Şimdi Ara

BioShock Infinite- ÇIKTI (Not ortalaması '93')

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
393
Cevap
1
Favori
11.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  BioShock Infinite- ÇIKTI (Not ortalaması '93')

    Tür:FPS
    Yapımcı:Irrational Games
    Dağıtımcı:2K Games
    Platform:PC,PS3,Xbox 360
    Web:http://www.bioshockinfinite.com/?RET=&ag=true
    Çıkış Tarihi:26 Mart 2013
    Engine:Modified Unreal Engine 3


    Geliştiricilerin açıklamasına göre Infinite, ilk Bioshock oyunuyla bağlantılı olacak, ama bu defa deniz altındaki Rapture'da değiliz. 1912 yılının Amerika'sında (Avrupalılar tarafından bir zamanlar Columbia olarak adladırılan ülke) geçecek Infinite'te ana mekanımız balonlar ve pervaneler tarafından taşınan bir yer olacak.

    Columbia olarak anlandırılan bu yer demir yollarıyla birbirine bağlı mekanlardan oluşuyor ve tıpkı Rapture gibi insanlar tarafından dış dünyadan ayrı, huzurlu bir yrleşim olması amacıyla inşa edilmiş, ama daha sonra birşeyler ters gitmiş. Ken Levine burasının "ölü doğmuş bir yıldız" olduğunu söylüyor.

    Bioshock: Infinite'teki ana karakterimiz Booker Dewitt olarak adlandırılan huzursuz eski bir Pinkerton ajanı ve kendisi Columbia'nın nerede olduğunu (evet burayı da tıpkı Rapture gibi herkes bilmiyor, göklerdeki gizli bir kale gibi) bilen gizemli bir adamla iletişim kuruyor.

    Bu şehirde bulunan ve gizemli güçlere sahip Elizabeth adlı (videoda gördüğümüz kadın olmalı) kadını kurtarması teklif edilen Dewitt görevi kabul eder. Videoda da görebileceğiniz gibi Elizabeth'in peşinde Big Dady benzeri bir düşman var ve bu düşman bize de çok büyük zorluk çıkarıyor.


    Basın mensuplarına özel gösterilen oyuniçi videoyu izleyenler ise sahneleri şu şekilde anlatıyor.

    "Yine sağ elimizde silah ve sol elimizde özel güçlerimiz var. Dewitt'i Columbia sokaklarında bir kaldırımda (Arnavut kaldırımı dediğimiz türden) yürürken görüyoruz ve karşısına çökmüş bir çan kulesi bulunuyor. Dewitt, sokağın yukarısında yanan bir apartmanın kapısının önünü süpüren bir kadının yanından geçiyor. Sokakta kuşların gagaladığı ölü bir at var. Columbia garip bir mekan."

    Ken Levine'in anlatıtığına göre BioShock: Infinite'in felsefesi Amerikan Dışlamacılığına (Exceptionalism) dayanacak. Zaten bir bakıma Rapture da öyleydi. Columbia'da ırkçılığın da oyunla bağlantısı olduğu söyleniyor. Dewitt sokaklarda yürürken çevrede "İnanç İçin, Irk İçin, Vatan İçin" gibi sözlere rastlayacağız.

    Oyunun sadece basına gösterilen demosunda tüfek ve shotgun gibi silahlar kullanan Dewitt ile yine eski oyunlardaki başarılı savaş sahnelerini yaşayacağız gibi görünüyor.

    BSC den alıntıdır.

     BioShock Infinite- ÇIKTI (Not ortalaması '93')
     BioShock Infinite- ÇIKTI (Not ortalaması '93')
     BioShock Infinite- ÇIKTI (Not ortalaması '93')
     BioShock Infinite- ÇIKTI (Not ortalaması '93')
     BioShock Infinite- ÇIKTI (Not ortalaması '93')



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Project Scorpio -- 4 Ağustos 2013; 1:05:54 >







  • ikici oyun batırdı ismi şimdi tekrar canlandırmaya çalışıyorlar

    tahminimce ilk iki oyundan tamamen alakasız olucak konu bakımından
  • Niye 3 değil?
    Ssler de ilginç cidden.
    2'de pek yenilik oyun yoktu ama bu Devil to the Metal'in de dediği gibi tamamen farklı olacak gibi(konu bilmem de mekanlar).
    Güzel olacak güzel
  • Vay canına ilginç olmuş
  • Bu seferde havaya kurmuşlar rapture benzeri biyer
  • E bu şehir su altında değil hadi onu geçtim yeryüzünde bile değil
  • Yine Andrew Ryan gibi bi adam çıkıcak işte bu yeri havada yapmak zor değildi aslında dünyada yapmak zordu falan diyecek,ben de artık bi hareket çekerim
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Biyoşok 2 zaten Titanik 2 gibi bir düşünceydi. Ha yine güzel bir oyundu ama suyun altında nereye kadar zorlayabilirsin ki konsepti demi güzel abim benim. Gerçi çıksın oynanışı bozmasınlar yine oynanır. Enduru Rayın ın hatırı var.
  • BioShock Infinite, that's the new game of Ken Levine. Forget Rapture and say hello to Columbia, an immense city in the sky in 1912. We will play former agent Booker DeWitt, sent to rescue Elizabeth, a young woman imprisoned since childhood. The game is expected to launch in 2012 on Xbox 360, PS3 and PC. PR and images inside.
  • yani şu bioshock yılda bir çıkıyor duyuruluyor ama şu rockstargames hala GTA V i daha duyurmadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sevinckan_216

    yani şu bioshock yılda bir çıkıyor duyuruluyor ama şu rockstargames hala GTA V i daha duyurmadı


    Her GTA aşarak geliyor, zaten RDR bir süre daha idare eder. 2011 içinde duyurusu gelir ama yeni GTA'nın. Vakti geldi sonuçta.
  • iknici oyunu önsipariş ile almıştım ancak o kadar parayı haketmiyordu, büyük ihtimalle fiyatının düşmesini bekleyeceğim bu sefer... ilk oyun çok çok etkileyicidi ne yazıkki ikinci oyunda alamadım o tadı....
  • Yapımcılar Bioshock 2 ile öyle kötü eleştiriler almış olmalılar ki okyanusun dibinden kaçarken hızlarını alamamışlar gökyüzüne çıkarmışlar oyunu. Yeryüzü bile kesmemiş onları. Bu da begenilmezse uzaya çıkarlar artık.
  • bioshock 1 ender rastlanan turden bu atmosfere sahipti. oyun dunyasinda az rastlanan turdendi. bioshock 2 yi ayni atmosfere sigistirilmasi hic iyi olmadi ki bioshock 1 in sonuna istinaden ben bioshock 2 yeryuzunde gecer diye tahmin ediyordum.

    bu seferki atmosfer birinci oyun gibi fakat daha steampunk (en bilindik ornekle wild wild west filimindeki gibi fantastik futuristik buharli makineler vsvsvs) olucak diye tahmin ediyorum. eger bu tip atmosferi birinci oyun gibi olaganustu kalitede yapabilirler ise en az ilk bioshock oyun kadar basarili olucaktir...
  • Tutan bir oyunun ..kunu çıkarmasalar olmaz zaten. Yeni bişeler yapın yaw. piyo şok 1-2-3-4-5... nedir bu?

    Kaliteyi düşürüyorlar olan oyuna oluyor. İyiki oyunun adını tekrar system shock koymadılar da efsane diye anılmaya devam ediyor o eski oyun.
  • Bioshock 1 ve 2'den zerre kadar zevk almamıştım.Sırf atmosferi yüzünden oyundan tiksinmiştim.Ama şimdiki oyunu dört gözle bekliyorum.Gökyüzünde kurulu bir şehir sonunda oyundan zevk almamı sağlayabilir.Ne o öyle hep ortam karanlık karanlık.Biraz da gün yüzüne çıkalım.
  • ilk oyunu öve öve bitiremezdi millet. aldım oynadım. yahu hiç mi zevk almaz insan. yarısına falan geldim birazdan zevkli olur hah şimdi zevkli olur vardır herkesin bi bildiği diye diye oyunu bitirmek üzereydim. anlamadım yani nedir ki milleti bu bioshock u bu kadar övdüren. daha önce yapılmamış şeyleri de yapmıyorlar. bi atmosfer var o da grafiklerin kötülüğü yüzünden tat vermiyor insana. biraz benzer olan stalker shadow of chernbyle bakın. ondaki atmosfer çok daha ağır ve kasvetli.çok daha iyi eğer atmosfere bakacaksanız. bioshock bunu bile veremedi bana. ( gerçi art deco mimarisini meslekten gelme bi zevkle seviyorum. bi o artısı var )

    ama bu gökyüzü fikri güzel geldi bana. eğer sistemi daha geliştirirlerse. grafikleri çöp olmazsa.atmosferi daha iyi verebilirlerse neden olmasın.
  • Arkadaşlar,

    Gerek ilk gerekse de ikinci oyunu çok büyük bir zevkle oynadım ve ikinci oyunun kötü olduğu fikrine katılmıyorum. İkinci oyundan, en az ilk oyundan aldığım kadar zevk aldım. Elbette ki oyun meselesi de zevk meselesi, bu nedenle hoşuna gitmeyen kullanıcıları da anlayışla karşılarım, orası ayrı.

    Bununla birlikte Bioshock'u son derece orjinal bir oyun yapan öncelikle konusu ve altındaki felsefedir. Bugün artık birbirinin kopyası gibi çıkan shoot'em up oyunlarına nazaran, insanoğlunun bir utopia kurma düşüncesinden kaynaklanan fikirlerin, insan aklı ve hırslarının sınırlarının tartışıldığı, mükemmel insan arayışının ahlakiliğinin sorgulandığı bir yapıdır söz konusu olan. Elbette bu iki oyuna sadece ateş edip, adam öldürme gözlüğü ile bakan bir kullanıcının sıkılması mümkündür; ancak ingilizcesi kuvvetli, oyunun sizden beklediği temel bilgi birikimine sahip ve bu konularda az da olsa kafa yoran biriyseniz oyunun sizdeki yeri bambaşka olacaktır. Hadi bütün bunları geçtim, sırf o ufak kızların hali bile bence oyunu almak için yeter sebeptir.

    Farklı görüşte olanlar da ifade edin lütfen kendinizi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FadeToßlack

    Bioshock 1 ve 2'den zerre kadar zevk almamıştım.Sırf atmosferi yüzünden oyundan tiksinmiştim.Ama şimdiki oyunu dört gözle bekliyorum.Gökyüzünde kurulu bir şehir sonunda oyundan zevk almamı sağlayabilir.Ne o öyle hep ortam karanlık karanlık.Biraz da gün yüzüne çıkalım.


    Benim düşüncelerimi yazmışsın bioshock 1'e 30 dk zor dayandım.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.