Şimdi Ara

[BİTTİ] Amazon TR - Gülümseten Cuma Haftası (Black Friday) | 20-27 Kasım (63. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.939
Cevap
104
Favori
387.330
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mekmaster

    HP nin 4600 liralık bilgisayarını aldık. Ancak Kurulum yapamıyorum. Kurulum USB sini takıyorum, açarken denemediğim tuş kalmadı. Boot menüsüne girmiyor. Kurulum yapmış arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

    Açılışta esc tuşu ile başlatın. Ekran gelene kadar arka arkaya esc tuşuna basın. Sonrasındda boot seçenekleri geliyor

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EAF827F87

    Bu mesaj silindi.

    Müşteri temsilcisine haksızlık yapmışsınız. Sadece evet demiş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4,6k olan laptopu alan arkadaşlar pm gelebilir mi bir kaç sorum olacaktı da.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: peacecore

    Müşteri temsilcisine haksızlık yapmışsınız. Sadece evet demiş.



    Alıntıları Göster

    Bazen abartılıyor. Karşı taraftan tam saygı bekleniyor ama fazlasını da beklemek yanlış . "Evet efendim" , "evet beyfendi/hanımefendi" gibi cümleler bekliyorlar ama size gelene kadar kaç sorunlu kişiyle uğraşmıştır. Kaç tane çoluk çocuk dalga geçmek için yazmıştır onu da anlamak lazım . Saygısızlık yapılmadıkça bence sorun olmamalı. "Evet" yanlış bir cevap değil .





  • peacecore P kullanıcısına yanıt

    Belirsiniz kısmına evet demiş burda sorun yok ancak müşteriye akıl verme anlamında yorum yapması amatör bir yaklaşım olmuş.

    Alıcı olan müşterilerde de biraz problem var millet olarak en ufak bir şeyde agresif bir yapımız var:)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinan70

    Bazen abartılıyor. Karşı taraftan tam saygı bekleniyor ama fazlasını da beklemek yanlış . "Evet efendim" , "evet beyfendi/hanımefendi" gibi cümleler bekliyorlar ama size gelene kadar kaç sorunlu kişiyle uğraşmıştır. Kaç tane çoluk çocuk dalga geçmek için yazmıştır onu da anlamak lazım . Saygısızlık yapılmadıkça bence sorun olmamalı. "Evet" yanlış bir cevap değil .



    Alıntıları Göster

    Kesinlikle aynı fikirdeyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arseyus

    Belirsiniz kısmına evet demiş burda sorun yok ancak müşteriye akıl verme anlamında yorum yapması amatör bir yaklaşım olmuş.

    Alıcı olan müşterilerde de biraz problem var millet olarak en ufak bir şeyde agresif bir yapımız var:)

    Müşteri, mt evet dediği için müşteriyle nasıl konuşulacağını bilmediğini söylemiş. O da evet'in kötü bir anlama gelmediğini biraz agresif biçimde söyleyince müşteri kızmış. Böyle bir kelimeye takılmaya gerek yok. Cidden insanlarımız barut fıçısı gibi. Empati yapmak gerekir birazcık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thanarus T kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim ya, çok işe yaradı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zahidow

    Tablet Ihtiyaci olan S6 lite 2.087 tl
    https://www.amazon.com.tr/Samsung-Galaxy-Tablet-Bilgisayar-Grisi/dp/B0886BFHGH/ref=mp_s_a_1_1?dchild=1&keywords=s6%2Blite&qid=1606151940&sr=8-1&th=1&psc=1&tag=dhapp00cyf-21&ie=UTF8&language=tr_TR

    bu ürünü geçen 2500 TL ye aldım amazondan


    hala yoldaydı iade etip tekrar aldım şimdi teşekkürler





  • peacecore P kullanıcısına yanıt

    Diyorum ya ülke geneli agresif bir yapımız var. Bir türlü aşamıyoruz bunları ufak tefek mevzulara takılıyoruz:)


    Neyse konu dağılmaması adına yönetici arkadaşın fırsatlar dışında ki mesajları silmesinde fayda var.


    Paylaşıma devam canlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EAF827F87

    Bu mesaj silindi.

    Bu konuşmayı buraya attığınız için teşekkür ederim. Böyle bir müşteriye karşı bile duruşunu bozmayan Amazon'u daha çok tercih edeceğim.  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EAF827F87

    Bu mesaj silindi.

    Yazdığınız cevapla bir üst mesajımı teyitlediğiniz için teşekkür ederim.

  • Velet falan yazık gerçekten.

    Amazon müşteri temsilcisinin sizinle muhatap olmak zorunda kalmasına üzülüyor insan.

  • Niye şaşırıyorsunuz ki, öyle müşteriye böyle müşteri temsilcisi işte..yakışır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EAF827F87

    Bu mesaj silindi.

    Burada kim ne derse desin müşteri hizmetlerinin yaptığı terbiyesizliktir. Müşteri burada mağdur, sonsuza kadar bekleyecek miyim diyor yani bir zaman aralığı bekliyor müşteri temsilcisi şahıs "evet" diye cevap veriyor. Bunda bir şey yok diyen arkadaşlar kendinizi bu kadar küçük ve ezik görmeyin, siz müşterisiniz arkadaşlar. Normal bir cevap değil bu. Resmen başından savmak için söylenmiş bir şey. Ben olsam şikayet ederdim kesinlikle.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mega Therion -- 23 Kasım 2020; 22:3:6 >
  • Mediamarkt da 2199. Bonus card kampanyası olanlar için daha avantajlı olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.