Şimdi Ara

BenQ GW2790QT 27 inç 2K Monitör Alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler. Arkadaşlar sizce günlük kullanım ve film filan izlemek için bu monitör alınır mı? Amaç oyun oynamak değil. Zaten 2K monitörde oyun oynamak için güçlü bir ekran kartı gerekir, bende de öyle bir ekran kartı yok.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan1840 -- 26 Ağustos 2024; 16:54:27 >



    _____________________________
    "Bin Cihana değişmem, şu öksüz Türklüğümü."




  • Film/video/youtube için


    VA panel

    Olabildiğince büyük

    Ekran kartı destekliyorsa 4k yoksa fhd


    2k monitörler oyun ve iş için daha uygun

    _____________________________
  • sikörtıl_ S kullanıcısına yanıt

    Hocam benim attığım linkteki monitör 2K IPS monitör. Bu monitörün ilgimi çekmesinin sebebi Pivot(Ekranın dikey,yatay olma.) özelliği var. Her monitörde böyle bir özellik yok.

    _____________________________
    "Bin Cihana değişmem, şu öksüz Türklüğümü."
  • Bu kadar para verip 75 hz alinmaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    Oyun için değil hocam. Yukarda belirttiğim gibi. Zaten 2K'da online tabanlı oyunlar dışında çoğu oyunu kolay kolay oynuyamazsın. İyi bir ekran kartı gerekir. Bende de öyle bir sistem yok.

    _____________________________
    "Bin Cihana değişmem, şu öksüz Türklüğümü."
  • kaan1840 kullanıcısına yanıt
    İlerde olur ama knk

    Benim monitör 8 senelik keske 2k alsaydim diyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    Hocam 2K monitör her zaman daha yüksek sistem ister. Full HD çözünürlükte ultra ayarlarda oynarsın ama 2K'da ise Medium'da zor oynarsın. Hatta topladığın sistemin ömrüde daha az olur.

    _____________________________
    "Bin Cihana değişmem, şu öksüz Türklüğümü."
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • kaan1840 kullanıcısına yanıt
    Tmm knk da full hd devri bitti artik gari

    Konsollar bile 2k 4k gelecek

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    Konsolun varsa zaten 4K televizyon veya büyük ekranlı bir 4K monitörden oynamak daha iyi.

    _____________________________
    "Bin Cihana değişmem, şu öksüz Türklüğümü."
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.