Şimdi Ara

🔥🔥BAŞLADIII 🔥🔥HEPSİBURADA - EFSANE CUMA 🔥🔥 (132. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.744
Cevap
63
Favori
518.163
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
129 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kargolarınız emin ellerde hiç merak etmeyin. Özenle hazırlanıp en kısa sürede adresinize teslim edilecektir.
    🔥🔥BAŞLADIII 🔥🔥HEPSİBURADA - EFSANE CUMA 🔥🔥

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargoya verilmişti hepsijet’e şimdi böyle yazıyor, aklım almıyor bu kadar yüzsüz bir firma görmedim. Resmen yalan ettiler siparişi kaç kere yazdım ama umursamaz bir şekilde devam ediyorlar.
    🔥🔥BAŞLADIII 🔥🔥HEPSİBURADA - EFSANE CUMA 🔥🔥

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaKo

    Black Friday öncesi 27 Kasım’da Hepsiburada’dan Spigen kılıf almıştım. Teslimat bilgileri 9 Aralık’tan 19 Aralık’a kadar ertelendi... Hem Spigen’e hem de Hepsiburada’ya aynı akşam mail atıp bir güzel haşladım, aynı gece saat 4’te kargoya verildi maili geldi ve ürün ertesi gün elime ulaştı. Bu ülkede ağlamayana meme yok gerçekten de 😂
    ben kaç defa şikayette bulundum cevap bile vermiyorlar ,sözde 1 ürünü kargoya vermişler ama 30 kasım dan beri ptt. kargo da aynı yerde bekleyip duruyor
    artık ağlayana da meme vermiyorlar :)
  • Kargo konusunda neden bu kadar aceleci bir topluluğuz? 1 hafta geç gelsin ne zararı var? Kampanya dönemi uygun ürün almışsın illede kargom diye bağırıyorsunuz. Enteresan. Yoğunluk var yetişmiyor demek anlamak zor olmasa gerek?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nurullahkrks -- 8 Aralık 2019; 15:28:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nurullahkrks N kullanıcısına yanıt
    Konuya yazanlar genelde 20-21i gibi sipariş verip daha ürünleri kargolanmayan kişiler, aldığın bir ürünün 3-4 haftada gelmesi normal heralde senin icin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b0Ni -- 8 Aralık 2019; 16:24:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nurullahkrks N kullanıcısına yanıt
    Kampanya dönemi indirimli ürün almadım. İhtiyacım olduğu için diğer sitelerle fiyatı aynı olan ürünü aldım ürün sayfasında süper hızlı yazdığı için. Kargom 2 hafta gecikiyor ve gayet de şikayetçi olmak hakkım. Benden sonra başka siteden aynı ürünü alanlara 2 3 gün içinde teslim ediliyor ürün. Yani kargo şirketi yoğunluğundan değil(diğer siteler yurtiçi kullanıyor) tamamen hepsijet kargosunun profesyonel davranmamasından olan bir olay bu.

    Ürünü geri çekip iptal ettirmek zor değil ki yüksek ihtimal ürün hala depoda sadece kargo numarası oluşturuldu. Amazonda kaç kez kargodayken iptal edildiğine şahit oldum. Bu zor bir şey değil. Ama paranın üstüne yatıp gelince iade edebilirsiniz kargo aşamasında iptal etmiyoruz diyorlar. E kargo gelince iade et onun parasının yatmasını bekle uğraş dur daha da geciksin kargo.

    Kusura bakmayın ama mağduriyet durumunu gidermeyen bir firmaya bağırırım gayet de. Koskoca hepsiburada kapalıçarşı esnafı gibi ticaret yapıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Mühendis

    Kampanya dönemi indirimli ürün almadım. İhtiyacım olduğu için diğer sitelerle fiyatı aynı olan ürünü aldım ürün sayfasında süper hızlı yazdığı için. Kargom 2 hafta gecikiyor ve gayet de şikayetçi olmak hakkım. Benden sonra başka siteden aynı ürünü alanlara 2 3 gün içinde teslim ediliyor ürün. Yani kargo şirketi yoğunluğundan değil(diğer siteler yurtiçi kullanıyor) tamamen hepsijet kargosunun profesyonel davranmamasından olan bir olay bu.

    Ürünü geri çekip iptal ettirmek zor değil ki yüksek ihtimal ürün hala depoda sadece kargo numarası oluşturuldu. Amazonda kaç kez kargodayken iptal edildiğine şahit oldum. Bu zor bir şey değil. Ama paranın üstüne yatıp gelince iade edebilirsiniz kargo aşamasında iptal etmiyoruz diyorlar. E kargo gelince iade et onun parasının yatmasını bekle uğraş dur daha da geciksin kargo.

    Kusura bakmayın ama mağduriyet durumunu gidermeyen bir firmaya bağırırım gayet de. Koskoca hepsiburada kapalıçarşı esnafı gibi ticaret yapıyor.
    Diğer siteler yurtiçi kullanıyor demişsin. Yurtiçi kargo hiç teslim almıyor bile ürünleri. Ben trendyol n11 hepsiburada satıcı mağazayım. Sorun şu ki kargo şubeleri günlük kota koymuş. Siparişler sırayla her gün bölerek kargolanıyor. Hepsijet için bir şey diyemem. Sorun istanbula tüm anadoludan gelen kargoların kapasiteyi aşması . Adamlarda bilerek geciktirmiyorlar kargonuzu. Şubenin içine sığmıyor kargolar ne yapsınlar. Empati yapmak lazım. 11 kasımdan itibaren kargo şubelerinde durum budur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • b0Ni kullanıcısına yanıt
    Trendyol kampanya dönemi o tarihler. Bütün siteler sırayla kampanya yaptılar ve kargo firmaları şişti. Sorun budur. İstanbuldaki kargolar muhtemelen sorun yaşıyorlar. Bu hafta rahatlamış olurlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nurullahkrks N kullanıcısına yanıt
    Trendyoldan 27-29 kasim arası yaptığım 7-8 siparişin hepsi kargolandi ve teslim aldım (mavi marka bir ürün hariç, mavi kargolanmadi bile daha). Ayrıca 3 aralıkta n11den 2 ürün aldim onları da teslim aldım, saydığım siparişler MNG yurtiçi Aras ve sürat kargo ile geldi yani tüm kargoları kullandım. Demek istediğim sorun kargo sorunu değil, Hepsiburada urunleri kargoya bile vermedi. 2.5 haftadır bekletiyorlar boş boş.

    trendyol kampanyası 25-30 kasımdı ayrıca, 22sinde hb başlattı ilk kampanyayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b0Ni -- 9 Aralık 2019; 13:2:16 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nurullahkrks N kullanıcısına yanıt
    Ben kota aşmasını bilmem başka siteden benden sonra sipariş veren birinin kargosunun gelip benim kargomun hala nerede olduğunu bilmememe bakarım. Empatiyse alıcıyla da empati yapılmalı. Benim almanyada alınan ürünüm 4 günde bana teslim edilip gebzeden alınan ürünün beykoza 2 haftada teslim edilmiyorsa ben buna laf söylerim. Gittigidiyordan alsaydım 3 günde bana teslim edilecekti ürün. Ama hepsiburadadaki süper hızlı kargo(?) ibaresine kandım ordan aldım. Siparişi iptal etmek istediğimde de iptal edilemiyor diyorlar. Şuan hem paramı esir aldılar hem beni beklemeye mecbur bırakıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 🔥🔥BAŞLADIII 🔥🔥HEPSİBURADA - EFSANE CUMA 🔥🔥



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremec -- 9 Aralık 2019; 14:10:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serin_su842

    .
    Merhaba hocam, anker kulaklık dediğiniz anker verve mi? Memnun musunuz kulaklıktan ses kalitesi nasıl? Ben de aldım ama gelmiyor işte ona göre beklemeyip iptal edicem.

    Edit: Hazırlanıyor kısmında olduğu için iptal edilemiyormuş. Ürün sayfasında hala 2 saat içinde sipariş verirseniz bugün kargoda yazıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremec -- 9 Aralık 2019; 14:4:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nurullahkrks N kullanıcısına yanıt
    trendyol, hepsiburada vs için kota var. normal gönderileri kabul ediyorlar. mesela 2 gün önce boyner'den mont aldım aynı gün kargo yapıldı ertesi gün teslim edildi. (yurtiçikargo)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AktifProje -- 9 Aralık 2019; 17:5:36 >
  • Arkadaşlar Hepsiburada nın çağrı merkezini arayın telesekreterdeki kadıncağıza
    *kurumsal satış yapmak istiyorum* diyin. Sihirli kelimeyi söyledikten sonra hemen sizi müşteri temsilcisine aktaracak.

    Devamında Siparişinizin durumunu sorun yaptıklarının suç olduğunu satış sözleşmesine aykırı davranıldığını tüketici hakem heyeti dahil bir çok yasal kurumlara suç duyurusunda bulunacağınızı söylüyorsunuz.

    Ardından acilen kargonuzun dağıtıma çıkarılması için ilgili kişilere yönlendirme yapılmasını ve mail atılmasını istiyorsunuz.

    Bu konuşmadan sonra 10 gündür araçta gözüken kargo ertesi sabah teslim edildi.

    1 saat sonra tekrar aynı aramayı yapın. Yukarıda yazdıklarımı tekrar edin. Biraz sıkıştırın yani :)

    Konuşurken kendinize güvenin çünkü haklı sizsiniz. Sert bir şekilde üslubunuzu bozmadan konuşun. Gerisi size kalmış ağzınız ne kadar laf yaparsa o kadar iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hepsiburada ürünleri geç teslim etmiyor, kargoya geç veriyor. Kargoya verildiğinde birkaç gün içerisinde geliyor.

    Bir sepet iki ürünü ilk olarak, Aras'a ve Sürat'a veriyor birkaç günde geliyor.

    28 Kasım'da aldığım ürünü, 2 Aralık'ta kargoya vereceğiz diyorlar. Son teslimat tarihi 13 Aralık. Ayın 7'sine kadar kargoya verilme yok, 4 gün boyunca mesaj atıyorum ama 4-5 gün geçtikten sonra kargoya verdiklerini söylüyorlar. 2 Aralıkta kargoya verilecek ürün, 7 Aralık'ta kargoya veriliyor. Yarın büyük ihtimal alırım ama Sürat Kargo olmasa YENİ SON TESLİMAT tarihi 18 Aralık'ı da geçerdi.

    Telefon kılıfı aldım, 9 gündür Hepsikaplumbağa transfer merkezinde yatıyor. Son teslimat tarihi 13 Aralık, mesaj attım 3 gün içinde İstanbul'dan getirip bana teslim etmeyi nasıl düşünüyorsunuz diye. Twitter Sürat Kargoya verdik diyor, Whatsapp ise Aras kargoya verdik diyor. 2 gün içerisinde siteye bilgi girilecekmiş ve ben oradan görecekmişim. Yine son teslimat tarihini erteleyecekler, biz belirttiğimiz tarihten önce teslim ettik diyecekler.

    Bir tane daha Hepsikaplumbağa deposunda yatan ürünüm var ama onu daha şu an için Hepsijet ile teslim etme planından vazgeçmemişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avrasya Kurdu -- 9 Aralık 2019; 21:38:46 >




  • Satış sözleşmesinde 30 gün içinde tarafınıza teslimi sağlanır yazıyor. 21 kasımda aldım hala kargoya verilmedi 11 gün kaldı, eğer 11 gün içinde gönderilmezse tüketici hakem heyetine şikayet edeceğim. Ayrıca ticaret bakanlığına da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 🔥🔥BAŞLADIII 🔥🔥HEPSİBURADA - EFSANE CUMA 🔥🔥


    Bende teslim tarihi güncellemesi de yok her türlü geçti hem kargoya veriliş hem teslim ama iptal edemiyorum. Bin pişman oldum hb'ye bulaştığıma. Zaten bu ayın basinda birçok yerde yakin fiyatlarda satilan ürünler çogu ki yil sonu yaklastikca daha da artar kampanyalar. Önce eksik kargo simdi de verilmeyen kargo biktim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskiden satıcısı Hepsiburada olan ürün alin diye tavsiyeler veriliyordu simdi tam tersi Hepsiburada olandan uzak durun. Diger saticilardan aldiklarim 2 - 3 gune hepsi geldi hem de her platformdan ama saticisi HB olanlar daha ortada yok gelen de eksik geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gönderi tarihi 4 Aralık olan iki parça ürünüm hâlen paketleniyor aşamasında bekliyor. Satıcı; Hepsiburada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Etrüsk -- 10 Aralık 2019; 19:12:18 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde yukarı anlattığım, sorunlu ürünlerin hepsinin satıcısı HB. Sadece nasıl olduysa, 1 sepet 2 üründen birisi HB idi ve onu Aras'a verdi.

    1 sepeti zorla kargoya verdiler, şansıma Sürat kargoya düştü. Diğer iki ürün hepsikamlumbağada bekliyor.

    Fatura düzenliyorlar, hepsijette kargo numarası açıyorlar. Daha sonrada formaliteden kargoya verilmiş şekilde kendi depolarında bekletiyorlar.

    Dokuz gündür kargoda yatan ürünüm için mesaj atıyorum, Twitter Sürat kargo Whatsapp Aras kargo ile teslim etmeyi planlıyoruz diyor. Ertesi gün hepsijet ile teslim edeceğiz, süreci hızlandırıyoruz vs diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avrasya Kurdu -- 10 Aralık 2019; 19:33:29 >
  • 
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.