Şimdi Ara

Bana bir akıl verin Allah aşkına!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Artık kendim fikir üretemediğim için sizlerden yardım alma ihtiyacı hissettim. Şimdiden fikir veren herkese çok teşekkür ederim. Konuya gelecek olursam,

    Vodafone supernet adsl kullanıyorum 22 aydır. Taahhutumun bitmesine 2 ay kaldı fakat 17 gündür internet bağlantısı alamıyorum. Yaptıgım işlemlere gelince,
    15 eylul tarihinde internet bağlantısı gittiğinde çağrı merkezine kayıt oluşturdum. Aradan 3 gün geçmesine rağmen gelen giden olmayınca tekrar kayıt oluşturdum. Yine ses seda çıkmayınca Türk Telekom müdürlüğüne gittim. İşletme kısmında yetkili biriyle görüştüğümde bina içerisindeki tesisatta problem olduğu gerekçesiyle çağrınız kapatılmış dedi. Bina iç tesisatimda sorun olmadığını bilmeme rağmen elektrikçiye kontrol ettirdim ve sorun olmadığını söyledi. Tekrar Telekom müdürlüğüne gittiğimde saha ekibine ulaştılar ve yanlış bilgi girilmiş bina içinde problem yokmuş saha dolabında arıza meydana gelmiş denildi. Fakat bu arızanın da 17 eylul de çözüldüğünü ögrendim. Dedim bana boş boşuna elektrikçi maliyeti çıkardınız. Ne zaman sorun giderilecek? Binada herkes kullanıyor birtek ben kullanamıyorum dediğimde binaya gelen kabloların bazıları yanmış o yüzden beklemeniz gerekiyor dediler. Saha ekibinin aracını gördüm geçen hafta ve yanlarına gittim adresimi gayet net biliyorlar. Dedimki neden bina içi ile kaç gündür oyaladınız beni, Vodafone kullanıyorsun o yüzden bize gelen çağrıları bina içi arıza diye kapatıyoruz dediler. E dedim ne yapacağım kullanmayayım mı? İste bekleyeceksiniz ne zaman arıza giderilirse o zaman internet gelir dediler. Fakat söyle de bir durum var internet gittiğinin ertesi günü kapıcıya Telekom geldi mi hiç binaya dedim yeni kıracının internetini bağlamaya geldiler dedi. Aklıma da gelmiyor değil binaya gelen kablolardan benim kabloyu yeni ttnet kullanıcısına mi bağladılar diye. BTK ya şikayet yazdım ttnet cevap vermiş, bizim müşterimiz değil diye. Her Allah’ın günü Vodafone cagri merkezini arıyorum telekomla ortak çalışmamız devam ediyor diyorlar. Bir de utanmadan 2-3 günde bir arayıp taahhutunuz bitiyor yeni taahhüt oluşturalım diye. Siz önce su anki internetimi sağlayın da sonra arayın deyip kapatıyorum. Telekom’a yarın tekrar gideceğim ancak muhtemelen bu sefer fena karışacak ortalık. Bana bir akıl verir misiniz? Sosyal medyada şikayet mi oluşturayım? Noter onaylı dilekce mi yazayım. Ne yapayım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • BTK şikayetine TTNET A.Ş. değil sabit telefon kategorisinden Türk Telekom seçin. Bu çirkefliği her zaman yapıyorlar. Kablo demetinde onlarca kablo var, ne hikmetse bir tek sizinki yanmış Arıza kaydını iç tesisat diye kapattıklarında iss'ye 14 lira "hatalı arıza" cezası kesiyorlar, yani kendilerinden internet almadığınız için hem sizi, hem de firmanızı cezalandırıyor hainler.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim Şimdi Telekom olarak btk ya çağrı oluşturdum bakalım ne olacak rezillikten başka bisey değil yaptıkları yazıklar olsun bunlara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turk telrkom bu hersey beklenir gecmis olsun maalesef bizleride bezdirdi turk telekom disinda alamaz olduk telekomdan aldik son care birdaha altyapi sahibinden alirim baska kimseden almam dedirtti



    Simdi diyeceksiniz amacina ulasdilar keske almasaydiniz telekom diye ama napalim bosa para veriyoruz kullanamadan hizmrti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 1 Ekim 2017; 22:20:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.