Şimdi Ara

:::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
0
Favori
9.024
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gacvokem

    bu fps bildiğim kadarıyla guake3 oynarken :) ekran kartının saniyede işlediği görüntü değeriydi ve biz çeşitli komutlarla o işleme sayısını değiştire biliyorduk , pingle alakalı bir konu değildi tamamen işlemci ve ekran kartı, fps ne kadar fazlaysa işlemciye daha az yük biniyordu, lag ve pin ise tamamen bağlantiyla alakalı şeylerdi..yanılıyormuyum yanlışsa düzeltin:)

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gacvokem

    bu fps bildiğim kadarıyla guake3 oynarken :) ekran kartının saniyede işlediği görüntü değeriydi ve biz çeşitli komutlarla o işleme sayısını değiştire biliyorduk , pingle alakalı bir konu değildi tamamen işlemci ve ekran kartı, fps ne kadar fazlaysa işlemciye daha az yük biniyordu, lag ve pin ise tamamen bağlantiyla alakalı şeylerdi..yanılıyormuyum yanlışsa düzeltin:)

    FPS yükseldikçe işlemciye binen yük de yükselir. Q3 için oyuna yani oyuunun motoruna özel olarka ekranda gösterilen FPS ile servera yollanan paket sayısı birbiri ile alakalı.

    Q3 için

    1. Kural servera gönderilen paket sayısı hiçbir zmaan ekrana çizilen FPS'den daha fazla olamaz.

    Bunun içn com_maxfps 120, cl_maxpacket 120 yapılır idi. Ekranda max. 120 fps gönderilsin ve bu servera gönderilen paket ile senkron olsun diye. Oyunun yapısından dolayı, yani netcode / FPS ilişkisinden dolayı,eğer ortalığın karışmasından dolayı yada sistemin kaldıramamasından dolayı bir şekilde FPS 120'nin altına inerse, servera yollanan paket sayısı 120'den bir anda 63'e düşer. Netcode yapısına göre hesabı kitabı var da burası değil yeri(ve id,John Carmack'ın inatçılığından dolayı bazı sorunlar vardı, QL'de hala var, eskisi mesela snapshot reading bug, Promode'da Arqon'nun tamir ettiği).

    Oyuncular da zaten sabit akıcı FPS elde etme derdindeydi, bu yüzden çoğunluk zaten CRT monitörde 640 çözünürlükte 120HZ 120FPS oynamaya çalışırdı. Interneti yeten de max packetsi yükseltebildiği yere kadar. En ideali 120Fps 120hz 120 paket(paket sayısı ne kadar yüksek ise, servera o kadar çok update yollanır. 120FPS de 30 paket oynanırsa ekranda gördüklerimizin 1/4ü servera gider, 120fps 120 paket olunca da hepsi. Yani servera giden ile bizim gördüklerimiz senkron olur).

    60-75HZ LCD için ise, durum biraz kelek. Siz oyunu yine 120 FPS göstersin diye ayarlarsınız (com_maxfps 120), çünkü amacınız servera daha çok paket yollamak (cl_maxpackets 120 olmasını istersiniz). Oyun 120 FPS basar, ama LCD 60-75FPs gösterir. Zaten LCD de en en en en en en berbat olan Q3'dür, böyle LCD lerde hiçbi zaman bi CRT'deki akıcılığı görmezsiniz. Dünya kadar adam bıraktı zaten bu yüzden :////

    Günümüzdeki oyunların netcode/fps ilişkisi nasılsa artık ona da dikkat etmek lazım.

    Daha çok fps nin çıkarı avantajlı yanı varsa ve bunun için $$$'larımız yetmiyorsa, düşük FPS yerine yüksek FPS vericek bi config ve bunun avantajları bana göre daha tercih edilebilir.
    _____________________________
    Mess With us, and you will feel
    A Pain so true yet so unreal




  • guake 3 270 fps ile oynuyordum hey gidi günler hey :), arada yine oynuyom tabiki:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gacvokem -- 13 Nisan 2012; 10:17:17 >
    _____________________________
    Steam:soultaker72
    Orgin:tiker_TR



    Ana Sistem Intel i7 2600k 3400@4800 Mhz (1.28v) with NOCTUA NH-D14 | Ana Kart| Asus Maxımus IV Gene-Z/Gen3| 4*4 Gb Gskill Sniper Cl9 1600 Mhz DDR3 | Sapphire 1 Gb HD6850 | Corsair Force 3 GT 120 Gb SSD +|High Power 750Watt | Haf 912|Scythe Kaze Master Pro 5.25| SteelSeries 7H USB|LOGITECH - G9x GAMING LAZER MOUSE
  • Vay vay vayy!! Enedo Demo reeltime

    _____________________________
  • nVidia Driver 301.24, [email protected], 16GB GSkill F3-12800CL9, Palit GTX570 SLI (gpu850, Vram2.000)

    **************************************************************************

    3DMark2011

     :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI


     :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI


    **************************************************************************

    Heaven DX11 Benchmark 3.0 Not:min fps, hep bench e ilk girerken oluşuyor1280MB Vram neden olsa gerek

     :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI


    **************************************************************************

    Metro 2033

     :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI


     :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI


     :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI


     :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI


    **************************************************************************

    Battlefield 3

    Gulf of Oman
    ULTRA
    AADeferred 4xMSAA
    AAPost High
    Motion Blur on %70
    ----------------------------
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    137911, 1732844, 26, 199, 79.587

    Gulf of Oman
    ULTRA
    AADeferred off
    AAPost off
    Motion Blur on %70
    ----------------------------
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    82340, 820393, 34, 190, 100.367

    Gulf of Oman
    ULTRA
    AADeferred off
    AAPost off
    Motion Blur off %0
    ----------------------------
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    47912, 461451, 43, 200, 103.829

    Caspian Boarder
    ULTRA
    AADeferred 4xMSAA
    AAPost High
    Motion Blur on %70
    ----------------------------
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    87100, 1073490, 46, 179, 81.137

    Noshahr Canals
    ULTRA
    AADeferred 4xMSAA
    AAPost High
    Motion Blur on %70
    ----------------------------
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    61977, 672645, 48, 123, 92.139



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rezes -- 23 Nisan 2012; 23:04:54 >
    _____________________________




  • nVidia Driver 301.24, [email protected], 16GB GSkill F3-12800CL9, Palit GTX570 SLI (gpu850, Vram2.000)

    Battlefield 3

    Caspian Boarder
    ULTRA
    AADeferred off
    AAPost off
    Motion Blur off %0
    ----------------------------
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    91874, 816837, 73, 201, 112.475

    Kharg Island
    ULTRA
    AADeferred off
    AAPost off
    Motion Blur off %0
    ----------------------------
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    305540, 2323666, 46, 201, 131.490

    Gulf of Oman
    ULTRA
    AADeferred off
    AAPost off
    Motion Blur off %0
    ----------------------------
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    312569, 2784352, 22, 201, 112.259



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rezes -- 23 Nisan 2012; 23:04:12 >
    _____________________________
  • beyler nasıpse bende tester ıle geclıcem bırdahakıne :)
    _____________________________
    "Korkuyorsan yapma. Yapıyorsan korkma!"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanalforum

    beyler nasıpse bende tester ıle geclıcem bırdahakıne :)

    Bekleriz


    nVidia Driver 301.24, [email protected], 16GB GSkill F3-12800CL9, Palit GTX570 SLI (gpu850, Vram2.000)
    MSI Afterburner 2.2.0
    Battlefield 3

    Gulf of Oman
    ULTRA
    AADeferred off
    AAPost off
    Motion Blur off %0
    ----------------------------
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    274148, 2421386, 50, 201, 113.219



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rezes -- 23 Nisan 2012; 23:03:42 >
    _____________________________




  • Ne kullandığınıza göre değişiyor sanırım rezes.. sanırım sen uçaklayken test etmişsin.. caspian border uçaklayken diğerleri yerde piyade askeriyken aksiyonun içinde alınmış benchmarklar..

    Battlefield 3
    Sharqi Peninsula
    ULTRA
    AADeferred FxAA
    AAPost off
    Motion Blur %70
    HD7970 i7 2600k 4.6GHZ
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    12722, 179401, 45, 112, 70.914






    Battlefield 3
    Gulf of Oman
    ULTRA
    AADeferred FxAA
    AAPost off
    Motion Blur %70
    HD7970 i7 2600k 4.6GHZ
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    54590, 768788, 45, 106, 71.008




    Battlefield 3
    Caspian Border
    ULTRA
    AADeferred FxAA
    AAPost off
    Motion Blur %70
    HD7970 i7 2600k 4.6GHZ
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    115416, 1151131, 55, 185, 100.263



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SLaYeR KiNG -- 23 Nisan 2012; 22:39:30 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLaYeR KiNG

    Ne kullandığınıza göre değişiyor sanırım rezes.. sanırım sen uçaklayken test etmişsin.. caspian border uçaklayken diğerleri yerde piyade askeriyken aksiyonun içinde alınmış benchmarklar..

    Battlefield 3
    Sharqi Peninsula
    ULTRA
    AADeferred FxAA
    AAPost off
    Motion Blur %70
    HD7970 i7 2600k 4.6GHZ
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    12722, 179401, 45, 112, 70.914






    Battlefield 3
    Gulf of Oman
    ULTRA
    AADeferred FxAA
    AAPost off
    Motion Blur %70
    HD7970 i7 2600k 4.6GHZ
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    54590, 768788, 45, 106, 71.008




    Battlefield 3
    Caspian Border
    ULTRA
    AADeferred FxAA
    AAPost off
    Motion Blur %70
    HD7970 i7 2600k 4.6GHZ
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    115416, 1151131, 55, 185, 100.263


    Skorlarınız tek kart olarak O son oyunlarımda pek uçak kullanmadım. 570SLI olduğundan sana uçaktaymış gibi gelmiş ULTRA ayarlarda AADeferred off, AAPost off, Motion Blur off %0 şeklinde oynuyorum.110FPS averaj alıyorum. gtx570 lerde vram 1280MB olduğundan kartlar AA olmadığından rahatlıyor. AADeferred on, AAPost on, Motion Blur on %70 ayarlarında 80FPS averag alıyorum. Testlerim eski mesajlarımda mevcut zaten. Bir ara sırf uçak skorlarınıda paylaşırım

    Normal oyununu oyna. Ne araç kullandığına takılma. averajın pek değişmediğini göreceksin. tecrübeyle sabit

    Buda kapalı alan BF3 Metro

    Metro
    ULTRA
    AADeferred off
    AAPost off
    Motion Blur off
    Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    297910, 1866849, 85, 377, 159.579

    Edit: AADeferred FxAA yı anti aliasing kapalı anlamında kullanıyorum. Şu gtx680 le gelne FxAA ile alakası yok. Yanlış anlaşılma olmasın.
    Oyunda iken, konsola "GameTime.MaxvariableFPS 1000" komutunu girerek 200FPS üst sınırını kaldırabilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rezes -- 23 Nisan 2012; 23:33:37 >
    _____________________________




  •  :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI


     :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI


    Yeni GTX 690 ile grafikler böyle olüyör müş

    [DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=SLtNsLSCSn4&feature=player_embedded#!]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rezes -- 30 Nisan 2012; 19:41:03 >
    _____________________________




  • Serverları test edin. Dos'ta ''tracert XX.XXX.XX'' konutunu kullanın. X'' olan yere serverin Ip'sini yazın. :'dan sonraki 4 rakam hariç. Kaç kapıdan hangi değerlerle geçtiğini bulun. Almanya için dahi 16-17 kapı var 9-10 kapı var. Ayrıca ping yada yüksek pinge bağladığımız lag konusunda başka bir kıstas daha var. Serverların donanım kalitesi.
    _____________________________
    “Tarih’i” “tekerrür” diye tarif ediyorlar;
    Hiç ibret alınsaydı, tekerrür mü ederdi?



  • Battlefield 3: Close Quarters Donya Fortress





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rezes -- 12 Mayıs 2012; 21:17:38 >
    _____________________________
  • GTX 670SLI inceleme çok yakında burada arkadaşlar!!

     :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI
     :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI


     :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI
     :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI
    _____________________________




  • Kartlar gümrük aksiliği nedeniyle Pazartesi gününe kaldı


    Nvidia GTX 670 SLI versus GTX 690, 680 SLI, 670, 580, AMD HD 7970, HD 7950

    _____________________________
  •  :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI


    GTX 670ler içinde en iyi soğutma Gigabyte Windforce aitken en iyi performans OC tasarımıyla Galaxy GC OC ait.
    Zotac ın default ayarlardaki performansı düşük gözüksede OC ile aradaki güç farkı hemen hemen kapatacaktır.
    Lakin bu biraz sıcaklık artışıyla birlikte gürültüyü beraberinde getirecektir (42dB). Zira çalışma sıcaklı ortalaması 79C.
    Ancak özel soğutmalı modellere oranla düşük fiyatı Zotac ı cazip kılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rezes -- 18 Mayıs 2012; 22:17:23 >
    _____________________________




  • _____________________________
  • _____________________________
  •  :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI


    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rezes


     :::Battlefield 3 Multiplayer Benchmark:::570SLI, 670SLI




    Canavarlar hayırlı olsun da siz epey bir kızıp işin suyunu çıkarmışsınız

    Testleri bekliyoruz ama i7 2600K dar boğaz yapar diye düşünüyorum
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.