Şimdi Ara

BMW 5 SERİSİ F10 (182. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
5.549
Cevap
111
Favori
725.982
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 180181182183184
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2013 Hayalet, Vakumlu Premium 5.25d xdrive araçlara bakıyorum arkadaşlar. Birçok yerde 2014 makyajlı gibi ifadeler var. F10 2013'te mi 2014'te mi makyaj gördü ? Görünüm özellikleri mi ve/veya teknoloji mi değişti ?

    2013 ikinci yarısındakilerde bu yok mu ? SOS makyajlı olduğunu mu belirliyor mesela ? 2013'lerde SOS bulamadım.
  • tk152 T kullanıcısına yanıt
    2013 te makyaj yedi. Görünüm ve teknoloji değişti. Ancak yeni tip ekran ve sos temmuz 2014 sonrası üretim araçlarda mevcut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. 2015 model 520i luxurynLine Special Edition bir araca kapora verdim...2016 model 520 ile kasa yada makyaj farki varmi acaba

    Aldigim adam fark yok dedi ama

    Bilen biri cevap verebilirmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet bendeki eylul 2014 sos var ancak ekran kucuk yalniz kucuk ekraninda eski ve yenisi varmis sanirim yeni tip benimki..
  • Ekranda geliştirme yapıldığı kesin. 2013'lerde ekran küçük ve biraz daha sanki çözünürlüğü düşük ve menüler sarıya çalıyor gibi. 2016 geniş ekran (NBT)'de siyah/kırmızı ve daha yüksek çözünürlüklü (1280x480) net ekran vardı. Araştırmadan yazdım, sahibi olan arkadaşlar daha hızlı yorumlayabilirler.

    Bu arada henüz almadğım araç için NBT araştırdım. SOS yok ise ek GPS anten modülü gerekiyormuş. Biraz daha para bulup, 2014 al dediler. Bunun sonu da yok, 2012 niyetindeyken, hayalet+vakum ille de olsun diye 2013'e çıktım, 2014 ise zor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 12 Şubat 2018; 21:56:8 >
  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    Nerede yaşıyorsunuz? Ben daha f10 da şehir içi bu değerleri yakalayan göremedim! Bu bahsettiğiniz değerler ortalama yakıt tüketimi değil mi? Yani anlık verilerden bahsetmiyorsunuz herhalde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW55 B kullanıcısına yanıt
    Ankara Eskişehir yolu güzergahında menzil 50km üstünde açık yolda 8.5 benim tüketimim ama 10km altı menzilde 12-13 altı zor malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul’da 13-14.5 arası değişiyor trafiğin durumuna göre

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancan_burak

    Ankara Eskişehir yolu güzergahında menzil 50km üstünde açık yolda 8.5 benim tüketimim ama 10km altı menzilde 12-13 altı zor malesef

    Burak senden daha az yakacagımı tahmın etmiştim :)600 km şehir dışı kalan genelde ist yolu açık trafik bı kısmıda kısa mesafe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fastforyou -- 14 Şubat 2018; 16:5:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fastforyou kullanıcısına yanıt
    Tokata gidip geldim hocam 6.8 1050km

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW55

    İstanbul’da 13-14.5 arası değişiyor trafiğin durumuna göre

    İstanbulda ne az ki arabanın tüketimi az olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW55 B kullanıcısına yanıt
    Ankara hocam, satis isi ile ugrasiyorum arac gun ici taksi gibi kullaniyorum... ana depo degerleri bunlar.. cok cok kisin extrem durumlarda 12.5 gordum birkac daha da gormedim.. yazin 9 civari sakin kullanimda..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 Luxury ile Premium arasındaki farkı bilen var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    G30 bana biraz daha az yakiyor gibi geldi..G30 un kalkisi F10dan iyi sanki daha hafif gibi..iyi hizlaniyor derken o artis eskisi gibi olmuyor.. F10 un gazi agir kalkista ama F10 surekli hizlanma egiliminde.. sonucta ikiside 100km hiza 8.7sn de cikiyorlar. G30 un sanzuman daha yumusak geldi bana.. Dashboard F10 daha gosterisli daha bir hayalet vari..G30 eco sport confort dugmeleri icin gozunu yoldan ayirman lazim seklini degistirmisler insani ugrastiriyor.. izolasyon G30 biraz daha iyi.. ic ferahlik F10 daha iyi.. iceride Lux arac hissi F10 daha iyi, Dikiz aynasindan bir G30 gordugunuzde 3 serisi ile ayirt etmeniz zor..F10 da angel eyeler daha keskin.. bence arka tasirim yine bir 3 un buyumus hali F10 daha bir 5 serisi gorunumde. G30 yan aynalar kuculmus F10 a alisik olana guc gelebilir. G30 un multimedia ekrani buyumus ama disari alindigi icin o bahsettigim on ic hacimi bitirmis ve girselleride siradan..F10 da torpido yuksekten one gelirken G30 asagi egimli yine lux araclardaki o on hacim gorselini torpuluyor.

    G30 teknik verisi 0-100 icin 8.3 sn.




  • Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var. Yardımcı olursanız sevinirim. Bu kasada DIŞ MPAKET diye bir kavram var mı? Benim bildiğim bu araçlar fabrika çıkışlı olarak full mPaket olarak geliyor. Yani direksiyonundan tamponlarına kadar. Piyada çok görüyorum Dış mPaket. Bunlar sonradan mı tamponları değiştirerek aracı m yapıyorlar yoksa gerçekten siparişle yada fabrika çıkışı olarak dış mpaket var mı?

    Edit: Hatta vakti zamanında bir yerde okumuştum aracın gerçekten M paket olup olmadığını anlamak için alkantra tavan döşemesine bakın gibisinden. Nedir bunun gerçekçekliği?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Titus Pullo -- 14 Şubat 2018; 2:2:19 >
  • Titus Pullo kullanıcısına yanıt
    antrasit tavan yani siyah tavan varsa m direksiyon varsa iç dış m pakettir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Titus Pullo kullanıcısına yanıt
    https://www.bmwvin.com/

    fabrika çıkışı aracın ne olduğunu tüm opsiyonları ile inceleyebilirsiniz
  • klaudio K kullanıcısına yanıt
    Peki direksiyon ve tavan yoksa bu tamponlar sanayi mantığında sonradan mı takılmıştır yoksa fabrikadan DIŞ mPaket çıkmış mıdır? yani dış mpaket mantığı var mı bmw satışlarında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Titus Pullo -- 14 Şubat 2018; 15:20:17 >
  • 5.25d xdrive ile ilgili negatif yorumlar bulunuyor, bir yerde rot ayarının bile zor yapıldığı yazıyor. Bu araç bu kadar hassas ve sorunlu mu arkadaşlar ? Amaç hergün ışıklarda 0-100 gazlama olmayacak tabi. Sanki bütün 5.25d xdrive'lar kronik sorunlu, baş belası gibi. Oysa xdrive teknolojisi ile ilgili tanıtımlar çeok anlamlı. Bana kullanım tarzı ile ilgili sorunlar gibi geldi. Her aracı sınırlarına kadar sürekli zorlarsanız sorunlar da doğal olmaz mı ?

    Bir de 5 kasa ile sürekli gazlama neden yapılır ki ? Bu tür bir ihtiyaç varsa, 184'lük 3 almak daha uygun olmalı.
  • tk152 T kullanıcısına yanıt
    maalesef bmw birçok hayranı olduğu kadar bir çok kişi de çekiniyor, masrafı çok arızası çok diye, ama ne yazık ki bmw yi kullanıcılar bu hale getiriyor, sürekli sınırlarda kullanım, yanlama zorlama vs derken araçlar erken yıpranıyor.özellikle 3 kasa sahipleri performanslı ve zorlayarak kullanıyor.ben 520i ye biniyorum sessiz konforlu mükemmel bir araç, daha hiç zorlamadım aracı
  • 
Sayfa: önceki 180181182183184
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.