|
yasim 26, aslinda kutsal degerleri cok olmayan marjinal bir insanim ancak su bakirelik mevzusunu bir turku asamiyorum. kucuklukten kalan yikilmaz bir tabu mu, aile icinde ve yasadigim cevrede cok kutsal bir olay olmasi mi sebebi bilmiyorum ama gunumuzde bu mevzuyu asamamak cok sikintili bir durum. cunku bizim nesilde bakire kiz artik kalmadi diyebiliriz. bir de nafaka olaylari falan var. 1 gun evli kalsan omur boyu nafaka oduyorsun. mal varligin ne kadar yüksekse ona gore bir kismini karsi tarafla paylasiyorsun. sonuc olarak hayatinin merkezine aldigin bi insan da olsa benim ya da ailemin senelerce calisarak kazandigina disardan birisi gelip hic bir caba sarfetmeden neden ortak oluyor? bu iki durum sebebiyle asla evlenmeyi düşünmüyorum. evlilik disi cocuk yapmak suan aklimdaki tek secenek ancak onu da aileye kabul ettirmek cok zor ve cocugu boyle bir ortamda buyutmek de biraz bencillik gibi geliyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






