Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (2082. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
43.608
Cevap
310
Favori
2.867.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20802081208220832084
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Fren hidroliği için 4 yaş %40 işçililk indirimi olduğu söylendi. 380 lira civarı tutacakmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coyote441

    Fren hidroliği için 4 yaş %40 işçililk indirimi olduğu söylendi. 380 lira civarı tutacakmış.
    Online randevuya girip baktım, Antalya Kosifler fren Hidroliği servisi 358TL. Sanıyorum indirim uygulanmayan hali?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • coyote441 C kullanıcısına yanıt
    Onu bilmiyorum hocam yanlış yönlendirmiyim. Servise yolunuz düşerse, anahtarı okutunca söylerler.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Ben online randevuya girdiğimde onayla aşamasına geldiğinde fiyat göstermiyor.

    Telefonla söylenen bilgi bu. Sanırım Borusan harici yerler daha ucuz olmuş.
    Belki de telefonda indirimi eklemedi dediğiniz gibi. Söylediğiniz iyi oldu, gittiğimde işlem öncesi konuşacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coyote441

    Ben online randevuya girdiğimde onayla aşamasına geldiğinde fiyat göstermiyor.

    Telefonla söylenen bilgi bu. Sanırım Borusan harici yerler daha ucuz olmuş.
    Belki de telefonda indirimi eklemedi dediğiniz gibi. Söylediğiniz iyi oldu, gittiğimde işlem öncesi konuşacağım.
    Araç şasi no girip kayıt ederseniz gösterir yaklaşık fiyatı gösterir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese merhaba, 2012 116i F20 sahibiyim. Aracımın filtre bakımları yeni yapıldı. Dün İstanbul’dan Adana’ya kadar geldim sorunsuz ve normal bir şekilde 110-130 arası seyir ettim hiç sıkıştırmadım denebilir sollamalar harici. Şehrin içine girdiğimde 5 dakika geçmeden “Tahrik uyarısı” verdi. Kırmızıda durunca kalkarken tekleyerek kalktı. Acemi bir sürücünün debriyajı ayarlayamaması gibi tekleyip atılıyor. Normal duruşunda rölantisinde ve R’de normal eskisi gibi. Fakat D’ye alınca kalkarken bunu yapıyor.
    Bugün sabah uyarı gitmiş fakat kalkarken tekleme hala aynı D’de kalkış. R normal.
    Araştırdım ve gayet yaygın bir sorun olduğu için tahrik arızasını anlayabiliyorum fakat dediğim şekilde yaşayan (tekleme) veyahut bilgi sahibi bir forumdaşımız var mıdır ?
    Ve 3 4 gün sonra İstanbul’a geri döneceğim sizce bu şekilde gelinir mi, kullansak daha çok sıkıntı yaratır mı ? Burada muhtemelen Borusan’a götürmek zorunda kalacağım çünkü Bostancı’ya kadar gelmek istiyorum açıkçası. Teşekkür ederim şimdiden.
    Son olarak aracım yeni 60 bin km oldu yolda gelirken. Bunun kronik olduğu ve olabileceğinin farkındaydım ama keşke nadiren çıktığım uzun yolda yapmasaydı da rahatça keyif sürebilseydim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • .VincentVega. kullanıcısına yanıt
    Sorununuz muhtemelen bujilerden veya bobinden kaynaklanıyor, bu şekilde uzun yola çıkmamanız sizin faydanıza olacaktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gocaman52 -- 22 Temmuz 2020; 13:46:57 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • .VincentVega. kullanıcısına yanıt
    Sizin adiniza cok uzuldum. Guvenliginiz icin bulundugunuz yere en yakin borusan servisine gostermenizi oneririm. Araci gormeden yapilacak herhangi bir yorum yaniltici olabilir ve can guvenliginizi tehlikeye atabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün ZF Türk Sultanbeyli'de şanzıman yağını ve karterini değiştirdim. 3213 TL tuttu. Fiyatı güncel euro kuruna göre değişiyor. İşçilik 840 TL onun fiyatı sabit. Geri kalan şanzıman yağı ve şanzıman karteri fiyatı.

    Arabama f20 116i 135.900 km'de Aralık 2012 trafiğe çıkışlı (8 yıl dolmak üzere.) ve bir şikayetim olmamasına rağmen vites geçişlerinden, ilk defa şanzıman yağı değiştirttim.

    En başta laptop ile bluetooth üzerinden ZF programı ile arabaya bağlanıp, şanzıman istatistiklerine bakıyorlar. Şanzıman hangi sıcaklıklarda ne kadar kalmış grafiksel olarak görünüyor. Benim hep 80-90 derece gibiydi yağ sıcaklığı. 100-110 dereceler çok az vardı grafikte. Hata vermişse şanzıman onları görüyorlar. Ben de bir tane hata vermiş bir ara ama km bilgisi yok maalesef.

    İlk önce lifte alıp kontrol ediyorlar kaçak falan var mı diye.


    Ardından yağ numunesi alıp içinde su var mı yok mu diye kontrol ediyorlar. Santrifüj aleti var bir tane onda numuneyi 2 dk döndürüp yağ ve suyun ayrışmasını gözlemliyorlar. Benim yağda su çıkmadı.


    Sonra karter söküldü parlak kısımlar metal tozları, parçaları.


    Şanzıman çıktı meydana;


    Eski karter ile yeni karter farkı;


    Karteri sökmeden bu aletle ilk önce bir 3-4 litre arası çektiler şanzıman yağını. Karteri sökünce yağ boşalmasın diye.


    Bir tarafta eski yağ doluyor makineye, diğer tarafta yeni yağ boşalıyor makineden.


    Daha sonra 10 litre yeni yağ bastılar şanzıman içine. O sırada arabayı çalıştırıp, vites geçişi de sağladılar. Zamanla gelen yağın rengi açılmaya başladı.


    En son 13 litre yağ şanzımanın içinden geçip boşalmış oldu. Yani şanzımanın yağ kapasitesinden fazla yağ, şanzımanın içinden geçip makineye doldu.


    En son olarak da hortumlar çıkarıldı araba liftten indirilip şanzıman adaptasyonu resetlendi.
    Ardından ufak bir test sürüşüne çıktım ve geldiğimde yağın seviyesini kontrol edip 200ml daha yağ eklendi ve alt koruma takıldı arabanın.




    Hepsi topu topu 2 saat sürdü. Arabada genel olarak bir pürüzsüzlük hissettim ama pek km yapmadım, km yaptıktan sonra daha detaylı şanzıman yağından sonra vites geçişleri ile ilgili yorum yaparım. Ben arkadaşları beğendim gayet ilgili ve bilgililer. Sorularınıza cevap veriyorlar ve işlemleri yaparken izleyebiliyorsunuz.
    Yetkili servis olduğu için yaptırdım, inşallah faydası olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: urunguu

    Bugün ZF Türk Sultanbeyli'de şanzıman yağını ve karterini değiştirdim. 3213 TL tuttu. Fiyatı güncel euro kuruna göre değişiyor. İşçilik 840 TL onun fiyatı sabit. Geri kalan şanzıman yağı ve şanzıman karteri fiyatı.

    Arabama f20 116i 135.900 km'de Aralık 2012 trafiğe çıkışlı (8 yıl dolmak üzere.) ve bir şikayetim olmamasına rağmen vites geçişlerinden, ilk defa şanzıman yağı değiştirttim.

    En başta laptop ile bluetooth üzerinden ZF programı ile arabaya bağlanıp, şanzıman istatistiklerine bakıyorlar. Şanzıman hangi sıcaklıklarda ne kadar kalmış grafiksel olarak görünüyor. Benim hep 80-90 derece gibiydi yağ sıcaklığı. 100-110 dereceler çok az vardı grafikte. Hata vermişse şanzıman onları görüyorlar. Ben de bir tane hata vermiş bir ara ama km bilgisi yok maalesef.

    İlk önce lifte alıp kontrol ediyorlar kaçak falan var mı diye.


    Ardından yağ numunesi alıp içinde su var mı yok mu diye kontrol ediyorlar. Santrifüj aleti var bir tane onda numuneyi 2 dk döndürüp yağ ve suyun ayrışmasını gözlemliyorlar. Benim yağda su çıkmadı.


    Sonra karter söküldü parlak kısımlar metal tozları, parçaları.


    Şanzıman çıktı meydana;


    Eski karter ile yeni karter farkı;


    Karteri sökmeden bu aletle ilk önce bir 3-4 litre arası çektiler şanzıman yağını. Karteri sökünce yağ boşalmasın diye.


    Bir tarafta eski yağ doluyor makineye, diğer tarafta yeni yağ boşalıyor makineden.


    Daha sonra 10 litre yeni yağ bastılar şanzıman içine. O sırada arabayı çalıştırıp, vites geçişi de sağladılar. Zamanla gelen yağın rengi açılmaya başladı.


    En son 13 litre yağ şanzımanın içinden geçip boşalmış oldu. Yani şanzımanın yağ kapasitesinden fazla yağ, şanzımanın içinden geçip makineye doldu.


    En son olarak da hortumlar çıkarıldı araba liftten indirilip şanzıman adaptasyonu resetlendi.
    Ardından ufak bir test sürüşüne çıktım ve geldiğimde yağın seviyesini kontrol edip 200ml daha yağ eklendi ve alt koruma takıldı arabanın.




    Hepsi topu topu 2 saat sürdü. Arabada genel olarak bir pürüzsüzlük hissettim ama pek km yapmadım, km yaptıktan sonra daha detaylı şanzıman yağından sonra vites geçişleri ile ilgili yorum yaparım. Ben arkadaşları beğendim gayet ilgili ve bilgililer. Sorularınıza cevap veriyorlar ve işlemleri yaparken izleyebiliyorsunuz.
    Yetkili servis olduğu için yaptırdım, inşallah faydası olur.
    İyi bilgilendirme hocam teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Merhaba Bostancı Sanayide Mert Elektornik var. Bir ara aracına nbt ekran taktırma düşüncem vardı. Buranın videolarına denk geldim. Gidip bir hizmet almadım ancak, bir bakabilir, araştırabilirsiniz.
    Sağolasın hocam
  • Teşekkür ederim sağolun yarın göstereceğim artık mecbur. Ben de buji bobin diye düşündüm ama bi taraftan da vites kutusu olabilir mi diye içime kurt düştü o yüzden bu tahrik uyarısından sonra aynı durumu yaşayan birini görsem rahatlayacağım. Buji bobine tamamım zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • urunguu kullanıcısına yanıt
    Detaylı bilgilemdirme için teşekkür ederiz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urunguu

    Bugün ZF Türk Sultanbeyli'de şanzıman yağını ve karterini değiştirdim. 3213 TL tuttu. Fiyatı güncel euro kuruna göre değişiyor. İşçilik 840 TL onun fiyatı sabit. Geri kalan şanzıman yağı ve şanzıman karteri fiyatı.

    Arabama f20 116i 135.900 km'de Aralık 2012 trafiğe çıkışlı (8 yıl dolmak üzere.) ve bir şikayetim olmamasına rağmen vites geçişlerinden, ilk defa şanzıman yağı değiştirttim.

    En başta laptop ile bluetooth üzerinden ZF programı ile arabaya bağlanıp, şanzıman istatistiklerine bakıyorlar. Şanzıman hangi sıcaklıklarda ne kadar kalmış grafiksel olarak görünüyor. Benim hep 80-90 derece gibiydi yağ sıcaklığı. 100-110 dereceler çok az vardı grafikte. Hata vermişse şanzıman onları görüyorlar. Ben de bir tane hata vermiş bir ara ama km bilgisi yok maalesef.

    İlk önce lifte alıp kontrol ediyorlar kaçak falan var mı diye.


    Ardından yağ numunesi alıp içinde su var mı yok mu diye kontrol ediyorlar. Santrifüj aleti var bir tane onda numuneyi 2 dk döndürüp yağ ve suyun ayrışmasını gözlemliyorlar. Benim yağda su çıkmadı.


    Sonra karter söküldü parlak kısımlar metal tozları, parçaları.


    Şanzıman çıktı meydana;


    Eski karter ile yeni karter farkı;


    Karteri sökmeden bu aletle ilk önce bir 3-4 litre arası çektiler şanzıman yağını. Karteri sökünce yağ boşalmasın diye.


    Bir tarafta eski yağ doluyor makineye, diğer tarafta yeni yağ boşalıyor makineden.


    Daha sonra 10 litre yeni yağ bastılar şanzıman içine. O sırada arabayı çalıştırıp, vites geçişi de sağladılar. Zamanla gelen yağın rengi açılmaya başladı.


    En son 13 litre yağ şanzımanın içinden geçip boşalmış oldu. Yani şanzımanın yağ kapasitesinden fazla yağ, şanzımanın içinden geçip makineye doldu.


    En son olarak da hortumlar çıkarıldı araba liftten indirilip şanzıman adaptasyonu resetlendi.
    Ardından ufak bir test sürüşüne çıktım ve geldiğimde yağın seviyesini kontrol edip 200ml daha yağ eklendi ve alt koruma takıldı arabanın.




    Hepsi topu topu 2 saat sürdü. Arabada genel olarak bir pürüzsüzlük hissettim ama pek km yapmadım, km yaptıktan sonra daha detaylı şanzıman yağından sonra vites geçişleri ile ilgili yorum yaparım. Ben arkadaşları beğendim gayet ilgili ve bilgililer. Sorularınıza cevap veriyorlar ve işlemleri yaparken izleyebiliyorsunuz.
    Yetkili servis olduğu için yaptırdım, inşallah faydası olur.
    Güzel ve bilgilendirici bir paylaşım, teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • urunguu kullanıcısına yanıt
    Hocam guzel paylasiminiz icin tesekkurler. Bu konu hep acik kalmisti guzel oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .VincentVega. kullanıcısına yanıt
    Once Bujilere bakiyorlar, sonra bobinlere eger gecmezse Atesleme kablosu degisiyor
  • TheSerial kullanıcısına yanıt
    Ben de aracin fabrikadan gelen sifir velur hali paspasi var , hic kullanilmadi , ilgilenirseniz haberlesebiliriz
    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-aksesuar-tuning-bmw-1-3-serisi-f20-21-orijinal-velur-hali-paspas-788662934/detay/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf89

    Ben de aracin fabrikadan gelen sifir velur hali paspasi var , hic kullanilmadi , ilgilenirseniz haberlesebiliriz
    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-aksesuar-tuning-bmw-1-3-serisi-f20-21-orijinal-velur-hali-paspas-788662934/detay/
    hocam çok teşekkürler. benimde halılar var hatta baya iyi durumdalar fakat ben ayağımı devamlı yere koyduğum için genelde kauçuk olmayınca parçalıyorum. başlarına bişey gelmesin diye kauçuk almayı düşünüyorum ama ilgin için teşekkürler




  • .VincentVega. kullanıcısına yanıt
    aynısı bana bodrumdan izmire dönerken oldu kırmızı ışıkta durdum kalkışta araba tahrik arızası verdi motor güçten düştü teklemeye başladı, izmire kadar 80-90 km hızla geldim zaten üstüne çok zor çıkıyordu, bobinlerden biri arıza yapmış, hepsini birden değiştirmemi söylediler bir tanesi arıza yapınca sırayla hepsi bozulmaya başlarmış değitirdim sorun çözüldü
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Plakayı tanımladım. Araç bilgilerine şasi numarası da geldi fakat halen servis ücretlerini göremiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 20802081208220832084
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.