Şimdi Ara

BMW 520i f10 için en uygun SIVI LPG yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
10.257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 1.6 direkt inj. F10 kasa yani BMW 520 i aracım var görüyorum herkes bi sıvı lpg tutturmuş gidiyor , sanırım bu iş de tuttu siz uzmanlar BMW için de mutlaka araştırmışsınızdır. Yılda min. 40 bin yapan biri olarak ciddi ciddi taktırmak istiyorum ben de. Bazı arkadaşlar hemen atlamasın o arabaya takılır mı ? Madem o kadar geziyorsun neden dizel almadın ? Peşinen cevap veriyim : sizi ilgilendirmez . Sizin sahibinden.com da baktıklarınıza biz bunun için biniyoruz adamlar böyle bir sistem yaptıysa neden faydalanmayalım . Yardımlarınız ve vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler . Saygılarımla ...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • https://forum.donanimhaber.com/bmw-twin-power-turbo-lar-artik-lpg-li--124022703

    bu linke bi bakarsan aynı tip motor olan 1.16 ya takmışlar.
    tahminim ince ayarla sizinkinede uygulanabilir.

    öteki konu bmw ye takılır mıya. bal gibi takılır. mercedes s500 olsa yine taktırırım uyumlu ve sorunsuz kullanabiliyosam.taktırırsanız detayları paylaşırsanız sevinirim.
  • Bu lovato sıralı sistem eski usul sıvı lpg değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • emre_8690 E kullanıcısına yanıt
    Bu aracın aynı motoruna 1,5 sene önce(320) 1600 cc turbo . yanlış hatırlamıyorsam 170 hp gücündeydi. icom jtg taktım. arac 6 ay lpg ile çalıştı. sonra geç çalışma problemi ve ara ara benzine atma problemi yüzünden söktük. Araç bizim patronun dayısınındı. onun için deneyelim dedik kaldırırmı kaldırmazmı. baktık olmuyor söktük. şimdi PRİNS i bekliyoruz. Prins sistemi çıkarana kadar beklemeye devam bence. Almanyada bir çok BMW ye takıldı ve kullanılıyor diye duydum. Dün bie Prins yetkilisiyle görüştüm bu araçlar için. şuan için yok ama onu görüşü çok yakında geleceği yönünde. tabi bu çok kısa zamanda olabilir uzun bir zamanda olabilir. ama kesinlikle sistemler çıkacak. başka alternatif yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    Bu aracın aynı motoruna 1,5 sene önce(320) 1600 cc turbo . yanlış hatırlamıyorsam 170 hp gücündeydi. icom jtg taktım. arac 6 ay lpg ile çalıştı. sonra geç çalışma problemi ve ara ara benzine atma problemi yüzünden söktük. Araç bizim patronun dayısınındı. onun için deneyelim dedik kaldırırmı kaldırmazmı. baktık olmuyor söktük. şimdi PRİNS i bekliyoruz. Prins sistemi çıkarana kadar beklemeye devam bence. Almanyada bir çok BMW ye takıldı ve kullanılıyor diye duydum. Dün bie Prins yetkilisiyle görüştüm bu araçlar için. şuan için yok ama onu görüşü çok yakında geleceği yönünde. tabi bu çok kısa zamanda olabilir uzun bir zamanda olabilir. ama kesinlikle sistemler çıkacak. başka alternatif yok.

    Ustam icom jtg şimdi de taktığını söylüyorlar acaba 1,5 yıl önceki tertibatla aynı mı yoksa değiştirdiler mi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • emre_8690 E kullanıcısına yanıt
    Valla ben uzak dur derim. ben müşteriye o cihazı takmam. yani şu alt yapıya sahip bir cihaz pekte parlak değil. arıza sonrası çözüm yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    Valla ben uzak dur derim. ben müşteriye o cihazı takmam. yani şu alt yapıya sahip bir cihaz pekte parlak değil. arıza sonrası çözüm yok.

    Tüm sıvılar için mi geçerli bu söylediğin yoksa icom için mi geçerli ? Marjetin 1 aya kadar BMW ye başlayacağı söyleniyor ona fikrin nedir ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor uyumlu ise herturlu taktirilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emre_8690 E kullanıcısına yanıt
    icon için düşüncem bu. marjet o araç için ne kadar başarılı olur bilemem. bir marjet bayisi olarak çıkmasını isterim. ancak sıvı sistemde şuan görülen en başarılı firma bana göre prins. marjet şuan için bazı araç gruplarında sıkıntı yaşıyor. geç çalışma sorunu var. benim şahsi görüşüm hangi firma olursa olsun, türkiye için ayrı bir aracı arge almaları. iklim ve rakım olayı türkiyede çok farklı avrupaya göre. dolayısyla sıkıntı çıkarabiliyor. bir diğer husus sıcak soğuk havaya göre bütan ve propan değerlerinin değiştirlmesi. sistemler illaki çıkacak ve başarılıda olacak. bu kesin. ancak çıkaracağı sorunların aşımı ne kadar bir zaman sürer bilinmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    icon için düşüncem bu. marjet o araç için ne kadar başarılı olur bilemem. bir marjet bayisi olarak çıkmasını isterim. ancak sıvı sistemde şuan görülen en başarılı firma bana göre prins. marjet şuan için bazı araç gruplarında sıkıntı yaşıyor. geç çalışma sorunu var. benim şahsi görüşüm hangi firma olursa olsun, türkiye için ayrı bir aracı arge almaları. iklim ve rakım olayı türkiyede çok farklı avrupaya göre. dolayısyla sıkıntı çıkarabiliyor. bir diğer husus sıcak soğuk havaya göre bütan ve propan değerlerinin değiştirlmesi. sistemler illaki çıkacak ve başarılıda olacak. bu kesin. ancak çıkaracağı sorunların aşımı ne kadar bir zaman sürer bilinmez.

    Çok teşekkür ederim fikirleriniz için umarım bu sistemler çok gecikmez özellikle Prins Mercedes e serisine takarken BMW yi gündemine almaması garip

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • emre_8690 E kullanıcısına yanıt
    İpragazın yetkilileriyle görüşme şansım oldu. bayi ziyaretinde uğradılar bize. 2 gün önce. Özellikle BMW yi sordum. ilginç bir cevap aldım. onlarda hollandaya kaç defa sormuş ama bekleyin cevabını almışlar. Türkiyede ilk Mercedes E serisine montaj yapan benim. hollanda onun içinde bekleyin demişti. E ile C serisinin bütün motor özellikleri aynı olduğu için taktık ve güzel sonuç aldık. ancak Bmw de öyle bir şansımızda yok. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    İpragazın yetkilileriyle görüşme şansım oldu. bayi ziyaretinde uğradılar bize. 2 gün önce. Özellikle BMW yi sordum. ilginç bir cevap aldım. onlarda hollandaya kaç defa sormuş ama bekleyin cevabını almışlar. Türkiyede ilk Mercedes E serisine montaj yapan benim. hollanda onun içinde bekleyin demişti. E ile C serisinin bütün motor özellikleri aynı olduğu için taktık ve güzel sonuç aldık. ancak Bmw de öyle bir şansımızda yok. :)

    Sanırım icom taktırcam net bi tarih vermedikleri için kısa vadede gelecek gibi durmuyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • malesef tam çalışan bir sistem yok .bekliyoruz.
  • prins çıkarmadan takılması uygun değil. üst düzey araçlara takılacak tek marka,diğerleri risk
  • Sıvı LPG sistemler konusunda servis olarak oldukça tecrübeliyiz ancak "sizi ilgilendirmez".
  • Takip, gelisme varmi acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    prins şubat ayı içinde karma sistem çıkarıyormuş,yüzde 40 civarı tasarruf oranına sahip, fiyat aralığı 5500-6000 tl civarında
  • dr_onyx23 D kullanıcısına yanıt
    Aylik 800 tl yakit harcamam var 2 yilda amorti ediyor.. cok mantikli degil..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    aylık 800 tl ise lpg de 320 tl az yakar, mevcut diğer dizel araçlar da hemen hemen o kadar fark eder.yıllık 3600 tl gibi bir rakam eder ki zaten 5 serisinin dizeli en az 100 bin pahalı.2-3 yıl kullansanız maksimum 10 bin tl fazladan yakıta vermiş olursunuz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.