Şimdi Ara

Bizdeuygun.com ( Keleş Elektronik ) Dolandırıcıdır! (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
10
Favori
17.013
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dilekçeyi benden istediyseniz benim olayın üzerinden çok zaman gecti. Ama baska insanların da sorun yaşadığını görünce üzüldüm. Sadece benim yaşadığım bir talihsizlik değilmiş
  • Arkadaslar Sali gunu bitiyor. icraya Verecegim dikkat edercegim birseyler var mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkanbil -- 23 Aralık 2016; 21:55:16 >
  • erkanbil kullanıcısına yanıt
    Aradan biraz zaman geçtiyse bu durumun seni zor duruma soktuğunu bu yüzden manevi tazminat alabileceğini sor hocam. Böyle bir şry oluyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TallMan

    Aradan biraz zaman geçtiyse bu durumun seni zor duruma soktuğunu bu yüzden manevi tazminat alabileceğini sor hocam. Böyle bir şry oluyormuş.

    hocam manevi tazminat için avukata danışmam mı lazım ?
  • Sanırım öyle yapmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam bende senin gibi aynı süreci yaşamaktayım
    gittigidiyor üzerinden electrotrend ( keleş elektronik ) mağazasından lg g4 aldım. anakart hatası oldu
    ritzy e gitti. bugün servis arayıp ürürnün parça temini için keleş elektronik bize destek olmuyor dedi.
    şimdi ilk olarak hem gittigidiyoru hem de keleş elektroniği tüketici hakem heyetine vereceğim.

    onların sizi aradığı yada sizin onları aradığınız özel bir numara var mıydı
    internetteki numarayı kesinlikle açmıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atalay86

    mrb. bende keleş elektronikten G4 aldım. 30 temmuzda RİTZY teknik servise gönderdim anakart arıza için. 10 ekimde TÜKETİCİ HEYETİNE başvurdum. Eğer para iadesi çıkarsa ne yapmam gerekiyor. KELEŞ ELEKTRONİK firması telefonlarını açmıyor şu anda..
    İlgine teşekkürler

    hocam siz ne yaptınız paranızı alabildiniz mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Telefonlari acmiyorlar bende icraya verdim bizde uygun numarasini aradim her aradigimda cuma gunu odeme yapicaz dediler oyaliyorlar karar ciktiktan 15 gun sonra icraya verin yoksa odeme yapmazlar

    icra sonucunda neler oldu hocam ben de mağdurum
  • drvimu kullanıcısına yanıt
    Gittigidiyor sikayet etmenin anlami yok hocam orasi araci site. Sizin muhattabiniz gg deki satici, ritzy servisi ve keles elektronik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan0507

    Merhaba arkadaşlar gittigidiyor sitesi üzerinden (keleş elektronikten) ekim 2015 tarihinde aldığım LG G4 marka telefonum ağustos 2016 tarihinde 10. ayda bozuldu. Hiç vakit kaybetmeden Ritzy teknik servise gönderdim. 20 iş günü dolmasına rağmet hiçbir işlem yapılmadı telefonuma. Tüketiçi hakem heyetine başvurdum 2 ay sonra lehime karar çıktı. Bu dönemde hiçbir şekilde benimle iletişim kurulmadı, aramalarımda sonuçsuz kaldı. Tebliğ tarihinin bitiminde 06 aralık tarihinde icra kuruluna başvurdum bugün hakkım olan paramı 100 lira eksikte olsada 1580 liraya aldığım telefonum 1475 lira olarak geri aldım.
    Bunları neden yazdığımı açıklıyayım, burdaki mesajımı okuyan arkadaşlara tavsiyem lütfen sonuna kadar hakkınızı arayın karşınızdaki muatap kesinlikle müşteri memnuniyeti gözetmeyen bir firma. Ben hakkım olan paramı 135 gün sonra alabildim.

    hakan hocam ben de eylül de almıştım. hakem heyetine başvuruda gitti gidiyor ekran çıktısı ve sözleşme ile kredi kartı harcama makbuzunu götürsem olur mu??? fatura ibrazı şart mı çünkü faturamı kaybettim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TallMan

    Gittigidiyor sikayet etmenin anlami yok hocam orasi araci site. Sizin muhattabiniz gg deki satici, ritzy servisi ve keles elektronik

    ritzy servisi de mi thh ye vereceğim 3 ayrı dilekçe mi olacak
  • Hakem heyetine gideceksin durumu anlatacaksin ritzy tamir etmiyor keles de parca temin etmiyormus ikisinden de sikayercitim dersen hallederler. Gittigidiyorluk bir alaka yok sonucta sorun servis ve satici firmayla. Orada bir kağıda sorununu yaz diyecekler siz kendiniz yazıp vereceksiniz. Dilekçe gerekmedi benim 2 gidişimde de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TallMan

    Hakem heyetine gideceksin durumu anlatacaksin ritzy tamir etmiyor keles de parca temin etmiyormus ikisinden de sikayercitim dersen hallederler. Gittigidiyorluk bir alaka yok sonucta sorun servis ve satici firmayla. Orada bir kağıda sorununu yaz diyecekler siz kendiniz yazıp vereceksiniz. Dilekçe gerekmedi benim 2 gidişimde de

    yarın dediğiniz gibi yapayım. peki ürün faturası gerekiyor mu
  • Fatura ve servis kağıdı fotokopisi istiyorlar. Servis kağıdı yoksa bilmiyorum yine alırlar sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TallMan

    Fatura ve servis kağıdı fotokopisi istiyorlar. Servis kağıdı yoksa bilmiyorum yine alırlar sanırım

    faturayı buldum hocam. servis kağıdı olarak ritzy den internneteki durum çıktısını alıp yarın gideceğim. süreç başlasın yeter ki
    adamlar sattığı malın arkasında durup yedek parça için 450 tl yi servise verseler 1659 tl olan faturalı ürünün para iadesini yapmalarına gerek kalmayacaktı. gerçi herkes haciz ile uğraşmıyor.
    lanet olsun
    deyip boş veriyor
    ben de onlardan biriydim ama burada yazılanları okuyunca yazdıklarınız bana güç verdi
  • drvimu kullanıcısına yanıt
    Aldım paramı icraya verdikten 15 gün sonra paramı yatirdilar
  • Hayirli olsun. Bu ulkede daha uzun yillar isini iyi yapmayan dolandirici ruhlu insanlar cikar diye dusunuyorum. Bunlara karsi elimizde bir tek devlet destegi var. O da yan cizmezse
  • maximusix M kullanıcısına yanıt
    2 ay tamir edilemeyen LG g4 anakart yanması için Ekim 10 2016 da tüketici heyetine başvurdum. Akibetini sormak için 13 ocak 2017 de heyete tekrar gittim. keleş elektronikten savunma beklediklerini söylediler belki 1 yıl sürer" dediler icra yoluna başvuru yapmak için sonucun çıkmasını beklemem gerekir mi? Ne önerisisiniz yardımlarınız için teşekkürler
  • Ben de verdim bu Keleş elektronik'i THH'ye bakalım, gelişme olursa yazarım.
  • mutlaka ama mutlaka avukata gidin. tüketici hakem heyetine şahsi müracaat yapmayın. avukat halletsin. işin içinden çıkamazsınız. hakemheyeti lehine karar veriyo eyvallah icraya veriyon eyvalla ama sonuç para gelmiyo. haciz işlemi başlatman gerekiyo işte orada birey olarak tıkanıyosun. onun için en baştan avukata verin çünkü başta avukata verirseniz avukat ücretinide keleşe yıkarsınız yoksa işin orta yerinde tıkanınca avukata giderim derseniz minimum 500 tl avukatlık ücretini cebinizden ödersiniz. aman haaaaaa
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.