Şimdi Ara

benq teknik servis

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 14 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 22 saat 1 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • murat5535 (2 mesaj) Linuxville (1 mesaj) AXU (1 mesaj) apex (1 mesaj) Emir Hattab (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    230 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    arkadaşlar benq nun konforlu servis anlayışı var yani bilgisayar bozulunca evden alıyorlar işlemi bittikten sonrada eve teslim ediyorlar soruma gelince ocak ayının 16 sı laptopumu tamir için servise vermek istediğimi ve sorunlarımı saydım ve bana kayıt numarası verildi. ayın 17 sinde de kargocular geldi bilgisayarı almak için ve o gün bugündür parça bekliyor. yarın 30. işgünü ayın 16 sına göre ama benim elimde bir delil yok ama kayıtım benq da da 16 sı görünüyor yarın da yapılmazsa para iadesi talep edeceğim.acaba 16 sından itibaren mi saymalıyım yoksa 17 si mi yoksa onların eline ulaştığı tarihi mi



    |
    |
  • Teğmen
    230 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    kimsenin bir bilgisi yok mu yarın son günse para iadesi isteyeceğim acil yardım ederseniz sevinirim arkadaşlar
    |
    |
  • Çavuş
    89 Mesaj
    Merhaba geçmiş olsun, ben de 2 hafta önce benq r55 bilgisayarımı dvd yazıcı arızası nedeniyle yollamıştım. Laptop dün geldi ama sorun bulunamadı diye not düşüp direk geri göndermişler. Böyle bir rezillik olmaz. Bu yeni servis dekare de sorumsuz çıktı. Daha önce bir kere kart okuyucu bozulmuştu. Beni tam 1 ay bekletip aynen sizin gibi, tam 29. işgününde mi ne geri yollamışlardı.(güya 1 ay anakart beklemiş,bu eski serviste olmuştu)

    Ayrıca benq'nun koforulu servis anlayışı da bence boş bir olay. Servis sadece istanbul'da var. Ben ankara'da oturuyorum evde kargocuyu bekliyorum. Geri geldiği zaman da evde olacağımın garantisi bile yok. Sadece İstanbul'da çalışan bir teknik servis ne kadar iyi olabilir ki zaten her neyse...

    Muhtemelen ellerine ulaştığı günü kabul ederler,bu teknik servisler her türlü numarayı çekerler adama. Ben değişimde bile sorun çıkaracaklarına inanıyorum açıkçası. Eğer para iadesi alabilirseniz bence bir daha benq'nun yüzüne bakmayın. Ben son derece pişmanım. Servisi iyi olan hangi marka bilmiyorum ama araştırın ona göre bir laptop alın...
    |
    |




  • Binbaşı
    1839 Mesaj
    ufotek tede var aynı evden alma eve getirme anlayışı ama ben ufoteğe kendim gittiğimde 50 metrekare bir ofis gördüm.
    sanırım servisi zayıf olan firmalar bu uygulamayı yapıyo iyi bir görünüm vermek için!
    |
    |
  • Çavuş
    87 Mesaj
    para iadesi isteyin tabi verirlerse
    bundan sonra da benq yüzüne bakmazsınız
    |
    |
  • Yarbay
    2004 Mesaj
    benim benq a51 de yeni geldi servisten, orjinal kutusu köpükleri ile göndermiştim, adamlar bi benq kutusunda yolladılar, kutuyu ne yaptılar bilmiyorum, sinirimi bozdular, satanda vs kutu iyi işe yarıyordu...
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.