Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (3292. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70.298
Cevap
511
Favori
4.415.293
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 32903291329232933294
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kardeşim aracını satıyor. Yorum ve yönlendirmeniz olursa sevinirim.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-2016-3.20-ied-642252301/detay

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar akü önerisi olan varmıdır acaba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    arkadaşlar merhaba aracım satılıktır ilgilenen olursa elimden geleni yaparım

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-m-plus-uzatilmis-garantili-ekstra-donanimli-ve-nbt-li-653214439/detay/
    Aracınızı neden satıyorsunuz. yeni kasa almak için mi yoksa hangi aracı düşünüyorsunuz.
  • Arkadaşlar merhaba 2014 model 3.20i ed kullanıyorum yavaşlıyorum devir düşüyor fakat vitesi alt vitese almadan tekrar gaz verdiğimde devir saati yarım devir yükseliyor boşta gibi sonra vites devreye giriyor devir düşüyor gaza çok yüklenmeme rağmen oluyor sanki vites kaçırıyor gibi böyle bir olayla karşılaşan oldu mu? Sokakta ilerliyorum ve başka bir sokağa dönmek için gazdan ayağımı çekiyorum araç yavaşlıyor haliyle devir düşüyor vitesi alt vitese almadan gaz verince dediğim olay oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrct E kullanıcısına yanıt
    Sadece bir tahmin yapabilirim (hiçbir kesinliği yoktur). Söylediğiniz olay tork konvertörünün lockup mekanizmasının kaçırmasına benziyor, ileriki aşamasında sabit hızda giderken devirde dalgalanmalar olur bu sorunda.

    Sizinki tam olarak nedir bilemem belki çok daha basit bir şeydir (inşallah). Ama eğer devir saatini video çekip atabilirseniz hem ben daha net bir fikir verebilirim hem de bu konuda daha bilgili, tecrübeli arkadaşlar varsa kesin bilgi verebilir belki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALOK

    Aracınızı neden satıyorsunuz. yeni kasa almak için mi yoksa hangi aracı düşünüyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    audiye geçme planım var a4
  • 3 serisi aracımda 30 km hıza kadar sola dönüşlerde sağ arka lastik bölgesinden şöyle bir ses geliyor sizce nedeni nedir? Araç 40 bin km de. Servis herhangi bir mekanik sorun görmedi son bakımda 6 ay önce o zaman da vardı. Gitgide arttı gib bu ses sinir bozucu olmaya başladı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • freestyle_ kullanıcısına yanıt
    Ya balata bitmiştir ya da balatayla disk arasına toz kaçmıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fm.karahan kullanıcısına yanıt
    Son 10 bin km'dir duyuyorum. 30 binde balata biteceğini sanmıyorum ki sayaç daha 20 bin km var diyor. Toz kaçsa 7-8 aydır geçmezmiydi hep var bu ses ara ara kesiliyor bir daha başlıyor. Büyük bir sorun çıkarma ihtimali olabilir mi?

    Serviste balata ömrünü ölçen ayrıca bir balata var o ses yapabiliyor bu şekilde, ciddi bir şey değil kontrol edildi mekanik bir problem yok araçta denilmişti. Şunu bir çözemedik arabanın karakteri diyip geçsem mi
  • freestyle_ kullanıcısına yanıt
    lastiklerde sıkıntı vardır
    runflatta oluyor böyle içinden çelik çıkıyor
  • freestyle_ kullanıcısına yanıt
    Bende de var ondan biliyorum o sesi benim balatayla disk arasına toz kaçmış. Usta öyle dedi ben de yaklaşık 15.000 kmdir böyle geziyorum 4000 km sonra balata değişimi var zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freestyle_

    3 serisi aracımda 30 km hıza kadar sola dönüşlerde sağ arka lastik bölgesinden şöyle bir ses geliyor sizce nedeni nedir? Araç 40 bin km de. Servis herhangi bir mekanik sorun görmedi son bakımda 6 ay önce o zaman da vardı. Gitgide arttı gib bu ses sinir bozucu olmaya başladı.

    Sesin fren sisteminden geldiği kesin. Videoda dikkat ettim ses geldiği an frene basıyorsunuz galiba (stop yansıyor), 1. İhtimal disk eğilmiştir olabilir 2. İhtimal diskte hotspot oluşmuş olabilir 3. İhtimal bir kaç bijonunuz gevşekse eğer diski rulmana sabitleyen şey de bijonlar olduğu için viraj alırken disk çok küçük bir miktar içe yada dışa açılıyor olabilir.

    3. İhtimailden başlayalım bijonları 120nm ile tekrar sıkıp denemek lazım eğer geçmezse
    2. İhtimal eğer çok aşırı sert fren yapıp o şekilde durmuş ve frene basılı olarak beklemişseniz balatanın malzemesi diskin o kısmına yapışır (hotspot oluşur) çözümü frenleri alıştırmak (brake bed in), tornalatmak (keisnlikle önermiyorum) yada değiştirmek olabilir.

    “Alıştırma işlemi için 5 kez arka arkaya 80km hızdan 20km hıza düşecek şekilde fren yapılır, absnin çalışmayacağı en yüksek frenleme kuvveti uygulanır, bunu yaparken trafiği tehlikeye atmamak gerekiyor, mümkünse trafiğe kapalı alan ya da trafiğin az olduğu gece satleri kullanılmalı, işlem sonrası 10 dakika civarı normal bir hızda frensiz davam edilmeli, tam durmamaya çalışılmalı böylece aşırı ısınan diskler normal bir şekilde soğur. Bu işlemi internetten araştırarak daha detaylı inceleyebilirsiniz”

    1. İhtimal dikkeriniz eğilmiş olabilir bu durumda yapılacak tek şey değişimdir.

    4. Bir ihtinal daha var aslında takılan (seized) kaliper pimi ama bu sorun epey yaşlı araçlarda olur, sebebi de fren servisi sırasında kaliper pinleri silikon gresle yağlanmalıdır yağlanmaz ise zamanları tutukluk yapmaya başlarlar. Sanmıyorum sorununuzun sebebi bu değildir.

    Bu tahminlerin hepsini orjinal disk balata kullandığınızı varsayarak yaptım, eğer aftermarket disk ya da balata kullanıyorsanız sorunu doğrudan kalitesiz disk balatada arayın ve değiştirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var, 2016 3.18 Joy paket için Axa oyak'tan 2859 TL kasko teklifi aldım,sizce bu rakam normalmidir,zira sigortacım en uygunu bu dedi,ne dersiniz,son zamanlarda yaptıran ve daha uygun bir fiyat alan var mı aranızda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deren05

    Arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var, 2016 3.18 Joy paket için Axa oyak'tan 2859 TL kasko teklifi aldım,sizce bu rakam normalmidir,zira sigortacım en uygunu bu dedi,ne dersiniz,son zamanlarda yaptıran ve daha uygun bir fiyat alan var mı aranızda?
    2 ay önce 2017 Prestige 3.18i aracımı 3200 TL ye yaptırmıştım Generali'den.
  • Herkese merhabalar 2014 model 320ied aldım .uzun süre c180 ile arasında gittim.geldim sonunda 170 hocam olmasından dolayı 320 de karar kıldım .size birkaç sorum olacak daha önce sorulmuş olabilir şimdiden kusura bakmayın araca hangi yağı koyuyorsunuz bakımları dışarda yaptırmayı planladığı mdan
    Birde sesli komut tuşu çalışmıyor acaba bir ayar vs birşey mi var
    Herkese teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 modernline 1500 tl mi ne %60 indirimle. İsterseniz sigortacı adı paylaşabilirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fm.karahan kullanıcısına yanıt
    Balatayla disk arasına bi miktar sıkışmış olabilir hocam.

    20 binli km'lerde duymaya başladım. Km 40 bin şu an. Sayaç 20 bin daha var diyor balatalar için.
  • sanchez44 kullanıcısına yanıt
    Bu da ilginç ama lastiklerin durumu iyi ileride olabilir belki aklımızda bulunsun. Teşekkürler.
  • Öncelikle yazdığınız yazı için teşekkürler faydalı olacaktır herkese.

    Frene basmadığımda geliyor hocam yansıma yanıltmasın sizi. Bu ses 20 binli kmlerde duymaya başladım geçen sene. Çok sert fren 1 kere yapmıştım o zamana kadar frende durmadan devam ettim zaten tamamen durana kadar sert fren hiç yapmadım diyebilirim.

    Jantlarım hiç sökülmedi bile aracı sıfır aldım orjinal balata disk üzerinde. Herhangi bir değişim olmadı. Geçen bakımda rot balans yapılmıştı.
    Bijonların zamanla gevşemesi söz konusu olabilir mi? Kontrol etmeye gerek var mı?

    Alıştırma işlemini serbest bir yolda deneyeceğim herhangi bir zararı yok nasıl olsa deneyeceğim.

    Arka ve ön balataların ömrünün 20 bin km daha olduğunu söylüyor sensör.


    Diskin eğriliğini kim nasıl anlar? Bir testi var mıdır?
  • cbulutgenc C kullanıcısına yanıt
    Castrol edge LL04 5-30; 4 .2 itre alıyor.(4 litre değil)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 32903291329232933294
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.