< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
BMW 1 SERİSİ F20 (2181. sayfa)
-
-
Hayır performans yetersiz demedim. Onu dizeller için söylüyorum. Benzinli 3 silindirlilerde manifolt ve turbo tümleşik tek parçadır. Sebebi ve zamanı belirsiz bir şekilde (bazen çok düşük km bazen çok yüksek km) çatlıyor ve yekpare parça olduğu için tamir olmuyor komple değişiyor. 40-60 bin civarı. Sebebi bulunamayan su eksiltmelerin kaynağı genelde burası çıkıyor. Yani 3 silindirlinin tek bir sebebi belirsiz kupon arızası 40-60 bine çıkarken aynı paraya 4 silindirlinin 5-6 arızası giderilebiliyor. Borusan yetkili servis ve BMW özel servis ustaları bile 3 silindirlilere mesafeli olmak gerekir diyor.
Yaklaşık 9 senelik F20, F30 ve F10 kullanıcısı olarak da önden çekişli hiçbir BMW de de BMW ruhu göremiyorum.
Tercih ve his meselesi
-
İyi olmuş sevindim. Zarar vermez rahat olun, güle güle kullanın :)
-
haklısınız tabiki fakat cihaza bağlandığında doğrudan wastegate değişimi yapılması gerektiği söylendi. Benimde sorunum wastegate değişiminden sonra düzeldi.
-
bana da özel servis aynı şeyi söyledi, yetkili sadece wastegate değil komple turbo değiştiriyoruz demişti.
dediğim gibi çok fazla nedeni oluyor, seninkisi o şekilde düzelmiş. ilk seferde hallettiğin için sevindim.
-
Ankara MMperformance Şaşmaz sanayi
-
İyi günler 2019 nisandan beri 3 silindir 118i kullanıyorum, servis bakımlı olarak devam ediyorum şu ana kadar herhangi bir sorun yaşamadım 2023 temmuzdan beride racechip takılı ve performansda artış mevcut.Tabiki racechip ile aracı zorlamıyorum ve 8 kademe olan racechipi 4 te ayarlayarak kullanıyorum, standart turbo sıkıntısı yaşamamak için.soğutma suyunu kontrol etmekte fayda var ayrıca.düzgün kullanılmış ve bakımlı araç bulursanız sıkıntı olacağını sanmıyorum.iyi günler
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sol da gitti :D
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X