Şimdi Ara

binek olarak caddy, rifter kullanmak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
218
Cevap
0
Favori
15.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ne kadar saçma sapan bir mantığımız var yasal düzenlemeler olarak. artık bu tür araçların ticari sınıf olarak değerlendirilmemesi lazım. her sene muayene ve hız farkı da kalkmalı. SUV araçlardan ne farkı var ki bunların. sırf bu yüzden geçen sene rifter almaktan vazgeçmiştim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Radar sorusunun karşılığı bu as900 ile aynı değerlendirme kriterlerine tabidir bu yargı yanlış mı??



    Alıntıları Göster

    Evet yanlış , alakası yok ,işte kulaktan dolma bilgiler, neymiş as 900 kamyon binek olarak caddy, rifter kullanmak yok 30 tekerlekli TIR , ön yargıları yıkmak zorrr ,kamyonların hız limitleri doblo kangoo gibi ticarilerden daha düşük


    Bazı EDS lerde otomobil ve hafif ticari 100 -100 iken kamyonlar 85 oluyor.


    binek olarak caddy, rifter kullanmak




    binek olarak caddy, rifter kullanmak


    binek olarak caddy, rifter kullanmak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Selamlar


    üstadım konuyu çok anlamlı özetlemişsiniz


    tüm mahalle baskısı ve teknik detayı ile daha fazla söze gerek kalmamış


    anlayan grup için, anlamayan ve anlamak istemeyen grup da hala as 900,tok kapı sesi


    hız yapamıyoruz,minivan,enişte ve ticari kısmında takılı kalmışlar


    toplumun büyük ve karanlık yüzü.


    tork konvertörlü tam otomatik 8 ileri 130 hp minivan aracı 200 çizgisine almaktan bahsediyoruz dahada dolu özelliklerle


    daha iyisi varmış gibi..


    karalanıyorya


    çamur at durumu


    iyisini aynı koşullarda yazın alalım..



    Alıntıları Göster

    binek olarak caddy, rifter kullanmak 





  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Radar sorusunun karşılığı bu as900 ile aynı değerlendirme kriterlerine tabidir bu yargı yanlış mı??



    Alıntıları Göster

    peki as 900 de şerit takip asistanı


    adaptif hız sabitleme


    tork konvertörlü 8 ileri tam otomatik şanzıman varmı..)


    neden bel altı vurmak zorundasınız


    grekoromen güreşirken unutup bacağa hamle yapıyorsunuz..)


    lütfen bunu yapmayın


    kağıt üzerinde kamyonet yazması onu kamyon yapmaz


    empati.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    herkesin görüş ve fikrine saygı duyuyorum..

    ihtiyaçlar be beğeni görsel vs göreceli kavramlar..

    Rifter kullanıcısıyım

    Tam otomatik eat 8 seiki aısın 8 ileri tork konvertörlü tam otomatik şanzımanı var.

    1.5 130 hp.

    GT line donanım seviyesi var aracımda aktif trafik tabela okuma siteminden

    adaptif hız sabitlemeye

    yokuş iniş desteğinden

    kör nokta uyarıya

    şerit takip asitanından

    otomatik park asiste

    kablosuz şarjdan

    ön elektrikli kalorifer ısıtmadan

    diye giden bir liste var araçta..


    EMP' denen platformda üretiyor Psa bu ürünü.308,3008,508,5008,combo,berlingo,rifter,c5 aircros gibi.

    aynı platformu kullanan 3008 aynı dolulukta 520 bin lira..


    220 bine bu araç alınıyor

    evet ruhsatı kamyonet benimkinin,her sene muayene ve karayollarında biraz daha yavaş gitmeniz gerekiyor.


    artıları içi daha geniş,ferah donanım diğerleri ile aynı.


    bir önceki aracım 1 serisi bmw idi..( 2015 model joy plus

    bim poşetleri ile giysilerimi koyuyordum araca çünkü bavul için bir yer yoktu..


    imkan vardıda biz x5 almamışız gibi bir imaj çiziliyor habire yorumlarda.


    3008 alınamıyor malesef fonksiyonellik vede hacim vermek istediğinizde olaya


    bu işi zorlaştıranlar utansın kısaca,bize muadil ürünü almak kalıyor kısıtlı bütçe ile.

    Makyajla led far gibi donanımlar gelirse 10 numara olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Evet yanlış , alakası yok ,işte kulaktan dolma bilgiler, neymiş as 900 kamyon  yok 30 tekerlekli TIR , ön yargıları yıkmak zorrr ,kamyonların hız limitleri doblo kangoo gibi ticarilerden daha düşük


    Bazı EDS lerde otomobil ve hafif ticari 100 -100 iken kamyonlar 85 oluyor.








    Alıntıları Göster

    binek olarak caddy, rifter kullanmak 



    Ticari araclar cok yol katetti. Burada da yazildigi gibi Rifter gibi binek araclarla ayni platformu paylasanlar var.

    Bence Turkiye kosullarinda cok mantikli. Vergi vermek yerine daha buyuk daha donanimli bir arabaya biniyorsunuz.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976

    Makyajla led far gibi donanımlar gelirse 10 numara olur.



    Alıntıları Göster

    güzel olur,aynı platformun ürünü 3008 için 520 isteniyor ..


    bu ürün 200 bandında aradaki farkla çok şeyler yapılabilir


    üstelik bu araç daha da geniş ve hacim olarak zengin.


    anlatmak istediğimiz şeyde tam olarak bu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

     



    Ticari araclar cok yol katetti. Burada da yazildigi gibi Rifter gibi binek araclarla ayni platformu paylasanlar var.

    Bence Turkiye kosullarinda cok mantikli. Vergi vermek yerine daha buyuk daha donanimli bir arabaya biniyorsunuz.



    Alıntıları Göster

    aynı bantdan 3008 de çıkıyor


    rifterde..


    biri 520 bin


    diğeri 240 bin..


    motor şanzıman aynı


    ön takım aynı


    aynı dolulukta donanımlar var


    bizim genç takım riftere as 900 diyor..)


    vergiden para kazanmak isteyen yönetici takımıda kamyonet durumu..)


    bizde lexus da kullanılan şanzımanı bu as 900 takan fabrika sayesinde


    240 bine 8 ileri tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlı gıertlak dolu kamyonete biniyoruz.


    onların dilinden konuşalım mutlu olsunlar.





  • Bir şey danışmak istiyorum.

    Sıfır bayiden alırken, otomobil ruhsatlı alınamıyor mu artık ?

    Alınıyor ise avantajları neler idi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Bir şey danışmak istiyorum.

    Sıfır bayiden alırken, otomobil ruhsatlı alınamıyor mu artık ?

    Alınıyor ise avantajları neler idi acaba

    Rifter için konuşuyorum otomobil ruhsatlısı vardı 7 kişilik hemde


    güncel nedir bilmiyorum şuanda:


    doblo için hala mevcut otomobil ruhsatlı olanı var.


    caddy yi bilmiyorum

  • quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Bir şey danışmak istiyorum.

    Sıfır bayiden alırken, otomobil ruhsatlı alınamıyor mu artık ?

    Alınıyor ise avantajları neler idi acaba

    Doblo da vardı Doblo Panorama olarak fiyatı ÖTV farkından dolayı 50-60 bin oynuyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt

    Aslinda cok ses etme hocam.

    herkes alirsa sonra vergisi artar sen de binemezsin:)


    Su an bence en mantikli araba Turkiyedeki Peugeot Rifter. Ha parasi olan 3008 alabilir tabiiki ben ekonomik anlamda diyorum. B-HB fiyatina aliyorsun.

  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt

    vay be hayata bak.. bmw den kamyonet rifter puga..


    gerçi benimkide farklı sayılmaz z4 ve e350 den sonra polo.. en azından ben klasmanı aynı tuttum. yani otomobil.


    sizin durum daha acınasıymış

  • quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Hiç aklımda yoktu.

    Dacia Sandero Stepwey otomatiği 130-140 bin TL den girer ise alırız diye düşünmüştüm otomatik prestij paketi.

    Kalkıp o tenekeye 200 verileceğine biraz daha çıkılıp bu tarz bir araç alınabilir. Teşekkür ederim ayrıca hatırlatma için...

    sen bu gidişle biraz daha açılıp transporter falan bak hocam..


    130 dan 200 e çıkan.. 200 den caravelle 500 e kadar çıkar

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    peki as 900 de şerit takip asistanı


    adaptif hız sabitleme


    tork konvertörlü 8 ileri tam otomatik şanzıman varmı..)


    neden bel altı vurmak zorundasınız


    grekoromen güreşirken unutup bacağa hamle yapıyorsunuz..)


    lütfen bunu yapmayın


    kağıt üzerinde kamyonet yazması onu kamyon yapmaz


    empati.



    Alıntıları Göster

    ne tork konvektörmüş ya.. 5 sene önce yerden yere vururdunuz. 8 ileri olunca SpaceX uzay aracından kopyala yapıştır sanacaklar.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: pbmax

    vay be hayata bak.. bmw den kamyonet rifter puga..


    gerçi benimkide farklı sayılmaz z4 ve e350 den sonra polo.. en azından ben klasmanı aynı tuttum. yani otomobil.


    sizin durum daha acınasıymış

    Almanyada Polo 15 bin Eurodan baslarken Rifter 22 bin eurodan basliyor.


    Yani siz Turkiyede aslinda daha ucuz olmasi gereken Poloya, Rifterdan daha da fazla para odeyerek biniyorsunuz.


    Kamyonet demenizin bir dayanagi yok zaten, Bu arac binek araclarla ayni platformda, yurtdisinda MPV olarak satiliyor. Yuk kapasitesi sayesinde Turkiyede ticari statusune giriyor ve bu da vergi avantaji sagliyor. Ha siz ben ekstra vergi verip daha dusuk seviye araca binecegim diyorsunuz o sizin tercihiniz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Almanyada Polo 15 bin Eurodan baslarken Rifter 22 bin eurodan basliyor.


    Yani siz Turkiyede aslinda daha ucuz olmasi gereken Poloya, Rifterdan daha da fazla para odeyerek biniyorsunuz.


    Kamyonet demenizin bir dayanagi yok zaten, Bu arac binek araclarla ayni platformda, yurtdisinda MPV olarak satiliyor. Yuk kapasitesi sayesinde Turkiyede ticari statusune giriyor ve bu da vergi avantaji sagliyor. Ha siz ben ekstra vergi verip daha dusuk seviye araca binecegim diyorsunuz o sizin tercihiniz.



    Alıntıları Göster

    amerikada yaşarken.. dandik kamyonetlerin bile sıfır benz bmw audiden pahalı olduğunu..

    10 senelik Chevy express 1500 ün 10 senelik s class tan pahalı olduğunu biliyorum..


    gel gelelim kıyaslamaya gelirsek.. ben size daha fazla şeylerden bahsedebilirim. Lakin nerede yaşadığımız belli.

    Sonuç itibariyle kamyonet statüsü ile otomobil statülerini konuşuyoruz.


    Fransada 3008 den pahalı olması bana bir şey ifade etmiyor. Tip olarak ticari.. İsterse tavanına 8 bölmeli cam tavan yapsalarda durum değişmiyor..


    Sizin söylediğinize gelelim madem öyle.. Almanyada hiç kimse sizin alma amacınızla gidip pug rifter almaz. Ama siz alıyorsunuz. Tek bir açıklaması var fiyatı...


    O yüzden karşılatırma yaparken almanya fransa gibi ülkeler le olmuyor.





  • Alınır mis gibi de binilir. Ağzı olan da konuşur durur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pbmax P kullanıcısına yanıt

    Soyledigniz sey ikinci el. farkli bir konu.

    Burada iki arac arasinda vergi farki var.


    Iki urun var biri 10 lira biri 15 lira. 10 lira olanda 10 liralik vergi var 20 liraya satiliyor. 15 lira olanda 1 lira vergi var 16 liraya satiliyor.

    Ekonomik yonden mantikli olan gidip 16 liraya satilan 15 liralik urunu almaktir.


    Almanyada Poloda yuzde 100 vergi olsa, emin ol onlar da gidip Rifter alirdi ve hic gocunmazdi ticari diye cunku zaten Ticari diye satilmiyor.


    Aslinda ayni seyi soyluyoruz, ben de zaten fiyat avantajindan bahsediyorum en basindan beri.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 2 Mart 2021; 0:23:52 >
  • Köprü vs geçme gibi derdiniz yoksa, 0 promil alkol sebebiyle kolonya bile sürmem diyorsanız ticari mantıklı tabi. Heleki anadoluda daha da mantıklı.

    Ticariler yapısal olarak daha sağlam olur genelde. 4 teker bağımsız süspansiyon Doblo-Renegade platformu mesela çok başarılıdır. Yeni ufak ticarilerin sürüş dinamikleri binek araçlara yakın. Üstelik daha fonksiyonel.
    Şirkete sene sonu binek araç almıyorsanız, köprü otoban derdi yoksa bireysel ticari almak mantıklı tabiki.

    Ticarilerin birçoğunun fabrika çıkış fiyatı bineklerden yüksektir. Bununda bir sebebi var elbet.

    Arabayla kız tavlama yaşını geçtiyseniz rifter 10 numara. Hatta koyun tavana bi surf tahtası, kızda tavlarsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 2 Mart 2021; 0:14:42 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.