Şimdi Ara

Bağlanamayan İnternet !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
10
Cevap
0
Favori
129
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    268 Mesaj
    Herkeze Merhaba,

    14/10/2016 tarihinde Ultranet Limitsiz 24 Mbit ' e kadar olan pakete geçmek istedim. 21/10/2016 tarihi itibariyle ttnet'in mobil uygulaması üzerinden sorgulamaya başladığımda kampanya geçişi olmuş gözüküyordu ama ben hala kampanyadan önceki hızda internet kullanıyordum. 14/11/2016 tarihinde kampanya'ya geçişimin yapıldığına dair bir mesaj aldım, mobil uygulamayıda açtığım zaman tarihin güncellendiğini fark ettim ve felaketler ondan sonra başladı.

    14/11/2016 tarihinde kampanya' ya geçtiğim gibi internetim gitti. Adsl ve internet ışığı hiç yanmamaya başladı. Arıza ve şikayet kayıtlarının ardı arkası kesilmedi. sonrasından ultranet'in benim alt yapımı desteklemediğini öğrendik ve adsl li bir kampanya ya dahil olduk. 21/11/2016 tarihinde de adsl li kampanyam aktif oldu ama ne adsl ışığım nede internet ışığım yanmıyordu.

    Yaklaşık olarak 30 arıza kaydı ve şikayet oluşturdum. 18/11/2016 tarihinde Elit Hizmet randevusu aldım bana 21/11/2016 tarihinde ekimplerin saat sabah 10:00 da geleceklerini söylediler. 21/11/2016 tarihinde ne gelen oldu ne giden.

    Sonrasından her şikayetin çözümü olarak iç kurulum, ankastre, modem arızasını bu sefer ciddiye alıp elektrikçi çağırdım. Eve gelen elektrikçi ankastreden modeme kadar bütün incelemeleri yaptı. hatta en ufak bir sıkıntı yok problem ttnet'te dedi.

    Dün itibari ile ttnet'i aradım ve kampanyamın iptal edilmesini hiçbir şekilde 14/10/2016 tarihinden bu yana interneti kullanamadığımı taahhütü kendilerinin bozduğunu ve verilen sözlerini taahhütlerini yerine getirmediklerini söyledim. Telefondaki müşteri hizmetleri nazik ve sakin bir ses tonuyla 509 TL ceza ödemem gerektiğini söyledi. Kendileri hakkında davacı olacağımı, yaptıklarının dolandırıcılık olduğunu söyledim.


    Şimdi arkadaşlar benim öğrenmek istediğim şey şu. İptal işlemimi zaten incelemeye aldılar. ben muhtemelen superonline'a geçeceğim fakat aynı problemleri yaşamamak için ne yapmalıyım.

    Yani ankastre'den tutunda bina içi kablolarına kadar modeme kadar hiçbir sıkıntı yok. ama benim bu yaşadığım 1,5 aylık problemin kaynağı sizce ne olabilir.

    Ayrıca taahhütü bozduğum için benden istenilen 509 TL tutarı ödemek zorunda mıyım ? Dava açsam kazanma olasılığım nedir ?

    yardımcı olacak herkeze şimdiden çok teşekkürler.



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    294 Mesaj
    Öncelikle telekom müdürlüğüne gidip çözüm masasındakilerle konuşman sıkıntının neyden kaynaklandığını öğrenmen gerek.

    Bildiğim kadarıyla sana hizmet verebildikleri zaman cayma bedeli ödersin ama sıkıntı kendilerinde altyapıdan kaynaklı ise ödemezsin taahhütnamede arıza şartları süreler ne kadar bunları göz önünde bulundurman ve ona göre hareket et boş yere cebinden 500tl çıkmasın.

    Git müdürlükteki çözüm masasına konuş anlat sana neyden dolayı hizmet veremediklerini söyler.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    268 Mesaj
    Başvuruyu telefonda aldılar. Ben onay verdikten sonrada fiziki olarak bir sözleşme gelmedi elime. Ayrıca onlarda ekimden beri interneti kullanamadığımı haklı olduğumu söylüyorlar ama iş parayı talep etmeye gelince haklılık falan kalmıyor ortada.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1053 Mesaj
    büyük ihtimal eski internet bağlantın ADSL idi ve modemin ona uygun bir model, ADSL'de üst sınır 16 mbps, sana 24 mbps'lik internet verdilerse büyük ihtimal VDSL türü internet bağlantısı yaptılar, doğal olarak ADSL modemi desteklemez VDSL modem lazım. müşteri hizmetlerini arayıp sorun. ona göre modeminizi değiştirmeniz gerekebilir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    268 Mesaj
    @maxmania evet dediğin gibi daha önce ADSL kullanıyordum, daha sonra VDSL ye geçtim. Geçiş yaparken bana VDSL uyumlu modem gönderdiler. Ben sözde alt yapımdan dolayı VDSL'yi kullanamayınca tekrar ADSL' ye geçtim ama hala adsl ve internet ışığı yanmıyor. Bir yerde okudum, evimize gelen elektrikçininde başına gelmiş, onların kablo uçları yanmış değiştirdiklerinde problem çözülmüş acaba aynı durum benimde başıma gelmiş olabilir mi ?

    NOT ; Bu arada evde 2 tane VDSL destekli, 1 adette ADSL destekli modem var hepsini direk LİNE' a bile bağladım sonuç yine aynı 😞



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7750 Mesaj
    tuketici.btk.gov.tr ye yaz

    Türk Telekom'a 14/10/2016 tarihinde Ultranet Limitsiz 24 Mbit'e kadar olan pakete geçme talebinde bulundum. Geçiş işleminden sonra bir çok kez şikayet kaydı bırakmama rağmen hiç bir şekilde internete bağlanamadım. Şirketin elit ekibi baktı. Elektrikçi çağırıp bina için hattıma baktırdım fakat sorunun tamamen Türk Telekom kaynaklı olduğu söylendi. Geçiş tarihinden beri modemimin adsl ışığı hiç bir şekilde yanmadı. Eski tarifeme geri dönüp adsl hizmeti almak istedim tarifem değişti ama bağlantım sağlanamadı. İptal talebinde bulunduğumda benden 509 TL cayma bedeli ödemem gerektiği söylendi. Sorunumun düzelmesini, düzelmezse aboneliğimin herhangi bir cayma bedeli gerekmeden iptalini talep ediyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    268 Mesaj
    @mcrew dediklerini harfiyen yazdım. Hat kardeşimin üstüne olduğu için bana yardımcı olamayacaklarını söylediler. Yazdıklarımın aynısını kardeşim kopyalayıp kendisi şikayet etti btk'ya. Ne cevap döndüler şuanda bilmiyorum. Ama daha komik birşey oldu bugün ; fatura sorgulattım ve tarafıma çıkartılan ve ödemem gereken tamı tamına 117,25 TL lik bir fatura olduğu söyleniyor. Bunun sebebininde bir üst paketten vaz geçerek bir alt pakete geçmemden dolayı olduğu söyleniyor. İşte sizi tebessüm ettiricek bir diğer detay, üst paketten alt pakete geçerken işlemi yapan müşteri temsilcisi "siz hiçbir şekilde internet alamadığınız için, bir alt pakete geçerken hiçbir cezai işlem ödemeden bunu gerçekleştirebiliriz demişti." Yarın itibari ile kardeşim, hem Türkiye Cumhuriyeti savcılığına "Dolandırıcılık" suçlaması ile başvuru yapacak, hemde "Tüketici Mahkemesi'ne" başvuru yaparak her türlü yasal hakkımızın aranması konusunda Türk Telekom ile yasal yollardan karşı karşıya geleceğiz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    268 Mesaj
    Arkadaşlar yaşadıklarım herkeze ders olsun ve bundan sonra ttnet'i 1 milyon kere düşünün.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    977 Mesaj
    telekomla kapıştık internet gene yokkk cins cins konuşuyorlar net yok net yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    268 Mesaj
    Boşuna kendi sinirlerinizi bozmayın. Direk tüketici hakem heyetine başvuru yapın. Yasayada karşı gelemezler paşa paşa ödeyecekler cezalarını.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
Bey Azura
Canlı Tv izle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.