Şimdi Ara

beyazeşyam.com dan beyaz eşya alınır mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
8.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar bu siteden alışveriş ne denli güvenli zira liste fiyatlarının bir hayli altında fiyatları var



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Beyaz Eşyam.com'dan Beyaz Eşya Alınır mı?

    Giriş: Beyaz eşya alışverişinde güvenilir ve kaliteli bir mağaza arayışındaysanız, Beyaz Eşyam.com sıklıkla önerilen bir seçenektir. Kullanıcı yorumları, ürün çeşitliliği ve satış sonrası destekleri açısından bilinen bir platformdur.

    Güvenilirlik: Beyaz Eşyam.com, uzun yıllara dayanan sektör deneyimine sahiptir. Müşteri memnuniyetine öncelik vermekte ve güvenilir bir alışveriş deneyimi sunmayı amaçlamaktadır.

    Ürün Çeşitliliği: Mağaza, tüm tanınmış beyaz eşya markalarından geniş bir ürün yelpazesi sunar. Buzdolabından çamaşır makinesine, bulaşık makinesinden fırına kadar aradığınız her şeyi bulabilirsiniz.

    Müşteri Yorumları: Beyaz Eşyam.com'un müşteri yorumları genellikle olumludur. Kullanıcılar, ürün kalitesinden, fiyatlardan ve müşteri hizmetlerinden memnuniyetlerini ifade etmektedir. Ancak, her mağazada olduğu gibi, olumsuz yorumlar da bulunabilir.

    Satış Sonrası Destek: Beyaz Eşyam.com, kapsamlı bir satış sonrası destek hizmeti sunar. Uzman ekipleri, satın alma işleminden sonra herhangi bir sorununuzda size yardımcı olmaya hazırdır. Ayrıca, ürünler için garanti ve iade politikaları mevcuttur.

    Fiyatlandırma: Fiyatlandırma, çeşitli faktörlere bağlı olarak değişebilir. Beyaz Eşyam.com'un fiyatları genellikle piyasa ortalamalarına uygundur. Ancak, indirimler ve promosyonlar sayesinde daha uygun fiyatlı seçenekler de bulabilirsiniz.

    Kararınızı Verme: Beyaz Eşyam.com'dan beyaz eşya alıp almama kararı, bireysel ihtiyaçlarınıza ve tercihlerinize bağlıdır. Olumlu müşteri yorumları, geniş ürün yelpazesi ve güvenilirliği ile bilinen bir mağazadır. Bununla birlikte, nihai kararınızdan önce farklı mağazaların fiyatlarını ve hizmetlerini karşılaştırmanız önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ben klima almıştım, bir sıkıntı çıkmadı, faturası maturası tastamamdı.
    kendi ekibi kamyonetle getirdi, istanbul teslimi..
  • spot mağazası istanbulda zaten..
    istanbuldaysanız uğrar bakarsınız ürünlere...
    bi arkadaşım gidip direk mağazadan buzdolabı almıştı uygun fiyata..
    bende aynı şekilde mağazadan direk ufo ve kettle almıştım...ikisinden de memnunum...
  • Asagidaki linkteki yorumlari bi oku degisik yorumlar var...

    akakce.com
    Beyazesyam.com Güvenilir Mi? Müşteri Şikayet ve Memnuniyet Yorumları | En Ucuzu Akakçe
    http://www.akakce.com/forum/Beyazesyam.com,204.html




  • arkadaş soralı 1 ay olmuşBelliki işi bitmiş.O siteden buzdoalbı almama rağmen yorum yazmadım buraya o yüzden....Bırakın ölsün konıu..
  • İyi Günler Arkadaşlar,

    Dün başıma gelen bir problemi sizlerle paylaşmak istiyorum. beyazesyam.com sitesinden bosch marka bulaşık makinası sipariş vermiş nişanlım. Ürün dün elime geçti. Aras Kargo firması ile buraya gelmiş. Ürünü teslim aldım ve ürünü açmadım. Çünkü servisler hep şunu diyor : "Ürünü siz açmayın. Herhangi bir arıza vs. problem olursa sizden kaynaklı deriz. Biz açalım biz hatayı görelim." Ben de servislerin bu yaklaşımını bildiğim için açmadım. Hemen Bosch servisi telefonu 444 6 333 numarasını aradım ve kurulum başvurusu yaptım. Başvurumdan 2 saat sonra kuruluma arkadaşlar geldiler.

    Makinam açıldı ve servis görevlisi makinanın üst kapağının gevşek olduğunu söyledi. Bir sıkıntısı olmayacağını söyledi. Fakat yeni bir ürün almışsınız neden arızalı olsun dedi. Biz de değişmesini söyledik. Ürünü nerden aldığımızı sordular. Ben beyazesyam.com sitesinden alındığını söyledim.

    Servis görevlisi aynen şunu söyledi : "İnternet sitelerinden alınan beyaz eşyalara Bosch nakliye garantisi veremiyor. Çünkü internet siteleri bayi değil. Onların bayi kodu yok. Üstelik Aras Kargo ile gelmiş. Bosch Ceva Kargo ile çalışır." Dedim ki öyle şey olur mu bu hata yanımıza kâr mı kalacak ? Bir telefon açayım sorayım tekrar dedi. Sordu ve cevap yine aynıydı. Ben de çaresiz gönderdim görevliyi.

    Bosch Nevşehir Yetkili Servisi'ne gittim. Durumu anlattım. Bir bey benle ilgileniyordu. O sırada içerden (sanırım dükkan sahibi) kardeşim anlamıyor musun ? İnternetten almayacaksın. Hadi git işine diyerek beni alenen dükkandan kovdu. Ben de terbiyeni takın edebimizle konuşuyoruz şurada dedim. Gerekli mercilere şikayet edeceğimi söyledim. Git kime şikayet edersen et dedi.

    Böyle terbiyesiz bir adamı Bosch nasıl barındırıyor anlamıyorum. Ama bu yazım okununca Bosch'un tutum değiştireceğini düşünüyorum. Çünkü hiçbir firmanın yaptığı yanına kâr kalmadı hepsini internete aktardım. sikayetvar.com a da yazacağım.

    Bosch Türkiye'yi tekrar aradım. Onlar da yapılacak bir şey olmadığını söylediler. Beyazesyam.com ile görüşmemi tavsiye ettiler. Beyazesyam.com u aradık. Onlar da kargo tutanağı tutturmadınız yapacak bir şey yok dedi. Yahu ne sahtekar düzen. Ben içini açsam kontrol etsem sıkıntı varsa tutanak tuttururum. Fakat gözle görülür bir hata yoksa malı eve getirsem bu sefer de Bosch kuruluma gelse ve makina çalışmasa siz neden açtınız destek veremiyoruz diyecekler. Böyle saçmalık böyle ironik bir yaklaşım olur mu ?

    Şimdi "İnternetten Beyaz Eşya Alınır mı ?" diye soranlara alınmaz kardeşim diyorum. Kargo hasarlı ise yandın. İçini açamıyorsun servis açma diyor. Mal aldığın yer aç içine bak hasar tutanağı tuttur diyor. Böyle ikilem olur mu ? Beyazesyam.com firmasından şikayetçiyim. Mal satmak için yalan söylüyorlar. Madem bayi değilsiniz arkadaş neden insanı mağdur ediyorsunuz ? Ne demeye aynen bayiden alınmış gibi her desteği alıyorsunuz diyorlar ? Bosch firmasından ve Bosch Nevşehir Yetkili Servisinden de şikayetçiyim. Bosch neden böyle müşterisini mağdur ediyor ? Bosch Nevşehir Yetkili Servisine gelince neden böyle terbiyesizce bir yaklaşım gösteriyorlar ?

    Ne demişti Robert Bosch ?

    "İnsanların Güvenini Kaybetmektense, Para Kaybetmeyi Tercih Ederim"

    Ben Bosch'a olan güvenimi kaybettim. Ta ki bu mağduriyeti düzeltene kadar.

    Alıntı;http://www.ticaretmerkezi.gen.tr/sikayetim-var/860-internetten-beyaz-esya-almayin.html
    Cihan Küsmez
    05434454545
    Nevşehir




  • Ben Kocamustafapaşa'da oturuyorum. Beyazeşyam'ın mağazası da burada, gidip yüzyüze görüşüp bir buzdolabı bir de bulaşık makinası aldım. Üstelik pazarlıkla internet sitesinden çok daha ucuza geldi. Bizimle ilgilenen mağazanın müdür yardımcısıydı ve çok memnun kalmıştım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ben samsung rf67vbpn buzdolabı aldım .yurt*** kargo ile 4 gunde geldi. ve yetkılı servis kutuyu acınca hasarlı oldugu anlasıldı. tabı kargo tutanagı tutturmamıstım. ancak beyazesya.com u arayınca urunu ıade alabılecegını belırttı. BEN MEMNUN KALDIM. yurtı** kargonun pisliğini sıte temızledi....
  • Bende alışveriş yaparken internet sitelerinde gezindim,yorumları okudum. hiçbir e ticaret sitesinin %100 müşteri memnuniyeti yok. Bir yorum okuyorsun 'Aaa kesin alınır'diyorsun,başka bi yorum okuyorsun 'Yuhh be'diyorsun.

    Zaten adamların kar majı en fazla %15-20 arası . Sana %10 indirim yaptığı zaman bırak %5-10 da ona kalsın, 5000TL de 250-500TL kazanmak çok değil bence.

    İnternet sitelerinde de çok çakallık var , kimi nakliyeye 100-150TL yazıyor,kimi de ürün temin edilemiyor diye ürün bedelini iade ediyor.

    Gittim aynen bayiiye de bu ürünlerde %10 indirim yapabilirseniz satışı bitirelim dedim,o da kabul etti. Darty,Mediamarkt,ElectroWorld hepsini gezdim %5 indirim yapıyorlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.