Şimdi Ara

**** benim motorsikletim (resimli)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
582
Cevap
3
Favori
203.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • herkes motorsikletinin resmini ve teknik özelliklerini burda paylaşabilir.
  • yamaha ybr125
    4 zamanlı
    125cc
    10 hp
    ön fren disc arka balata
     **** benim motorsikletim (resimli)




    kymco activ 110
    4zamanlı
    110 cc
    7,5 hp
    ön disc-arka balatalı
    yarı otomatik(cup)
     **** benim motorsikletim (resimli)




  • COMING SOON

    inşallah yazın buraya "KANUNİ-RACER 200" ümün resmini koycam...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O_S_M_N_8_9 -- 7 Aralık 2006; 19:32:03 >
  • EN İYİSİ ARMODE BENİM OTORUM SİZİNLE ONRA PAYLAŞIRIM MOTORUMU
  • Böyle bir konu vardı zaten.oraya resimleri koymuştuk.2 bir başlıga ne gerek var.
  • buda benim aslan parçam

  • kardeş sana yakışır dogrusu klasik bir model..biraz özelliklerinden bahsedersen sevinirim yanlız ğördüğüm v arka doğrumu vede sen bu motorda biraz değişiklik yapmıssın
  • Bu işi biliyorsun önce onu söliim
    gecen sene arkası ile az oynamıstım şimdi işi daha abarttım şu an a dan z ye söktüm beyaz kaplan ı 2 ay için de herşeyini sıfırlayp toplıcam teknik özellikleri malumdur zaten bu motorun şasesinde türkiye cumhuriyeti hükümeti malıdır yazıyo eski polis motoru yani 220 kadran var 160 ı falan rahat görüyom sonunu hiç denemedim orjinalligini fazla bozmadan bir modifiye yapma olayına girdik inşallah bitince bitmiş halinide yollarım burdan
    eksoz ları degişcem rektefiye yapılacak boya yapılacak çizgilerini düzelticem jesi james tarzı olmasada şöle kendine dahada baktıracak bi hale sokacam




  • değerli kardeşim motor işini bilene anlayana sor demişler yada hastasına bence buda bir tür hastalık bende önce honda 80"lık kros vardı şimdi onu değiştirdim 125 aldım zamanla 600 kadar cokmayı düşünüyorum inşallah sende ğörüyotumki bende ve her motorcuda olması gereken hastalık var ben şunu anladımki ona bakmak ve üzerine binip özğürce dolaşmak o kadar cok haz veriyorki ama nekadar masraf edersen et yinede bitmiyor bitmiyor bence onu modifiye edrken orjinalliğini fazla bozma derim ama bana kalsa motoru aşagıya indirip ona cok ğüzel ve klasik bir renk secerek dış ğörüntüsünü dittak cekiçi bir hala dgetirirsen mükemmel olur modifiye ederken benc dış motor aksamını kesinlikle kapatma onun adını herkez ğörsün eksoz ve ön arka amartisörde değişiklik yapabilirsin aslında birde sana bir sorum olacak motor calısırken sesi nasıl aynı şekildemi değişiklik oluyormu ayrıca hocam motorunda yağ sorunu varmı ve daha önce pıstonda ve grantda kitleme yaptımı ..... kendine iyi bak dostum umarım istdiğin şekilde olur ftoğ.bekliyoruz..




  • Walla dostum kalbimiz bir

    bende orjinalligine fazla dokunmuyorum ama bitirince resmini mutlaka koyacam buraya motorunda kitleme falan olmadı seside harika bir bmw sesi bam bam diyen pistonun biri az yag yakıyordu onun için takım olarak rektefiye yaptırıyorum sasesını orjinal mat siyah beyaz yarlerinide metalik yapıcam kottugunu özel yaptırmayı düşünüyorum şu an astarlandı aynı zamanda tadilattları yapılıyor daha agır ve baba bir görünüm alacak cant tellerini degişicem parlamıyor artık eksoz orjinal takmayı düşündüm ama daha havalı olsun istiyorum 2 ser tane üst üste orjinal koymayı su günlerde hesaplıyorum grenaj koymayı kesınlıkle dusunmuyorum.


    seninde dedigin gibi bu hastalık ama emin ol cok motor kullandım zzr 1100 e de bindim (benim degildi) ama
    bmw işi biliyor 55 modelinide cok kullandım bunları yasamak lazım motor bu yaaaaaa yeni motorlar cok hızlı performans süper ama bu eski modellerden aldıgım zevki vermiyor

    600 e kadar cıkman konusu isabet olmuş zaten daha fazlası kullanıslı olmuyor benzin ve masraf bakımından arkadasımda zamanında zzr 1100 ü satıp tekrar 600 luk bır motor almıstı

    ilgine teşekkurler bitmesini sabırsızlıkla bekliyorum her aşamasını fotograflıyorum




  • dostum yaptıgın izlenim sonucu doğru kararlar almışın ben buradan resmine bakdıgımda ğözüme önce koltuklar geldi bence onun üzerinde cok kötü duruyor adeta onun devasa gövdesine kesip atmıs sonra eksoz olayını bir daha düşün derim ayrıca cant telleri parlamıyor diyorsun pasmı tutmuş yada cok mu sönük gerci cok pahallı değil..ama parlatıcı veya pas tuttutsa pas söküçüyle bu iş hallede bilirdin seni aslında cok iyi anlıyorum ama yerlerdede kısmak geerk dostum benim fikrimi soracak olursan koltukla beraber arkadaki seleyide kaldırırım onun alltındaki demir aksamı yok etmek için onun sağlı sollu yanına cok ğüzel motorun renğine ğöre onun uzun modeli olan sele ama icce ve sır ğövdeye uyum sağlıcak şekilde koyabilirsin....yazında ZZ-R 1100 YANİ KAVASAKİ"DEN SÖZ etmissin ona bindiysen onunzevki hiç bir şeyde yok bunu senin benim ğb tutkunları ve hastaları anlar 600-660cc lik"-Sanırım 155 by.ğücünde devasa bir yer roketi bende senin ğibi samsunda deneme fırsatım oldu
    ve adeta altımdan kaybodu ama onun yakında 600-bir kros"da ondan aşağı zevk ve heyacan veerdi ayrıca zx-11/zx-12 ninja modelleri cok ğüzel motor iş ciddi iş eğer yani bir kullanıcıya tavsiye etsem başlangıc olark 600-ve üzeri aasla tavsiye etmem Yurtdışında birçok ülkede ehliyeti yeni alan kişiler kanuni olarak 2 sene boyunca 100-150cc den büyük motor kullanamıyorlar. 2 senenin sonunda da yapılan bir sınavdan geçtikten sonra motor hacmini büyütebiliyorlar, o da direk olarak 1000cc olamıyor. Kısacası dünyada büyük hacimli motorla başlanmaması için kanuni yollara da başvuruluyor. Umarım bu uygulama Türkiye’ye de gelir çünkü forumda okuduğum yazılardan anladığım kadarıyla bilinçsiz kullanıcı sayısı çok fazla.ayrıca 600cc ve 1000cc kategorisindeki yarış motorları hatayı affetmez. Zaten motor en ufak hatanızı kollayan, ilk fırsatta sizi üzerinden atmaya çalışan bir alettir. Yarış motorları diğer motorlardan çok farklı davranışa sahiptir. Ortalama olarak 160-180 kg olup, 120-200 hp arası güce sahip bu motorlar, 2-3 saniye gibi çok kısa sürelerde çok yüksek süratlere çıkabilirler. Bu motorlara yüksek süratlerde hakim olmak ciddi derecede zordur. Motora hakimiyet belli teknikler gerektirir. Yüksek süratlerde motoru yavaşlatmak ve durdurmak zordur.cok şey bildiğimi sanmıyorum zamanla öğrenmeye calışıyorum sadece kendine iyi bak dostum..








    Motosiklet En az (TL) En Çok (TL)
    Kawasaki RX6 (1999) 9 milyar 11 milyar
    Kawasaki 2X9R (1998) 10 milyar 13 milyar
    Kawasaki ZZR 1100 (1998) 12 milyar 14 milyar
    Suzuki Fırat 750 (1998) 10 milyar 13 milyar
    Suzuki Hayabusa 1300 (2003) 22 milyar 23 milyar
    Suzuki 750RR (1990) 6,5 milyar 7 milyar
    Honda F600R (2000) 10 milyar 10 milyar
    Honda F600R (2004-yeni) 17 milyar 17 milyar
    Yamaha R600 (2001) 13 milyar 14 milyar
    Yamaha R1 (1999) 12 milyar 13 milyar




  • Merhaba arkadaşım seledeki demir aksam dan bah semişsin benim hatam söylemeyi unuttum orda yan çantaları var onları çıkardıktan sonra resim çekmiştim cantları ve motoru parlatmanın yolunu buldum cant telleri sandım kadar sorun olmıyacaga benziyor bugun biraz temizledim nerdeyse yeni gibi oldukar sele de de sadeleştirme yaptım bu gün ikinci astarını attım sasenin nazar degmesin şu ana kadar cok iyi gidiyor güzel olacak artık daha eminim sadece beyaz kısımları ve far tasını beyaza boyiyim diyorum ama boyadan sonra üstüne vernik atsam parlak olur eminim ama saglıklı olurmu onu araştırıyorum

    eksoz olayında da ikitane orjinal eksozu üst üst koydum (fotograf üzerinde) güzel durdu ama iyi bir nikelajcı bulabilirsem eksozları kendim yapmayı düşünüyorum

    bahsettigin konularda seninle aynı fikirdeyim ama yol motorları bana kısa süreler de kullanılacak motorlar gibi geliyor yani pistlerde veya işte kapışırken hava atarken falan ama benim motor tarzı olan motorlara bidiginde motor sana ne diyor biliyormusun --Ben güçlüyüm istersen seni uçururum bir arabayı bile çekerim virajlarda motor kafalarını yerede degdirerekte dönebilirsin ama dur etrafına bak acelen ne şöyle dik otur motorla dolaşmanın tadını çıkar--- işte ben bana bunu söyleyebilen motorları seviyorum ve inan bu mor bunu diyor ayrıca kros kullanmayada bayılırım hatta sırf arada bir dolşmak için çin malı 125 lik bi tane alıyım diye bile bazen düşünüyorum


    Burdan bütün motor kullanan arkadaşlara 87 den beri motor kullanan biri olarakda şunu söylemek isterim

    Arkadaşlar 100 lük bile olsa günümüzün motorları çok sürat yapabiliyor size tavsiyem hız yapmayın kendinize bir ilke edinin mesela 80 igeçmiyecegim diye kendinizi şartlandırın araçlardan uzak durun motor kazalarının çogu araçların sizi fark edememesinde ve ya geç fark etmesinden kaynaklanır en azından yavaş giderek bu geç fark etme olayını önleye bilirsiniz

    kendinize iyi bakın




  • kardeş fikirlerine aynen kalıyorum her insan önce kendine ilke edinmeli ve iki ayağımızı yerden kesen bizi bizim bir parcamız ğibi olan motorlarımızla daha dikkatli olmalı ve hızımızı herzaman kontrol altına almalıyız cünki iki teker asla affetmez bu arada motorun parçalarında kumlama yapılmışlarmı yoksa ne nikelaj tutar ne de boya. vallka... k.b.i
  • Herşey yolunda gidiyor toplanmaya başlandı 2 hafta sonra bitecek gibi hala uygun eksoz bakıyorum koltuk işini hallettim
  • yucoo motorun çok güzell
  • Saol bitince daha güzel olacak sabırsızlanıyorum
  • tam 1 yıl zevkle kullandığım mondial zat motorumu arkadaşıma sattım.yenisini kısmet olursa mart-nisanda alacagım..o zaman resmini koyarım.büyük ihtimal de ybr 250 yada honda cbf 150 olacak..
  •  **** benim motorsikletim (resimli)


    mondial 125cc
    valla bana yetio bu motor aırısı kotu olur
  • 125 lik suzukinin kopyası güzel motordur güle güle kullan
  • 17.000 km oldu nerdeyse ya suzuki mondial ve kanuni nerdeyse hepsi aynı :D hele gene kanunui ile mondial hiç fark yok sende saol yucoo kardes
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.