Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Biri şu viaport u durdursun

43
Cevap
1
Favori
782
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2799 Mesaj
      07 Aralık 2015 02:41:29 Konu Sahibi
      Gozunuzu Seveyim İstanbula toplu konut projesi yapmayın artık. Bi de yapılan yerlerde artık otoparkı yerin altına yaptk trafik sorununu ve park alanını cozduk diyorlar. Tamam park alanını hallettinde trafiği nasıl cozdunuz onu anlamadım. Eskiden işten eve gelmem yarim saat max 40dakkaydi. Viaport yapıldı. Alışveriş merkezi+toplu konutlar. Mecbur topkapidan Sultançiftliği ne girmeye tek bi istikamet var ve akşam ya da sabah hep tıkalı oluyor. Hele hafta sonları bi de viaporta alışveriş merkezine gelenler olunca ister istemez trafik iki katına çıkıyor. Bazen diyorum ara çerkezköy den bi is. Bulursan git başla. Ama orasida belli nolacagi. Tum issahalari oraya taşıniyor. 5 sene sonra orada da düt düt trafik. İmkânım olsa bursa İzmir gibi yerlere gidecem ama bizim issahalari orada yok :(



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



      |
      |
      _____________________________

      İnanmak yeter.
    • Yüzbaşı
      843 Mesaj
      07 Aralık 2015 02:51:13
      Evet berbat durumda orası, bir şekilde el atılması lazım. Birde o konut bitip millet taşınınca kilitlenecek iyice



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Türk telekom çöp
    • Yarbay
      2799 Mesaj
      07 Aralık 2015 03:05:29 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: zQrba

      Evet berbat durumda orası, bir şekilde el atılması lazım. Birde o konut bitip millet taşınınca kilitlenecek iyice

      Aynen hocam ileride daha kilit olacak. Daha millet oraya yerleşmeden kilit durumda. Onu gectim bi de karşısında boş Metris cezaevi var. O da yıkılıp oraya da rezidans tarzı avmli yerler yapılacakmis. Artık arabada yatıp kalkariz.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      İnanmak yeter.
    • Yarbay
      2405 Mesaj
      07 Aralık 2015 04:45:15
      Insaat rantı trilyon dolara koşuyor

      Bankalar kredi vererek rekor kırıyor

      Siyaset

      Bürokrasi

      Belediyeler

      Arap sermayesi

      Aracılar iş bağlayanlar


      Trilyon dolarlık ranttan güzel paylar alıyor

      Derken 3 . Köprü ve 3 . Havalimanı



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1660 Mesaj
      07 Aralık 2015 05:17:29
      istanbulda hala nasıl yaşıyorsunuz anlamıyorum
      _____________________________

    • Yarbay
      2799 Mesaj
      07 Aralık 2015 05:54:34 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: muradisdan

      istanbulda hala nasıl yaşıyorsunuz anlamıyorum

      Bursa nasıl peki hocam
      İnsanı nasıl. Yasanablitesi nasil?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      İnanmak yeter.
    • Yüzbaşı
      854 Mesaj
      07 Aralık 2015 06:13:39
      Nacizhane tavsiyem...yasanacak ve asiri sakin bir yer...balikesir derim...



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      2007 golf tsi 140 midline tornado kirmizi
    • Binbaşı
      1660 Mesaj
      07 Aralık 2015 06:29:24
      quote:

      Orijinalden alıntı: pokezoom


      quote:

      Orijinalden alıntı: muradisdan

      istanbulda hala nasıl yaşıyorsunuz anlamıyorum

      Bursa nasıl peki hocam
      İnsanı nasıl. Yasanablitesi nasil?

      herkesin aradığı şey farklıdır. bursa bukadar nüfusa ve göç almasına ramen kendini daha iyi korudu bence. ama eski tadı yok bu bi gerçek. beni burda tutan sebepleri görmezden gelerek tarafsız olarak bakarsak bursada yaşamamın sebepleri;
      istanbul kadar kalabalık olmaması, sakinliği, hala kafa dinleyebilecek yerler olması. merkezden arabayla 30 dk da dağa çıkabilirim yada aynı sürede deniz kenarına gidebilirim. hiçbiyerinde istanbul kadar rahatsız edici bi insan yığını yok. merkezdeki 2-3 yer hariç şehirde gezerken üzerinize zorla birşeyler satmak isteyen dilenciler atlamıyor.
      küçük bi şehir değil istanbulun vaad ettiği imkanların %99 u bursadada var. yok illa istanbul lazım oldu evimden çıkar feribota biner yaklaşık 2 saate istanbul yenikapıda olabilirim.
      hayat kesinlikle daha ucuz. ev kiraları dükkan kiraları çok daha ucuz. yeme içme bile nerdeyse yarı yarıya fark ediyor. çoğu semtte direk çeşme suyu içilebiliyor mesela bizim evde akan su karacakaya suyuyla eşdeğer kalitede.
      sadece toplu taşıma istanbula göre daha pahalı ve istanbuldaki kadar gelişmiş değil.
      bursada günde 2-3 defa belirli saatlerde belirli yollarda trafik olur. onun dışında trafik akar. sadece şehri tanımak gerekiyor.
      esnafı insanı istanbula göre daha duyarlı daha iyidir. heryerde iyisi kötüsü vardır ama istanbul kadar kötü ve karışık değil orası bi gerçek.
      ailem bursada değil. bursada sadece 1 tane arkadaşım var geri kalan tüm çevrem tüm arkadaşlarım istanbulda. kız arkadaşım bile istanbulda. istesem 2-3 sene önce buraya iyice yerleşmeden önce çok rahat istanbulada yerleşebilirdim. ama ben istanbula yerleşmem yönündeki onca ısrara ramen burayı tercih ettim. pişman değilim artık bursa bile kalabalık olmaya başladı. istanbula nezaman gelsem kaçmak için yer arıyorum.
      |
      |
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      742 Mesaj
      07 Aralık 2015 06:32:29
      benım okul orada hocam gelmeyıp napalım :D
      |
      |
      _____________________________

      Porsche Cayenne S-Hyundai i30crdi
    • Yarbay
      6570 Mesaj
      07 Aralık 2015 08:17:18
      İstanbul iğrenç bir şehir oldu zaten son hükümetin gelmesinden sonra. Her yer konut projesi. İstanbulluyum ama 2001 den beri eskişehirde yaşıyorum. Son 5-6 sene öncesine kadar hep özlerdim, gittiğimde bir hoş olurdum ama artık gitmek çile oluyor. Trafiği sabır sınırlarını aştı. Her yer konut ve hepsi kaba saba, tipsiz, iğrenç beton binalar. Hepsinde başbakanın devasa posterleri vs, kimbilir nasıl rantlar dönüyor. Adam betondan colesseum gibi bina yapmış o kadar eğreti ki.

      Hayır ankara da büyük kardeşim, orada da trafik var, orada da bir sürü konut var ama ankaradaki hemen her bina, her gökdelerde bir şıklık var. Kibar duruyorlar, duruşları olsun, ışıklandırması olsun avrupa şehri havası veriyorlar. Ayrıca öyle deli kilit trafik olmuyor istanbul gibi. İstanbulun cılkı çoktan çıkmış bir lodos oluyor daha şehir sınırlarına girmeden şehre girmek için 2 saat trafikte cebeleşiyorsunuz otobanda. Böyle şehir olmaz olsun, doğup büyüdüğüm yeri ne hale getirdiler, gecekondu metropolüne dönmüş resmen.
      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      4963 Mesaj
      07 Aralık 2015 08:18:57
      15 yil yasayip kactim kafam rahat...



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      6745 Mesaj
      07 Aralık 2015 08:40:47
      Bende orda oturuyorum cidden cok trafik oldu avm den sonra. Havadan viyadük tarzı yol yapılabilir mecidiyeköyde ki gibi bi nebze rahatlar.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Omnes Vulnerant Ultima Necat.....
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      07 Aralık 2015 08:54:57
      viaport avm kurtköyde otoyol kenarında değilmiydi,gerçi orasıda aynı oluyor



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      6745 Mesaj
      07 Aralık 2015 09:07:30
      quote:

      Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

      viaport avm kurtköyde otoyol kenarında değilmiydi,gerçi orasıda aynı oluyor

      Bide gaziosmanpasa ya yaptılar metrisin karşısına



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Omnes Vulnerant Ultima Necat.....
    • Teğmen
      160 Mesaj
      07 Aralık 2015 09:11:04
      Ben reklamına uyuz oluyorum şarkısı dilime dolanıp duruyo



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      07 Aralık 2015 09:12:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: Lazpanyol-61


      quote:

      Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

      viaport avm kurtköyde otoyol kenarında değilmiydi,gerçi orasıda aynı oluyor

      Bide gaziosmanpasa ya yaptılar metrisin karşısına

      vialand ın olduğu yermi acaba,lunaparkına gelmiştim girş fiyatları çok pahalı



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3464 Mesaj
      07 Aralık 2015 09:13:48
      Avrupadaki gibi banliyö trenleri olmalı.
      Bunlar şehir merkezi ile dış ilçeleri birbirine bağlamalı.
      Yolcular bu banliyö trenlerinin şehir içi duraklarından metroya kolayca geçebilmeli. Yani banliyö tren durakları ile metro durakları bir kaç yerde kesişmeli.
      Böylece toplu taşıma raylı sistem ile cazip hale gelmeli.
      1 hafta milanoda bulundum. Araç kiralama imkanım vardı. Ama yabancı olduğum bir ülkede bir de trafikle park yeriyle uğraşmayayım dedim ve metro + Tramvay + banliyö'leri kullanmayı tercih ettim.
      İyi ki de öyle yapmışım çünkü harika bir sistem var. Hiç gerek kalmadı arabaya. Hava alanında indiğim gibi bir tane tren broşürü edindim.
      Sistemi anlayana kadar 1 saat geçti ama anladıktan sora çok mantıklı bir iş yapıldığı ortaya çıkıyor.
      Tramvayda ücret yolcunun insafına kalmış. Otomatlardan bilet alıyorsunuz. Turnike falan yok ama. Bilet almadan da tramvaya binip yolculuk edilebiliyor.
      Otomattan aldığınız bileti, bindiğiniz istasyonda onaylatmanız lazım. O da otomatla yapılmış. Üzerine bindiğiniz durağı, tarihi ve saati basıyor.
      Ama arada kontroller yapıldığı için biletsiz veya onaysız bilet ile yakalanırsanız cezası var.
      Böyle çözümler olmadıkça bu trafikten kurtulmanın imkanı yok.
      Diğer İstanbulun bu nüfus yoğunluğunu metro da yapsanız, uçan araba da yapsanız pek çözülecek gibi değil.
      Diğer dez avantaj ise boğaz. Yani mecburen o iki köprünün birini kullanacaksınız.
      Bu zaten en büyük sorunlardan biri.

      Yani yukarıda izah etmeye çalıştığım şu.
      Bir yabancı olarak ilk defa bulunduğum bir şehirde toplu taşıma ile istediğim her yere gidebildim. Otomobil veya herhangi başka bir lastik tekerlekli taşıta binmedim.
      Gelin bunu bir de İstanbul'da yapmaya çalışın bakalım neler oluyor. Bir İtalyan gelsin ve İstanbul'da tek başına kimseye sormadan 1 hafta otomobilsiz dolaşsın.
      _____________________________





    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      07 Aralık 2015 09:41:17
      O dediğiniz yoldan geçmek çok rahatsız edici. Trafik olmayan saatler çok nadir. O yolun ismini duyunca huzursuz oluyorum arkadaş.
      |
      |
      _____________________________

      Malın kölesi olmayın , mal sizin köleniz olsun. Opel Astra K 1.6 Cdti 2016 35.000 km.
    • Binbaşı
      1316 Mesaj
      07 Aralık 2015 10:08:29
      bir şehirde betonlaşma arttıkça trafik de artar. en güzel örneği de dubai'dir. (yeni açılan avm'lere gitmeyerek münferit bir protesto yapıyorum. ucundan bir yerinden tutmamız lazım. olduğu kadar..)

      _____________________________

      3-5 liralık hediye çeki kullanımına referans vermiyorum. 100tl altı satışları referans olarak kabul etmiyorum. hediye çeki satışından kazandıklarımla sokak hayvanlarına mama alıyorum ||
      profili kapalı ve yeni üyelerle alım-satım işlemi yapmıyorum...
    • Yarbay
      2078 Mesaj
      07 Aralık 2015 10:11:23
      mücahitler oldu müteahhit
      |
      |
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
web tasarım,web design
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
nice türkiye
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,562
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.