Şimdi Ara

Bisiklet Yardım

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 14 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 23 saat 34 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • sahinoz31 (5 mesaj) modiffy (5 mesaj) callofnuri (3 mesaj) kad_kad (1 mesaj) akın48 (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    76 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar yaklaşık 4-5 km mesafede kullanmak için bir bisiklet alacağıım ancak bisikletlere dair hiçbir bilgim yok. Alırken nelere dikkat etmeliyim? Bisiklette hangi özellikleri aramalıyım . Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
    Şimdiden herkese teşekkürler ederim.



    |
    |
  • Yarbay
    2616 Mesaj
    Fiyat ne düşünüyorsun? Sadece 4-5km gidip gelmek içinse ucuza bi tane alıp yağlarsan gıcırtısı gider Almışken iyi birşey alayım dersen 350-400ytl olmalı, alırken fiyatına bakacaksın genelde kaliteyle doğru orantlı olur, normalde parçalarına bak derdim ama tabi bilmediğinden dolayı anlamsız olur. Bianchi biraz kazık ama ucuz modellerinden alırsan da olur, bisikletleri çok dayanıklı ben 5-6 sene bozuk arazide yazları sürdüm hala da baya sağlam..
    |
    |
  • Çavuş
    76 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: sahinoz31

    Fiyat ne düşünüyorsun? Sadece 4-5km gidip gelmek içinse ucuza bi tane alıp yağlarsan gıcırtısı gider Almışken iyi birşey alayım dersen 350-400ytl olmalı, alırken fiyatına bakacaksın genelde kaliteyle doğru orantlı olur, normalde parçalarına bak derdim ama tabi bilmediğinden dolayı anlamsız olur. Bianchi biraz kazık ama ucuz modellerinden alırsan da olur, bisikletleri çok dayanıklı ben 5-6 sene bozuk arazide yazları sürdüm hala da baya sağlam..

    Aslında geçenlerde birinde bisan ın bir bisikletini gördüm model olarak hoşuma gitti . vitesi shimono diye bişey yazıyordu. 350 ye almışlar . bende o civarda verebilirim.
    |
    |




  • Yarbay
    2616 Mesaj
    Kron XC500, Sedona Borla, Sedona Vitra var biraz bu forumda bakındım buldum, sen de alttaki başlıklardan göz atabilirsin, bisiklet yazıyorsa bi gir bak şöyle.. Ama bu modellerden başka yok zaten sözü geçen. Birini beğen al hepsi kaliteli..
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4-5 km için 350 ytl çok fazla bence 100 - 150 ytllik bişiler alabilirsin
    |
    |
  • Yarbay
    2512 Mesaj
    Ya koltuğu rahat bir tane al gitsin
    |
    |
  • Teğmen
    189 Mesaj
    |
    |




  • Çavuş
    76 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    hocam teşekkür ederim. ne demek inanmamak. amacım bilgi almaktı sağolasın
    quote:

    Orjinalden alıntı: modiffy

    Şehir bisikleti:

    http://www.bisan.com.tr/bisiklet/trekker.htm 290 ytl

    Çift amörtisörlü:

    http://www.bisan.com.tr/bisiklet/pragma.htmc 282 ytl
    http://www.bisan.com.tr/bisiklet/strikext.htm 282 ytl

    Dağ bisikleti:

    http://www.bisan.com.tr/bisiklet/deep.htm

    Bana inanmazsan:

    http://www.bisan.com.tr/fiyat/fiyatbisiklet2006.htm İyi günler
    |
    |




  • Teğmen
    189 Mesaj
    Bişey değil de şu trekker'a iyi bak ben çok beğendim ama taşlı topraklı yerde kullancaksan sadece onu seçme diğerleri daha uygun oralar için
    |
    |
  • Yarbay
    2616 Mesaj
    Ya onların tipi çok kötü geliyor bana, yani tamam hafif ama ne bileyim işte külüstür görünümü oluşuyor kafamda. Bi de tabi jantlar çok ince kaldırımdan sert insen bile yamulabilir bunlar, dümdüz sürmek için yapılmış aletler, ama racing tercih ederim düz yolda süreceksem. Bu city modellerine hiç sıcak bakmıyorum, niye yazdığımı bilmiyorum ama paylaşayım dedim yeşillik olsun
    |
    |
  • Teğmen
    189 Mesaj
    O bisiklete külüstür diyeni yırtarım ağzımı açtırmayın benim
    |
    |
  • Yarbay
    2616 Mesaj
    Sadece görünümü oluşuyor dedim böyle arabalarda da sevmem ben Rolls Royce tarzı eskiyi çağrıştıran tipleri ondan yani, yoksa lafımız yok sanırım sende city bike var
    |
    |
  • Yarbay
    3783 Mesaj
    http://forum.donanimhaber.com/m_16605021/tm.htm

    BU KONU İÇERİSİNDE TOPLANIRSAK KONU KIRLILIGI ORTADAN KALKACAKDIR SAYGILAR..
    |
    |
  • Teğmen
    189 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: kad_kad

    http://forum.donanimhaber.com/m_16605021/tm.htm

    BU KONU İÇERİSİNDE TOPLANIRSAK KONU KIRLILIGI ORTADAN KALKACAKDIR SAYGILAR..

    Ya bırak orayı sadece rütbeli olanları takıyolar orda biz gibileri değil bi soru sordum hiç cevap yok hala kendileri konuşuyor.bence burası iyi birde bende de şehir bisikleti vardı ama bi kaç hafta önce dağılmış pedal ön çark falan şehir bisikletiydi ama köyde sert kullandığım için oldu sanırım şimdi o trekker'ı almak istiyorum çok hoş galiba o da ince tekerlekli
    |
    |




  • Yarbay
    2616 Mesaj
    modiffy yanlış düşünüyorsun bence, sorduğun soru "beyler Atala marka bisiklet kullanan var mı?", eğer olsa zaten birisi evet derdi, okuyanlardan bu marka bisikleti olan olmadığı için kimse cevap vermedi, yani herkesin bende yok demesi zaten anlamsız olurdu..

    Bu arada rütbenin de hiçbir önemi yok, ben onbaşıyken de soruyordum cevap alıyordum şimdi de alıyorum, ama o zamanlar cevap alamadığım da oluyordu şimdi de bazen oluyor, yani rütbeye kimse bakmıyor o konuda rahat olabilirsin. Zaten bi sürü bişey bilmeyen yüksek rütbeli adam var, çok şey bilen düşük rütbeliler de var, yani ayrım yapmak hiç de mantıklı olmaz zaten..
    |
    |
  • Teğmen
    189 Mesaj
    Dediğin doğru özellikle rütbeli ve büyük olup saçmalayanlar var mesela bi adam var bisikletine çarpıp kaçıyolarmış bende bisiklet büyük pahalı bişey sanarken dandik bi bisiklet getirmiş düdüğü faln var bende konu dışına taşımışım ama biraz garip geldi
    |
    |
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    arkadaşım ben Geotech markasının bir modelini beğendim bence bir bak fiyatı da 250 ytl vites takımı shimano
    http://www.deltabisiklet.com/new.aspx?_Args=ProductImage,1715,DeltaBisiklet,1579
    sağlam ve kaliteli bir bisiklet pahalı da değil tam seçim bence
    |
    |
  • Binbaşı
    1249 Mesaj
    Geotech Dakar Hem arazide hemde düz yolda işini fazlasıyla görür


    http://www.deltabisiklet.com/new.aspx?_Args=ProductImage,1717,DeltaBisiklet,1581
    |
    |
  • Binbaşı
    1240 Mesaj
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Ko Cuce
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,672
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.