Şimdi Ara

biri adsl adres degisikligi ve nakil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
6.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ne yapmam gerekiyor acaba? Musteri hizmetlerini ariyorum kimseyle konusamiyorum muzik dinlemekten biktim :s bir yol gosterseniz size zahmet



  • merhaba.
    yardimcibiri@biri.com.tr adresine de mail atabilirsiniz.
  • Bu biriden baglanti olarak cok memnundum allah var ama uc gundur birisiyle telefonda konusadim.iptal icin degil nakil icin bu kadar ugrasiyorsak iptal ettirirken naneyi yedik demektir.yaziklar olsun...
  • selam ben daha yeni adresimi nakil yaptırdım. senin dediğin gibide hiç ulaşma sorunu yaşamadım 3 gün içinde herşeyi hallettim. 0216 556 10 20 aradım sonra 6 yı tuşladım 1 dk bekledikten sonra müşteri hizmetleriyle sorunumu hallettim oda şöyle oldu jetfatura daki adresimizden değişiklik talep formunu indirmemi sonra gerekli düzeltmeleri yapıp tc kimlik fotokopisi ile birlikte 0216 556 31 77 numaraya faks lamam gerektiği söylendi uyguladım ve şuanda yeni evimden internete bağlanmaktayım..
  • Merhaba.

    Kullanıcı numaranızı bu sayfadan verirseniz ya da yardimcibiri@biri.com.tr adresine kullanici numaranizi yollarsaniz sorununuzla ilgilenebiliriz. Teşekkür ederiz.

    Okyar Tuncel
    BiRi ADSL
  • Mail attim verdiginiz adrese.kullanici kodumu burayada yazayim belki birsey cikar.
    0001628174
  • Merhaba cfc
    Sizinle mail yoluyla iletişime geçilmiştir.

    Koç.Net BiRi ADSL
    Okyar Tuncel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okyar tuncel -- 5 Ağustos 2010; 17:40:48 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • hayır kimse benimle mail yoluyla irtibata falan geçmedi.
    bir haftadır bir taraflarımı yırtıyorum nakil işlemimim sonlandırılması için.biri adsl in müşteri hizmetleriyle görüşebilmek,görüşebildiğimde derdimi anlatabilmek için hiç abartmıyorum en az 100 tl harcadım vodafone a.yaşadığım psikolojik tahribatın haddi hesabı bile yok.ve bomba bugün geldi.kuryenetten aradılar.modeminizi teslim alacağız dediler.biran sevindim biriden kurtuluyorum diye ama bu seferde modemi veririm biri hizmet sağlamadan paramı cukkalamaya(!) devam eder diye düşündüm.öyle ya hizmetimizi devam ettireceğimizi beyan etmemize rağmen bizi süründüren biri adsl artık kullanmak istemediğimizi öğrense modemimizi elimizden alıp para kesmeye devam eder.neyse konuya döneyim.kuryenet e birinin çok zeki müşteri temsilcileri benim hizmeti sonlardımak istediğimi belirtmişler.bir haftadır arıyorum tüm beyinsizler monitörden kontrol ediyorum vesaire diyip duruyor ama benim nakil işlemim nasılsa sisteme hizmet iptali diye girmiş.dana kadar fax çektik o bile yetmemiş.aslında sistemin olduğuna da inanmıyorum biri adsl de.sanırım bakkal defteri gibi birşey var ona yazıyorlar."sonra bakarız abi" muhabbeti.tam anlamıyla şark kurnazlığı bu.süründürdükçe süründüreyim...

    birisi müşteri hizmetlerinin biri adsl e sesi ve diksiyonu güzel bayan muhabbetinden daha fazla ilgi alaka ve birazda beceri istediğini öğretmeli.bu kadar rezil bir durumla karşılaşmadım.1 haftadır alamadığım internet hizmeti için alacağınız paralar şimdiden zehir zıkkım olsun...




  • @cfc, en kısa zamanda size ulaşacağız.
  • bomba bomba bomba.
    kendi kendine benim internetimi kapatıp tekrar açmışlardı.şimdi gelen fatura da da aktivasyon ücreti 50 tl lik depozito parasını ve internet ücretini tekrar istiyorlar.

    arkadaşım ben zaten aktivasyon parasını ve depozitoyu vermiştim daha önce.

    hay allah belanızı versin ya.başka birşey demiyorum...
  • Ara itiraz et. Birinin müşteri servisi çok anlayışlıdır. Geçen sene biri kullanırken de kotayı geçmediğim halde kota ücreti kesmişlerdi aradım parayı iade ettiler hemen.
  • aradım itiraz ettim.bana bir numara verdiler.takip numarası bakalım.
    sinirden cep telefonumu yiyecem.o derece.
  • @cfc
    Kullanıcı numaranız bizde mevcut. Orada bulunan telefon numaranızdan, gün içinde sizinle iletişim kuracağız.

    Okyar Tuncel
    Koç.Net BiRi ADSL
  • @cfc
    Size yansıyan depozito faturası iptal edilmiş ve aktivasyon bedeli de indirim olarak sisteme girilmiştir.

    Okyar Tuncel
    BiRi ADSL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyar tuncel

    @cfc
    Size yansıyan depozito faturası iptal edilmiş ve aktivasyon bedeli de indirim olarak sisteme girilmiştir.

    Okyar Tuncel
    BiRi ADSL

    Bende 8Mbite kadar limitsiz tarifresine geçdim ama aldığım hız halen 1mbit :S
    Gelen Giden
    ADSL Hızı(Kb/s): 1024 288
    Ulaşılabilir Hız(Kb/s): 8128 1216
    SNR Sınırı (dB): 30.9 15.0
    Hat Zayıflaması(dB): 19.3 9.0
    Güç (dB): 10.1 0.6

    Modem arayüzündeki değeler böyle bi yardımcı olabilirmisiniz
  • Kullanıcı numaranızı verirseniz, sizi arar ve sorununuzla ilgili bilgi verebiliriz hoomie.

    Okyar Tuncel
    Koç.Net BiRi ADSL
  • Okyar bey teşekkür ederim ilgilendiğiniz için..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.