şikayetvar.com a yazdığım metin eylül ayı ekstremdeki 48.99 TL'lik kart aidatı kesintisinin iadesini talep ediyorum. Garanti Bankası'nı arayarak durumu izah ettiğimde, müşteri temsilciniz mümkün olmadığını Tüketici hakları mahkemesine gidebileceğimi söyledi.
Oysa ki 6 aralık salı tarihli ve 28134 sayılı resmi gazetede yayınlanan bildiriye göre; Tüketici mahkemeleri tarafından verilen karar ile aidatların haksız şart niteliğinde olup sebepsiz zenginleşme olduğunun sabitlendiği, bu konuda Yargıtay 13.Hukuk Dairesinde verilen kararla söz konusu yıllık kart aidatının 10 yıl geriye dönük olarak tüketiciler tarafından alınabileceği kesinleşmiştir. Bu kararla kartıma 48.99 TL'nin kesinlikle iadesini talep ediyorum.
gelen cevap Müşterimiz Sn. xxxx tarafından iletilen bildirim, bankamızca değerlendirmeye alınmıştır. Müşterimiz ile en kısa süre içinde iletişime geçilerek mesajı hakkında yardımcı olunacaktır.
Değerli Müşterimiz; ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili görüşleriniziwww.garanti.com.tr / Haklı Müşteri Hattı sayfasında yer alan İletişim Formu aracılığı ile iletebilir, hafta içi ve cumartesi günleri 09:00-18:00 saatleri arasında 444 0 338 ve ya 0850 222 0 338 numaralı hattımızı arayarak müşteri danışmanlarımız ile görüşebilirsiniz. 7/24 hizmetinizde olan @garantiyesor ekibine; Facebook (http://on.fb.me/1356rGa) ve Twitter (http://twitter.com/garantiyesor) üzerinden de ulaşabilirsiniz.