyfi vaadettiğine?

    En büyük artısı o olabilir, ama şu piyasada alınabilecek en mantıklı araç bence.

    Dizeli daha az satmıyor bu arada, daha geçen ay benzinli satabilmek için benzinlilere özel 0 faiz vs. kampanyalar yapıldı.

    Dizelde gelen gidiyor, benzinde istediğiniz aracı hazır bulma şansınız yüksek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Foruma aylardır yazmıyorum ama kendi aracımla ilgili konu olunca ve bilgi kirliliği had safhaya ulaşınca yazayım dedim.

    1) Araç arkadan itişli.Ön çekere falan geçilmedi, işkembe-i kübradan sallamayınız.

    2) Araç fazlasıyla tutuldu, okulun otoparkında 20 araç varsa 2-3 tanesi makyajlı 1 kasa bizim. Kaldı ki satış rakamları da 1 serisinin zirve yaptığı dönemlerde.

    3) İçine kalitesiz diyende arabaya binmemiş ezbere konuşuyor olmalı. Malzeme kalitesi, ekranlar, joystick, kapı kenarları F30'la aynı ve oldukça kaliteli.

    4) Bmw dardır imajı da ezbere konuşmaktan ileri geliyor sanırım. İç hacmi Focus'tan,Megane'dan çok daha iyi. Daha önceki aracım Megane'dı, 1 serisi çok daha iyi bu konuda. 5 kişi aks çıkıntısından dolayı çok rahat olmuyor ama 4 yetişkin 1 çocuk çok rahat seyahat ediyor, bagaj zaten yeterli.

    5)Sürüş keyfi klasik BMW, ağırlık dağılımı ve arkadan itiş, ZF şanzumanla birleşince, klasik BMW net direksiyon tepkileri de işin içine girince çok keyifli bir araç.

    6) 116 beygire iyi gidiyor, 1.6 TDI Golf'lere 1-2 boy fark atıyor kalkışta, 0-100 10.3 saniye ve 1750 devirden itibaren 270 tork veriyor.

    7)Golf'un 105 bin olduğu piyasada bu arabaya 115-120 hiç de pahalı değil. Ben 105'e almıştım, zamlandı.

    8) %10 indirim falan maalesef hikaye, internet sitesine göre fiyat farkı oluyor bayiiye gidince, o da 1-2 bin liralık. O yüzden hayallerler bayiye gitmemek lazım.

    Nasil yani arkadaşım 10 bine yakin indirim aldi. Eminmisin % 1-2 indirime

    1 serisi satış rakamlarinda sikinti yok ama bildiğim kadariyla dizel daha az satıyor.

    Ben ist de hergun trafikteyim ahim sahim görmüyorum.

    Malzeme kalitesi parasina göre sikintili. C serisibu konuda bbütün ezberleri bozdu. Ki kaldi ki premium olmayan araclara göre arada ki fiyat farkini hakedecek malzeme kalitesi. Adamlar zaten surus keyfi dışında baska bisey vaadettiklerini düşünmüyorum. Hele rakipleri karşısında

    10 bine yakın indirim bayiideki broşüre göre oluyor çünkü orda güncel kura hesap yapılıyor. Satış danışmanı 2.99'a uyguluyor, bir de normal bi indirim, 10 bin indirim gibi oluyor.
    Malzeme kalitesine C serisi demişsiniz de C serisi D sınıfı bir araç ve dizel otomatiği 160 bin Tl civarında geziyor. Bu mu parasına göre iyi?

    A serisinden iyi malzeme kalitesi örneğin, sunduğu donanımda iyi. Leğen plastiği yok.

    Yürüyen zaten BMW'de tartışılmaz, yalıtımı da yerinde.

    1.5 DCI'dan az yakıp daha iyi gidiyor. Sorunsuz.

    Yakışıklı da bir araba.

    Emin misiniz sadece sürüş keyfi vaadettiğine?

    En büyük artısı o olabilir, ama şu piyasada alınabilecek en mantıklı araç bence.

    Dizeli daha az satmıyor bu arada, daha geçen ay benzinli satabilmek için benzinlilere özel 0 faiz vs. kampanyalar yapıldı.

    Dizelde gelen gidiyor, benzinde istediğiniz aracı hazır bulma şansınız yüksek.

    Sitede aciklanan kurdan başka kur uygulamadilar. Yani siz mb verilerine göre hareket ediyorlar diyorsunuz öyle olursa zaten indirimin mantığı olmaz. Misal sabit kur 2.99 suanki kur 3.12 civari. Arada % 4-5 lik fark var. Aracin sabit kura göre belirlenen liste fiyatindan indirim yaptilar. Tabiiki her bayinin yaklasimi farkli olabilir indirimde. Ancak öyle f30 kadar satan arac değil sonuçta indirim çok normal.

    Dci dan daha az yakar mi mesela bendeki 110 dci ist gibi olu trafikte manuel vites ile 6 lt ort. ile geziyorun. Oda spor modda kullanıyorum. Kiyaslama yapabilirsiniz.

    Bencede indirim olursa piyasadaki f/p araci kendi segmentinde ama bu fiyatlar ile değil.

    C serisi ile kesinlikle kiyaslamak değil aradaki fiyat farki ile malzeme kalitesi orantisi. Aslinda f30 ve w205 bu kadar satmasinin sebebi belki bu orantisizlik.

    Bu arada makyajla yeni gelen zf dizel kombinasyonu satış rakamları daha da artacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Foruma aylardır yazmıyorum ama kendi aracımla ilgili konu olunca ve bilgi kirliliği had safhaya ulaşınca yazayım dedim.

    1) Araç arkadan itişli.Ön çekere falan geçilmedi, işkembe-i kübradan sallamayınız.

    2) Araç fazlasıyla tutuldu, okulun otoparkında 20 araç varsa 2-3 tanesi makyajlı 1 kasa bizim. Kaldı ki satış rakamları da 1 serisinin zirve yaptığı dönemlerde.

    3) İçine kalitesiz diyende arabaya binmemiş ezbere konuşuyor olmalı. Malzeme kalitesi, ekranlar, joystick, kapı kenarları F30'la aynı ve oldukça kaliteli.

    4) Bmw dardır imajı da ezbere konuşmaktan ileri geliyor sanırım. İç hacmi Focus'tan,Megane'dan çok daha iyi. Daha önceki aracım Megane'dı, 1 serisi çok daha iyi bu konuda. 5 kişi aks çıkıntısından dolayı çok rahat olmuyor ama 4 yetişkin 1 çocuk çok rahat seyahat ediyor, bagaj zaten yeterli.

    5)Sürüş keyfi klasik BMW, ağırlık dağılımı ve arkadan itiş, ZF şanzumanla birleşince, klasik BMW net direksiyon tepkileri de işin içine girince çok keyifli bir araç.

    6) 116 beygire iyi gidiyor, 1.6 TDI Golf'lere 1-2 boy fark atıyor kalkışta, 0-100 10.3 saniye ve 1750 devirden itibaren 270 tork veriyor.

    7)Golf'un 105 bin olduğu piyasada bu arabaya 115-120 hiç de pahalı değil. Ben 105'e almıştım, zamlandı.

    8) %10 indirim falan maalesef hikaye, internet sitesine göre fiyat farkı oluyor bayiiye gidince, o da 1-2 bin liralık. O yüzden hayallerler bayiye gitmemek lazım.

    Nasil yani arkadaşım 10 bine yakin indirim aldi. Eminmisin % 1-2 indirime

    1 serisi satış rakamlarinda sikinti yok ama bildiğim kadariyla dizel daha az satıyor.

    Ben ist de hergun trafikteyim ahim sahim görmüyorum.

    Malzeme kalitesi parasina göre sikintili. C serisibu konuda bbütün ezberleri bozdu. Ki kaldi ki premium olmayan araclara göre arada ki fiyat farkini hakedecek malzeme kalitesi. Adamlar zaten surus keyfi dışında baska bisey vaadettiklerini düşünmüyorum. Hele rakipleri karşısında

    10 bine yakın indirim bayiideki broşüre göre oluyor çünkü orda güncel kura hesap yapılıyor. Satış danışmanı 2.99'a uyguluyor, bir de normal bi indirim, 10 bin indirim gibi oluyor.
    Malzeme kalitesine C serisi demişsiniz de C serisi D sınıfı bir araç ve dizel otomatiği 160 bin Tl civarında geziyor. Bu mu parasına göre iyi?

    A serisinden iyi malzeme kalitesi örneğin, sunduğu donanımda iyi. Leğen plastiği yok.

    Yürüyen zaten BMW'de tartışılmaz, yalıtımı da yerinde.

    1.5 DCI'dan az yakıp daha iyi gidiyor. Sorunsuz.

    Yakışıklı da bir araba.

    Emin misiniz sadece sürüş keyfi vaadettiğine?

    En büyük artısı o olabilir, ama şu piyasada alınabilecek en mantıklı araç bence.

    Dizeli daha az satmıyor bu arada, daha geçen ay benzinli satabilmek için benzinlilere özel 0 faiz vs. kampanyalar yapıldı.

    Dizelde gelen gidiyor, benzinde istediğiniz aracı hazır bulma şansınız yüksek.

    Sitede aciklanan kurdan başka kur uygulamadilar. Yani siz mb verilerine göre hareket ediyorlar diyorsunuz öyle olursa zaten indirimin mantığı olmaz. Misal sabit kur 2.99 suanki kur 3.12 civari. Arada % 4-5 lik fark var. Aracin sabit kura göre belirlenen liste fiyatindan indirim yaptilar. Tabiiki her bayinin yaklasimi farkli olabilir indirimde. Ancak öyle f30 kadar satan arac değil sonuçta indirim çok normal.

    Dci dan daha az yakar mi mesela bendeki 110 dci ist gibi olu trafikte manuel vites ile 6 lt ort. ile geziyorun. Oda spor modda kullanıyorum. Kiyaslama yapabilirsiniz.

    Bencede indirim olursa piyasadaki f/p araci kendi segmentinde ama bu fiyatlar ile değil.

    C serisi ile kesinlikle kiyaslamak değil aradaki fiyat farki ile malzeme kalitesi orantisi. Aslinda f30 ve w205 bu kadar satmasinin sebebi belki bu orantisizlik.

    Bu arada makyajla yeni gelen zf dizel kombinasyonu satış rakamları daha da artacaktır.

    Bende duz viteslisi var makyajsiz kasa. En yogun istanbul trafiginde bile 6 litreyi goremiyorum. Megane 2 100 bg 1.5 dci vardi gecen sene bizde. Her kosulda 116d ed bariz daha az yakiyor.

    Yeni 3 silindirli motorun daha ekonomik oldugu dusunulurse, guncel dci lardan az yakmasi muhtemel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cbascan -- 11 Kasım 2015; 12:42:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Farklı marka / motor kombinasyonları araç ne şekil olursa olsun bir türlü içime sinmedi nedense.

    Şuan 1.6 dizel ve 1.6 benzinli BMW lerde kullanılan motorlar citroen / peugeot üretimi.

    Mercedes A / B ve C serilerinde kullanılan Renault ile geliştirilen motor gibi. İyi motorlar belki ama o fiyata inebilmek için

    mecburen farklı kombinasyonlara yönelmek zorunda kalıyorlar. Bence bir markanın safkan ruhunu öldürüyorlar.

    Mesela Volvo bu işten yeni yeni sıyrılmaya çalışanlardan. Artık yeni nesillerin bazılarında kendi dizel motorunu kendi üretiyor.







    Bmw nin psa ortakli dizel bir unitesi hic olmadi. Uydurmayalim lutfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Foruma aylardır yazmıyorum ama kendi aracımla ilgili konu olunca ve bilgi kirliliği had safhaya ulaşınca yazayım dedim.

    1) Araç arkadan itişli.Ön çekere falan geçilmedi, işkembe-i kübradan sallamayınız.

    2) Araç fazlasıyla tutuldu, okulun otoparkında 20 araç varsa 2-3 tanesi makyajlı 1 kasa bizim. Kaldı ki satış rakamları da 1 serisinin zirve yaptığı dönemlerde.

    3) İçine kalitesiz diyende arabaya binmemiş ezbere konuşuyor olmalı. Malzeme kalitesi, ekranlar, joystick, kapı kenarları F30'la aynı ve oldukça kaliteli.

    4) Bmw dardır imajı da ezbere konuşmaktan ileri geliyor sanırım. İç hacmi Focus'tan,Megane'dan çok daha iyi. Daha önceki aracım Megane'dı, 1 serisi çok daha iyi bu konuda. 5 kişi aks çıkıntısından dolayı çok rahat olmuyor ama 4 yetişkin 1 çocuk çok rahat seyahat ediyor, bagaj zaten yeterli.

    5)Sürüş keyfi klasik BMW, ağırlık dağılımı ve arkadan itiş, ZF şanzumanla birleşince, klasik BMW net direksiyon tepkileri de işin içine girince çok keyifli bir araç.

    6) 116 beygire iyi gidiyor, 1.6 TDI Golf'lere 1-2 boy fark atıyor kalkışta, 0-100 10.3 saniye ve 1750 devirden itibaren 270 tork veriyor.

    7)Golf'un 105 bin olduğu piyasada bu arabaya 115-120 hiç de pahalı değil. Ben 105'e almıştım, zamlandı.

    8) %10 indirim falan maalesef hikaye, internet sitesine göre fiyat farkı oluyor bayiiye gidince, o da 1-2 bin liralık. O yüzden hayallerler bayiye gitmemek lazım.

    Nasil yani arkadaşım 10 bine yakin indirim aldi. Eminmisin % 1-2 indirime

    1 serisi satış rakamlarinda sikinti yok ama bildiğim kadariyla dizel daha az satıyor.

    Ben ist de hergun trafikteyim ahim sahim görmüyorum.

    Malzeme kalitesi parasina göre sikintili. C serisibu konuda bbütün ezberleri bozdu. Ki kaldi ki premium olmayan araclara göre arada ki fiyat farkini hakedecek malzeme kalitesi. Adamlar zaten surus keyfi dışında baska bisey vaadettiklerini düşünmüyorum. Hele rakipleri karşısında

    10 bine yakın indirim bayiideki broşüre göre oluyor çünkü orda güncel kura hesap yapılıyor. Satış danışmanı 2.99'a uyguluyor, bir de normal bi indirim, 10 bin indirim gibi oluyor.
    Malzeme kalitesine C serisi demişsiniz de C serisi D sınıfı bir araç ve dizel otomatiği 160 bin Tl civarında geziyor. Bu mu parasına göre iyi?

    A serisinden iyi malzeme kalitesi örneğin, sunduğu donanımda iyi. Leğen plastiği yok.

    Yürüyen zaten BMW'de tartışılmaz, yalıtımı da yerinde.

    1.5 DCI'dan az yakıp daha iyi gidiyor. Sorunsuz.

    Yakışıklı da bir araba.

    Emin misiniz sadece sürüş keyfi vaadettiğine?

    En büyük artısı o olabilir, ama şu piyasada alınabilecek en mantıklı araç bence.

    Dizeli daha az satmıyor bu arada, daha geçen ay benzinli satabilmek için benzinlilere özel 0 faiz vs. kampanyalar yapıldı.

    Dizelde gelen gidiyor, benzinde istediğiniz aracı hazır bulma şansınız yüksek.

    Sitede aciklanan kurdan başka kur uygulamadilar. Yani siz mb verilerine göre hareket ediyorlar diyorsunuz öyle olursa zaten indirimin mantığı olmaz. Misal sabit kur 2.99 suanki kur 3.12 civari. Arada % 4-5 lik fark var. Aracin sabit kura göre belirlenen liste fiyatindan indirim yaptilar. Tabiiki her bayinin yaklasimi farkli olabilir indirimde. Ancak öyle f30 kadar satan arac değil sonuçta indirim çok normal.

    Dci dan daha az yakar mi mesela bendeki 110 dci ist gibi olu trafikte manuel vites ile 6 lt ort. ile geziyorun. Oda spor modda kullanıyorum. Kiyaslama yapabilirsiniz.

    Bencede indirim olursa piyasadaki f/p araci kendi segmentinde ama bu fiyatlar ile değil.

    C serisi ile kesinlikle kiyaslamak değil aradaki fiyat farki ile malzeme kalitesi orantisi. Aslinda f30 ve w205 bu kadar satmasinin sebebi belki bu orantisizlik.

    Bu arada makyajla yeni gelen zf dizel kombinasyonu satış rakamları daha da artacaktır.

    Bende duz viteslisi var makyajsiz kasa. En yogun istanbul trafiginde bile 6 litreyi goremiyorum. Megane 2 100 bg 1.5 dci vardi gecen sene bizde. Her kosulda 116d ed bariz daha az yakiyor.

    Yeni 3 silindirli motorun daha ekonomik oldugu dusunulurse, guncel dci lardan az yakmasi muhtemel.

    Alıntıları Göster
    ne salakça bir muhabbettir şu dizel motorun düşük beygir gücü muhabbeti, dünya çalkalanıyor düşük hacimden yüksek güç üretmeye çalışan dizellerin emisyon skandallarıyla burada akıllılar çıkıyor da bmw ye yakışmıyor bu dizel motor diyor, iki gram düşünün de öyle yazın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Foruma aylardır yazmıyorum ama kendi aracımla ilgili konu olunca ve bilgi kirliliği had safhaya ulaşınca yazayım dedim.

    1) Araç arkadan itişli.Ön çekere falan geçilmedi, işkembe-i kübradan sallamayınız.

    2) Araç fazlasıyla tutuldu, okulun otoparkında 20 araç varsa 2-3 tanesi makyajlı 1 kasa bizim. Kaldı ki satış rakamları da 1 serisinin zirve yaptığı dönemlerde.

    3) İçine kalitesiz diyende arabaya binmemiş ezbere konuşuyor olmalı. Malzeme kalitesi, ekranlar, joystick, kapı kenarları F30'la aynı ve oldukça kaliteli.

    4) Bmw dardır imajı da ezbere konuşmaktan ileri geliyor sanırım. İç hacmi Focus'tan,Megane'dan çok daha iyi. Daha önceki aracım Megane'dı, 1 serisi çok daha iyi bu konuda. 5 kişi aks çıkıntısından dolayı çok rahat olmuyor ama 4 yetişkin 1 çocuk çok rahat seyahat ediyor, bagaj zaten yeterli.

    5)Sürüş keyfi klasik BMW, ağırlık dağılımı ve arkadan itiş, ZF şanzumanla birleşince, klasik BMW net direksiyon tepkileri de işin içine girince çok keyifli bir araç.

    6) 116 beygire iyi gidiyor, 1.6 TDI Golf'lere 1-2 boy fark atıyor kalkışta, 0-100 10.3 saniye ve 1750 devirden itibaren 270 tork veriyor.

    7)Golf'un 105 bin olduğu piyasada bu arabaya 115-120 hiç de pahalı değil. Ben 105'e almıştım, zamlandı.

    8) %10 indirim falan maalesef hikaye, internet sitesine göre fiyat farkı oluyor bayiiye gidince, o da 1-2 bin liralık. O yüzden hayallerler bayiye gitmemek lazım.

    Nasil yani arkadaşım 10 bine yakin indirim aldi. Eminmisin % 1-2 indirime

    1 serisi satış rakamlarinda sikinti yok ama bildiğim kadariyla dizel daha az satıyor.

    Ben ist de hergun trafikteyim ahim sahim görmüyorum.

    Malzeme kalitesi parasina göre sikintili. C serisibu konuda bbütün ezberleri bozdu. Ki kaldi ki premium olmayan araclara göre arada ki fiyat farkini hakedecek malzeme kalitesi. Adamlar zaten surus keyfi dışında baska bisey vaadettiklerini düşünmüyorum. Hele rakipleri karşısında

    10 bine yakın indirim bayiideki broşüre göre oluyor çünkü orda güncel kura hesap yapılıyor. Satış danışmanı 2.99'a uyguluyor, bir de normal bi indirim, 10 bin indirim gibi oluyor.
    Malzeme kalitesine C serisi demişsiniz de C serisi D sınıfı bir araç ve dizel otomatiği 160 bin Tl civarında geziyor. Bu mu parasına göre iyi?

    A serisinden iyi malzeme kalitesi örneğin, sunduğu donanımda iyi. Leğen plastiği yok.

    Yürüyen zaten BMW'de tartışılmaz, yalıtımı da yerinde.

    1.5 DCI'dan az yakıp daha iyi gidiyor. Sorunsuz.

    Yakışıklı da bir araba.

    Emin misiniz sadece sürüş keyfi vaadettiğine?

    En büyük artısı o olabilir, ama şu piyasada alınabilecek en mantıklı araç bence.

    Dizeli daha az satmıyor bu arada, daha geçen ay benzinli satabilmek için benzinlilere özel 0 faiz vs. kampanyalar yapıldı.

    Dizelde gelen gidiyor, benzinde istediğiniz aracı hazır bulma şansınız yüksek.

    Sitede aciklanan kurdan başka kur uygulamadilar. Yani siz mb verilerine göre hareket ediyorlar diyorsunuz öyle olursa zaten indirimin mantığı olmaz. Misal sabit kur 2.99 suanki kur 3.12 civari. Arada % 4-5 lik fark var. Aracin sabit kura göre belirlenen liste fiyatindan indirim yaptilar. Tabiiki her bayinin yaklasimi farkli olabilir indirimde. Ancak öyle f30 kadar satan arac değil sonuçta indirim çok normal.

    Dci dan daha az yakar mi mesela bendeki 110 dci ist gibi olu trafikte manuel vites ile 6 lt ort. ile geziyorun. Oda spor modda kullanıyorum. Kiyaslama yapabilirsiniz.

    Bencede indirim olursa piyasadaki f/p araci kendi segmentinde ama bu fiyatlar ile değil.

    C serisi ile kesinlikle kiyaslamak değil aradaki fiyat farki ile malzeme kalitesi orantisi. Aslinda f30 ve w205 bu kadar satmasinin sebebi belki bu orantisizlik.

    Bu arada makyajla yeni gelen zf dizel kombinasyonu satış rakamları daha da artacaktır.

    Bende duz viteslisi var makyajsiz kasa. En yogun istanbul trafiginde bile 6 litreyi goremiyorum. Megane 2 100 bg 1.5 dci vardi gecen sene bizde. Her kosulda 116d ed bariz daha az yakiyor.

    Yeni 3 silindirli motorun daha ekonomik oldugu dusunulurse, guncel dci lardan az yakmasi muhtemel.

    1400 kg benim arac. Sanırım makyajsiz kasa daha hafif. Bmw nin motor teknolojileri ile birlesince muhtemeldir. Ancak max. 0.3-0.4 lt. O da kisiden kisiye kullanim modundan agresiflige ve göre değişir. Sonuç dizel candir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Farklı marka / motor kombinasyonları araç ne şekil olursa olsun bir türlü içime sinmedi nedense.

    Şuan 1.6 dizel ve 1.6 benzinli BMW lerde kullanılan motorlar citroen / peugeot üretimi.

    Mercedes A / B ve C serilerinde kullanılan Renault ile geliştirilen motor gibi. İyi motorlar belki ama o fiyata inebilmek için

    mecburen farklı kombinasyonlara yönelmek zorunda kalıyorlar. Bence bir markanın safkan ruhunu öldürüyorlar.

    Mesela Volvo bu işten yeni yeni sıyrılmaya çalışanlardan. Artık yeni nesillerin bazılarında kendi dizel motorunu kendi üretiyor.







    Bmw nin psa ortakli dizel bir unitesi hic olmadi. Uydurmayalim lutfen.


    http://www.sekizsilindir.com/2015/03/hangi-marka-hangi-markann-motorunu.html


     bmw f20 1.16 d neden tutulmuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 11 Kasım 2015; 20:33:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    ne salakça bir muhabbettir şu dizel motorun düşük beygir gücü muhabbeti, dünya çalkalanıyor düşük hacimden yüksek güç üretmeye çalışan dizellerin emisyon skandallarıyla burada akıllılar çıkıyor da bmw ye yakışmıyor bu dizel motor diyor, iki gram düşünün de öyle yazın

    Konunun emisyon skandalı ile ilgisi nedir?
    İlgi çekmeye çalışan ergen kızlar gibi trip atacağına önce bunu açıkla istersen.

    Performans ile özdeşleştirilen markadan en az Reno motoru performansı beklemek salakça mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Farklı marka / motor kombinasyonları araç ne şekil olursa olsun bir türlü içime sinmedi nedense.

    Şuan 1.6 dizel ve 1.6 benzinli BMW lerde kullanılan motorlar citroen / peugeot üretimi.

    Mercedes A / B ve C serilerinde kullanılan Renault ile geliştirilen motor gibi. İyi motorlar belki ama o fiyata inebilmek için

    mecburen farklı kombinasyonlara yönelmek zorunda kalıyorlar. Bence bir markanın safkan ruhunu öldürüyorlar.

    Mesela Volvo bu işten yeni yeni sıyrılmaya çalışanlardan. Artık yeni nesillerin bazılarında kendi dizel motorunu kendi üretiyor.







    Bmw nin psa ortakli dizel bir unitesi hic olmadi. Uydurmayalim lutfen.


    http://www.sekizsilindir.com/2015/03/hangi-marka-hangi-markann-motorunu.html


     bmw f20 1.16 d neden tutulmuyor


    Arkadasim yanlis anlama da sekizsilindir.com nedir?

    Ben de acayim simdi bir web sitesi, bmw nin su kodlu motoru bilmem ne ortakli diyim. Olur mu?

    Mesela f10 520i deki n20b16 kodlu blok, 1,3 serilerinde kullanilan psa ortakli 1.6 litrelik turbo benzinli n13b16 zannedildi yillardir. Hala da oyle sananlar var. Oysa ki bir vikipediye bakmak bile yeterli olacaktir.

    Bmw 116d ed de n47d16 kodlu motor blogunu kullanir ve psa ile alakasi yoktur. Ayni zamanda bildigimiz 320d, 520d de kullanilan 2.0 litrelik motorlarla ayni olan n47 serisine aittir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Buradan da bakabilirsiniz.

    Benzinli version. Belirtilmis zaten psa diye

    https://tr.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N13

    Bu da n47 dizel

    https://tr.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N47

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Buradan da bakabilirsiniz.

    Benzinli version. Belirtilmis zaten psa diye

    https://tr.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N13

    Bu da n47 dizel

    https://tr.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N47

    iyi araştırın

    https://en.wikipedia.org/wiki/PSA_HDi_engine

    http://www.bugun.com.tr/otomobil/bmw-ile-tasarruf-keyfi-597113.html

    http://hangi-marka.com/2015/06/25/hangi-arabada-hangi-marka-motor-var/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 11 Kasım 2015; 23:38:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    ne salakça bir muhabbettir şu dizel motorun düşük beygir gücü muhabbeti, dünya çalkalanıyor düşük hacimden yüksek güç üretmeye çalışan dizellerin emisyon skandallarıyla burada akıllılar çıkıyor da bmw ye yakışmıyor bu dizel motor diyor, iki gram düşünün de öyle yazın

    Konunun emisyon skandalı ile ilgisi nedir?
    İlgi çekmeye çalışan ergen kızlar gibi trip atacağına önce bunu açıkla istersen.

    Performans ile özdeşleştirilen markadan en az Reno motoru performansı beklemek salakça mıdır?

    emisyon şartlarından dolayı dizel araçlarda gücün kısılması durumu mevcutken, bunda hile yapan firma dünya kadar ceza alma riskiyle uğraşırken

    evet bmw dizel motorda niye daha yüksek beygir gücü vermiyor demek salaklık değil süper salaklıktır

    performansla özdeşleştiriliyor diye bmw imtiyazlı firma değil, o emisyon şartlarına uymak zorunda ve dizel aracın bu hacimde vereceği yasal sınırlardaki güç aşağı yukarı budur, ergen kızlar bile biliyor artık bunu merak etmeyin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    ne salakça bir muhabbettir şu dizel motorun düşük beygir gücü muhabbeti, dünya çalkalanıyor düşük hacimden yüksek güç üretmeye çalışan dizellerin emisyon skandallarıyla burada akıllılar çıkıyor da bmw ye yakışmıyor bu dizel motor diyor, iki gram düşünün de öyle yazın

    Konunun emisyon skandalı ile ilgisi nedir?
    İlgi çekmeye çalışan ergen kızlar gibi trip atacağına önce bunu açıkla istersen.

    Performans ile özdeşleştirilen markadan en az Reno motoru performansı beklemek salakça mıdır?

    emisyon şartlarından dolayı dizel araçlarda gücün kısılması durumu mevcutken, bunda hile yapan firma dünya kadar ceza alma riskiyle uğraşırken

    evet bmw dizel motorda niye daha yüksek beygir gücü vermiyor demek salaklık değil süper salaklıktır

    performansla özdeşleştiriliyor diye bmw imtiyazlı firma değil, o emisyon şartlarına uymak zorunda ve dizel aracın bu hacimde vereceği yasal sınırlardaki güç aşağı yukarı budur, ergen kızlar bile biliyor artık bunu merak etmeyin

    Teknoloji geliştikçe ufak hacimden daha fazla güç üretilmesini ve daha az yakıt tüketilmesini beklemek ifadesine tam bir embesil gibi emisyon trollemesi yapmak apaçık ilgi çekme çalışmaları.
    Sana anladığın dilden cevap vermek bile zaman kaybı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Buradan da bakabilirsiniz.

    Benzinli version. Belirtilmis zaten psa diye

    https://tr.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N13

    Bu da n47 dizel

    https://tr.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N47

    iyi araştırın

    https://en.wikipedia.org/wiki/PSA_HDi_engine

    http://www.bugun.com.tr/otomobil/bmw-ile-tasarruf-keyfi-597113.html

    http://hangi-marka.com/2015/06/25/hangi-arabada-hangi-marka-motor-var/



    Hocam mobilden girdigim icin idare edin artik. Simdi paylasacagim bir detayla umarim bu tartismayi bitiricez.

    Bakin psa 1.6 hdi motorlar citroen ve peugeot hangi modelinde olursa olsun 1560 cm3 hacime sahip. Cunku ayni motorlar.

    Bmw de ise 1598 cm3 hacme sahip. Ve tekrar ediyorum motor kodu 2.0 dizellerdekiyle ayni, yani n47 !

    Yukledigim screenshot gorunteri sirasiyla

    Yeni 308 1.6 hdi
    Citroen c4 1.6 hdi
    Bmw 116d ed
     bmw f20 1.16 d neden tutulmuyor bmw f20 1.16 d neden tutulmuyor bmw f20 1.16 d neden tutulmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Hala inanmiyorsaniz daha tartismaya devam etmeyecegim. Yapacaginiz tek sey, 116d ed ile herhangi bir 1.6 hdi li aracin kaputunu kaldirip motorlari inceleyin, uzaktan yakindan alakasi olmadigini goreceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kim ne derse desin 1.16d başarılı bir araba evet geç geldi otomatik vites ama bana kalırsa gayet iyi bir motor-şanzıman kombinasyonu var fiyati evet çok yüksek o fiyata f30 320d alınır ama piyasalar böyle şu anda yapacak birşey yok golf olmuş 100 bin lira bence diesel olmasa da o fiyata alınabilecek en iyi araba v40 in yeni 1.5 benzinli motoru fiyatlarıda golf bandında golften en fazla 5-10 bin fazla ama bu sınıfta şu anda en keyifli araç 116d ve 120i arkadan itiş olması ve 116d nin yüksek torku 120i 'nin 170bg motoru da gayet iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.