Şimdi Ara

BMW 320d EfficientDynamics Edition (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
57
Cevap
0
Favori
2.766
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: pp_pp

    Çok iyi, vw bir şekilde bu çizgiyi yakalayabilmeli

    bi 10 sene sonra belki.
    Bmw ile dizel motor verimi konusunda başa çıkabilecek bir firma yok maalesef.
    Ben korkuyorum 1.6dizel 150 beygir falan çıkarmasınlar.
    Piyasayı perişan ederler valla.

    Volvo v40 1.6 d 150 ps volvocars.deutchland sitede satışta....
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: pp_pp

    Çok iyi, vw bir şekilde bu çizgiyi yakalayabilmeli

    bi 10 sene sonra belki.
    Bmw ile dizel motor verimi konusunda başa çıkabilecek bir firma yok maalesef.Ben korkuyorum 1.6dizel 150 beygir falan çıkarmasınlar.
    Piyasayı perişan ederler valla.

    Başka firmalar uğraşmak istemiyor olmasınlar ???

    Hani şu mercedesin efsanevi V8 motoru geliyor aklıma 571 hp olan, 6208 cc hacim ile 571hp almışlardı (sls amg) dünyanın en güçlü atmosferik V8 ünitesi, V8 de kral ilan edilip edilip duruyorlardı. Sonra 4.5 litre V8 den ferrari 570 hp motor yaptı Hani kağıt üstünde 6.2 motor sadece 1 hp ile halen daha güçlü ama kıyas edildiği motor 4.5 litre Sizinkide bu hesap işte...Uğraşılmak istense bu değerleri %10-15 bile daha aşağı çekebilen firma çıkacaktır...Kasmaya gerek görülmüyordur muhtemelen (maliyetler vb)

    Ferrari motoru 540 nm tork sunarken Merso motoru 650 nm tork sunuyor ama. Ayrıca Ferrari motorundan daha az tüketim sunuyor üstelik otomobil 200 kg daha ağır olduğu halde. Herşey düşük hacimde yüksek güç değildir maalesef
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Alıntı yapmama rağmen mesaj sayım artmadı halen işte bir sorun. Forumda bir sorun var ve halen düzelmedi :S Burası kadar sık bozulan forum daha görmedim hayatımda :S

    ben de sabahtan beri bi alıntı yapana kadar canım çıktı,zar zor sayfa açılıyor mesajı yazıp tamam a basıyorum sayfa hata veriyor.inat ettim oldu sonunda,bayağı uğraştırdı ama.sorun ben de mi diyordum,forumdaymış meğer sıkıntı.
    _____________________________
    Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    2 litre TDI 170 hp belki performans olarak bu motora yakın veriler sunabilir ancak tüketim olarak bence imkansız yukarıdaki verileri tutturabilmesi.

    1.6 dizel Golf, bu araçtan çok yakıyordur.




    Tabi birde fabrika verileriyle gerçek tüketim arasında nasıl bir fark ortaya çıkacak görmek lazım.

    Bizim 1.4 68 BG fiesta 4 litre yakıyor lan .s
    _____________________________
    2009 Opel Insignia Turbo Cosmo 180 Hp Navigation+Sunroof+Leather
    2010 Ford Focus Titanium TDCI 109 Ps
    2010 Ford Fiesta Trend TDCI 68 PS
    1995 Opel Calibra Turbo 4x4 C20let Getrag 297 HP Dyno (chip+filtre+turbo+katalizör iptali...)

  • Alkışlamaktan başka bir şey yapılmaz...

    Motor konusunda gerçekten 1 numaralar.
    _____________________________
    ...Jack_Daniel's...
    ...more Jack_ Daniel's...
    ...even more Jack_Daniel's and even more Jack_Daniel's...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    beni bilirsiniz her zaman kabak gibi gerçeğe bakarım.
    3 4 nesildir adamların dizel motorları inanılmaz tüketim rakamlarıyla tık sorun çıkarmadan yüksek performans sunuyor.
    2.0 litrelik bir motordan 200 beygir gücü 4 litreyle alabilen firma varsa buyurun getirin buraya.
    Üst modelleri hiç saymıyorum.
    Bmw dizel konusunda ezdi geçti piyasayı bu gerçek.
    Benzinli motor seçeneklerinde de gayet iyiler.
    Şu anda audide zaten VW patentli motorlar kullanılmakta(tdi).
    İyi makineler,ama bmw ye yetişme şanslarını ben pek mümkün görmüyorum yakın zamanda.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    eski bmw dizellerini bir araştırın.
    Kronik sorun yok denecek kadar az.
    yüzbinlerce km yi devirenler var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 1 Haziran 2012; 8:11:07 >
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volped

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: pp_pp

    Çok iyi, vw bir şekilde bu çizgiyi yakalayabilmeli

    bi 10 sene sonra belki.
    Bmw ile dizel motor verimi konusunda başa çıkabilecek bir firma yok maalesef.
    Ben korkuyorum 1.6dizel 150 beygir falan çıkarmasınlar.
    Piyasayı perişan ederler valla.

    Volvo v40 1.6 d 150 ps volvocars.deutchland sitede satışta....

    1,6 litre 150 hp dizel motor ben duymadım . hiçbir markada...


    Konuyla ilgili olarak evet , bmw dizelleri , özellikle 2.0 dizelleri Türkiye piyasasında çok büyük başarı yakaladı. bilgisi verilen araç aynı zamanda fren enerjisini elektiriğe çevirip kullanıyor. ayrıca aerodinamik jantlar vs kullanıyor. standart bir 320d den farklı . hızlanması ve son hızı standart 320d den daha düşük fakat çok hız odaklı değilseniz tercih edilebilir bir araba.
    _____________________________




  • bmw sonuç olarak dizelde en iyi. kimse bunun aksini söyleyemez. Keşke 2 litrenin altında da biraz çalışma yapsalar, şöyle sağlam 1,6 gelse arkadaşın dediği gibi ancak adamlar sadece 2 litre üzerinde çalışıyorlar, başka bir arkadaşın verdiği 1 serisinde kullanılan 1,6 litrelik dizel pek yeni değil zaten psa motorudur kendisi. 1,6 da şuan satışta olan en iyi motor dci 130 dur. megane da hızlanma verileri 10 saniyenin altındadır. inşallah türkiyede bu yaz satışını göreceğiz. Yine 1,6 litre olarak bu sene sonu üretime başlayacak olan Honda var. Motor konusunda muazzam başarılı olan markanın bu motoru dünyanın en hafif motoru olacak, dolayısı ile çok çabuk ısınıp çok az tüketecek, civic hb de hızlanma verileri 10 saniye civarı ve ortalama tuketimi ise 3,7 litre civarı olması tahmin ediliyor. Bekleyip göreceğiz... Bu marka da 2,2 litrede 8,5 saniyede 100 km ye ulaşıp 3,7 litre tüketime imza atan bir marka, dizelde çok eski olmasada çok başarılı olacakları net...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: pp_pp

    Çok iyi, vw bir şekilde bu çizgiyi yakalayabilmeli

    bi 10 sene sonra belki.
    Bmw ile dizel motor verimi konusunda başa çıkabilecek bir firma yok maalesef.
    Ben korkuyorum 1.6dizel 150 beygir falan çıkarmasınlar.
    Piyasayı perişan ederler valla.

    rakip konusunda biraz dikkatsiz konuşmuşsunuz sanki

    zaten 1.6 dci 160 bg 380 nm motor var (Renault 1.6 twin turbo energy dci) ki şuanda Renault'un 1.6 130 bg motorunun bile rakibi yok
    http://forum.donanimhaber.com/m_46675715/mpage_1/f_/key_//tm.htm#46675715

    Diğer firmalar (bmw dahil)dizel 2.0 150 bg sunarken Renault 2.0 175 bg dci motoru çoktan(mayıs 2007) çıkarmıştı(firma şuanda downsizing politikası nedeniyle daha küçük motorlara yöneliyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybars_ -- 1 Haziran 2012; 12:09:27 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: pp_pp

    Çok iyi, vw bir şekilde bu çizgiyi yakalayabilmeli

    bi 10 sene sonra belki.
    Bmw ile dizel motor verimi konusunda başa çıkabilecek bir firma yok maalesef.Ben korkuyorum 1.6dizel 150 beygir falan çıkarmasınlar.
    Piyasayı perişan ederler valla.

    Başka firmalar uğraşmak istemiyor olmasınlar ???

    Hani şu mercedesin efsanevi V8 motoru geliyor aklıma 571 hp olan, 6208 cc hacim ile 571hp almışlardı (sls amg) dünyanın en güçlü atmosferik V8 ünitesi, V8 de kral ilan edilip edilip duruyorlardı. Sonra 4.5 litre V8 den ferrari 570 hp motor yaptı Hani kağıt üstünde 6.2 motor sadece 1 hp ile halen daha güçlü ama kıyas edildiği motor 4.5 litre Sizinkide bu hesap işte...Uğraşılmak istense bu değerleri %10-15 bile daha aşağı çekebilen firma çıkacaktır...Kasmaya gerek görülmüyordur muhtemelen (maliyetler vb)

    Ferrari motoru 540 nm tork sunarken Merso motoru 650 nm tork sunuyor ama. Ayrıca Ferrari motorundan daha az tüketim sunuyor üstelik otomobil 200 kg daha ağır olduğu halde. Herşey düşük hacimde yüksek güç değildir maalesef

    Bu kadar boş lafa gerek yok sonuç ortada. Her türlü yarışta 458, SLS'nin eline ayağına verir affetmez.
    _____________________________




  • Bmw nin dizellerde nekadar iyi oldugunu anlamak için audinin bmw karşısında nekadar aciz kaldıgına bakmak yeterli. Audinin en ust seviye dizel motorları aynı litrede bmw nin orta seviyesine anca yetişiyor.

    2 litre;

    Audi 177hp
    Bmw 214hp

    3 litre;

    Audi 313 hp
    Bmw 381 hp
    _____________________________
    745i
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: pp_pp

    Çok iyi, vw bir şekilde bu çizgiyi yakalayabilmeli

    bi 10 sene sonra belki.
    Bmw ile dizel motor verimi konusunda başa çıkabilecek bir firma yok maalesef.
    Ben korkuyorum 1.6dizel 150 beygir falan çıkarmasınlar.
    Piyasayı perişan ederler valla.

    rakip konusunda biraz dikkatsiz konuşmuşsunuz sanki

    zaten 1.6 dci 160 bg 380 nm motor var (Renault 1.6 twin turbo energy dci) ki şuanda Renault'un 1.6 130 bg motorunun bile rakibi yok
    http://forum.donanimhaber.com/m_46675715/mpage_1/f_/key_//tm.htm#46675715

    Diğer firmalar (bmw dahil)dizel 2.0 150 bg sunarken Renault 2.0 175 bg dci motoru çoktan(mayıs 2007) çıkarmıştı(firma şuanda downsizing politikası nedeniyle daha küçük motorlara yöneliyor)




    keşke bilip bilmeden konuşmasak;

    2007- 520d - 2.0 L (1995 cc) diesel I4, 130.5 kW (177 PS; 175 hp)
    _____________________________
    745i




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: pp_pp

    Çok iyi, vw bir şekilde bu çizgiyi yakalayabilmeli

    bi 10 sene sonra belki.
    Bmw ile dizel motor verimi konusunda başa çıkabilecek bir firma yok maalesef.
    Ben korkuyorum 1.6dizel 150 beygir falan çıkarmasınlar.
    Piyasayı perişan ederler valla.

    rakip konusunda biraz dikkatsiz konuşmuşsunuz sanki

    zaten 1.6 dci 160 bg 380 nm motor var (Renault 1.6 twin turbo energy dci) ki şuanda Renault'un 1.6 130 bg motorunun bile rakibi yok
    http://forum.donanimhaber.com/m_46675715/mpage_1/f_/key_//tm.htm#46675715

    Diğer firmalar (bmw dahil)dizel 2.0 150 bg sunarken Renault 2.0 175 bg dci motoru çoktan(mayıs 2007) çıkarmıştı(firma şuanda downsizing politikası nedeniyle daha küçük motorlara yöneliyor)




    keşke bilip bilmeden konuşmasak;

    2007- 520d - 2.0 L (1995 cc) diesel I4, 130.5 kW (177 PS; 175 hp)

    aynı şey aslında sizin için geçerli
    söylediğim açık net ve kesin Renault 2.0 dci dizeli çıkardığında rakipleri 150 bg sunuyordu.
    ve ilk kez o hacimden o gücü alan firmadır.









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybars_ -- 1 Haziran 2012; 12:52:06 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M3.

    Bu kadar boş lafa gerek yok sonuç ortada. Her türlü yarışta 458, SLS'nin eline ayağına verir affetmez.

    300'e kadar beraber yürüyolar arada 200 kg fark olmasına rağmen. Ayrıca sls'nin üretiliş amacı nedir git onu öğren tabii ki 458 italia kadar pist performansına sahip olamaz.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: pp_pp

    Çok iyi, vw bir şekilde bu çizgiyi yakalayabilmeli

    bi 10 sene sonra belki.
    Bmw ile dizel motor verimi konusunda başa çıkabilecek bir firma yok maalesef.
    Ben korkuyorum 1.6dizel 150 beygir falan çıkarmasınlar.
    Piyasayı perişan ederler valla.

    rakip konusunda biraz dikkatsiz konuşmuşsunuz sanki

    zaten 1.6 dci 160 bg 380 nm motor var (Renault 1.6 twin turbo energy dci) ki şuanda Renault'un 1.6 130 bg motorunun bile rakibi yok
    http://forum.donanimhaber.com/m_46675715/mpage_1/f_/key_//tm.htm#46675715

    Diğer firmalar (bmw dahil)dizel 2.0 150 bg sunarken Renault 2.0 175 bg dci motoru çoktan(mayıs 2007) çıkarmıştı(firma şuanda downsizing politikası nedeniyle daha küçük motorlara yöneliyor)




    keşke bilip bilmeden konuşmasak;

    2007- 520d - 2.0 L (1995 cc) diesel I4, 130.5 kW (177 PS; 175 hp)

    aynı şey aslında sizin için geçerli
    söylediğim açık net ve kesin Renault 2.0 dci dizeli çıkardığında rakipleri 150 bg sunuyordu.
    ve ilk kez o hacimden o gücü alan firmadır.




    Siz wikipedia da okuduğunuz herşeye inanıyorsaniz....

    2005-2007 M47D20 - 2,0 L I4- 163 hp
    2007-2010 N47D20 - 2,0 L I4- 177 hp

    03/2007 , yanı bmw mart 2007 de çoktan renaultun çıkartmamış oldugu motordan daha güçlüsünü çıkartmıştı.
    _____________________________
    745i




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea
    Siz wikipedia da okuduğunuz herşeye inanıyorsaniz....

    2005-2007 M47D20 - 2,0 L I4- 163 hp
    2007-2010 N47D20 - 2,0 L I4- 177 hp

    03/2007 , yanı bmw mart 2007 de çoktan renaultun çıkartmamış oldugu motordan daha güçlüsünü çıkartmıştı.

    kendinizi fazlasıyla wikipedia'ya kaptıran sizsiniz.
    2.0 175 bg dci 2005'te sunuldu
    şimdi 2007 2005'ten önce geliyor derseniz diyecek birşeyim kalmaz

    neymiş birileri 2 yıl sonradan geliyormuş. bilip bilmeden konuşmamak lazımmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybars_ -- 1 Haziran 2012; 13:09:59 >
    _____________________________




  • birileri röno falan demiş vızıldama mı duydum ben?
    Biz 2012senesinden bahsediyoruz,adamlar 2007de biz yaptık hiyeee tarzı ergen profesörlüğü peşinde.
    Rönonun bmw ye performansta tüketimde rakip olabilecek arabası varsa bilen beri getirsin.
    Adamların Premium D ve E segmentinde arabaları kalmadı yahu.
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    birileri röno falan demiş vızıldama mı duydum ben?
    Biz 2012senesinden bahsediyoruz,adamlar 2007de biz yaptık hiyeee tarzı ergen profesörlüğü peşinde.
    Rönonun bmw ye performansta tüketimde rakip olabilecek arabası varsa bilen beri getirsin.
    Adamların Premium D ve E segmentinde arabaları kalmadı yahu.

    önce konuşmasını öğren sonrada okumasını
    ondan sonra birşeyler öğrenebilirsin belki
    istediğin örneklerini okumasını öğrendikten sonra rahatça görebilirsin
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    önce konuşmasını öğren sonrada okumasını
    ondan sonra birşeyler öğrenebilirsin belki
    istediğin örneklerini okumasını öğrendikten sonra rahatça görebilirsin

    evet rahat görüyorum.
    Bmw nin dizel motor segmentinde şu aşamada rakibi yok.
    Sizin röno bmw ye rakip üretsin o zaman görüşelim.
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    önce konuşmasını öğren sonrada okumasını
    ondan sonra birşeyler öğrenebilirsin belki
    istediğin örneklerini okumasını öğrendikten sonra rahatça görebilirsin

    evet rahat görüyorum.
    Bmw nin dizel motor segmentinde şu aşamada rakibi yok.
    Sizin röno bmw ye rakip üretsin o zaman görüşelim.

    hala görememişsin o zaman ben yardımcı olayım.(1.6dci 160 bg 380 nm motoru saymıyorum henüz seri üretimi yok)
    1.6 energy dci motorlu Megane'a aynı segment aynı hacimde hem performans hemde yakıt olarak rakip dizel bir bmw göster gösterebiliyorsan
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.