Evet üstteki konulara bakmak istemeyenler için özet geçiyorum. Bilgisayarımın 17 Temmuz 2010 tarihinde durup dururken kapanması sonucunda Vatan Computer'a götürdüm derhal. Test edildi. Anakart sorunlu garantiye gidecek dendi. Pekala gönderdiler 30 iş gününü geçti ( 30 iş gününü 42 gün olarak biliyordum 34 günmüş. ) Bu yüzden bekledim. Neyse anakartı başka bir anakartla değiştirdim. Takıldı oh be dedim alabileceğim bilgisayarımı. Montajdaki yetkili anakarttan görüntü alamıyoruz, test edeceğiz dedi. Ettiler sorun anakartta değil işlemcide çıktı. Meğer işlemci de anakartla aynı anda bozulmuş. (Anakartı beklediğim 45 gün içerisinde bozukmuş.) Bunu farkedemediler. Bende sinirlendim yetkili biriyle görüştürdüler 2-3 gün içinde haber vereceklerini söylediler. (Tarih : 14 Eylül 2010)
Aradan 37 gün geçti bu süre zarfında kimse ne aradı ne de sordu. Pazartesi günü 30 iş günü dolmuştu. Bugün gidebildim ancak. Bana ürünün hazır olduğunu, montajda parçalara tekrar bakılacağını söylediler. Tamam dedim. Daha sonra montajdan haber geldi ki kasanın içerisinde işlemci yokmuş Yok artık dedim şaka mı yapıyorsunuz? Özür dileriz beyfendi haklısınız cart curt. Yarın saat 17.00'de burda olacağım ister yapın bu bilgisayarı ister yapmayın. Yarın bu bilgisayar yapılmış olmazsa, basını da çağırıp parçalayacağım herkesin önünde dedim. Benim durumum çok şükür iyi başka bir bilgisayarda alabilirim fakat sizin bu tutumunuzu başka bir firmada ne gördüm ne de duydum dedim. Bilgisayarım 3 ay 4 gündür Vatan Bilgisayar'da yeteri kadar sabrın fazlasını gösterdiğimi düşünüyorum.
Bakalım yarın gideceğim. Yapılmazsa tutumum çok sert olacak. Bu nasıl şanstır anlamadım...
Sonuç olarak tüketici hakem heyetine başvursam iş uzayacak. Alternatif olarak ne yapabilirim bilmiyorum...
Evet üstteki konulara bakmak istemeyenler için özet geçiyorum. Bilgisayarımın 17 Temmuz 2010 tarihinde durup dururken kapanması sonucunda Vatan Computer'a götürdüm derhal. Test edildi. Anakart sorunlu garantiye gidecek dendi. Pekala gönderdiler 30 iş gününü geçti ( 30 iş gününü 42 gün olarak biliyordum 34 günmüş. ) Bu yüzden bekledim. Neyse anakartı başka bir anakartla değiştirdim. Takıldı oh be dedim alabileceğim bilgisayarımı. Montajdaki yetkili anakarttan görüntü alamıyoruz, test edeceğiz dedi. Ettiler sorun anakartta değil işlemcide çıktı. Meğer işlemci de anakartla aynı anda bozulmuş. (Anakartı beklediğim 45 gün içerisinde bozukmuş.) Bunu farkedemediler. Bende sinirlendim yetkili biriyle görüştürdüler 2-3 gün içinde haber vereceklerini söylediler. (Tarih : 14 Eylül 2010)
Aradan 37 gün geçti bu süre zarfında kimse ne aradı ne de sordu. Pazartesi günü 30 iş günü dolmuştu. Bugün gidebildim ancak. Bana ürünün hazır olduğunu, montajda parçalara tekrar bakılacağını söylediler. Tamam dedim. Daha sonra montajdan haber geldi ki kasanın içerisinde işlemci yokmuş Yok artık dedim şaka mı yapıyorsunuz? Özür dileriz beyfendi haklısınız cart curt. Yarın saat 17.00'de burda olacağım ister yapın bu bilgisayarı ister yapmayın. Yarın bu bilgisayar yapılmış olmazsa, basını da çağırıp parçalayacağım herkesin önünde dedim. Benim durumum çok şükür iyi başka bir bilgisayarda alabilirim fakat sizin bu tutumunuzu başka bir firmada ne gördüm ne de duydum dedim. Bilgisayarım 3 ay 4 gündür Vatan Bilgisayar'da yeteri kadar sabrın fazlasını gösterdiğimi düşünüyorum.
Bakalım yarın gideceğim. Yapılmazsa tutumum çok sert olacak. Bu nasıl şanstır anlamadım...
Sonuç olarak tüketici hakem heyetine başvursam iş uzayacak. Alternatif olarak ne yapabilirim bilmiyorum...
Evet üstteki konulara bakmak istemeyenler için özet geçiyorum. Bilgisayarımın 17 Temmuz 2010 tarihinde durup dururken kapanması sonucunda Vatan Computer'a götürdüm derhal. Test edildi. Anakart sorunlu garantiye gidecek dendi. Pekala gönderdiler 30 iş gününü geçti ( 30 iş gününü 42 gün olarak biliyordum 34 günmüş. ) Bu yüzden bekledim. Neyse anakartı başka bir anakartla değiştirdim. Takıldı oh be dedim alabileceğim bilgisayarımı. Montajdaki yetkili anakarttan görüntü alamıyoruz, test edeceğiz dedi. Ettiler sorun anakartta değil işlemcide çıktı. Meğer işlemci de anakartla aynı anda bozulmuş. (Anakartı beklediğim 45 gün içerisinde bozukmuş.) Bunu farkedemediler. Bende sinirlendim yetkili biriyle görüştürdüler 2-3 gün içinde haber vereceklerini söylediler. (Tarih : 14 Eylül 2010)
Aradan 37 gün geçti bu süre zarfında kimse ne aradı ne de sordu. Pazartesi günü 30 iş günü dolmuştu. Bugün gidebildim ancak. Bana ürünün hazır olduğunu, montajda parçalara tekrar bakılacağını söylediler. Tamam dedim. Daha sonra montajdan haber geldi ki kasanın içerisinde işlemci yokmuş Yok artık dedim şaka mı yapıyorsunuz? Özür dileriz beyfendi haklısınız cart curt. Yarın saat 17.00'de burda olacağım ister yapın bu bilgisayarı ister yapmayın. Yarın bu bilgisayar yapılmış olmazsa, basını da çağırıp parçalayacağım herkesin önünde dedim. Benim durumum çok şükür iyi başka bir bilgisayarda alabilirim fakat sizin bu tutumunuzu başka bir firmada ne gördüm ne de duydum dedim. Bilgisayarım 3 ay 4 gündür Vatan Bilgisayar'da yeteri kadar sabrın fazlasını gösterdiğimi düşünüyorum.
Bakalım yarın gideceğim. Yapılmazsa tutumum çok sert olacak. Bu nasıl şanstır anlamadım...
Sonuç olarak tüketici hakem heyetine başvursam iş uzayacak. Alternatif olarak ne yapabilirim bilmiyorum...
Evet üstteki konulara bakmak istemeyenler için özet geçiyorum. Bilgisayarımın 17 Temmuz 2010 tarihinde durup dururken kapanması sonucunda Vatan Computer'a götürdüm derhal. Test edildi. Anakart sorunlu garantiye gidecek dendi. Pekala gönderdiler 30 iş gününü geçti ( 30 iş gününü 42 gün olarak biliyordum 34 günmüş. ) Bu yüzden bekledim. Neyse anakartı başka bir anakartla değiştirdim. Takıldı oh be dedim alabileceğim bilgisayarımı. Montajdaki yetkili anakarttan görüntü alamıyoruz, test edeceğiz dedi. Ettiler sorun anakartta değil işlemcide çıktı. Meğer işlemci de anakartla aynı anda bozulmuş. (Anakartı beklediğim 45 gün içerisinde bozukmuş.) Bunu farkedemediler. Bende sinirlendim yetkili biriyle görüştürdüler 2-3 gün içinde haber vereceklerini söylediler. (Tarih : 14 Eylül 2010)
Aradan 37 gün geçti bu süre zarfında kimse ne aradı ne de sordu. Pazartesi günü 30 iş günü dolmuştu. Bugün gidebildim ancak. Bana ürünün hazır olduğunu, montajda parçalara tekrar bakılacağını söylediler. Tamam dedim. Daha sonra montajdan haber geldi ki kasanın içerisinde işlemci yokmuş Yok artık dedim şaka mı yapıyorsunuz? Özür dileriz beyfendi haklısınız cart curt. Yarın saat 17.00'de burda olacağım ister yapın bu bilgisayarı ister yapmayın. Yarın bu bilgisayar yapılmış olmazsa, basını da çağırıp parçalayacağım herkesin önünde dedim. Benim durumum çok şükür iyi başka bir bilgisayarda alabilirim fakat sizin bu tutumunuzu başka bir firmada ne gördüm ne de duydum dedim. Bilgisayarım 3 ay 4 gündür Vatan Bilgisayar'da yeteri kadar sabrın fazlasını gösterdiğimi düşünüyorum.
Bakalım yarın gideceğim. Yapılmazsa tutumum çok sert olacak. Bu nasıl şanstır anlamadım...
Sonuç olarak tüketici hakem heyetine başvursam iş uzayacak. Alternatif olarak ne yapabilirim bilmiyorum...
Aynen böyle işte. Ağlanacak halimize gülüyoruz işte...
Evet üstteki konulara bakmak istemeyenler için özet geçiyorum. Bilgisayarımın 17 Temmuz 2010 tarihinde durup dururken kapanması sonucunda Vatan Computer'a götürdüm derhal. Test edildi. Anakart sorunlu garantiye gidecek dendi. Pekala gönderdiler 30 iş gününü geçti ( 30 iş gününü 42 gün olarak biliyordum 34 günmüş. ) Bu yüzden bekledim. Neyse anakartı başka bir anakartla değiştirdim. Takıldı oh be dedim alabileceğim bilgisayarımı. Montajdaki yetkili anakarttan görüntü alamıyoruz, test edeceğiz dedi. Ettiler sorun anakartta değil işlemcide çıktı. Meğer işlemci de anakartla aynı anda bozulmuş. (Anakartı beklediğim 45 gün içerisinde bozukmuş.) Bunu farkedemediler. Bende sinirlendim yetkili biriyle görüştürdüler 2-3 gün içinde haber vereceklerini söylediler. (Tarih : 14 Eylül 2010)
Aradan 37 gün geçti bu süre zarfında kimse ne aradı ne de sordu. Pazartesi günü 30 iş günü dolmuştu. Bugün gidebildim ancak. Bana ürünün hazır olduğunu, montajda parçalara tekrar bakılacağını söylediler. Tamam dedim. Daha sonra montajdan haber geldi ki kasanın içerisinde işlemci yokmuş Yok artık dedim şaka mı yapıyorsunuz? Özür dileriz beyfendi haklısınız cart curt. Yarın saat 17.00'de burda olacağım ister yapın bu bilgisayarı ister yapmayın. Yarın bu bilgisayar yapılmış olmazsa, basını da çağırıp parçalayacağım herkesin önünde dedim. Benim durumum çok şükür iyi başka bir bilgisayarda alabilirim fakat sizin bu tutumunuzu başka bir firmada ne gördüm ne de duydum dedim. Bilgisayarım 3 ay 4 gündür Vatan Bilgisayar'da yeteri kadar sabrın fazlasını gösterdiğimi düşünüyorum.
Bakalım yarın gideceğim. Yapılmazsa tutumum çok sert olacak. Bu nasıl şanstır anlamadım...
Sonuç olarak tüketici hakem heyetine başvursam iş uzayacak. Alternatif olarak ne yapabilirim bilmiyorum...
Aynen böyle işte. Ağlanacak halimize gülüyoruz işte...
trajikomik
sıkıştır sürekli ara git görüş mahkeme ile uzar bende teknosadaki birisine seni mahkemede görüşürz demiştim bir nedenden dolayı
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme