Şimdi Ara

BMW 3 SERİSİ E90 (620. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.713
Cevap
103
Favori
1.319.210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 618619620621622
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ali® kullanıcısına yanıt
    aynı düşünce bendede vardı.. F30 yani...
    sonradan arkadaşlar vazgeçirdi... e90'dan F30'a çıkmak hiç gerekli birsey değil dediler..
    bende şuan aynı düşüncedeyim... yani 3 kasadan 3 kasaya geçmek.. aynı şey..
    5 düşün.. 4 düşün.. =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razorback

    aynı düşünce bendede vardı.. F30 yani...
    sonradan arkadaşlar vazgeçirdi... e90'dan F30'a çıkmak hiç gerekli birsey değil dediler..
    bende şuan aynı düşüncedeyim... yani 3 kasadan 3 kasaya geçmek.. aynı şey..
    5 düşün.. 4 düşün.. =)



    valla abimde 4 serisi var onu kullandığımda e90 ı bazı açılardan arıyorum, bizim araçların ilginç bir çekimi var daha spor olduğu için... e90'nın normal hali o aracın spor modu ile aynı ataklığa sahip, direksiyon ağırlığı bile çok benziyor spor modunda.... dolayısıyla dediğiniz gibi f30 çok da gerekli değil gibi gözüküyor...

    benim için bmw 3,4 ve 6'dan ibaret, diğer serilerini hiç sevmiyorum, buna 5 serisi de dahil

    benim arabaya yatırım yapacak olsam liste aşağıda ama emin değilim

    - m aerodinamik parçaları 2500 tl ( yan sanayi yada çıkma )
    - dynavin n6 2000 tl
    - 18 m jant 4000 tl (çıkma yeni f32 serisi)
    - yay 1000 tl (leylek gibi dolaşmamak için)
    - sws 8x koltuk altı wooferlar 1500 tl (business cd wooferları berbat!)
    - kapılara chromline çıtalar 1000 tl

    vs. vs.




  • Araştırayım bakalım biraz. Şu tablet işide kafama yatmıyor değil..
  • benim e90 3.20i 2006 model füme içi bej 116.000 de daha. :)
  • Ali® kullanıcısına yanıt
    ne güzel yazmışsın.. aynen dediklerin olsa bizim araba dehşet valla... =))
    Emin ol E90'ın bir çekiciliği var... F30'da çok güzel ama E90 eğer LCI kasa ise ciddi bir çekiciliğe sahip...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swissair

    Ali hocam çok teşekkür ettim, hep güzel bilgiler veriyorsun bana :)
    Bu dynavin gerçekten güzelmiş beğendim ama çok pahalıymış o da :(

    birde bu arabaya tablet pc bağlayanlar.. sağlıklı oluyor mu acaba?


    Valla tablet işi ne kadar başarılı bilemem ama ben şahsen tercih etmezdim, çok saçma duruyor.
  • Aracım satılıktır e90 M Sport Lci.

    Ilan no : 237213255

    Fiyat konuşulur..
  • helpgod kullanıcısına yanıt
    anladim tesekkur ederim . peki tup taktirmak istersek fiyat ne kadar acaba 2011 model 316 ya 2000 tl civari mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905

    anladim tesekkur ederim . peki tup taktirmak istersek fiyat ne kadar acaba 2011 model 316 ya 2000 tl civari mi

    Fiyat olarak bilemiyorum ama prins yada landi renzo dan şaşmayın. Landi renzo nun isim benzerliği olanlara itibar etmeyiniz ve lpg de marka kadar önemli olan montajı yapan yer buna dikkat edin. İyi bir sistem kötü bir ustanın elinde heba olabilir.
  • Arkadaşlar arabamı satmayı düşünüyorum, sizden fiyatı konusunda yardım istiyorum.

    2010 model lci 3.20d siyah 115binkm
    Full borusan bakımlı, sanayiye hiç götürmedim
    177 hp
    2. Sahibiyim
    Boya koruması ankara dby detailingde yeni yapıldı

    Advantage paket, otomatik klima, spor direksiyon,yağmur ve far sensörleri, vertex bej döşeme,profossionel ses sistemi, ışık paketi var

    -boya olarak sadece sol arka çamurluktA ve sol arka kapı ağzında sürtmeden dolayı boya var, onun dışında ne boya nede değişen hiç bir parçası yok.

    SiZce ne fiyat koymalıyım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Magnat_HiFi -- 18 Ekim 2015; 9:19:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905

    anladim tesekkur ederim . peki tup taktirmak istersek fiyat ne kadar acaba 2011 model 316 ya 2000 tl civari mi

    Hocam Bmw'de lpg pek önerilen bişey değil.
    Birde fiyatını düşüreceğini tahmin ediyorum.
    Ama illaki yaptıracağım derseniz, ben direk prins derdim.
    Performans kayıplarını da göze alın bence lpgye geçerseniz...
  • helpgod kullanıcısına yanıt
    3.16 ları ikiye ayırmak gerek ;
    2012 ve Öncesi
    - 1.6 motor 118 beygir.
    - 0-100 10 sn üzeri

    2012 son ceyrek ve sonrası 136 hp geldi ve twinmotor 8 ileri şanzıman ile.
    -1.6 motor 136 hp.
    -0-100 8.6 sn.

    118 likler hem çok yakar hem istediğiniz hızlanma ivmelenme yani beklentierinizi karşılamaz. (Kesinlikle Almayın BMW cik bu.)
    Çok Hantal kalıyor Kısacası. Kıç Atar ama zorlaman gerek veya El freni ile

    136 likler biraz daha iyi 118 liklere göre.


    butceye göre benim sıralamam
    1- 3.30d
    2- 3.20d
    3- 3.20i
    4- 3.16i 136 lık (2012 ve ilerisi)
    5- 3.16i 118 lık (2012 ve öncesi)

    Tabi Benim Sıralamam. Sizin Sürüş Tarzınız ve Beklentiniz Hepsinden Önemli. Tabi Bütçenizde
    Eğer ; Agresif ve Hızlı ve Atik Bir Sürüş ve Araba Arıyorsanız 3.16 lar size göre değil
    Ama ; Sakin Biraz Geç Hızlansın Havamı Atarak sakin sakin giderim derseniz 3.16 da Alabilirsiniz. Oa Bir BMW nede olsa.. Ama hafif siklet :-)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehkoc

    3.16 ları ikiye ayırmak gerek ;
    2012 ve Öncesi
    - 1.6 motor 118 beygir.
    - 0-100 10 sn üzeri

    2012 son ceyrek ve sonrası 136 hp geldi ve twinmotor 8 ileri şanzıman ile.
    -1.6 motor 136 hp.
    -0-100 8.6 sn.

    118 likler hem çok yakar hem istediğiniz hızlanma ivmelenme yani beklentierinizi karşılamaz. (Kesinlikle Almayın BMW cik bu.)
    Çok Hantal kalıyor Kısacası. Kıç Atar ama zorlaman gerek veya El freni ile

    136 likler biraz daha iyi 118 liklere göre.


    butceye göre benim sıralamam
    1- 3.30d
    2- 3.20d
    3- 3.20i
    4- 3.16i 136 lık (2012 ve ilerisi)
    5- 3.16i 118 lık (2012 ve öncesi)

    Tabi Benim Sıralamam. Sizin Sürüş Tarzınız ve Beklentiniz Hepsinden Önemli. Tabi Bütçenizde
    Eğer ; Agresif ve Hızlı ve Atik Bir Sürüş ve Araba Arıyorsanız 3.16 lar size göre değil
    Ama ; Sakin Biraz Geç Hızlansın Havamı Atarak sakin sakin giderim derseniz 3.16 da Alabilirsiniz. Oa Bir BMW nede olsa.. Ama hafif siklet :-)





    öncelikle bütçe olsa tabii ki 3.30 dan fazlasını M leri düşünürdüm. ama halihazırda model sırasıyla 77-88-98 ve 2010 model bmw kullanmış biri olarak hepsinin ayrı tadı keyfi var. bundan önce 1998 model 3.18 is coupe 1900cc aracım vardı. deli fişekti ama o günün teknolojisine bakarak. Ben şöyle yorumluyorum e90 kasaya sırf turbosuz ve 1600cc diye çöptür, aman almayın demeyi doğru bulmuyorum. Çünkü bmw 3.16 alan sadece arabanın arkasını savurmak için almıyor. ha yapmak istersen tabii ki yapıyor. Zaten sırf arkadan itişli olmasından başka artısı olmayan kuş serisi arkasını kaydırıyorsa bmw neden yapamasın ki?
    F30 kasa twinpower 3.16 tabii ki E90 a göre daha mantıklı ama aradaki fiyat varkı az buz değil.

    özetle aynı donanımda E90LCI 3.16 ile F30 3.16 arasındaki en az 40.000 liralık farkı sadece 18 beygir veya 2-3 sn erken hızlanmayla değerlendirmemek gerek diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helpgod

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehkoc

    3.16 ları ikiye ayırmak gerek ;
    2012 ve Öncesi
    - 1.6 motor 118 beygir.
    - 0-100 10 sn üzeri

    2012 son ceyrek ve sonrası 136 hp geldi ve twinmotor 8 ileri şanzıman ile.
    -1.6 motor 136 hp.
    -0-100 8.6 sn.

    118 likler hem çok yakar hem istediğiniz hızlanma ivmelenme yani beklentierinizi karşılamaz. (Kesinlikle Almayın BMW cik bu.)
    Çok Hantal kalıyor Kısacası. Kıç Atar ama zorlaman gerek veya El freni ile

    136 likler biraz daha iyi 118 liklere göre.


    butceye göre benim sıralamam
    1- 3.30d
    2- 3.20d
    3- 3.20i
    4- 3.16i 136 lık (2012 ve ilerisi)
    5- 3.16i 118 lık (2012 ve öncesi)

    Tabi Benim Sıralamam. Sizin Sürüş Tarzınız ve Beklentiniz Hepsinden Önemli. Tabi Bütçenizde
    Eğer ; Agresif ve Hızlı ve Atik Bir Sürüş ve Araba Arıyorsanız 3.16 lar size göre değil
    Ama ; Sakin Biraz Geç Hızlansın Havamı Atarak sakin sakin giderim derseniz 3.16 da Alabilirsiniz. Oa Bir BMW nede olsa.. Ama hafif siklet :-)





    öncelikle bütçe olsa tabii ki 3.30 dan fazlasını M leri düşünürdüm. ama halihazırda model sırasıyla 77-88-98 ve 2010 model bmw kullanmış biri olarak hepsinin ayrı tadı keyfi var. bundan önce 1998 model 3.18 is coupe 1900cc aracım vardı. deli fişekti ama o günün teknolojisine bakarak. Ben şöyle yorumluyorum e90 kasaya sırf turbosuz ve 1600cc diye çöptür, aman almayın demeyi doğru bulmuyorum. Çünkü bmw 3.16 alan sadece arabanın arkasını savurmak için almıyor. ha yapmak istersen tabii ki yapıyor. Zaten sırf arkadan itişli olmasından başka artısı olmayan kuş serisi arkasını kaydırıyorsa bmw neden yapamasın ki?
    F30 kasa twinpower 3.16 tabii ki E90 a göre daha mantıklı ama aradaki fiyat varkı az buz değil.

    özetle aynı donanımda E90LCI 3.16 ile F30 3.16 arasındaki en az 40.000 liralık farkı sadece 18 beygir veya 2-3 sn erken hızlanmayla değerlendirmemek gerek diye düşünüyorum.

    Görüşlerinize Saygı Duyuyorum ve Katılıyorum.
    Dediğim gibi. Bu Tamamen Sürüş Tarzı ve Arabadan Ne Beklediğiniz ile ilgili.
    İstiyorsanız ve Severek Arabanızı Kullanıyorsanız. Markası ve Beygirin Önemi Yok.

    Ufak Bir Ekleme Yapayım;
    E90LCI 3.16 ile F30 3.16 Arasında 18 Beygir ile Şanzıman Farklı Var. (8 ileri )
    Yeni Kasa, Yeni Şanzıman ve 18 Beygir için 40.000 TL. Çok Değil Gibi.AMAAAA
    Benim Her zaman E90 lar terchimdir. F30 ları sevmiyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehkoc

    Valla İyi Bir Noktaya Temas Ettiniz.
    Bende de Geliyor 2012 M sport 320d.
    Bazen Fitil Oluyorum. Bazen Geliyor Bazen Gelmiyor Bende Bu Gıcırtı.
    Çözüm Kalıcı Oldumu ?

    Kalıcı çözüm ne yazık ki yok, fakat fitillere vazelin sürülerek 1-2 ay sesi kesebilirsiniz.

    Ben keçeli bant ile ses gelen yerleri kaplamayı deneyeceğim, başarılı olursa buradan yazarım ve kalıcı çözüm bulmuş oluruz umarım
  • serengineer S kullanıcısına yanıt
    Bir İki Resimle Anlatabilir misiniz?

    Bende 2012 3.20d Msport Var Halojen Farlı.

    Teşkkürler
  • LCI kasa halojen ampulleri kaputu açıp yukarıdan değiştirmek mümkün olsa da angel ledi/ampulü değişimi yukarıdan mümkün değil diye biliyorum çünkü angel ampulleri çok aşağıda kaldığından çamurluk davlumbazı içinde kapak var ve oradan ulaşılıyor. belki tekerleği tam sol/tam sağ yaparak ulaşmak mümkün ama ampul bağlantı vidalarını net görüp zarar vermeden söküp takma işlemi için tekerleğin sökülmesi faydalı olacaktır.
    LCI Kasa xenon olanlarda angel ampulü üstten değişiyor kendim değiştirmiştim çinden ledli ampül alıp.

    şayet çinden değil de sahibinden ilanlarından bakarsanız, bahçelievler tarafında bir yer ile görüşmüştüm ücretsiz montaj yaparım demişti. tam ismi şu an hatırımda değil dükkanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helpgod

    LCI kasa halojen ampulleri kaputu açıp yukarıdan değiştirmek mümkün olsa da angel ledi/ampulü değişimi yukarıdan mümkün değil diye biliyorum çünkü angel ampulleri çok aşağıda kaldığından çamurluk davlumbazı içinde kapak var ve oradan ulaşılıyor. belki tekerleği tam sol/tam sağ yaparak ulaşmak mümkün ama ampul bağlantı vidalarını net görüp zarar vermeden söküp takma işlemi için tekerleğin sökülmesi faydalı olacaktır.
    LCI Kasa xenon olanlarda angel ampulü üstten değişiyor kendim değiştirmiştim çinden ledli ampül alıp.

    şayet çinden değil de sahibinden ilanlarından bakarsanız, bahçelievler tarafında bir yer ile görüşmüştüm ücretsiz montaj yaparım demişti. tam ismi şu an hatırımda değil dükkanın.

    LCI Kasa Halojen far var ve yukarıdan değiştirdim fakat çok kolay olmuyor.

    Şöyle ki.... Sürücü tarafındaki far kapağını sökmek ve angel ampullerini değiştirmek biraz daha kolay, yolcu tarafındaki fardan değiştirmek isterseni hava filtresini sökerek yerinden birazçık oynatmak gerekiyor.

    Yani yukarıdan bir miktar mümkün fakat biraz alet edevat ve dikkat lazım. Bu arada Lux kullanıyorum ve takılması diğerlerine göre daha kolay.




  • ister halojen ampul olsun ister angel ampulü, eli yatkın olmayan daha önce hiç otomobil ampulü değiştirmemiş olan ve takım edevatları olmayanlar bence hiç kalkışmasa daha iyi. Benim evde her tür el aleti ve elektronik lehim vb. aletlerim olduğundan ve daha önce birkaç arabaya H-1 ve H-7 tipi orijinal olmayan xenon montajı yaptığımdan ampulün ne tarafa söküleceğinden tutun da el yordamıyla ampul yuvasını buldurmaya kadar yaptığım işler. Ama ampul yuvası görerek yapacaksanız bence her iki farın arkasına gelen yerlerin vidalarını dikkatlice söküp o bölgeyi rahat çalışacak hale getirin. Toplarken kolay olması için aşamaları ya fotoğraf çekin yada not edin. Eğer bir yerden soket çıkartırsanız soketi yerine takmadan kontağı açmayın arıza kodu verebilir aracınız.İzmite yakın olan varsa bu işlemlerde yardımcı olabilirim. (ücretsiz tabii ki)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helpgod -- 19 Ekim 2015; 14:11:39 >
  • Benimde angel ampüllerimden bir tanesi patlamış durumda. Bu tarz ufak işler için servise gitmeye veya birilerinden yardım almaya alışkın değilim ama BMW'de acemilik günlerinde bir haftadır falan kaldı öyle.
    Sıradan rastgele bir angel ampül alıp taksam mı yoksa daha parlak yanan beyazlardan mı alsam diye arada derede kaldım açıkçası.
    Önerisi olan varsa değerlendirmek isterim.
  • 
Sayfa: önceki 618619620621622
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.