Şimdi Ara

BANA CİTRÖEN C-ELYSEE ALMAMAK İÇİN NDEN BULUN! (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
209
Cevap
4
Favori
28.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Toledo'nun dizel versiyonları yıl sonunda daha da düşer mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX

    gayet mantıklı düşünmüşsünüz.bizler gibi insanlar ticaret erbabı değiliz.yani aracı aldık mı ailemize uygun güvenlikli geniş rahat az yakan uzun yıllar bineceğimiz(5 yıl veya daha fazlası)otomobilleri tercih ederiz.fiyata ,kaliteye ve sağlamlığa ve güvenliğe göre düşündük mü bu araçların içinde toledo en mantıklı seçenek gibi duruyor.ben şahsem böyle bir durumda olsam toledoyu seçerim.
    not:ben ticaret erbabı olmadığım için 2. eli piyasasının hızlı veya yavaş olmasının hiçbir önemi yok.



    Açıkçası uzun zaman kullanacağım için 2.el piyasası beni de ilgilendirmiyor.Araba alıp satarak yaşamıyorum neticede ve bunu beğenmedim bi kaç bin km sonra satayım başka alayım diyecek kadar param da yok doğrusu. Bahsi geçen araçlar 2.elde çok az km'de bulunuyor ve bu da insanı şaşırtıyor neden bu kadar kısa sürede araba satılır diye.Hani bir iki olsa anlayacam da büyük çoğunluğu çok az km yapmış.Ve soruyorum malum sitede mesajla, herkes ihtiyaçtan satıyor. Bu da düşündürücü. Daha önceden kısa aralıklarla çeşitli motosikletler alıp satmış biri olarak bu ihtiyaçtan mevzusunun ne manaya geldiğini km'sine ve yılına bakarak anlayabiliyorum.

    Uzatmayayım siz de yazmışsınız, bizler ailemiz için doğru arabayı almak derdinde insanlarız. O kadar para verip sonra daha taksitleri öderken sızlanmak hem bütçemizi hem bizi üzer. Demiyorum ki mutlaka toledo alacam ama şu anda güvenliği, sağlamlığı(12 yıl kaporta korozyon garantisi veriyor adamlar) donanımları, fiyatı da dikkate aldığımda bana en mantıklı gelen araç o. İşte bu sebepten c elize alınmaz.(Ya da diğerleri). Alanlara da hayırlı olsun, eleştirmem. Neticede o fazladan vereceğiniz 5 - 6 bin lira gerçekten sizi zorluyorsa hak da veririm. Ben kendi fikrimi ve sebeplerimi söyledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitewrite -- 2 Ağustos 2013; 2:52:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitewrite

    quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX

    gayet mantıklı düşünmüşsünüz.bizler gibi insanlar ticaret erbabı değiliz.yani aracı aldık mı ailemize uygun güvenlikli geniş rahat az yakan uzun yıllar bineceğimiz(5 yıl veya daha fazlası)otomobilleri tercih ederiz.fiyata ,kaliteye ve sağlamlığa ve güvenliğe göre düşündük mü bu araçların içinde toledo en mantıklı seçenek gibi duruyor.ben şahsem böyle bir durumda olsam toledoyu seçerim.
    not:ben ticaret erbabı olmadığım için 2. eli piyasasının hızlı veya yavaş olmasının hiçbir önemi yok.



    Açıkçası uzun zaman kullanacağım için 2.el piyasası beni de ilgilendirmiyor.Araba alıp satarak yaşamıyorum neticede ve bunu beğenmedim bi kaç bin km sonra satayım başka alayım diyecek kadar param da yok doğrusu. Bahsi geçen araçlar 2.elde çok az km'de bulunuyor ve bu da insanı şaşırtıyor neden bu kadar kısa sürede araba satılır diye.Hani bir iki olsa anlayacam da büyük çoğunluğu çok az km yapmış.Ve soruyorum malum sitede mesajla, herkes ihtiyaçtan satıyor. Bu da düşündürücü. Daha önceden kısa aralıklarla çeşitli motosikletler alıp satmış biri olarak bu ihtiyaçtan mevzusunun ne manaya geldiğini km'sine ve yılına bakarak anlayabiliyorum.

    Uzatmayayım siz de yazmışsınız, bizler ailemiz için doğru arabayı almak derdinde insanlarız. O kadar para verip sonra daha taksitleri öderken sızlanmak hem bütçemizi hem bizi üzer. Demiyorum ki mutlaka toledo alacam ama şu anda güvenliği, sağlamlığı(12 yıl kaporta korozyon garantisi veriyor adamlar) donanımları, fiyatı da dikkate aldığımda bana en mantıklı gelen araç o. İşte bu sebepten c elize alınmaz.(Ya da diğerleri). Alanlara da hayırlı olsun, eleştirmem. Neticede o fazladan vereceğiniz 5 - 6 bin lira gerçekten sizi zorluyorsa hak da veririm. Ben kendi fikrimi ve sebeplerimi söyledim.

    bana da en mantıklısı toledo geldi.tabi bu fikir kişiden kişiye değişir ama mantıklı oturup düşündüğün zaman yol toledoya çıkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP ŞANLI

    quote:

    Orijinalden alıntı: abavf

    Kalite ucuza olmuyor malasef. Bence sizin için en uygun çözüm sıfır araçtan vazgeçip pahalı dediğiniz arabaların 2-3 yaşında olanlardan temizini bulmak. Yoksa c-elysee-301-symbol türü araçlara mahkumsunuz.

    Ben 2009-2010 Ford C Max tavsiye ederim. Tam aile arabası.

    kesinlikle katılıyorum. ben chevrolet bayiine aveo sedan 1.3 lt almaya geldim. tipine,kadran göstergesine bakınca acayip soğudum. bence aracın önü bi ayrı arkası daha bi ayrı. ön ne kadar hoş gibi gözükse de arka o kadar kütükçe olmuş. cruze 1.yılına doğru tıkırtılar başlamıştı :))

    eee araçta alacaksak biraz da kasası güzel olmalı.general motora acayip kılım zaten! yeter ya biraz da arge arkadaş 1.3 cdti ilk hangi yıl kullanılmıştı bilen var mı? opel benim için bitmiştir hakeza yan versiyonu chevrolet de.

    Hocam sizin istediğiniz arabayı daha ilk sayfada tutturmuşuz:)

    Ben de 2007 model C max-trend manuel benzinli-lpg li kullanıyorum. İçi çok ferah arabanın. Diğer arabalara bindiğiniz zaman oyuncak gibi geliyor. Ben çok memnunum. Konfor orta düzeyde. 90 km hızda 5,5-6 litre arası benzin tüketimi(lpg de 7 litre) var. Motoru focusla aynı parçası bol, kronik sorunu yok. Ben 2009-2010 makyajlı kasayı önermiştim hem daha genç hem önü biraz daha güzel. Temiz olduktan sonra yılının da pek önemi yok. Ghia(esp li ve hız sabitleyici olanları) tadından yenmez. Tam bütçenize göre bir araba.




  • 1 - Türkiye yolları
    2 - uçuk yedek parça fiyatları
    3 - verimsiz teknik servis
    4 - çıtkırıldım motor - mekanik
    5 - 3-4. kalite plastik aksam
    6 - araç geniş istihap hadddi çok ama tam kapasite yüklende bi uzun yola çık bakalım

    kısacası uzak dur
  • 45 e ikinci el C4 al ustad

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla arkadaşlar var bende 20-25.000 tl geri kalanını krediyle alacaktım.bu yüzden rakamı 27-32.000tl arasına çektim. ford c max ve renault scenic arasındayken c max kasası daha tatlı geldi ama kurcaladıktan$ sonra 60.000km de turbo yediğini,çok gıcırtı sesi geldiğini ve parçasınındadaha pahalı öğrendikten sonra dümeni scenic e kırdım.sanırım 2006-2008 arası 1.5 dci priviledge alacağım. sanırım bu son kararım

    şimdi işin asıl pis yanına geldik. başından beri servis kaydı olan düşük kilometre dürüst bir satıcı bulmakta. zamanında imama güvendik 3 kere pert aracı orjinal diye gazlamaya çalıştı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carmella

    Ayrıca heralde civic daha pahalı olacak c-elysee den, arada marka ve kalite + segment farkı var. Bu citroen in kendi milletine satmadığı, gelişmekte olan ülkelere itelemek için tasarladığı aracı kendinize layık görüyorsanız, taş gibi yerli üretim civic varken, buyrun alın.

    Al sana sebep.
    Hem de öyle yenilir yutulur değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eczman2000 -- 2 Ağustos 2013; 22:46:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c-alysee 1090kg c4dizel 1290kg dikkattt
  • temizini bulursan scenic al zaten bebek koltuğu zorunlu olduğu için bagaja daha çok ihtiyacın olacak birde şu var krediyle arac alıcaksan tavsiyem hiç alma.Aslında şöyle bir gercek var aracı aldığın zaman yurutmek için cebındede bi o kadar para yada gelırınden araca ayırabıleceğin extran olmalı yoksa alınan aracların coğu ya yurumuyor yada vergi dairelerinin otoparklarında ihale gunlerini bekliyor.Aşırı hız ve konfor düşkünü değilseniz 2012 model doblo -pejo-citroen -reno gibi aracların fiyatlarıda 28-32 aralığında donanıma göre bagaj ve genişlik acısından iş görür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP ŞANLI

    Herkese merhabalar arkadaşlar. Başlığı okuyunca sanki c-elysee istemiyormuşum gibi anlaşılıyor ama öyle değil.
    Durum şu ki.

    Arkadaşlar ben öncelikle;

    1) AZ YAKAN DİZEL
    2) BAGAJI GENİŞ
    3)ARKA DİZ MESAFESİ VE ARKA KOLTUKLARI GENİŞ
    4) FİYATI UYGUN

    bir araç arıyorum. 2 çocuğum var. 3 ve 1 yaşlarındalar. param da bir jetta almaya yetmiyor. BENZİN+LPG de istemiyorum artık yeter bu yüzden dizel alacağım.

    sonuç olarak yaklaşık 3-4 gündür tüm araçlara baktım bana uygun olabilecek citröen c-elysee 1.6hdi exculisive 45.000TL modeline karar verdim.
    sizde görüşlerinizi bana yazarsanız memnun olurum. bu bi kaç günlük incelemelerim esnasında dikkatimi çekenleri yazacak olursam.

    1)RENAULT CLİO4 ST 1.5DCİ = HER NE KADAR OYAK ÜYESİ DE OLSAM. ARKA DİZ MESAFESİ VE ARKA BÖLÜMÜN YETERSİZ İÇ HACMİ INEDENİYLE ELEDİM.KASA OLARAK İSE 2.SIRAYA KOYDUM ŞIK VE ÇOK AZ YAKAN BİR MOTOR VAR AMA 2 ÇOCUK VE ANNEYE UYGUN DEĞİL KANAATİMCE.AYRICA VİTES,ŞANZUMAN VE SES İZOLASYON PROBLEMLERİ ŞİMDİDEN ÇOK FAZLA.

    2) MAZDA 3 1.6 DİZEL İMPRESSİVE SEDAN= FİYATI 63.000TL ÇOK YÜKSEK BENİM İÇİN. İKİNCİ EL PROBLEMİ,YENİ KASA GELME İHTİMALİDERKEN ELENDİ GİTTİ GÜZELİM MAZDA. KASA OLARAK FENA DEĞİL. BENZİNLİ ALACAKLARA SESLENİYORUM SÜBAPLARI MAGNEZYUMDUR LPG TAKARSANIZ SIVI SİSTEM DEĞİLSE 2700TL GEÇMİŞ OLSUN 40.000KM LERDE :))

    3) HONDA CİVİC HB DİZEL = ARAÇ PAHALI 64.000TL, KASA BENCE TİPSİZ AMA İÇİ DİZAYN VE TEKNOLOJİ(GREEN V.B)SÜPER. BU YÜZDEN FİYAT OLARAK ELENDİ.

    4)HYUNDAİ İ30 CW 1.6 CRDİ= ELİTE MODELİM MANUELİ YOK, 58.000TL STYLE MODELİ FİYAT PAHALI. ARAÇ GÜZEL DURUYOR BEĞENİYORSUNUZ TAKİİ KİA YA GİDENE KADAR.KİA İLE AKRABALAR.

    5)KİA CEED SW 1.6 CRDİ CONSEPT PLUS= FİYATI 61.000 TL PAHALI. AMA ŞUNU SÖYLEMEK İSTERİM ARACIN KASASINDAN TUTUNDA KAPISI AÇMANIZDAN İTİBAREN ARABA KALİTE KOKUYOR.ARAÇ BANA GÖRE MÜKEMMELDİĞER İNCELEDİKLERİM ARASINDA.HER ŞEY DÜŞÜNÜLMÜŞ. 60.000TL Sİ OLAN ARKADAŞLARA BEN ŞAHSEN TAVSİYE EDERİM.

    6) FİAT 500L,LİNEA,PUNTO V.S DİZEL = HİÇ LİNEA VE DİĞERLERİNE İÇTEN GÖRMEMİŞTİM.BENİM İÇİN TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI RENAULTTAN BİLE DANDİK VALLA BENİM MAREAM BİLE BENCE DAHA KALİTELİ.HELE 500L DİYE ABARTTIKLARI BANA GÖRE FORD K DAN BİLEDAHA İĞRENÇ.FİYATLARI MAKUL DEMEYİN O FİYATAPAHALI BENCE.

    7)FORD B-MAX,C-MAX,FOCUS DİZEL=FİYATLAR ÇOK PAHALI GELDİ BANA.MALZEME KALİTESİ ORTA DERECEDE. NEYİNE BİNERSEM BİNEYİM SANKİ HEPBİR CONNECT İÇİNDEYMİŞİM GİBİ HİSSETTİM BİRAZ FOCUS HARİÇ.FİYATI FOCUS TDCİ STYLE 59.000TL FİYAT PAHALI.


    DİKKATİMİ ÇEKENLER!!!

    1) C-ELYSEE ARKA DİZ MESAFESİ VE BAGAJ HAYRET VERİCİ
    2) HONDA TEKNOLOJİK OLARAK ÇOK BAŞARILI
    3)KİA CEED SW KAPININ AĞIRLIĞIYLA BİLE İÇİNİZ ISINMAYA BAŞLIYOR KONFOR EN ÜSTLERDE
    4) FİAT TÜM VERSİYONLARIYLA ŞOK OLDUM ŞAŞIRDIM AÇIKÇASI
    5)MAZDA SAĞLAM ARABA.REKLAMINI YAPAMIYOR.BAYİİ ÇOK AZ.
    6)VOLSWAGEN ARAÇLAR GÜZEL AMA BOŞLARI DA HARBİ BOMBOŞ.

    SONUÇ OLARAK ARADIĞIM EN ÖNEMLİÇOĞU AİLELER İÇİNDE ÖNEMLİ OLANBAGAJ ARKA KOLTUK FERAHLIĞI VE YAKIT EKONOMİSİ OLARAK BU ARACIN ELİNE SU DÖKECEK BİR ARAÇ BULURSANIZ SÖYLEYİN Kİ BENDE C-ELYSEE ALMAKTAN VAZGEÇEYİM.

    NOT:yorum yapacak arkadaşlar lütfen alıncak araçların fiyatlarınnı düşürmesin.volswagenciler başlıyor o fiyata 3-4 dahakoy onu alırsın diye kendilerini doğuş otoya beklerim.

    seat toledo 7-8 k daha fazla ama

    görüntü olarak

    bagaj genişliği olarak (tam boy açılması arka camla beraber)

    malzeme kalitesi olarak

    çok daha alınası bir araç

    ben lpg yi taktırmasam alıyordum yani

    Bu arada C-Elysee'yide inceledim test sürüşü dahil




  • Bagajı açmak için düğme aradım yok dediler :)
  • Araç almadan önce debriyaj ve fren pedalı arası mesafeyi ölçerim. Bana göre asgari 4 parmak ya da 8 cm olmalıdır. C Elysee'de 6-7 cm civarında bu mesafe. Debriyaja basarken ayakkabı fren pedalına sürtebilir ve sürüş güvenliği tehlikeye düşebilir. Japon marka bir araçta 4. vitese geçerken sol ayağım debriyaj ve fren pedalına birlikte basmıştı. 80 km/h hızda öne yığılmıştık. Yolcular da şaşırmıştı. Ben de kendimi kötü hissetmiştim. 2. resimdeki pedallar arası mesafe 9-10 cm civarında.
     BANA CİTRÖEN C-ELYSEE ALMAMAK İÇİN NDEN BULUN! BANA CİTRÖEN C-ELYSEE ALMAMAK İÇİN NDEN BULUN!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bafbaf

    Bagajı açmak için düğme aradım yok dediler :)

    Konsolun sol tarafında çok gerzek bir yerde bagajı açmak için düğme var. Gerzek olmasının sebebi ise , ESP Off butonuyla yanyana olması. Bagaj düğmeye basar basmaz değil 3sn basılı tutulduğunda açıldığından dalgınlığınıza gelir de bakmadan basarsanız bagajı açıp aynı zamanda farketmeden ESP yi kapatabilirsiniz.

    Araç çok dandik arkadaşlar.Baz modelinde koltuk ayarları yok , cam açma kapama ortada - ki 4 camı aynı anda kapatmak için lebraun jeyms gibi eliniz olacak ve hepsini basılı tutacaksınız , 2 . kademe yok.- , araç 92hp 1.6 dizel. Diğer bütün rakiplerine göre atak olduğu söylenebilir. Uzun yolda 4 kişi bagaj dolu gidilmez , net. Saç kalınlığı çok ince olduğundan 170-180 arası ön kaputun keşkül kıvamında hareket ettiğini görebilirsiniz. Rüzgarlı dağ , vadi otoban geçitlerinde aracı kazaya sürükleyecek şekilde rüzgar alıyor.Virajlarda Linea ve Clio ile karşılaştırıldığında en kötüsü. Linea çok çok daha iyi. Parça fiyatları pahalı. Korna butonları kaputun altında sanırım , direksiyonu yumruklayınca anca korna çalıyor.Aracın en küçük darbelerde aldığı hasarlara inanamazsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SanalKabus

    quote:

    Orijinalden alıntı: bafbaf

    Bagajı açmak için düğme aradım yok dediler :)

    Konsolun sol tarafında çok gerzek bir yerde bagajı açmak için düğme var. Gerzek olmasının sebebi ise , ESP Off butonuyla yanyana olması. Bagaj düğmeye basar basmaz değil 3sn basılı tutulduğunda açıldığından dalgınlığınıza gelir de bakmadan basarsanız bagajı açıp aynı zamanda farketmeden ESP yi kapatabilirsiniz.

    Araç çok dandik arkadaşlar.Baz modelinde koltuk ayarları yok , cam açma kapama ortada - ki 4 camı aynı anda kapatmak için lebraun jeyms gibi eliniz olacak ve hepsini basılı tutacaksınız , 2 . kademe yok.- , araç 92hp 1.6 dizel. Diğer bütün rakiplerine göre atak olduğu söylenebilir. Uzun yolda 4 kişi bagaj dolu gidilmez , net. Saç kalınlığı çok ince olduğundan 170-180 arası ön kaputun keşkül kıvamında hareket ettiğini görebilirsiniz. Rüzgarlı dağ , vadi otoban geçitlerinde aracı kazaya sürükleyecek şekilde rüzgar alıyor.Virajlarda Linea ve Clio ile karşılaştırıldığında en kötüsü. Linea çok çok daha iyi. Parça fiyatları pahalı. Korna butonları kaputun altında sanırım , direksiyonu yumruklayınca anca korna çalıyor.Aracın en küçük darbelerde aldığı hasarlara inanamazsınız.

    Bagaj kaputunda açma düğmesi yok :) Onu duyunca hadi güle güle dedim.Onu bile koymayan daha neleri koymadı binen bilir artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitewrite

    Daha dün bir kaç ay aradan sonra önce 301'i sonra Elize'yi yeniden inceledim. Ve dün akşam kafamda, bilgisayar önümde saatlerce düşündüm. Ha bu arada bu iki modele baktıktan hemen sonra Seat Toledo'yu da gidip gördüm.

    301 ve Elize aynı araç zaten ve her iki bayii de 42.500'e (istanbul'da) en dolu modelini bırakıyordu. Ancaaak Toledo'yu gidip gördükten ve 47.700'e Style yani dolu modeline fiyat aldıktan sonra ben 301, C-Elize ve onlardan daha sıcak baktığım Aveo'yu kafamda bitirdim.
    Yeni bir bebeğimiz var ve benim için en önemli şey artık güvenlik. Şu an kullandığım 2010 model Getz bile EuroNcap'ten 4 yıldız almış. Toledo 5 yıldız yani mükemmel sonuç almış, ayrıca gerçekten 5 - 6 bin fazla vermeye değecek kadar da kalite ve dizayn farkı var, üstelik yok yok araçta. Bu sebeple ben bütçemi biraz daha zorlayarak gerekirse 3 değil 4 yıl ödeme yaparak net şekilde(karşıma çok daha uygunu çıkmazsa) seat toledo almaya karar verdim gibi bir şey.
    Benim gibi 42500lük aracı da zaten en az 2 yıl ödemeli alacaklara ve güvenliği sağlamlığı ve uzun yıllar araç değiştirmemeyi(10 yıl kullanmak niyetim) düşünenlere böyle bir alternatifi de düşünmelerini tavsiye ederim. Para kolay kazanılmıyor ve 40 bin bile az para değil bunun farkındayım ve sırf paranın kolay kazanılmamasından sebep biraz daha ucuza kaçıp sonra pişman olmak istemiyorum. Zamanında Getz'i alırken de daha ucuz araçlar buldum Palio gibi mesela ama Getz kadar içime sinmemişti ve bu sebeple bir kampanya yakalayıp almıştım ve pişman etmedi beni. Öncesindeki Ford Escort'u da kampanyayla almış ve uzun yıllar sorunsuz kullanmıştım.(neredeyse ikinci el alacakken sıfır almış ve çok memnun kalmıştım)

    Bu arada 301 ve elize'de beni iten en önemli şey teneke sesi veren kaporta, güvenlik testi olmaması ve daha da ilginci iç dizyanlarının sanki 70'li yılların araçlarına aitmiş gibi görünüyor olması oldu. Yıllar önce 230 mercedeslerde filan görürdük bu tarz parlak iç kapı kolları ve konsolları filan. Ve tamamen kişisel fikrim araç bir süre sonra çok dökülecek gibi duruyor. Bu arada sıfır yalıtımlı bir kaporta nedir? benim start gezt bile daha yalıtımlı.

    Sıfır araç almak çok zor iş, hele de önceliğinizde sağlamlık ve güvenlik varsa. Ben Toledo alırsam 10 - 12 yıl kullanma niyetindeyim. ve 2014 modeller gelince 2013'ler skoda ve seat'da ekstra indirime giriyor, ben böyle bir yol izlemeyi düşünüyorum. 10 yıl kullanacağım için de 3 - 4 yıl ödeme yapmam çok sıkıntı değil, satmayacağım için. (gerçi forum başlatan arkadaş da bu yolu önermiş)


    Şüphesiz herkesin bakış açısı farklı ve bütçesi farklı ben de hani başlıkta almamak için neden söyleyin denmiş ya ona istinaden yazmak istedim. Benim nedenlerim yukarıda yazıyor, kişisel çözümüm de. Alana ise tabii alma demem ama dediğim gibi çok iyi düşünüp ölçüp tartıp almak lazım pişmanlık yaşamamak için. Ben daha almadan 301 ve Elize içime sinmezken aldıktan sonra o kredi taksitlerini öderken küfretmek istemem doğrusu.

    NOT: Bu arada yanlış anlaşılmasın hiç bir markayla alakam ve yakınlığım yoktur, hele hayatımda marka fanatiği hiç olmadım. Şu an Hyundai kullanıyorum, öncesinde Ford vardı. Nedense forumlarda biraz alternatif ya da negatif bir şey yazınca hemen sen hangi markanın adamısın deniyor. oysa karşı fikirleri de almak önemli, mesela benim aveo, elize ve 301'den caymamda bu forumlarda güzel nedenler yazan bazı arkadaşların yorumları da etkili oldu.

    NOT2: İlle de fiyat uygun olsun diyorsanız mekandan biraz feragat edip en azından Ncap'ten 5 yıldızlı ve iç ve dış görünüm olarak bu iki araçtan çok daha modern duran Chevrolet Aveo 95 hp dizel alın ya da hiç değilse bi binip kullanın derim, ben kullandım ve bu araçlara göre çok daha kaliteli göründü bana ve donanımı da çok daha fazla.Kimileri daha çok yakıyor diyor Aveo için ama onda da 1.3 motor nedeniyle vergi avantajı var yakıtı karşılayabilir belki. Ayrıca bu yakıt işi kişinin kullanımına da çok bağlı bir şey.

    NOT3: Kimileri güvenliğe cevap olarak hemen abs, esp'yi filan gösterip bunu yeterli görüyor. Tamam ama bunların bile araca göre fark arzettiğini de belirtmek lazım. Ve hatta hava yastığının açılıp açılmamasının da.


    İngilizlerin sözüdür "Ucuz mal alacak kadar zengin değilim" derler. Aslında bizimki gibi hayatı taksite bağlamış ülkeler de özellikle ekonomik düşünen insanların bu sözü iyi değerlendirmesi gerekir.

    ''ucuz mal alacak kadar zengin değilim.''
    fikirleriniz güzel yalnız bu söz bir türk-islam alimine aittir .
    ve ben onun izinden giitmeye çalıştığımdan iyi biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm


    ''ucuz mal alacak kadar zengin değilim.''
    fikirleriniz güzel yalnız bu söz bir türk-islam alimine aittir .
    ve ben onun izinden giitmeye çalıştığımdan iyi biliyorum.

    Valla ben yıllardır İngiliz atasöü diye bilirim.
    Ama biraz aratınca neredeyse tüm kültürlerde olduğu çıkıverdi ortaya.
    Anonimleşmiş bir söz. Keşke o türk büyüğü kimmiş onu da yazsaymışınız. :)

    Esasen malın kalitesine göre doğru olabilecek de bir söz. Yani her mal için geçerli sayılmaz. :)

    Bu forumlarda bile tartışılmış.
    http://forum.donanimhaber.com/m_37966320/tm.htm




  • citroen olması bile yeterli bir sebep bence ayrıca çok tipsiz.. honda cityden sonraki piyasalardaki en tipsiz arabalardan
  • Cevapları okumadım ama rapid varken citröen filan hikaye. Size sağlam bir neden vreyim o halde. Linea gibi hiç güvenlik testi yok. Yapıldıysa haberim yok şuana kadar en azından. Ailenizin ve sizin can güvenliğiniz 3-5 bin liradan daha değerli olmalıdır.
  • Mareayı satarsan haberim olsun
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.