Bildirim
Bmw 535i vs 535i xdrive perforns farkı hakkında görüşleriniz nelerdir
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

1 Misafir - 1 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Virajlara daha hızlı ve keyifli girip çıkmak istiyorsanız kesinlikle xDrive tercih edin -
Çok nadir bulunan bir araçtan bahsediyorsunuz.Satılık temiz araçlar bi elin parmaklarını geçmez.Temiz bir araç bulduğunuz anda alın çok takılmayın derim. -
Hocam soyle diyim. Ben cok karli bir bolgede yasiyorum ama sirf sportifligi icin 328i xdrive almadim ve pisman oldum.
Kuru zeminde xdrive`a gerek yok ama hem islakta hem de ozellike kar yagan bir yerse xdrive cok daha mantikli. Sportiflik ve keyif olarak arkadan cekis daha zevkli kuru asfallta.
xdrive aracin agirligini artiyor aslinda ama 35i gibi torku yuksek modellerde 4 ceker kalkista avantaja donusmeye baslayabilir.
Ekleme: arkadan cekis ve kar lastiksiz hic yolda kalmadim, kar ustunde cok kullandim, ogrendim nasil mudahele edilecegini. Ama karda yanimda oturanlar korkar cunku her viraji kayarak aliyor ama kontrollu kayma. Dusuk hizda drift gibi:) Arkadan cekis de gazi kullanarak kontrol etmek gerekiyor kaymayi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 30 Nisan 2020; 6:9:11 > -
Evet 2.el olarak çok nadir fiyatıda biraz fazla düşünüyoruz ama malum günümüzde vergi ve yakıt fiyatları dahada düşündürüyor benim merak ettiğim torklu ve gücü yüksek olan aracın arkadan itişte riske sokup sokmayacağı sonuçta profesyonel sürücüler değiliz performanslı kullanmayıda seven biriyim düşündüren noktası buydu benim için -
xdrive göz kırpıyor ama arkadan itişin verdiği koltuk yapıştırma hisside güzel diğer arkadaşa verdiğim cevap gibi performanslı kullanımda virajda tedirgin edermi orası düşündürüyor :D -
Ütopik hareketler yapmassanız lastikler iyiyse ve esp devredeyse kolay kolay yoldan çıkaramassınız.Yani gaz pedalına sonuna kadar basıp hızlanarak o araba kontrolden çıkmaz.Sizi asıl düşündürecek olan şey yakıt olmalı bence.Yıldan dolayı seneye vergisi bir alt dilime girer ama yakıt büyük sorun ki performanslı kullanmaktan bahsediyorsunuz.Aktif olarak kullanmak için alacaksanız başka alternatiflere yönelin derim. -
performanslı kullanmaktan kastım hız onun haricinde virajda arkasını atayım drift yapayım spin atayım öyle şeylerden hoşlanmıyorum aracıda zorlamak yormak istemiyorum yeri gelecek 90 ile keyifli gidiceğim yeri gelecek hız yapıcam benim endişelendiğim gaza yüklendim attım kendimi viraja savurur atarmı diye düşünüyorum ama bmw gibi bir firmada aracı bu şekilde çıkarmayacağına adım kadar eminim endişelerim yersiz gibime geliyor :) -
yüksek km lerde x drive da ciddi masraf acabiliyor hesaba katmak lazım.. -
X-Drive performansı törpüler
Viraj kabiliyeti iyidir
Yanlama zevk-i yoktur
Kışın iyi gider
Satarken X-Drive tercih nedenidir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Xdrive kapatılamıyor mu ? Sürekli 4 çeker mi
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam kesinlikle x-drive derim
Düşünmeyin degerlendirmeyin bile yuksel motor arac birde güvenliginiz acısından sonuc olarak ailenizle biniceksiniz
Ben en az 3-4 kaza atlatmısımdır Allaha şükür bu 4 çekerdeki fren mesafesi sayesinde
Virajları söylemeye gerek yok fizik kuralına göre bile biri 2 tutuyor biri 4 ordan pay biçin sadece kışın gitmesi açısından degil tutunması açısından güveliginiz açısından
4 çekerler arasında en iyi quattro dur hocam açık ara önde
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Sürekli 4 çeker
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
4 cekerin tek etki etmedigi nokta fren mesafesi.quote:
Orijinalden alıntı: burakcangokay
Hocam kesinlikle x-drive derim
Düşünmeyin degerlendirmeyin bile yuksel motor arac birde güvenliginiz acısından sonuc olarak ailenizle biniceksiniz
Ben en az 3-4 kaza atlatmısımdır Allaha şükür bu 4 çekerdeki fren mesafesi sayesinde
Virajları söylemeye gerek yok fizik kuralına göre bile biri 2 tutuyor biri 4 ordan pay biçin sadece kışın gitmesi açısından degil tutunması açısından güveliginiz açısından
4 çekerler arasında en iyi quattro dur hocam açık ara önde
4 ceker 2 ceker farki sadece gaza basarken vardir. Onun disinda eger gaza basmiyorsaniz iki arac aynidir( 4 cekerin biraz daha agir olmasi disinda) -
Kastettigim motor freni dostum nitekim quatro iki aracı aynı lastik balatalarla yan yana koy dene farkını anlarsın
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Birde düz fren mi yapıyorsunuz trafikte surekli hocam sag sol yaptıgınızda toparlama faktorunude katmanız gerekiyor fren den bahsederken sadec duz frenden kastetmiyorum
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X