Şimdi Ara

Dün aldığım bilgisayarda bir tane ölü piksel var ne yapmalıyım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3.girişim olacak -- 30 Haziran 2024; 15:5:50 >







  • Direkt iade et

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Direk sebepsiz iade et.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buraya sorman yersiz, senin için önmli ki inceleyip bakmışsın ve kusuru bulmuşsun hemen içini rahatlatmalısın, hani verilen paralar da ortada

  • İade edin, para kolay kazanılmıyor. Kusursuz ürün yollasınlar tekrardan

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Satıcının trendyol olmasına güveniyorum inşallah güvenim boşa çıkmaz normalde 5 piksele kadar reddedebiliyorlarmış



    Dün aldığım bilgisayarda bir tane ölü piksel var ne yapmalıyım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3.girişim olacak -- 1 Temmuz 2024; 0:21:50 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • HB'da iki laptobu iade etmiştik sebep göstermeden. ışık sızması vardı hafif de olsa.

    ben geçen sene iki monitör alacaktım. 2 tane alabilmek için toplam 6 monitör satın alıp 4 kere iade yaptım. sorunlu ürünler geldi çünkü. hiç sebep göstermedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • up

  • 01001101 kullanıcısına yanıt
    Hocam direkt iade edebildiniz mi ?21 iş günü analize gitmedi mi bana trendyoldan öyle söylediler.elektronik cihaz olduğu için 15 günlük koşulsuz cayma hakkından yararlanamazmışım.Önce servise analize gitmesi lazımmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3.girişim olacak -- 8 Temmuz 2024; 13:40:19 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 1 adet ölü piksel için dert etmeye gerek yok kaldı ki 1 ölü pikselle iade hakkınız oluşmuyor diye biliyorum.

  • 3.girişim olacak kullanıcısına yanıt
    hepsini direk iade ettim.

    4 iradenin 3'ü HB'daki farklı farklı satıcılardandı. kalan 1 iade de Amazon üzerinden yine farklı bi satıcı idi. hiçbiri öyle servis onayına gidecek demedi. kargo onları ulaştıktan 1 gün sonra iade kabul edildi dediler hiç polemiğe girmeden.

    tabi ben sebep göstermeden iade yaptım. almaktan vazgeçtim dedim geçtim.

    bu monitör iadelerinden önce iki laptop ve iki telefon iadesi yaptım. hepsinin kutusunu açıp deneyip iade ettim (telefonları sim takmadan kurup denedim) hiç sorun çıkmadı hepsinde direk kabul edildi hemen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • OptikForm kullanıcısına yanıt
    ölü piksel nedeniyle hak oluşmuyor olabilir ama elektronik ürün olsun olmasın farketmez, 14 iş günü sebep göstermeden iade hakkı var.

    sadece hijyen ürünlerinde 14 gün cayma hakkı yok diye biliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • OptikForm kullanıcısına yanıt
    Hocam piksel sayısı artar diye endişelendim bir de satıcı da trendyoldu ilk başta değişim yaparız hemen gibisinden güven verici konuştular ürünü gönderdikten sonra da 21 gün analize gidecek dediler ilk başta söyleselerdi göndermezdim.
    En az 5 piksel olması gerekiyor dediğiniz gibi ama işte trendyol yaparız ederiz deyince göndermiş bulundum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 01001101 kullanıcısına yanıt
    Hocam ben değişim istedim,orda hata ettim sanırım.OFFFFFFFFFFFFFFF KAFAMI DUVARLARA VURMAK İSTİYORUM.iade edip tekrar satın almaktansa değişim daha hızlı olur diye düşündüm

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Ben monitör alsam sadece 1 ölü piksel çıksa sevinir kendimi şanslı hissederdim.

  • OptikForm kullanıcısına yanıt
    10 yıllık dandik casper monitörüm var bir tane bile ölü piksel yok bunun üzerine sıfır bilgisayardan ölü pilsel çıkınca insan kötü hissediyor ayrıca evdeki kaç milyon piksellik televizyonun ekranında da bir tane bile ölü piksel yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 3.girişim olacak kullanıcısına yanıt
    evet bu tarz durumlarda direk iade yapmak gerek. hiç öyle şikayet belirtmeden "almaktan vazgeçtim" bitti. ben böyle sayısız iade yaptım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısın valla insan kendini doalndırılmış hisseder ama bu tip şeylerden rahatsız olmuyorum.

  • 01001101 kullanıcısına yanıt

    Ben de elektrikli süpürgelerde çalıştıktan sonra keyfi olarak iade hakkı yok diye biliyorum.

    Toz pire motorun içine giriyor ve ürünün tekrar satışı uygun olmuyor diye.

  • OptikForm kullanıcısına yanıt
    evet o tarz ürünlerde yok. temizlik ürünleri. ya da film CD'leri. ama böyle monitör, laptop, telefon gibi cihazlarda iade hakkı var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.