Şimdi Ara

Bmw 418i hararet sorunu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
3
Favori
4.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2jz1993 kullanıcısına yanıt

    Daha dün grupda arkadaşın başına geldi araştırmadan almış sanırım yüksek ihtimal bu şekilde satmışlar aracı. Gecen senede yine bu şekilde birine satmışlardı bana ulaşmışdı dm den n13 bunun yanında hiç birşey kronikleri bukadar masraflı değil.

    Bmw 418i hararet sorunu
  • landscapee kullanıcısına yanıt

    hocam turbo değişir yapılır, n13 sorunları senelerdir yapıyoruz. ben b38 sorunsuz demedim. sorunları çözülecek araç b38 motor. b48 de dahi sorun varken n13 daha sorunsuz demek mantıksızlık. b38 motor yapan görmedim. n13 motor yapan her gün 3 tane araç geliyor. n13 sandık motor sorununa kadar gidiyor... b38 n13 den daha az sorunlu bir motordur.

  • 2jz1993 kullanıcısına yanıt

    Yukarda yazdım. Nasıl görmedin. 0 km aldığım 4.18i piston kırdı segmandan. Turbo çatlatan şanzıman soğutucu patlatan dolu 4.18i var. Valla B38’i savunmanın manası var mı şurada? N13 apaçilerin elinde heder oluyor ama B38 stock zorlanmamış araçta dahi heder oluyor.

  • Sonuç ne oldu? @panasonic2001
  • 2jz1993 kullanıcısına yanıt

    N13 ün ölüsü b38 den iyidir. zaten arabadan anlayan birisi tutupda 4 kasa gibi bir araca takılan 3 silindirli bu motoru asla savunmaz. Savunulacak yada albenisi olan en ufak bir avantajı yok.bmw kullanan 10 tane adama sorsan 8 i almaz o motoru eminim buna.

  • landscapee kullanıcısına yanıt
    Kişiye göre değişir. 8 adam doğru bildiğini nereden biliyoruz :) b48 desen ayrı da n13 düşmanıma vermesin, varsın b38 gitmesin. 4 serisi ne 1.5 motor koyup satma fikri zaten 4 serisi satma fikri. Gitme gibi bir derdi yok kü niye sizi düşündürüyor bu konu anlamadım….
  • 2jz1993 kullanıcısına yanıt

    Bmw kullanıcısı dedim iyi okuyun… bmw kullanıcısı iyi bilir neyi kullacağını gidip 3 silindirin yüzüne bakmaz anlamayan bilmeyen araştırmadan alan alır ancak o dandirik motoru👍

  • landscapee kullanıcısına yanıt
    Bmw kullanıcısı gerçek bmw motoru alır ortak yapım olanı almaz. Bilen adam için fazla gitmeyen için biçilmiş kaftan. Her hafta bir sorunla bakıma gidince görürüm sizi. elimden 435i de geçti 520d çok havadan atıyorsunuz yapmayın :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2jz1993

    Bu mesaj silindi.

    ben doğruları söylüyorum senin gibi babamın malı gibi övmüyorum o beş krş etmez 3 silindirli motoru önce kendini eleştirmeyi bil n13 den iyiymiş şurda motordan anlayan adama sorsan … güler sana

  • GÜNCELLEME: arkadaşlar o kadar karışık bi serüvenden geçtimki. Öncelikle şikayet var üzerinden bmwye şikayette bulundum. daha sonra bana ulaştılar ve ücretsiz tespit için beklediklerini söylediler. Arabayı oraya çektirdim. Ama 1 haftalık bir tespit sürecinden geçeceğini söylediler. Yok turboya bakacaklarını onlara göre kesin su kaçağı oldığunu manifold vs diye önyargıları vardı. Ben su kaçağı asla olmadığını emin olduğumu söylememe rağmen bu önyargı hoşuma gitmedi. Pederi aradım, bence bunlar işi büyütür oğlum dedi. Bende bırakmak istemedim bilmiyorum o esnada vazgeçtim. İnternetten gördüğüm bir usta vardı 2 km bi mesafedeydi. Bende arabanın soğukluğuna güvendim. Tekrar çektirmeden arabanın üzerinde bastım gittim sağsalim ulaştım. Oraya gittim arıza kayıtlarında termostatta kısıtlı kullanım göründüğünü söylediler ve kesin ondandır dediler, termostatı değiştirdiler. soğutma suyunu doldurdular arabayı çalıştırdılar. Araba uzun süre çalıştı genede kalorifer sıcak hava vermedi havasını hava vidasıyla almalarına rağmen. Araç 100 dereceye çıkmasına rağmen sıcak vermiyordu.Bu sefer usta arabaya bindi gaza asıldı. Bi süre asıldıktan sonra 2.5-3 devir civarı, bir anda soğutma suyu bir vakum yaptı, kalorifer sıcak vermeye başladı çok şaşırmıştım kendileride şaşırmıştı. Ama ben sıkıntının termostattan olmadığını söyledim. Ne yaptım ettim o termostatı söktürdüm. Eski termostatımı geri taktırfım. Çünkü benim sıkıntımı termostat değil, gaza asılıp sistemdeki hava boşluğunu kapatmak çözmüştü. Uzun süre gaz verince kalorifer devreye girdi. Onlara kalsa birde termostatın üzerine devirdaim değişmemiz gerekir diyolardı. Termostatın sıkıntıyı çözmediğini onlarda kabul etti. Kaloriferden sıcak hava gelsede onlar olayın çözülmediğini söylediler. Ondan sonra devirdaimi değiştirdik. Devirdaimi söktük sağlamdı ama öyle bi hal almıştıki durum. Herhalükarda 1000 lira işçilik verip ıvır zıvır 1500 lirayla çıkacaktım ben ordan. Oyüzden genede parça gelmişken değişsin dedim. Değiştik. Aracı çalıştırdık tekrar soğutma suyu koyuldu havası alındı. Sıcak hava veriyordu kalorifer ama devirdaimi değiştirdiğim için değil o gaz vermeyi yaptıkları için oldu bu eminim. Arkadaşlar çok karışık kafanız karışmış olabilir ama kısaca özetliyim ben aracı devirsiz kullanırım hep bilmiyorum bi şekilde hava yaptırdık soğutma kabına bişey yaptık yani. Belkide termostat hakketen eksik çalıştığı için sisteme hava yaptırdı. Benim harcadığım paralar tamamen boşa harcanmış oldu. Sonra evime geldim parkettim yarım saat trafikte kaldım araba eskisi gibi iyi olmuştu.Bu sabah kalktım kontağa bastım araba çalıştırır çalıştırmak 2 dk içinde hararet 75-80 olmadan sıcak hava üflemeye başlamıştı. Eski haline gelmişti yani. İnanın ben akıl sır erdiremedim bu işe. Ama şunu söylüyorum tekrar devirdaim değiştim düzeldi demiyorum size. Devirdaimim sağlam bagajıma koydum duruyor. Belkide termostatta hakkaten yavaş yavaş sıkıntı çıkarmaya başlayabilir ilerde belkide sistemin havası bundan dolayı yaptı. Bilemiyorum inanın. Biraz saçma sapan işlemler yaptık deneme yanılma ile. Şuan kullanıyorum tertemiz allah kerim göreceğiz. En iyisi tamire götürmeden önce siz biraz kurcalayın. Benim sistemde su kaçağı en başından berri yoktu buna dikkat edin. Ben buna güvenerek büyük birşey olmadığını tahmin ediyordum en başından. Saygılarımı sunarım arkadaşlar




  • landscapee kullanıcısına yanıt

    BU 3 SİLİNDİRLİ MOTOR PEUGEOTTAN ALINMA MOTOR SANIRIM HOCAM. YANLIŞ BİLİYORSAM DÜZELTİN BENİ..

  • 3 silindir olan B38 motor BMW’nin kendi motoru. 3.16i-3.20i ed’de kullanılan N13 motor Pug ile ortak…
  • panasonic2001 P kullanıcısına yanıt
    Aynısı bizim arkadaşın astra aracına da oldu. Sanırım daha önce de konuya yazmıştım sistemde hava var diye. Onun da araba hararet yaptığı halde kaloriferden sıcak hava gelmiyordu. Ama devirdaim çalışıyordu suyu bir anda çekmişti. Hava yapmış yani sistem.

    Ekleme; baktım da yazmamışım konuya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 30 Nisan 2023; 10:41:17 >
  • 4 silindir N13 PSA Motor
    3 silindir B38 BMW Motor(3.0 motorun bölünmüş hali)
  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    Evet gerçekten bizimkide öyle olmuş.
  • 3 silindir yani b38 kodlu motor 118i,218i,318i,418i, kullanılan motor bmw kendi motoru. 116i,316i,320ied kullanın n13 kodlu 4 silindir motor psa grubuyla ortak geliştirilmiş motor. yani peugeot gurubunda thp motor gibi düşünün aslında çok güzel bir motor ama bilinçsiz kullanan keko tayfası yüzünden heder olmuş bir motor. bazı ufak kronik sorunları dışında bu araçları kullanan kesim koltuğuna oturan kendini f1 pilotu sanıyor

  • landscapee kullanıcısına yanıt
    Bu motor 1.18/2.18 i kurtarıyor ama 3.18/4.18 için hiç yakışmıyor.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.