Şimdi Ara

Bir aylık Chery Deneyimlerim (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
235
Cevap
0
Favori
23.494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayırlı olsun yazdıklarınızla çinli arabalara olan önyargılarımı az da olsa değiştirdiniz .Tekrar hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
  • br sene sonra tekrar bekleriz daha kısa olursa fazla dağılmadan yazarsanız seviniriz :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eggys

    on tane param olsa birisini buna vermem



    hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanız dileğiyle


    Şahsi tercihinizdir saygı duyarım. Alım gücü bu seviyede olanlar için azımsanmayacak bir seçenek olduğunu söylüyorum sadece ön yargısız gidip incelenirse fkirlerin değişeceği kanısındayım.

    Bunu yanıdan dediğim gibi extra öğrenmek istediğiniz elimden geldiğince objektif şekilde yanıtlamaya çalışırım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: atakangrbz

    br sene sonra tekrar bekleriz daha kısa olursa fazla dağılmadan yazarsanız seviniriz :)


    İnşallah tek ümidim şimdiki bakış açımı korumam. sonuçta çok param olsa tercihim ne olurdu bilmiyorum. Ama dediğim gibi verdiğim paraya sıfır alabileceğim en dolu araçlardan biriydi.

    Acemi yazı sitilim ve dağınıklık için özür dilerim.
    Herkese iyi/kötü yorumları için teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LGSET -- 22 Haziran 2009; 20:49:40 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth

    rölantisi 550 devir mi? çok ilginç. klima performansı ve klima açıkken rolanti kaça çıkıyor?

    aslında cok ilginç değil..c180k nında 600-700devir aralığı ..

    550 bana aşırı düşük geldi 700-800 normal zaten.
  • hayirli olsun, Allah kazasiz belasiz surusler nasip etsin,

    fakat soyle bir tecrube paylasayim:

    gectigimiz yaz yani 1 sene once arkadasimin babasi, bayiininde ciddi fiyat kirmasiyla Tiggo cip aldi. daha bindigimde 150 kmdeydi, iscilik ve plastik aksamlarin kalitesizliginden dem vurmayacagim zira direksiyonun altindaki parca tam oturmamisti bile.

    gecen ay arkadasim yanima geldi laf arasinda sordum ne alemde diye.. ayda 5 defa serviste, adam olmuyor bir turlu dedi. kullanildigi yer antakya sehirici yani dag bayir gezmedi, kullananda 50 yas ustu akli basinda bir adam, umarim basiniza ayni durum gelmez.

    aracinizin arkasi disinda her tarafini begendim, tekrar hayirli olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth
    550 bana aşırı düşük geldi 700-800 normal zaten.


    Dediğim gibi ilk başta bende kıllandım. Hatta korktum eyvah elimde kaldı diye. İlk bir kaç gün elim hep kontak anahtarına gitti. Eski araçtan alışkanlık motorun çalıştıpına dair bir emare istiyo insan ister istemez. son anda farkettim. Tüm samimiyetimle söyleyebilirim ki o düşük 550 devirde motorun bırakın sesini kıpırdanmasını bile hissetmiyorsunuz içeriden ve kaputu kaldırınca çok tatlı bir ses çıkıyor. Motorun genel karakteristiği düşük devir. Dediğim gibi kitabi vites değiştirme devri 2000-2250; 5nci vites 300 devirde aracın okuduğu değer 120. 1297cc bir araç için bence gayet güzel bir rakam.
  • Değerli LGSET arkadaşım,

    Deneyimlerinizi üşenmeden bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim. Emeğinize sağlık. Verdiğiniz bilgiler benim için oldukça aydınlatıcı oldu. Kazasız - belasız sürüşler dilerim.
  • içinize sinmesi önemli. ancak o zaman araçtan insan keyif alıyor; yoksa en ufak bir sorun bile insanın gözünde çok büyüyebiliyor. burada yüksek modelli aracından 1 ay da soğuyanları da çok okuduk. kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.

    quote:

    Orjinalden alıntı: LGSET

    Klima devredeyken rölanti 25ila 50 devir artıyor. Ancak bulunduğum il şu an gerşekten sıcakbelki buda şu anki düşüklüğün bir etmenidir. Kitabi değerinde 500 1100 devir aralığında rölanti veriyor. İlk zaman bende kıllandım servise götürüp bilgisaya bağlantı. Ordaki testbench'te de herşey yeşil çıkınca rahatladım.

    Bu arada unuttuğum bir kaç şeyide hemen ekleyim.

    İkinci vitesi biraz hantal. 1ile 2 nin geçişi kesinlikle daha iyi olabilirdi. Lastiklerin kalitesi hoşuma gitmedi. Ve evet beklediğiniz şeylerden biri aracı ilk aldığım gün arka siecek suyu atmıyordu. Bağlanmamıştı memeye. O da serviste halledildi. Dediğim gibi ben aracım mükemmel demiyorum asla. sadece 18bin liraya benim içime sindi diyorum. Hem mesleğim hemde kişiliğim herhangi bir markanın temsilciliğini yapmama izin vermez kusura bakmayın bunlar sadece kendi düşüncelerim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emtue

    hayirli olsun, Allah kazasiz belasiz surusler nasip etsin,

    fakat soyle bir tecrube paylasayim:

    gectigimiz yaz yani 1 sene once arkadasimin babasi, bayiininde ciddi fiyat kirmasiyla Tiggo cip aldi. daha bindigimde 150 kmdeydi, iscilik ve plastik aksamlarin kalitesizliginden dem vurmayacagim zira direksiyonun altindaki parca tam oturmamisti bile.

    gecen ay arkadasim yanima geldi laf arasinda sordum ne alemde diye.. ayda 5 defa serviste, adam olmuyor bir turlu dedi. kullanildigi yer antakya sehirici yani dag bayir gezmedi, kullananda 50 yas ustu akli basinda bir adam, umarim basiniza ayni durum gelmez.

    aracinizin arkasi disinda her tarafini begendim, tekrar hayirli olsun



    Haklısınız bu tür sıkıntılar yaşanabilir. Umarım beni bulmaz. Ancak Chery bayisini gezmiş tüm arkadaşlarımın hem fikir olduğu (belkide sadece gönlümü almak için) Kimo nun özellikle Alia ve tiggodan daha iyi malzeme kalitesi ve tasarıma sahip olduğu. Bu biraz da şans artık gelecek zamanlarda göreceğiz. Ancak şunu söyleyebilirim;Tiggoların ilk gelen serisi gerçekten sıkıntıydı ve Çinden gelen ekip tarafından yazılım güncellemesi ve bir takım modifikasyonlardan geçti. Kimo modelleri yanlış hatırlamıyorsam malezya fabrikasından geldi ve yine tahminimce ilk partilerdeki sıkıntılardan dolayı daha dikkatlice sokuldu. Bilemiyorum zaman gösterecek. Ben Batman'dayım maalesef şu an burda bırakın yolu çukura girmeden 50metre gitmek imkansız. Şu ana kadar her ne kadar az bir süre geçmiş olsada yaklaşık 1500Km. şu an için bir problemle karşılaşmadım daha önce bahsettiklerim hariç.

    Yinede paylaşımınız için teşekkür ederim.




  • LGSET;

    Testleri ay-yıl olarak değil de kilometre olarak koyarsan çok daha iyi olur. Mesela Evo dergisinde "5000 kilometre izlenim" diye bir bölüm var. Çeşitli araçların 5000 kilometreye kadar kullanılıp, artılarının eksilerinin ortaya koyulmasıyla oluşturulmuş. Tabiki bağımsız bir dergi olmadığı için acımasız yorumlar yapamıyorlar ama hiç değilse çok göze batan şeyleri koymaya çalışıyorlar. Sen de kendine bir periyot belirleyip buna göre izlenimlerini objektif biçimde buraya aktarabilirsin. Çok önemli bir şey olmadıkça sık sık yazman pek bir şey ifade etmeyecektir. Rutin kullanım sonuçta. Ne kadar kullanırsın bilmiyorum ama 2500 ya da 5000 kilometrelik periyotlar fena olmaz kanımca.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahmetcan44

    LGSET;

    Testleri ay-yıl olarak değil de kilometre olarak koyarsan çok daha iyi olur. Mesela Evo dergisinde "5000 kilometre izlenim" diye bir bölüm var. Çeşitli araçların 5000 kilometreye kadar kullanılıp, artılarının eksilerinin ortaya koyulmasıyla oluşturulmuş. Tabiki bağımsız bir dergi olmadığı için acımasız yorumlar yapamıyorlar ama hiç değilse çok göze batan şeyleri koymaya çalışıyorlar. Sen de kendine bir periyot belirleyip buna göre izlenimlerini objektif biçimde buraya aktarabilirsin. Çok önemli bir şey olmadıkça sık sık yazman pek bir şey ifade etmeyecektir. Rutin kullanım sonuçta. Ne kadar kullanırsın bilmiyorum ama 2500 ya da 5000 kilometrelik periyotlar fena olmaz kanımca.


    Fikriniz için teşekkür ederim. Benim burdaki konuyu açmamın sebebi domainhaberin başka bir yerinde şiddetli bir şekilde hırpalanmamdı. Oradan bir arkadaş burda insanlara laf anlatmaktansa bir konu açıp bugüne kadar yaşadıklarımı anlatmamı tavsiye etmişti. Bende bu tavsiyeye uydum. Sizin önerinizde gerçekten önemli. Bu şekide daha objektif bir değerlendirme yapabiliriz. Şu an sadece sorulara cevap veriyorum burdan. İlerleyen dönemde 2500 den başlamak üzere periyodik olarak güncelleme yaparım. Soru cevap kısmınıda burda hallederiz. Tekrar tavsiyeniz için teşekkür ediyorum. haftada ortalama 200-300 Km kullnıyorum. O yuzden 2 ayda bir güncelleme yapmış bilgi vermiş oluruz.




  • Amerikan araçlarına kaporta yapan piyasada oldukça iyi tanınan ve ara sırada kaskodan tamir için araç alan bir kaportacı abimizin söyledigi.. (Dükkanda Cherry Alia gördüm kazalı)


    Cherrylerin sacları piyasadaki avrupa araçların çogundan kaliteli ve kalın. Adam güzel sac kullanmış...


    Bilginize...
  • Şu hayatında görmedigi araçlar hakkkında" cürük" "dandık" diye yakıştırmalar yapanları hayretle izliyorum.

    Artık otomobiller çinde üretilecelek.Opel WV Honda vs. yüksek emek ve hammade maliyetleri yüzünden uzun yıllar piyasada tutunabileceklerini sanmiyorum.

    İnsanlar 50 milyar verip Wv honda alacaklarına 15 milyar verip 0 km otomobilleri tercih edicekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mervegül -- 22 Haziran 2009; 21:50:02 >
  • Hayırlı olsun.Güle güke kullan aracın dış görünüşü güzel içide güzel ama ben direksiyon simidini beğenmedim.Sen beğendiysen gerisi boş bize laf düşmez.Bu araçlar Türkiye piyasasında yeni artıları eksileri zamanla daha iyi anlaşılacak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: [ Chery ]

    Şu hayatında görmedigi araçlar hakkkında" cürük" "dandık" diye yakıştırmalar yapanları hayretle izliyorum.

    Artık otomobiller çinde üretilecelek.Opel WV Honda vs. yüksek emek ve hammade maliyetleri yüzünden uzun yıllar piyasada tutunabileceklerini sanmiyorum.

    İnsanlar 50 milyar verip Wv honda alacaklarına 15 milyar verip 0 km otomobilleri tercih edicekler.



    Bak bu dediğin çok zor.

    En az 100yıl boyunca bu ihtimal olası görünmüyor.

    Kaldıki bu dediğin firmalarda fabrikalarının bir kısmını çine kurmaya başladılar bile.

    VW Çinde çin markalarından daha bir yerli marka gibi :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LGSET


    quote:

    Orjinalden alıntı: /Bulut\

    yazdıklarınıza bakılırsa alınmayacak bir araç değil benim merak ettiğim sac kalitesi nasıl dokunduğunuzda az çok anlarsınız


    Saç kalitesi hiç te azımsancak gibi değil. Parça sonları ve kaynak noktaları gayet temiz. En azından KİMO modeli için böyle. Kapı oturuşları tok ve net. Bilmiyorum dediğim bigi güvenmese kaporta ve boyaya 10 yıl garanti vermez herhalde. Tavsiyem kendi gözünle görmendir. Ancak bildiğim kadarıyla pek fazla kalmadı KİMO

    teşekkürler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: br251

    Hayırlı olsun.Güle güke kullan aracın dış görünüşü güzel içide güzel ama ben direksiyon simidini beğenmedim.Sen beğendiysen gerisi boş bize laf düşmez.Bu araçlar Türkiye piyasasında yeni artıları eksileri zamanla daha iyi anlaşılacak.


    Aslına bakarsan içeriye tek yakışmayan direksiyon simidi. Ama onunda tatlı yanı yan tarafında krom bir hat mevcut yandan güzel görünüyor. inşallah zamanla daha yeni görüşlerle karşınızda olurum
  • Güle güle kullanın 10.000 bakımı çok ucuzmuş
  • Bilgiler için teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.