Şimdi Ara

🔥🔥BAŞLADIII 🔥🔥HEPSİBURADA - EFSANE CUMA 🔥🔥 (130. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.744
Cevap
63
Favori
518.162
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
129 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 128129130131132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pharheke kullanıcısına yanıt
    Bu arada benim bu 2 üründen de birisi 25 kasım da ptt kargoya verilmiş, gelecek inşallah. Kargo firmaları yüzünden bu arada işimizde de sıkıntı yaşadık biz.


    Bu arada hepsiburada w app için +90 850 252 4000 numarasını kullanıyor, bu numaraya mesaj atın, telefon da müşteri temsilcisini beklemek aşırı sinir bozucu oluyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • from_anatolia kullanıcısına yanıt
    Evet, benim de iptal etmişler pat diye. Hemen e-devlet üzerinden THH şikayetimi oluşturdum. Salak yerine koyuyorlar müşteriyi.
  • Evrekas kullanıcısına yanıt
    Şikayet sonucu ne oluyor bu durumlarda hocam?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • from_anatolia kullanıcısına yanıt
    Başvurunuzu yapmaktan çekinmeyin lütfen, yanlarına kar bırakacağımıza en azından denemiş oluruz.

    E-devlet üzerinden başvuru imkanı geldikten sonra 2 kere başvurdum 2sinde de kazandım. 2si de hepsiburada.com'a karşı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Evrekas -- 6 Aralık 2019; 13:58:54 >
  • Evrekas kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. 👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 4 sepet ürün aldım, sadece bir sepette 2 ürün var, diğerleri ise tekli.

    1 sepetteki 2 üründen, birinin satıcısı HB diğeri ise farklıydı. Sürat 2 gün kendinde tutup teslim etti, Aras ise 3 gündür 45 dk yol sürecek teslim şubesine getirmedi. Ama bugün gelmiş, yarım günde teslim ettiler.

    Hepsijet 5 günden beri 1 sepetimi, 3 gündür diğer sepetimi esir aldı.

    1 sepetimde ki ürün için siteyle konuşuyorum. En erken 1.5 gün sonra cevap veriyorlar. Ayın 2'sinde kargoya verilmesi gerekiyordu, ara ara konuştuk. Sistematik cevaplar veriyordu. Dün kargoya verilmiş ama kargo bilgileri sisteme yansımamış dedi. Araştıracağız vs dedi ama tabikide dönüş yok. E mail, whatsapp, site, telefon, twitter vs hiçbir şekilde ulaşılamıyor. Bu konuda tecrübesi olan veya benzer bir durumda olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avrasya Kurdu -- 6 Aralık 2019; 15:40:28 >
  • Siparişinizdeki XXXXXXXX ürününüzü özenle hazırlayıp, paketledik ve size ulaştırılması için X XXXXXXXXXX teslimat numarasıyla hepsiJET'e verdik. Ancak kargo firmasında oluşan yoğunluk nedeniyle ürününüzün en geç 23 Aralık 2019'a kadar adresinize teslim edileceği bilgisini aldık. Efsane Cuma kampanyası süresince stoklarla sınırlı indirimli fiyatlardan faydalanarak aldığınız ürününüzdeki fiyat avantajını kaybetmemek için göstereceğiniz anlayış için teşekkür ederiz. hepsiJET ile sürekli irtibat halinde ve siparişinizin en kısa sürede ulaştırması için aralıksız çalışmaya devam ediyoruz.

    NOT: 28 Kasım'da aldığım, 2 Aralık'ta kargoya verilecek ürünün son durumu. Yurtdışından alışveriş daha kısa sürerdi herhalde. Bu cevabıda sitesinde rastgele canlı destek çıkınca, webchat denilen yerden yazdılar.

    Birde verdiği teslimat numarası, halen sisteme işlenmemiş ve sitede sorguladığımda hiçbirşey çıkmıyor. Bunun içinde sisteme daha girilmemiş ve güncelleme & değişiklik yapılmamış dedi.

    Bundan sonra aldığım iki tane hepsijet'e verilen ürünler, 35490 ve 35491 ile başlıyordu. Bu ürüne verilen kargo numarası doğru ise, 35489 ile başlıyor. HB'yı ve hepsijet'i, bu başarısından dolayı tebrik ediyorum. Çünkü daha sonra kargoya verilen önceki ürünlerin, en geç teslim tarihleri birinin 13 Aralık diğerinin ise 18 Aralıktı. Daha erken kargoya verilen ama sisteme yansımayan ürün, hepsinden daha geç ve yaklaşık 3 hafta sonra mı gelecek?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avrasya Kurdu -- 6 Aralık 2019; 16:51:5 >




  • Acil olarak biri yol göstersin arkadaşlar siparişleri nereye başvurup iptal ettirebilirsiniz. 21;Kasım siparişin 2 aralik teslim iken tekrar terminal belirtmişler ve 23 aralık kadar teslim ediceklermis resmen hepsiburada ve hepsijet dalga geçiyor.IPTAL ICIN kargoyla beklemeden nereye şikayet edebiliriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Harcama itiraz formu 45 sürer dedi daha etkili yol neresi arkadaş nereye şikayet edebiliriz Bu rezillik cezasız kalmamali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsijet'in esir aldığı üç ürünüm var. Birinin hem stoğu yoktu, hem de sadece gerçek sepette %50 indirim oradaydı. Bir ürünün en uygun fiyatı ondaydı. Keşke son ürünü Trendyoldan alsaydım. Orada da aynı fiyattı ama Trendyol çok uzatır diye düşündüm.
    Son teslimat tarihi 13 Aralık ve 18 Aralık olan iki üründe 23 Aralık'tan önce gelmez herhalde. Hem kargolar zarar görecek diye korkuyorum hem de yurtdışı alışveris süresi kadar beklemekten sıkılıyorum.
    Birde üstü kapalı tehdit ederek, 23 Aralık'ı bekleyin diyorlar.
    Benimde şöyle bir sorum var, satıcısı HB olan bir ürün Aras Kargo ile geldi. Niye diğer üç ürün, Hepsijet dışında bir firmaya verilmiyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avrasya Kurdu -- 6 Aralık 2019; 17:1:48 >
  • trendyolda farklı değil, 5 farklı malzemeyi 3 sepette aldık ama hepsi hala tedarik sürecinde bekliyor ve en geç teslim tarihi 23 aralık görünüyor herbiri için :)
  • Benim kara cumada trendyoldan aldıklarım 3 gün içinde teslim edildi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bahoiz kullanıcısına yanıt
    Benim iki ürünüm HB transfer merkezinde, buraya kadar tamam. Bunların yeri ve kargo takip numarası belli.

    İlk aldığım ürün için, dört gündür konuşuyoruz. Sitede kargoya verilmemiş gözüküyor ve haliyle kargo takip numarası yok. Dün HB MH kargoya verdik ama sisteme geçmemiş dedi. Daha sonra Twitter'dan ve Whatsapp'tan da benzer mesaj geldi. Twitter veya site en az 1.5 gün sonra mesaj atıyor, Whatsapp'dan 7.5 saat sonra dönüş geldi. Sadece HB canlı destekten bir kargo takip numarası verdiler ama bu seferde Hepsijet bizde böyle bir gönderi numarası yok dedi. Şu an ürünümün nerede ve hangi aşamada olduğunu bilmiyorum. HB canlı destek ve Twitter en geç 23'ü diyor, Whatsapp ise en geç 20'si diyor. Yılbaşı indirimlerinde belki kablo alırım, o bile önce gelebilir bu gidişle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avrasya Kurdu -- 7 Aralık 2019; 1:57:21 >
  • radko kullanıcısına yanıt
    Satıcısı farklı bir ürün ve satıcısı HB olan bir ürün banada öyle geldi. Keşke önemli olan iki üründen birini, HB Aras Kargo'ya verseymiş. Fazla önemli ve acil olmayan ürün hızlı geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avrasya Kurdu -- 7 Aralık 2019; 2:2:34 >
  • 4 sepet ürünüm vardı. Üçü tekli ve satıcısı HB, bu yüzden ikisi esir düştü birinden haber alınamıyor.
    Birinin fiyatı 49.5 TL idi, 50 TL tamamlansın diye bir zıvır aldım. 49.5 TL satıcısı HB, ıvır zıvır ise farklıydı. HB bu sepetteki ürünü Aras Kargoya vermiş, bir dahakine tek sepette hepsini alacağım. Belki bir iki tanesi hızlı gelir.
  • 23 kasımda hepsijete verilen ürün hala elime ulaşmadı.
    Maltepe'den şişliye getiremedi şarlatanlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke trendyoldan ya da gittigidiyordan sipariş verseydim bu ne ya

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • pharheke kullanıcısına yanıt
    Ya hocam ilk defa yapılan bir kampanya değil ki. Ben geçen sene almanyadan siparişlerim 4 günde elime ulaştı. Normal kargo şirketi ertesi gün teslim ederdi ama hepsijet mi ne zıkkımsa esir aldı ürünümü bırakmıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serin_su842

    .
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serin_su842 -- 2 Temmuz 2020; 2:55:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünü 28 Kasımda aldım, 2 Aralıkta kargoya verilecekti. Dört gün boyunca konuştum, dört gün sonra kargoya verilmiş ama sisteme işlenmemiş dediler.
    Her yerden mesaj attım, neresi dönerse diye. Hepside benzer mesaj attılar. HB canlı destek, bir kargo numarası verdi. Ama bu kargo numarasının, Hepsijet'te hiçbir karşılığı yoktu.
    Bu sabah baktım, bugün Sürat kargoya verilmiş ve yine kargo takip numarasının karşılığı yok.
    Bu beceriksizliklerinden sıkıldım, sadece onlardan alabileceğim bir ürün yoksa bir daha asla tercih etmem. Hepsijet ile tesalim edeceğiz dedikleri kargo, İstanbul'dan değil Kocaeli'nden yola çıkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avrasya Kurdu -- 7 Aralık 2019; 13:5:17 >
  • 
Sayfa: önceki 128129130131132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.