Şimdi Ara

bisiklet romork yapimi tum ayrintilari

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
3.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar su an bisikletime yaptigim romorku eve gecince fotograflayip sizlerle paylasicam esinlendigim fotografi da ekliyorum hemen
     bisiklet romork yapimi tum ayrintilari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kendinyapsitesi.com da vardı bu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tür, tek tekerlekli römorklar nedense denge unsuru yüzünden bana pek kullanışlıymış gibi gelmiyor.
    Hareket halindeyken sorun yok tamam ama bisikletten inip bisikleti bir yere park edince, römorktaki eşyaların ağırlığı doğal olarak bir tarafa doğru yük uygulamaya başlayacaktır. Devrilip devrilmeme olayını argeciler zaten çözmüştür ama bu yana eğilim esnasında, birleşim noktalarındaki hareketli aksamı er geç aşındıracaktır bu durum. Yıpranan parçanın temin imkanı yoksa, at o römorku çöpe vakası yüzünden haybeden masraf olur.

    En temizi, aynı aks üzerinde iki tekerlek desteğine sahip römork çeşitleri bana kalırsa.
    En garantisi ise hiç şüphesiz, bir vagon misali 4 tekerlekli römorklar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Senry -- 20 Ocak 2015; 0:07:58 >
  • Arkadas konusmussun da biraz arastirmadan konusmussun galiba cift tekerlilerde eger hizli fren yaparsan bisikletin cizgisini takip etmiyor romork cok tehlikeli ya romorkada fren lazim oluyo yada o is yalan oluyo 4 tekerliler hepten sıkıntılı asırı gereksiz bir agirlik tasiyorsun 4 tane gobek +jant+lastik +profil falan hic gerek yok karavan tasimiyoruz zati neyse 1 2 saat sonra atolyeye geciyorum plan orda kalmis planin fotografini ve ilerlemeyi atarim sizlere herkesin bisiklet romorku olmali hadi hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkasına römork takarak, yük taşıyan adamın "hızlı fren" yapmasını gerektirecek bir durum oluşmaz zaten. :)
    Tur malzemelerini veyahut marketten pazardan aldığı eşyaları dikkatli bir şekilde götürebilmek için temkinli bir şekilde sürecektir. :)

    4 tekerleklilerin "ağırlık" faktörünü göz ardı ettiğim de yok. Ben olaya amaç/fayda ekseninde bakarak yorumda bulunuyorum. :)

    Ek: Umarım çalışmanız başarılı geçer ve sizi memnun edecek bir römork imal edebilirsiniz. Neticede alanında bir #1 olduğu için marka isminden dolayı kol gibi fiyat isteyen firmaya para akıtmaktansa, el emeği göz nuru olarak üretilen el yapımı şeyler her zaman daha iyidir. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Senry -- 20 Ocak 2015; 12:26:52 >
  • Arkadaslar bitti sayilir bundan sonraki is altina bir sunta yada baska bisey uydurup tamamliycam. Sonra da bagaj gergisi+ cadir uyku tulumu mat uclemesi ve gelsin kamplar iyi aksamlar
     bisiklet romork yapimi tum ayrintilari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elinize sağlk, umarım çalışma başarılı olur. ben de bu tarz remorkları çok araştırmıştım zamanında, bu model tekerlek kısmını saymazsak neredeyse 1 metreden fazla uzatıyor bisikletinizi, , bu trafikte sorun demektir. eğer lazım olduğunda kullanılacaksa cıvatalı değil de traktör remorku gibi oyuğa oturup üstten klemensle pratik bi şekilde bağlanabilmesi daha güzel olacaktır, tabii bunun için çift teker şart bu da ağırlık demek. ağırlığın binme meselesiyse basit bi ayaklık tasarımıyla halledilebilir diye düşünüyorum. kolay gelsin
  • takipp bende sadece suntadan yapabilirim
  • Baya begendim acaba dik yokuslar icin motor fln koyulurmu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son halini merak ediyorum, takip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fefa

    Bu tür, tek tekerlekli römorklar nedense denge unsuru yüzünden bana pek kullanışlıymış gibi gelmiyor.
    Hareket halindeyken sorun yok tamam ama bisikletten inip bisikleti bir yere park edince, römorktaki eşyaların ağırlığı doğal olarak bir tarafa doğru yük uygulamaya başlayacaktır. Devrilip devrilmeme olayını argeciler zaten çözmüştür ama bu yana eğilim esnasında, birleşim noktalarındaki hareketli aksamı er geç aşındıracaktır bu durum. Yıpranan parçanın temin imkanı yoksa, at o römorku çöpe vakası yüzünden haybeden masraf olur.

    En temizi, aynı aks üzerinde iki tekerlek desteğine sahip römork çeşitleri bana kalırsa.
    En garantisi ise hiç şüphesiz, bir vagon misali 4 tekerlekli römorklar.

    Çift tekerli römork yapılabilir. Aynı aksa tek süspansiyon takılır yine ya da direkt aksa değil de bağlantı yerine ek bir uzantı yapılabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • takip.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.