Şimdi Ara

BES ( BIREYSEL EMEKLILIK ) FON TERCIHLERINIZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
1
Favori
862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bes fon tercihlerinizi paylasirmisiniz ve benim fon tercihim hakkinda iyi kotu yorum yaparmisiniz ne yapmaliyim BES ( BIREYSEL EMEKLILIK ) FON TERCIHLERINIZ

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    _____________________________
  • bes fonu uzun vadeli yatırım olduğu için ben olsam sadece hisse senedi fonuna yatırım yapardım.

    borsa kısa vadede zarar edebilir ama 10 yıllık uzun vade de borsa zarar etmez hem de en çok kazandıran yatırım aracı borsadır.

    2-3 yıl sonra çıkarım diyorsa borsa fonu almak yanlış olabilir ama 10 yıl kalacağım diyorsan bence hisse senedi fonu.

    yabancı hisse senedi fonu olursa tabi daha iyi olur. hem kur artuşından hem borsanın yükselişinden para kazandırır.

    _____________________________
    ''Başkaları aç gözlü olduğunda kork ve geride dur.
    Başkaları korktuğunda aç gözlü ol.''
    Warren Buffet
  • Para piyasası fonu hiç sevmem asla 5 kuruş dahi olsa koymam Ben olsam uzun vade duracaksam Altın Hisse yoğun fon yabancı hisse bölüştüreceksin Yabancı hisse senedleri şu an için iskotolu neden mi şuan $ donuk Olaki dolar 30 yada 35 giderse anınada getirisi katlar kendi risk alğına göre karar verceksin




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tekno moomce -- 18 Eylül 2023; 20:11:7 >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    hangısı gelır? anket
    13 yıl önce açıldı
    VETERINERLIK ATAMALARI IYI MI
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.