Şimdi Ara

BMW 520İ Yeni Donanım (Pure 298.100 TL)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
3.696
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sanırım Borusan 5 Serisinin Başlangıç fiyatını 300 bin liranın altında tutmak için boş sayılacak bir donanım getirmeye başlamış.

    Donanım ''Pure'' isminde ve güncel satış fiyatı 298.100 TL.

    BMW 520İ Yeni Donanım  (Pure 298.100 TL)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 13 Aralık 2017; 0:2:51 >



  • Bu en dolu dedikleri pakatte bile bir çok özellik yok.

    Örneğin c sınıfı diğer marka arabaların neredeyse orta donanımında bile navi varken ne hikmetse e segmenti bir arabada bu opsiyonel. Yani ilave 20 bin tl.

    Ondan sonra peremiyom ülkede kazık deyince “diğer markalarla karşılaştırmaz” edebiyatı yapıyorlarlar.

    Adam araba ne kadar pahalı olursa o kadar güzel kazık yedim diye neredeyse zil takıp oynayacak.
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Öyle bir çakallık var ki. Anlatsam yine herkes kızacak bana. Ayrıca bunu hemen her firma yapıyor.

    Haziran'da 530i Luxury 338.600TL'ydi ve indirim ile biraz daha aşağı alınıyordu, komşum aldı. Aradan 6 ay geçti ve aracın fiyatı 467.400TL oldu.

    6 ay da gelen zam 128.800TL

    1 Haziran 2017'de Euro kuru 3.96TL

    13 Aralık 2017 Euro kuru 4.50

    Euro kurunda %13'lük bir değişim var.

    Araç fiyatında ise %38 değişim var. Kısaca Türkiye satıcısı kafasına göre 6 ay içinde %25 gizli kâr marjı eklemiş araca.

    1 Haziran 2017'de 85.500 Euro olan araç bugün; 103.866 Euro

    Dizel ile benzinli yani 520d 2 litre hacim %110 ÖTV, 530i 2 litre hacim %110 ÖTV iki model arasında ki fiyat farkı Haziran'da 77.700TL'ydi başlangıç paketlerde.

    Bugün ise; 18.100TL fark var.


    Neyse şimdi savunanlar gelmeden, bana müsaade...

    Nedeni, 1.6 motor çıkması. 1.6' nın fiyatını yüksek tutmak için mecburen 2.0' ın da fiyatını arttırdılar. '' Bakın 2.0 ile 1.6 arasında uçurum fiyat farkı var. 1.6' yı sudan ucuz satıyoruz '' hesabı yani. Yersen... :) Bunu her marka maalesef yapıyor. Motor hacmine göre ÖTV muhabbeti devam ettiği sürece yapmaya da devam edecekler. BMW, Mercedes gibi E segmentin de 1.6 motor getiren markalar bu araçlardan müthiş para kazanıyor.
    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Ben Zaten anlamadım bu işi. Sıfır arabada kredi imkanında düzenleme yapılmış. Eskiden %50 iken şimdi %70 alınabiliyor kredi. Sabah akşam bankalara söylenip duruyorlar , faizdi bilmemneydi diye atıp atıp tutuyorlar. Sonra da kredi imkanını arttıran yasaya onay verip milleti bankaların kucağına daha fazla atıyorlar.



    Madem otomotiv sektörüne hareket kazandırmak istiyorsun , indirsene saçma sapan ötv yi. Milletin ölümüne borçlanmasına neden sebep oluyorsun ? ???

    milleti neden bankalarin kucagina atiyorlar sorusunun cevabi sizde mevcut.



    cunku borc islerine geliyor. benim bildigim kac kisi ideolojiyi savunmamasina ragmen "borcluyum, borcla isimi ceviriyorum" diyerek oy veriyor. kendilerini bu sistemin kucagina atani tahlil edemeyip, sistemin devamini kendi eliyle sagliyor.



    kendi mezarini kazan adamin aptalligidir bu. icinden cikamayacagi kadar derin kazdigini anladigi zaman is isten gecmis olacak. o zaman da cok sevdigim bir arap atasozu ortaya gelecek... "el-beliyettül iza ammet taabet", yani bela umumilestikce guzellesir 😀😀
  • Almanyada en fulu 30 bin euro
  • Kimse almasa şu araçları fiyatlar düşecek ama hala adam gidip 300 bin veriyor. Halen satılıyor. Diyecek bir şey yok. Demekki artık bunları cidden zenginler alabiliyor. Orta direk 200binlerde kalmıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Öyle bir çakallık var ki. Anlatsam yine herkes kızacak bana. Ayrıca bunu hemen her firma yapıyor.

    Haziran'da 530i Luxury 338.600TL'ydi ve indirim ile biraz daha aşağı alınıyordu, komşum aldı. Aradan 6 ay geçti ve aracın fiyatı 467.400TL oldu.

    6 ay da gelen zam 128.800TL

    1 Haziran 2017'de Euro kuru 3.96TL

    13 Aralık 2017 Euro kuru 4.50

    Euro kurunda %13'lük bir değişim var.

    Araç fiyatında ise %38 değişim var. Kısaca Türkiye satıcısı kafasına göre 6 ay içinde %25 gizli kâr marjı eklemiş araca.

    1 Haziran 2017'de 85.500 Euro olan araç bugün; 103.866 Euro

    Dizel ile benzinli yani 520d 2 litre hacim %110 ÖTV, 530i 2 litre hacim %110 ÖTV iki model arasında ki fiyat farkı Haziran'da 77.700TL'ydi başlangıç paketlerde.

    Bugün ise; 18.100TL fark var.


    Neyse şimdi savunanlar gelmeden, bana müsaade...

    Nedeni, 1.6 motor çıkması. 1.6' nın fiyatını yüksek tutmak için mecburen 2.0' ın da fiyatını arttırdılar. '' Bakın 2.0 ile 1.6 arasında uçurum fiyat farkı var. 1.6' yı sudan ucuz satıyoruz '' hesabı yani. Yersen... :) Bunu her marka maalesef yapıyor. Motor hacmine göre ÖTV muhabbeti devam ettiği sürece yapmaya da devam edecekler. BMW, Mercedes gibi E segmentin de 1.6 motor getiren markalar bu araçlardan müthiş para kazanıyor.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Bu artışın diğer bir nedeni de o tarihlerde benzer güce sahip mercedes e300 modelinin fiyatının 400 bin civarlarında olmasıydı. bmw baktı mercedes bu fiyattan satıyor direk fiyatı mercedes seviyesine çekti.
  • Ahanda yazıyorum, bu vergi muhabbetide sigorta gibi olacak. Vergiden önce 200 bin lik aracı 300binin üzerine çıkardılar, kimden ne koparırlarsa artık. bence 2 seneye varmadan sigortada olduğu üzere (seçim yaklaşıyor 2019da) devlet baba! olaya el atacak ve eski sistemin biraz üzerine çekecek fiyatları. Sonra biz yaptık oldu... yersen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Öyle bir çakallık var ki. Anlatsam yine herkes kızacak bana. Ayrıca bunu hemen her firma yapıyor.

    Haziran'da 530i Luxury 338.600TL'ydi ve indirim ile biraz daha aşağı alınıyordu, komşum aldı. Aradan 6 ay geçti ve aracın fiyatı 467.400TL oldu.

    6 ay da gelen zam 128.800TL

    1 Haziran 2017'de Euro kuru 3.96TL

    13 Aralık 2017 Euro kuru 4.50

    Euro kurunda %13'lük bir değişim var.

    Araç fiyatında ise %38 değişim var. Kısaca Türkiye satıcısı kafasına göre 6 ay içinde %25 gizli kâr marjı eklemiş araca.

    1 Haziran 2017'de 85.500 Euro olan araç bugün; 103.866 Euro

    Dizel ile benzinli yani 520d 2 litre hacim %110 ÖTV, 530i 2 litre hacim %110 ÖTV iki model arasında ki fiyat farkı Haziran'da 77.700TL'ydi başlangıç paketlerde.

    Bugün ise; 18.100TL fark var.


    Neyse şimdi savunanlar gelmeden, bana müsaade...

    Bunun konusunu dahi açtım. Borusanın parmağı var gibi bence bu anayasal suç.
  • G30 pure alana kadar M paket F10 alinir full
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Ben hep söylerim zaten. Devlet bugün vergileri kaldırsa bu arac satıcıları, distrübütörler ne yapar ne eder araçları vergili fiyat üzerinde satmaya devam eder. Bu memlekette herkes birbirini söğüşleme peşinde.
  • Ben Zaten anlamadım bu işi. Sıfır arabada kredi imkanında düzenleme yapılmış. Eskiden %50 iken şimdi %70 alınabiliyor kredi. Sabah akşam bankalara söylenip duruyorlar , faizdi bilmemneydi diye atıp atıp tutuyorlar. Sonra da kredi imkanını arttıran yasaya onay verip milleti bankaların kucağına daha fazla atıyorlar.



    Madem otomotiv sektörüne hareket kazandırmak istiyorsun , indirsene saçma sapan ötv yi. Milletin ölümüne borçlanmasına neden sebep oluyorsun ? ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isyankar97

    Almanyada en fulu 30 bin euro

    Yok 10 bin euroymuş
  • Bu en dolu dedikleri pakatte bile bir çok özellik yok.

    Örneğin c sınıfı diğer marka arabaların neredeyse orta donanımında bile navi varken ne hikmetse e segmenti bir arabada bu opsiyonel. Yani ilave 20 bin tl.

    Ondan sonra peremiyom ülkede kazık deyince “diğer markalarla karşılaştırmaz” edebiyatı yapıyorlarlar.

    Adam araba ne kadar pahalı olursa o kadar güzel kazık yedim diye neredeyse zil takıp oynayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trust06 -- 13 Aralık 2017; 10:10:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Ben Zaten anlamadım bu işi. Sıfır arabada kredi imkanında düzenleme yapılmış. Eskiden %50 iken şimdi %70 alınabiliyor kredi. Sabah akşam bankalara söylenip duruyorlar , faizdi bilmemneydi diye atıp atıp tutuyorlar. Sonra da kredi imkanını arttıran yasaya onay verip milleti bankaların kucağına daha fazla atıyorlar.



    Madem otomotiv sektörüne hareket kazandırmak istiyorsun , indirsene saçma sapan ötv yi. Milletin ölümüne borçlanmasına neden sebep oluyorsun ? ???

    milleti neden bankalarin kucagina atiyorlar sorusunun cevabi sizde mevcut.



    cunku borc islerine geliyor. benim bildigim kac kisi ideolojiyi savunmamasina ragmen "borcluyum, borcla isimi ceviriyorum" diyerek oy veriyor. kendilerini bu sistemin kucagina atani tahlil edemeyip, sistemin devamini kendi eliyle sagliyor.



    kendi mezarini kazan adamin aptalligidir bu. icinden cikamayacagi kadar derin kazdigini anladigi zaman is isten gecmis olacak. o zaman da cok sevdigim bir arap atasozu ortaya gelecek... "el-beliyettül iza ammet taabet", yani bela umumilestikce guzellesir 😀😀
  • 2. Elde 150 ya tertemiz bulunur. Alan zaten zengin
  • Şimdi arayıp fiyat aldım m sport business ve next-100 lü araca en düşük 360 bin fiyat verildi biraz daha donanımlısı 410 bin civarı
  • isyankar97 kullanıcısına yanıt
    BMW Almanya'nın kendi sitesinde 40 bin eurodan başlayan fiyatlarla yazıyor, siz nereden sallıyorsunuz 30 bin euro full'ü diye??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attorney58

    Kimse almasa şu araçları fiyatlar düşecek ama hala adam gidip 300 bin veriyor. Halen satılıyor. Diyecek bir şey yok. Demekki artık bunları cidden zenginler alabiliyor. Orta direk 200binlerde kalmıştı.

    Evet hocam kendiniz gibi 3-5 kullanici daha toplarsaniz otomobil sektorunu batirabilirsiniz .Hadi diyelim standart kullanicilar arac almadi.Filo satislarinin yaninda sizinki kum tanesi gibi bir sey.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    benzinli fiyatına dizel araba dedikleri bu işte ..... yalnız onlar benzinlinin fiyatını arttırmışlar ....
  • Bu arabaya 300-400 bin lirayı rahat rahat verenlerde başka yerden geçirdiği için onlarıda etkilemiyor.
  • O kadar saçma sapan analizler yapmışsınız ki dillere destan.. Bu ülkede 1 arabayı kendine satın aldığın zaman 1 arabada devlete vergilerle hediye ediyorsun. Bu sisteme baş kaldıracağınıza hala daha distribütörlere sallıyorsunuz. Distribütör tarafından üründe sağlanan ortalama kar marjı bellidir havadan sudan fiyatı arttırıp kar marjını yükseltme riskine hiçbir distribütör girmez. Biz üretici olmadığımız için fiyatta yaşanan oynamalar ya üretici fiyatındaki değişikliklerdir , yada kur farkının yarattığı kar topu vergi etkisidir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.