Şimdi Ara

Bmw 520d(2009) hakkında görüşleriniz nedir? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
0
Favori
48.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Herkese cvp lar için teşekkürler yanlız beni şok eden bir olay oldu demin Euro -NCAP tesltlerıne bakayım dedım Bmw 5 kasasına baktım ve gordugum sonuç rezalet şaştım kaldım 4 yıldız 29 puan almış 2004 yılında yapılmıs benim araç A4 34 puan almştı eskı aracım avensis de 2004 model olan oda 34 puan almıstı.Açıkcası içimde bu araca karşı soğukluk oluştu her şey de dizayn değil sonuçta can taşıyoruz aynı zamanda güvenilir olmalıydı,yani alacak araç alternatıfi kalmadı gibi bir şey oluyor benim için yukarada da yazmıştım 2000 cc den yukarı araç almak istemiyorum A6 olmaz çunkü motor gücü benim araçtan düşük keza mercedes 200 kasası bmw gore dar sonuçta ıkısıde kasa değişecek çok kararsız kaldım arkadaşlar:):)

    Şurası da bir gerçekki bu yapılan testlerin ne kadar güvenilir olduğu tartışılır ama sonuçta avrupa birliğinin de referans gösterdiği bir kurum oldu ve ab fonlarından da yararlanıyor.

    Buda link

    http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_2004/208.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/Audi_A4_2008/320.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/toyota_avensis_2003/172.aspx




  • 5 serisi daha büyük ama onun 4 yıldızı ile A4 ün ki bir değil.
  • dineyri çok güzel anlatmış daha iyi kaynak olmaz zevkle okudum.teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kayacem

    Herkese cvp lar için teşekkürler yanlız beni şok eden bir olay oldu demin Euro -NCAP tesltlerıne bakayım dedım Bmw 5 kasasına baktım ve gordugum sonuç rezalet şaştım kaldım 4 yıldız 29 puan almış 2004 yılında yapılmıs benim araç A4 34 puan almştı eskı aracım avensis de 2004 model olan oda 34 puan almıstı.Açıkcası içimde bu araca karşı soğukluk oluştu her şey de dizayn değil sonuçta can taşıyoruz aynı zamanda güvenilir olmalıydı,yani alacak araç alternatıfi kalmadı gibi bir şey oluyor benim için yukarada da yazmıştım 2000 cc den yukarı araç almak istemiyorum A6 olmaz çunkü motor gücü benim araçtan düşük keza mercedes 200 kasası bmw gore dar sonuçta ıkısıde kasa değişecek çok kararsız kaldım arkadaşlar:):)

    Şurası da bir gerçekki bu yapılan testlerin ne kadar güvenilir olduğu tartışılır ama sonuçta avrupa birliğinin de referans gösterdiği bir kurum oldu ve ab fonlarından da yararlanıyor.

    Buda link

    http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_2004/208.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/Audi_A4_2008/320.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/toyota_avensis_2003/172.aspx

    bmw nin yakın tarihinde kara bir leke söyleyin deseler...
    5 serisinin 4 yıldızını söylerim....




  • Çok teşşekkür ederim katkılarınızdan dolayı aracınızla kazasız belasız sürüşler dilerim yazınızı zevkle ve hayranlıkla okudum gerçekten konuyu çok güzel ele almışşınız bir nevi refarans gösterilecek bir yazı olmuş admin arkadaşlar bu yazıyı sabitlemeli bence,paylaşım dostluk bu olsa gerek sizin nezlinizde tüm yorum yapan arkadaşlara ve siteyi hazırlayan arkadaşlara teşekkür ederim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: dineyri

    Sevgili kayacem,

    Mayis 2008'de Borusan'dan aldim 520d aracimi. Bu benim bu siniftaki ilk aracim oldugu gibi, bugune kadar tek bir arabaya verdigim en buyuk para da oldugu icin oldukca fazlaca arastirip almistim. Yaklasik 3 aylik bir arastirmanin sonucu verilmis bir karardi. Aslinda arastirdikca isin icine gomuluyorsun. Sirketimin ustune aldim. Haziran ayi da malum vergilendirme donemine denk gelir. O nedenle bir yerde arastirmayi kesip almistim. Ama vaktim olsaydi daha da arastirirdim, zira o kadar parayi verirken, verecegim paranin en iyi karsiligini almak istiyordum. Uzerinden 8 ay kadar gecti, bir gun bile pisman olmadim. Sorularina cevap vermeye calisayim asagida. PM atarsan 520d'nin neden alinmasi gerekliligi ile ilgili 1-2 yaziyi da (ingilizce) sana daha sonra gonderirim.

    1) M Paket, body kit, jantlar, direksiyon vb. gibi bence cok da gerekli olmayan bir takim farklari icerir. Bu farklar arabayi aldiginin 3. ayindan sonra (yine nacizene kendi fikrimdir) gecer gider. Zira onemli olan kullanan kisidir, o da direksiyonun basindaki adamdir. Disaridaki insan arabani soyle gormus boyle gormus bence hic onemli degil. Sen kullanirken keyf ediyor musun? Gerisi yalan. Keyif meselesine gelince de eger arabanda 18" Jant varsa, TR sehirici yollarinda arabanin konforunun azalacagini tahmin etmek zor olmasa gerek. Dolayisi ile benim tavsiyem kesinlikle 17" Jant yonunde olur. Egsoz cikislarina inan dikkat etmemistim. Dedim ya benim icin onemli degil.

    Renk konusuna gelince. Genelde TR ye gelen arabalarin %50 si Opak Siyah + Bej ic dosemeli oluyor. Bu arabayi en iyi gosteren 2 renk beyaz ve Titanyum gumustur. (ben degil designer Chris Bangle oyle diyor) Bu arabayla ilgili cok iyi bir yorum yazisi var Turkce.www.bmwteam.net adresindeki forumda aratirsan bulursun. Cok iyi bir yazidir. Bej ic doseme gercekten hos. Ama benim 2 oglum var. Onlari dusununce Bej ic dosemeye cesaret edemedim ve siyah aldim. Cok da memnunum. Titanium Gumus + Siyah Deri ic doseme.

    Ic dosemede 2 opsiyonun var. Gercek deri ve Suni deri. Gercek deri tercih sebebi gibi durabilir. Ismi cazip bir kere. Ama pratikte oyle degil. Zira ozellikle de Bej ic doseme istersen, cok kirleniyor. O zaman da silinmesi gerekiyor. Gercek deri uzun vadede catlama yaparken suni deriye hic bir sey olmuyor.

    Gelelim direksiyon simidine. M paket direksiyonunu ayri bir yere koyarsak, 2 secenegin var. Normal ve Spor direksiyon. Fonksiyon olarak birbirlerinden farklari yoktur. Spor direksiyon sadece birazcik kalindir ve capi da biraz dardir. Arti dizayni (bence) daha guzeldir. Baz fiyatta 125 Euro daha pahalidir (buna %60 OTV ve %18 KDV eklersen nihai fiyata yansimasi 200 Euro civarina denk gelir). Daha fazla detay yazmayayim, istersen dedigim gibi PM at, detayini orada konusuruz.

    2) Bence aracin Borusan cikisli olsun. Yukarida bir arkadas cok guzel ornek vermis. KVK ya da GENPA garantili olmasini tercih ederiz bir cogumuz Cep Telefonu alirken. Daha uzun zaman kullanacagin bir sey icin benzer bir garantinin olmasini istemekten daha dogal bir sey olamaz. Arti su anda Borusan'in cok cok iyi fiyatlari var. 31 Aralik'tan once alabilseydin keske arabani. Simdi % telaffuz etmeyeyim ama Galerilerin bile altinda fiyata araba sattilar. Su anda o indirimler geri cekildi ama yine olacaktir. O konuda da elimden gelen yardimi yaparim eger sonucta BMW almaya karar verirsen. TV fonksiyonlu arac, ancak siparis uzerine geliyor. Fabrikada da siparis olmadan o ozellikte arac uretilmiyor bildigim kadari ile. Sadece Borusandaki 1-2 aracin ustunde DVD ALT YAPI hazirligi vardi ben alirken. O da arka koltuklar icin on koltuk kafaliklarina DVD donanimi icin kablolamanin yapildigini gosteriyor o kadar. TV fonksiyonu bambaska bir sey. 7" lik IDrive ekranina upgrade ediyorsun falan filan uzun hikaye.

    3) Ben daha once premium sinif araba kullanmadigim icin bu arac bana cennet gibi geldi. Daha evvel hep dusunurdum. "Nedir kardesim, kus mu konduruyorlar ki bu 3 marka, Merc, BMW ve Audi boyle ucuk rakamlar istiyorlar arabalari icin" derdim kendi kendime. Audi ve Mercedesi bilemiyorum. Ama BMW kus konduruyormus harbiden. Bindikten sonra anliyorsun. Yillardan beri Otomotiv sektorunde calisan bir arkadasim var. Ben 3 mu 5 mi alayim diye dusunurken (bu arada A4 ve C serisine de bakiyordum o siralar) bana Mercedes, BMW ve Audi icin esas araclar E sinifindan baslar demisti. Dolayisiyla ben eminim ki benim arabanin verdigi keyifi A6 ve E serisi de kesin veriyordur. Ama senin A4 D sinifi araba. Dolayisi ile yalitim konusunda yasadigin sorunlar biraz da bundan kaynaklaniyor. Arabanin gogsunde kullanilan malzeme bile 3 ve 5 serisinde ciddi farkediyor.

    Yurtdisi siteleri cokca arastirmistim. Genel yaklasim, bir aracin en iyi alinma zamani makyaji ilk yedigi zamanmis. Zira ilk model yilindan o gune kadar gecen surede tespit edilen butun aksakliklar makyajla giderildiginden araba en sofistike halini alirmis. 5 serisi 2007 Temmuzda makyaj yedi. 2010 un Temmeuz ayinda yeni kasasi Almanya'da cikacak. Bize gelmesi 2011 olacak. A6 da gectigimiz aylarda makyajlandi. . Merc E serisi zaten yenileniyor cok az kaldi. Bence senin icin en alinasi 2 araba su anda BMW5 ve Audi A6 dir. A4 de yasadigin kotu tecrubenin senin Audi almani engelleyecegini dusundugumden aslinda bence pek opsiyonun da kalmamis gibi :). Arti kesinlikle camur atmak ya da sidik yaristirmak degil amacim, ama Premium sinif arac arkadan cekisli alinir seklinde bir genel tandans da var (bunlar hep arastirirken okuduklarimdan aklimda kalanlar, o kadar). Bunu da bilesin. Dolayisi ile ibre ya BMW ya da Mercedes olmali diyor bir cok kisi.

    Kataloglardaki degerlere kanmayin. bu araba sehir icinde (Ankara'dayim, ve gercekten sehir ici kullaniyorum, kisa sureli 80-90 km suratlere cikma gibi luksum de yok) 10 litrenin altinda yakmaz. Benim sehir disinda ulastigim en dusuk deger ise 5,2 lt/100 km dir. Ama gercekten 90 km ile gitmistim. Otobanda 150-160 ortalama suratlerde ise (ki bu ortalamayi tutturmak firsatini buldukca 180-200 arasi gitmeyi gerektirir) yakit 7-7.5 litre civarindadir.

    BMW nin farki motorundan gelir. Baska hic bir markada 2000 cc dizel motordan 177 beygir + 350 Nm Tork alamazsin (tek turbo ile). Bu korkunc rafine bir degerdir. Performansin dorugudur. Bu motor hatirlarsaniz ilk ciktiginda 150 beygirdi. Daha sonra Turbo geometrisi degistirilerek 163 beygir e cikti. Daha sonra da yazilimi ile biraz daha oynandi ve tek turbo ile 177 hp + 350 Nm degerine ulasildi. Tartismasiz bir motordur. 204 beygir ve 400 Nm lik bi-turbo modeli de var biliyorsunuz. Performans konusunda hic bir supheniz olmasin. Sadece 1 kez aracin son suratini denedim. 240 dan sonra gazdan ayagimi kendim cektim. Bu arac 200 e kadar soluksuz hizlanir. 200 den sonra ise hizlanma yavaslar ama durmaz.

    Ruzgar sesi ve genel yalitim konusunda bence sorun yasamazsiniz. Ama bu daha evvel de dedigim gibi biraz da arabanin bir ust sinif araba olmasi ile de ilgili bir sey bence. E sinifi Premium arabalar arasinda en kisa fren mesafesi yine BMW'nin dir. Yabanci sitelerdeki karsilastirmali yazilari arastirirsaniz rahatlikla gorebilirsiniz.

    Jeremy Clarkson'un hazirladigi bir bolum var Times Online sitesinde. Jeremy Clarkson'un arac incelemelerinin haricinde (ben pek sevmem onun yorumlarini) baska experlerinde incelemeleri var bir cok arac icin. Oradaki 5 serisi yazisini okuyun mutlaka.

    Bundan onceki BMW 5 serisi bantlarda oldugu 7 yil boyunca her yil en iyi arac odulunu almisti (kendi sinifi icin) Ve banttan kaldirildigi sene "omur boyu basari odulu" verilmisti bu araca. O nedenle o kasa icin Efsane Kasa denir. Ve o zamanki yorumlarda Mercedes E ve Audi A6 nin da cok iyi araclar olmasina ragmen 5 serisinin uzak ara onde oldugu yazilip cizilirdi. Su andaki guncel kasalar kapsaminda bu 3 arac icin yapilan karsilastirmada ise soyle deniyor. "5 serisi hala lider, ama aradaki fark eskisi kadar acik degil artik"

    Umarim bu yazdiklarim bir nebze yardimci olur. Sormak istediginiz extralar icin PM atin. Bir cok aksesuarin fiyatlarini da biliyorum.

    Son bir sey: Galeri haricinde isteseniz de 530d alamazsiniz. o arac ozel siparis ile geliyor benim bildigim. Ve gelmesi en az 2 ayi aliyor. Ben bir arkadasimin 530d sine bindim Istanbul'da. Koltuga yapismak ne anlama gelir o araca bindiginizde anliyorsunuz.

    Umarim gonlunuze gore bir arac bulursunuz.

    Selamlar




  • Aynen katiliyorum. Degil E60 kodlu 5 serisi, butun BMW tarihi icin o test bir utanc kaynagidir.

    NCAP aslinda Amerika'da baslatilmis bir seydi. Daha sonra Avrupa'da da Whisper'in dedigi gibi Avrupa Birligi Fonlarindan kaynakli Euro NCAP olusturuldu. Euro NCAP'in test kosullari Amerika'da halen uygulanan (ama degistirilmesi planlanan) test kosullarina gore daha agirdir. Soyle bir ornek vereyim. Benim daha evvelki arabam Honda Civic di (esim hala onu kullaniyor). O arac NCAP'ten 5 yildizli iken Euro NCAP ten 4 yildiz alabilmisti. Amerika'da kisa sureli de olsa yasamis bir kisi olarak Euro NCAP'in sonuclarina daha fazla itibar edilmesi gerektigini rahatlikla soyleyebilirim.

    Daha onceki uzunca yazimin icinde anlatmaya calistigim makyaj operasyonlari da iste bu aksakliklari gidermek icin yapilir tum markalar tarafindan. Mesela Mercedes bundan 2,5 yil evvel mevcut E kasasini yenilediginde Makyajli arabayi "Yeni E Serisi" olarak pazarlamayi uygun gormustu. Nedeni ise arabanin ustunde 2200 den fazla parcanin degismesiydi. Keza Passat icin de durum benzerdir. Makyajli kasanin cikmasina az kaldi ve soylentiler aracin ustunde 2000 den fazla parcada degisiklik yapilacagi yonunde. Amacim 5 serisini savunmak falan degil. Ama BMW gibi bir marka 2004 te elde edilen utanc kaynagi bir skorun ustune yatmaz diye tahmin ediyorum. Mutlaka bir takim iyilestirmeler yapilmistir. 2004 ten sonra guncel 5 kasa icin (E60) ikinci bir test yapilmadi. O nedenle o skor hala orada duruyor. Euro NCAP'in test kurallarini bilemiyorum. Hayal meyal hatirladigim (yine yabanci bir sitede okudugumdan aklimda kalan galiba) bir markanin bir modeli icin oyle zirp pirt test yapilmadigi yonunde idi. Belki de o nedenle o utanc kaynagi 4 yildizi silemediler hala oradan kimbilir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orjinalden alıntı: kayacem

    Herkese cvp lar için teşekkürler yanlız beni şok eden bir olay oldu demin Euro -NCAP tesltlerıne bakayım dedım Bmw 5 kasasına baktım ve gordugum sonuç rezalet şaştım kaldım 4 yıldız 29 puan almış 2004 yılında yapılmıs benim araç A4 34 puan almştı eskı aracım avensis de 2004 model olan oda 34 puan almıstı.Açıkcası içimde bu araca karşı soğukluk oluştu her şey de dizayn değil sonuçta can taşıyoruz aynı zamanda güvenilir olmalıydı,yani alacak araç alternatıfi kalmadı gibi bir şey oluyor benim için yukarada da yazmıştım 2000 cc den yukarı araç almak istemiyorum A6 olmaz çunkü motor gücü benim araçtan düşük keza mercedes 200 kasası bmw gore dar sonuçta ıkısıde kasa değişecek çok kararsız kaldım arkadaşlar:):)

    Şurası da bir gerçekki bu yapılan testlerin ne kadar güvenilir olduğu tartışılır ama sonuçta avrupa birliğinin de referans gösterdiği bir kurum oldu ve ab fonlarından da yararlanıyor.

    Buda link

    http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_2004/208.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/Audi_A4_2008/320.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/toyota_avensis_2003/172.aspx

    bmw nin yakın tarihinde kara bir leke söyleyin deseler...
    5 serisinin 4 yıldızını söylerim....






  • Valla bugün tekrar araçlara baktım mercedes 200 komprosör sport ve 520 m paket bmw daha alınası bir araç hem iç hacim anlamında daha geniş hemde malzeme kalitesi daha belirgin şekilde kaliteli birde audi A6 vardı onada baktım oda şık zaten bildiğim bir araç ama dedğim gibi motor olarak beni tatmin etmiyiyor 2000 cc fakat handikap eski nesil pompa meme sitemi mevcut araçta 140 hp o yuzden audi yi eledim geride tek bir bmw kaldı oda dünkü n-cap testlerini inceledikten sonra açıkcası beni bu araçtan soğudum sanırım biraz daha bekleyip yeni kasa bmw i görmek gerekir mercedes resimlerini gördüm güncel kasadan daha sağlam olduğu kesindir ama arka dizaynını beğenmedım güncel kasa daha şık sonuç olarak 2 alternatıif kaldı audı A6 nın ki getirise 2.0 170 beygir tdi veya yeni kasa ki 2011 model olarak gelir bmw 5 kasası ozamana kadar neler değişir bekleyip görceğiz benim fikrim böle sizler ne düşünüyosunuz olumlu olumsuz fikirlerinizi bekliyoryum şimdiden tşk...




  • dostum bence n-cap testlerine fazla takılma.oranın puanlaması sadece arabanın sağlamlığı üzerine yapılmıyor.yani siz o tste TANK sokun belki bmw den az puan alır.(yaya ve çocuk güvenliğinden 0 puan alır çünkü)


    bence 5.20d m paket mükemmel bi araba.hani dizele binen herkes sırtım koltuğa yapışıyor der ya onlarınki biraz abartı. o duyguyu sadece 350 nm torku olan bmw veriyor.inan ilk sürdüğümde başım dönmüştü.hele arabayı al ''s'' moduna alıp gaza bi bas ''verdiğim bütün para helal olsun'' diye geçirirsin aklından.

    2011 de yeni kasa çıksa bile bu arabadan bıkılmaz.aynı eski kasalardan bıkılmadığı gibi.

    5.20d alırken dikkat edilecek hususlar


    m dreksiyon
    klima tuşları
    yeni vites
    koltuk (sakınn deri alma 2 günde yıpranıyor)
    yeni m5 jantı





     Bmw 520d(2009) hakkında görüşleriniz nedir?


     Bmw 520d(2009) hakkında görüşleriniz nedir?




  • rocky deri koltuk o kadar çabuk yıptanmaz yav
    bizim e39 un 8-9 sene 125.000 km oldu cillop gibi duruyor..bakımı yapılırsa azıcık pek sorun olmazz...

    deri koltuk içerinin havasını çok değiştiriyor
    ve en önemli özelliği deri koltuk olan araçlarda içeride toz olmuyor....normalde hemen konsolun üstünde toz falan olmaya başlıyor ....
    deri olunca 1 ay silmesenizde doru düzgün toz olmuyor arabada bence en büyük avantajı o

    bu farklı laguna nın derisiz ve sonra deri koltuklu modeline sahip olarak tecrübe ettik....toz açısından 2 sinin arabında bariz fark olmuştu..
  • keşke herkes senin gibi bakımını yaptırsa şu koltuğun ama malesef insanlar hiç dikkat etmiyor.inan 2. el deri koltuklu araçlara baktıkça acıyorum %90 buruşuk çarşaf gibi olmuş.bence parçalı deri koltuk daha kullanışlı.

    sence bu koltuk ısıtmasınında bir zararı yok mu deriye.sonuçta buz gibiyken bir anda ısınıyor o da yıpratmaz mı koltuğu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    rocky deri koltuk o kadar çabuk yıptanmaz yav
    bizim e39 un 8-9 sene 125.000 km oldu cillop gibi duruyor..bakımı yapılırsa azıcık pek sorun olmazz...

    deri koltuk içerinin havasını çok değiştiriyor
    ve en önemli özelliği deri koltuk olan araçlarda içeride toz olmuyor....normalde hemen konsolun üstünde toz falan olmaya başlıyor ....
    deri olunca 1 ay silmesenizde doru düzgün toz olmuyor arabada bence en büyük avantajı o

    bu farklı laguna nın derisiz ve sonra deri koltuklu modeline sahip olarak tecrübe ettik....toz açısından 2 sinin arabında bariz fark olmuştu..


    Aynen bizimkide 170000 lerde hakiki siyah deri hiç bi sorun yok, çatlaktan eser yok.Biraz ek yerleri aşınmadan dolayı koyu siyahtan siyah rengini almış o kadar.Derinin havası ap ayrı arabaya bindiğinizde soluduğunuz havanın farklı olduğunu hissetmek bile güzel oluyor.Deri olmazsa nubuk kumaş karışımı olsun sportif duruyor ama kumaş deri karışımı ne sportif ne lüks.




  • quote:


    m dreksiyon
    klima tuşları
    yeni vites
    koltuk (sakınn deri alma 2 günde yıpranıyor)
    yeni m5 jantı


    Nasıl bir deriymiş o 2 günde yıpranan? Bizdeki arabada 8 yıldır var deri hiç bir şey olmadı ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    keşke herkes senin gibi bakımını yaptırsa şu koltuğun ama malesef insanlar hiç dikkat etmiyor.inan 2. el deri koltuklu araçlara baktıkça acıyorum %90 buruşuk çarşaf gibi olmuş.bence parçalı deri koltuk daha kullanışlı.

    sence bu koltuk ısıtmasınında bir zararı yok mu deriye.sonuçta buz gibiyken bir anda ısınıyor o da yıpratmaz mı koltuğu?

    bir zararı yok ...
    ben bütün yolculuk boyu en yüksekte çalıştırıyorum k.. yanıyor resmen ama birşey olmuyor....
    ilk bindiğindede bir problem yok....

    içinde yaprak reziztans var koltukların derinin hemen altında sallama çay poşetinin yapısı gibi içinde resistans var ip gibi örülmüş...
    bütünüyle ısıtıyor bir sorun yok yani

    ama dediğin gibi biz lagunayı satarkende 2. el ilanlarında görüyordum deriyi nasıl o hale getiriyorlar merak ediyorum...laguna için bir üründe kullanmadım sadece nemli bezle silmiştim arada...
    nasıl oturuyorlar ne yapıyorlar bilmiyorum bazı araçların çok kötü oluyor derileri..




  • Kesinlikle Tavsiye ederim 520d, Benim fikrim. ; Bu araç M paket harici kesinlikle alınmaz,Çünkü az bir fark vererek, M süspansiyon-M dreksiyon ve en önemlisi çok çık bir Body Kit ile sunulan 18" M jant.. Bu özellikleri, sonradan almay çalışırsanız En az: 10.000 Euro.. 520d alırken eğer tarzınıza uygunsa, Mercedes E 200 Kompresor Spor Paketli olanına da bakın derim..Sonuçta bir Mercedes..Şahsen tercihim E 200 K. Spor paketli olan ama, Dizel olması ve tam bir tork canavarı olan 520d de aklımıda çelmiyor değil..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sedefb


    quote:

    Orjinalden alıntı: bende345

    Ben Avensis-A4 sessizlik kıyaslamasına takıldım.Çünkü hep merak etmişimdir: Prestij dışında , bu sınıflarda fiyat farkını hakl çıkaracak kadar fark var mı gerçekten? Bizim memlekette hiç Mercedes'e binmemiş , ama bu markanın sanki yolda yapıştığını sananlar vardır ya...




    Prestij i olusturan markanın kalitesidir esasında..Mercedes gercekten yola yapısıyor dalga gecmissin gerci ama :) mesela cogu japon aracı ile cok yuksek suratlere rahatlıkla cıkabilirsiniz motor teknolojisi yeterlidir fakat o süratte duramazsınız yada cok cesursunuzdur duz yolda bi sure o suratte gidersiniz ama onunuze otoban virajı(otoban diyorum cunku normal yollarda onu bile yapamazsınız) veya ruzgar cıkarsa hiç sansınız yoktur arabanın savruldugunu hemen anlar frene basma istegi duyarsınız bu mercedes vb araclarda olmaz ..
























    Bir süre önce otobanda yaşadığım deneyimimi hatırladım bu satırları okurken. 2005 avensis 1.6 ile otobanda 170-180 giderken aynada bir e kasa mercedes gördüm ve dip gaz yaptım. Aracım 200 km yi gördü, fakat mercedese boyun eğdik maalesef . Mercedes 2002 veya daha eski kasa idi. Beni solladıktan 500 m- 1km sonra o hızıyla otoban virajına girdi. Ben de ona güvenip girdim. Fakat benim avensis başladı önden hafif hafif kaymaya. Çok hassas frenajla esp nin de devreye hafif hafif girdiğini hissederek hızı azalttım ama yan bariyerlere sürtmekten son anda yırttım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kidkatarakte -- 15 Mart 2009; 20:54:27 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.